VoniVaraS
Искусен :)
- Член од
- 20 април 2009
- Мислења
- 543
- Поени од реакции
- 328
Како се формираат реално цените на половните возила на запад.
Кола кога ќе го напушти продажниот салон автоматски губи 10% од цената.
И еден ден да е стара колата за да ја продаде треба да ја намали цената за 10 %.
Првите години најмногу се намалува цената и на пример за кола стара 3-5 години или со поминати над 100 000 км цената веќе е падната на 50 %. И поминал гарантниот рок (кај тојота беше мислам 5 години или 100 000 км) и таа кола е со вредност, половина отколку што би ја купил истата нова.
Стара кола 10 години има пазарна вредност од околу 10-15 % од вредноста на истата нова во зависност од сочуваноста на истата.
На цената влијае и побарувачката на одредени марки па така некои се некој процент поскапи. Кај нас реално нај барани се германските (посебно Голфот) па тие се и со малку повисоки цени.
Реалната цена на погоре наведениот Пасат според мене би била некаде помеѓу 4000 до 4500 евра односно максимум до 20 % од нова, која мислам дека чини некои 20-25 000 евра.
По огласиве што видов некои цени на голфови, чиста лудост е ако некој се опрчи толку пари за кола стара 10+ години и со поминати незна им се број километри.
На пример видов Голф 4 од 2000 г. и му бара 4900 евра. Голфот сега мислам дека е 15-16 000 евра па така да овој не треба да поминува 2 500 евра, ама побарувачката си го прави своето. Сигурен сум и дека ќе се продаде, ако не за 4 900 за 4 500 100 % а вреди двојно помалку.
Како се викаше оној каталог (германски мислам дека беше) каде спорд марка модел и старост се гледаа цените?
Кола кога ќе го напушти продажниот салон автоматски губи 10% од цената.
И еден ден да е стара колата за да ја продаде треба да ја намали цената за 10 %.
Првите години најмногу се намалува цената и на пример за кола стара 3-5 години или со поминати над 100 000 км цената веќе е падната на 50 %. И поминал гарантниот рок (кај тојота беше мислам 5 години или 100 000 км) и таа кола е со вредност, половина отколку што би ја купил истата нова.
Стара кола 10 години има пазарна вредност од околу 10-15 % од вредноста на истата нова во зависност од сочуваноста на истата.
На цената влијае и побарувачката на одредени марки па така некои се некој процент поскапи. Кај нас реално нај барани се германските (посебно Голфот) па тие се и со малку повисоки цени.
Реалната цена на погоре наведениот Пасат според мене би била некаде помеѓу 4000 до 4500 евра односно максимум до 20 % од нова, која мислам дека чини некои 20-25 000 евра.
По огласиве што видов некои цени на голфови, чиста лудост е ако некој се опрчи толку пари за кола стара 10+ години и со поминати незна им се број километри.
На пример видов Голф 4 од 2000 г. и му бара 4900 евра. Голфот сега мислам дека е 15-16 000 евра па така да овој не треба да поминува 2 500 евра, ама побарувачката си го прави своето. Сигурен сум и дека ќе се продаде, ако не за 4 900 за 4 500 100 % а вреди двојно помалку.
Како се викаше оној каталог (германски мислам дека беше) каде спорд марка модел и старост се гледаа цените?