Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Излеа овој бил 101 со фул опремаЗаприметете на тест возилото... воланот е дрвен во обрачот. Прв пат гледам такво нешто во 101.
Decki ne tropajte kakvi argentinski motori ke vi se smeat ako ve slusnat srbite, zastava 101 na pocetok i se do 1979 ne proizveduvala motori tuku koristela motori od fiat 128A. inace zastava 101 e kopija na fiat 128A so mali izmeni.
Tie motori do 1979 se najdobri voopsto sto se vgraduvani vo zastava kolite, a posle toa balkanska rabota.
Ако не знаеш...не се прави паметен! Ако тебе не ти изгледа логично, не значи дека не е вистина.
На твојот пост ќе се смеат Србите.
А бидејќи спомна 128А...моторите од Аргентина носеа ознака 128 A 038, Fiat Italia носи ознака 128 A 000, а DMB југословенскиот 128 А 064!
Me zabole za srbite, ama nema argentinski motori vo zastava site se od italija i toa noseni gotovi samo kolku da se stavat na sasija, a toa za argentinskite moze se praveni od fiat i za fiat a ne za zastava.
Ги има, и тоа 128А, ама и 116А и 118А, односно 1295 кубика и 1485 кубика, кои одеа во Застава 1300/1500... аргентински... некаде во средината на 70-тите, а после почна ДМБ да ги работи.Me zabole za srbite, ama nema argentinski motori vo zastava site se od italija i toa noseni gotovi samo kolku da se stavat na sasija, a toa za argentinskite moze se praveni od fiat i za fiat a ne za zastava.