- Член од
- 19 мај 2011
- Мислења
- 61
- Поени од реакции
- 2
(Обеќав дека ќе го постирам текстот преведен на македонски(не на српски како што го постирав) за тоа како христијаните све копирале низ историјата од паганите, па тоа и го сторив, повелете читајте...)
Јудејско-христијански поим на ѓаволот
Културите на Египет, Месопотамија им предходат на културите на Грците и Еврите а со тоа имаат влијаније на јудеско-христијанскиот поим на ѓаволот. Смртта, болеста, лагата, измамата, сето тоа го разорува природниот поредок и сето тоа е зло. Злото ја разорува таа хармонија на правичност во космосот и тоа го врши човек поединец. Најважниот објект на египетското обожување било Сонцето, а исто така паганите го прикажувале космичкиот бог како бик, и од тука од древниот космички симбол на богот Сонце прикажан со рогови , опаш , со копита и вила низ столетијата се реинкарнирал ликот и симболот на ѓаволот кои ги има сите наведени обележја. Злото во египетската митологија има место во подземниот свет каде што се казнуваат одговорните за зло, и тоа место се нарекувало Тартар. Во Тартарот се одговара за живниот век проведен на земјата. Душите на мртвите на вагата ги мери нивниот бог Анубис со глава на шакал. Праведниците живеат вечно додека грешниците кои што ја нарушиле хармонијата се фрлаат на мака за да на крајот ги проголтаат демоните или огнот на богот Ре. Душите на мртвите ги мачат духови или нивните божества(богови), а не самото зло во вистинската смисла. Како бог на злото во стариот египет се појавува под името Сет кој е лош и „моќно“ божество, кој се користел со волшепство за да ги оствари своите цели. Алберт Черчворд тврди: „Сет према Клутах е египетското име на Трифон т.е сотоната во христијанската догматска култура.“ Тоа го тврдат и Ворд Ј. А во „сатанската библија“ која што ја напишал Антон Лавеј, основачиот на првата сатанска црква во списокот на имињата на сотона се впишува и Сет. На втората страница од таа библија Сет се опишува како египетски ѓавол. Истотака Сет ги добива и имињата „Ѓаволот на темнината“, „Принцот на темината “ и „господарот на подземјето.“ Во Египет, Сет представува северен сув дел од Египет, додека Хорус ја преставува црната земја и плодоносната река Нил. Црвената боја е бојата на злото и непријателска боја која пржи. Сет е персонификација на ѓаволот и во Ригведите најстариот хиндуски запис стои: „И би темнина во почеток, сама темница со темница обвиена и се лежеше во мрак ништо не беше осветлено“, а во книгата Битије првата книга на Мојсије се вели: „А земјата беше без облик и пуста и беше темнина над безна.“ Тој бескраен црн хаос е лош , и тој мора да се замени за да можат луѓето да постојат. Кога знаеме дека Создатеот на се, Бог, пак во основа е добар, тешко се прифаќа дека на луѓето им наменил болка и страдања. Оттаму потекнува и тежнеењето да се востановат два принципа: доброто и злото. Оваа мисла потекнува уште од Персија. Заратустра, реформатор на маздаизмот потенцирал вечен судир помеѓу Ормуост(добар-олицотворение на доброто) и Ахриман(олицотворение на злото) и по тоа учење Ахриман бил господар на пеколот и имал шест ѓаволи и не бил вечен. На денот на победата Ормуост отворил книга во која што биле запишани делата на смртниците за да им се суди према тоа. Избраниците што се спротиставиле на Ахриман како награда стапиле во светлосен рај. Во најрана доба индо-иранската религија имала две врсти на божества Асуре(Индија) и Јахуре(Персија). Евреите поради судирот со маздаистите имале меѓусебни контакти , и на евреите постепено почнале да влијае заратустрината дуалистичка конструкција. Сето тоа е во складот со етимологијата на зборот „хашатан“ кој на еврејски значи ѓавол ; а ѓаволот е непријател или противник. Како таков се појавува во историја во книга „кралеви“, а прв пат како сопствено име се појавува во книгата на Јоб, каде го оптужуваат за страдањето на човештвото. Захарије го нарекува зол ангел, тужител и клеветник. Христијаните своите демони ги направиле од грчките и римски божества, а божествата од Олимп се преобразени во зли духови. Што повеќе се множеле книгите на Стариот завет злото било се поприсатно. Кога монотеистичките религии почнале да се шират ѓаволот не чекал долго за да поприми друг облик. Андре Шураки напишал: „Господарот на темнината располага со широка лепеза на имиња , презимиња и особини. Тој помеѓу останатото е: Адам на злото, лажливец, лудак, насилник, расипник, крвник, олицотворение на бесчастието, заводник на душите, оној што го куди Бог, мачител на луѓето, бунтовник... со агресивен поглед, со зло срце, водач на злите духови и завојувачи“ Најпрецизна генеологија на ѓаволот може да се најде во апокрифните книги како што е книгата на Енох, гностичките традиции, талмудската, рабинската и кабалистичката традиција. Најраспространетиот култ во римското царство бил култот на Митра. Митраизмот е мистериска религија практицирана во Римската империја, најраширена во Рим и Остиа, Мауретанија, Британија, и долж реките Рајна и Дунав. Митраизмот се смета за еден од правците кои влијаеле многу врз христијанството и хиндуизмот.
Римјаните се соочиле со обожување на божеството Митра како дел од Зороастрионизмот посебно во источниот дел на Империјата, односно во Мала Азија.
Постојат многу малку пишани документи за оваа религија која била пред се машка религија и жените биле исклучени од членство.
Учењето кое го пропагираше оваа религија пред се беа таинствени и не беа достапни за сите.
Значи религија која доктирната на персиските магионичари ја споила со доктирината на култот на плодноста, односно према средишниот нивен мит, на челото на светот е Ајон – вечното време. Ајонот ги создава небото – машкото начело, а земјата е женското начело или јунон. Митриниот култ содржи елементи што подоцна се вклопиле во поимите на еретици и вештици, но за разлика неговите поклоници биле исклучително машки. Тие тајно се состанувале ноќе и се собирале по пештери и гробници. Кога култот се проширил и обогатил тие места се претвориле во пространи митреуми – Светилишта на Митра. Таму тие приредувале магиски обреди. Главен обред бил принесување на бик како жртва, а неговата крв текла по новиот член кој симболично го воведувала во сектата. Темнината, факелот, состаноците под земја, животинските жртви и обредната гозба биле обележја на мистичните и религиозни неопитагорци во Рим и на другите места. Факелот означувал смрт и воскресение, а пештерата плодност. Стотици години лидерите на Римската империја го обожувале божеството Митра. Во самиот Рим стотици предмети кои биле наменети за Митра се најдени, преку 75 скулптури и голем број храмови на Митра врз кои се изградени денешните цркви.Еден од најголемите Митрејски храмови изградени во Италија сега се наоѓа под Црквата Свети Клемент, покрај Римскиот Колосеум. Сите описи укажуваат дека овој бог станал од мртвите, односно според некои , Митра умрел, бил закопан во пештерска гробница, и од таму бил воскреснат.(Ова е она што денес христијаните го веруваат и за Исус)
Јудејско-христијански поим на ѓаволот
Културите на Египет, Месопотамија им предходат на културите на Грците и Еврите а со тоа имаат влијаније на јудеско-христијанскиот поим на ѓаволот. Смртта, болеста, лагата, измамата, сето тоа го разорува природниот поредок и сето тоа е зло. Злото ја разорува таа хармонија на правичност во космосот и тоа го врши човек поединец. Најважниот објект на египетското обожување било Сонцето, а исто така паганите го прикажувале космичкиот бог како бик, и од тука од древниот космички симбол на богот Сонце прикажан со рогови , опаш , со копита и вила низ столетијата се реинкарнирал ликот и симболот на ѓаволот кои ги има сите наведени обележја. Злото во египетската митологија има место во подземниот свет каде што се казнуваат одговорните за зло, и тоа место се нарекувало Тартар. Во Тартарот се одговара за живниот век проведен на земјата. Душите на мртвите на вагата ги мери нивниот бог Анубис со глава на шакал. Праведниците живеат вечно додека грешниците кои што ја нарушиле хармонијата се фрлаат на мака за да на крајот ги проголтаат демоните или огнот на богот Ре. Душите на мртвите ги мачат духови или нивните божества(богови), а не самото зло во вистинската смисла. Како бог на злото во стариот египет се појавува под името Сет кој е лош и „моќно“ божество, кој се користел со волшепство за да ги оствари своите цели. Алберт Черчворд тврди: „Сет према Клутах е египетското име на Трифон т.е сотоната во христијанската догматска култура.“ Тоа го тврдат и Ворд Ј. А во „сатанската библија“ која што ја напишал Антон Лавеј, основачиот на првата сатанска црква во списокот на имињата на сотона се впишува и Сет. На втората страница од таа библија Сет се опишува како египетски ѓавол. Истотака Сет ги добива и имињата „Ѓаволот на темнината“, „Принцот на темината “ и „господарот на подземјето.“ Во Египет, Сет представува северен сув дел од Египет, додека Хорус ја преставува црната земја и плодоносната река Нил. Црвената боја е бојата на злото и непријателска боја која пржи. Сет е персонификација на ѓаволот и во Ригведите најстариот хиндуски запис стои: „И би темнина во почеток, сама темница со темница обвиена и се лежеше во мрак ништо не беше осветлено“, а во книгата Битије првата книга на Мојсије се вели: „А земјата беше без облик и пуста и беше темнина над безна.“ Тој бескраен црн хаос е лош , и тој мора да се замени за да можат луѓето да постојат. Кога знаеме дека Создатеот на се, Бог, пак во основа е добар, тешко се прифаќа дека на луѓето им наменил болка и страдања. Оттаму потекнува и тежнеењето да се востановат два принципа: доброто и злото. Оваа мисла потекнува уште од Персија. Заратустра, реформатор на маздаизмот потенцирал вечен судир помеѓу Ормуост(добар-олицотворение на доброто) и Ахриман(олицотворение на злото) и по тоа учење Ахриман бил господар на пеколот и имал шест ѓаволи и не бил вечен. На денот на победата Ормуост отворил книга во која што биле запишани делата на смртниците за да им се суди према тоа. Избраниците што се спротиставиле на Ахриман како награда стапиле во светлосен рај. Во најрана доба индо-иранската религија имала две врсти на божества Асуре(Индија) и Јахуре(Персија). Евреите поради судирот со маздаистите имале меѓусебни контакти , и на евреите постепено почнале да влијае заратустрината дуалистичка конструкција. Сето тоа е во складот со етимологијата на зборот „хашатан“ кој на еврејски значи ѓавол ; а ѓаволот е непријател или противник. Како таков се појавува во историја во книга „кралеви“, а прв пат како сопствено име се појавува во книгата на Јоб, каде го оптужуваат за страдањето на човештвото. Захарије го нарекува зол ангел, тужител и клеветник. Христијаните своите демони ги направиле од грчките и римски божества, а божествата од Олимп се преобразени во зли духови. Што повеќе се множеле книгите на Стариот завет злото било се поприсатно. Кога монотеистичките религии почнале да се шират ѓаволот не чекал долго за да поприми друг облик. Андре Шураки напишал: „Господарот на темнината располага со широка лепеза на имиња , презимиња и особини. Тој помеѓу останатото е: Адам на злото, лажливец, лудак, насилник, расипник, крвник, олицотворение на бесчастието, заводник на душите, оној што го куди Бог, мачител на луѓето, бунтовник... со агресивен поглед, со зло срце, водач на злите духови и завојувачи“ Најпрецизна генеологија на ѓаволот може да се најде во апокрифните книги како што е книгата на Енох, гностичките традиции, талмудската, рабинската и кабалистичката традиција. Најраспространетиот култ во римското царство бил култот на Митра. Митраизмот е мистериска религија практицирана во Римската империја, најраширена во Рим и Остиа, Мауретанија, Британија, и долж реките Рајна и Дунав. Митраизмот се смета за еден од правците кои влијаеле многу врз христијанството и хиндуизмот.
Римјаните се соочиле со обожување на божеството Митра како дел од Зороастрионизмот посебно во источниот дел на Империјата, односно во Мала Азија.
Постојат многу малку пишани документи за оваа религија која била пред се машка религија и жените биле исклучени од членство.
Учењето кое го пропагираше оваа религија пред се беа таинствени и не беа достапни за сите.
Значи религија која доктирната на персиските магионичари ја споила со доктирината на култот на плодноста, односно према средишниот нивен мит, на челото на светот е Ајон – вечното време. Ајонот ги создава небото – машкото начело, а земјата е женското начело или јунон. Митриниот култ содржи елементи што подоцна се вклопиле во поимите на еретици и вештици, но за разлика неговите поклоници биле исклучително машки. Тие тајно се состанувале ноќе и се собирале по пештери и гробници. Кога култот се проширил и обогатил тие места се претвориле во пространи митреуми – Светилишта на Митра. Таму тие приредувале магиски обреди. Главен обред бил принесување на бик како жртва, а неговата крв текла по новиот член кој симболично го воведувала во сектата. Темнината, факелот, состаноците под земја, животинските жртви и обредната гозба биле обележја на мистичните и религиозни неопитагорци во Рим и на другите места. Факелот означувал смрт и воскресение, а пештерата плодност. Стотици години лидерите на Римската империја го обожувале божеството Митра. Во самиот Рим стотици предмети кои биле наменети за Митра се најдени, преку 75 скулптури и голем број храмови на Митра врз кои се изградени денешните цркви.Еден од најголемите Митрејски храмови изградени во Италија сега се наоѓа под Црквата Свети Клемент, покрај Римскиот Колосеум. Сите описи укажуваат дека овој бог станал од мртвите, односно според некои , Митра умрел, бил закопан во пештерска гробница, и од таму бил воскреснат.(Ова е она што денес христијаните го веруваат и за Исус)