Небезбедни и скапи кинески возила на нашите патишта?

  • Креатор на темата Креатор на темата c i t r o
  • Време на започнување Време на започнување
Кинезите сеуште се на почетокот во автомобилската индустрија. Работат само на копии (како впрочем и се друго). Мислам дека:
-Не се квалитетни
-Не се безбедни
-Не се евтини

Јас нешто такво ниту би возел, а ниту би купил. Ако треба и половно возило ке земам ама барем побезбедно и покомфортно ќе се чуствувам.
Погледајте краш тестови на Youtube. Па на дупка да удри човек со ова ќе се отепа а не па во сообраќајка со друг автомобил. А како што знаеме, патиштата кај нас не се нешто многу добри.


Иначе шо бидна со проектот производство на кинески автомобили во Македонија?
Кај нас ништо не бидна колку што знам. Бугарите со кинезите прават таков бизнис ама со друга кинеска автокомпанија.

--- надополнето ---

Кинеската компанија надлежна за Чери возилата пак на интернет сајтовите е претставена како фирма плагијатор на автомобилски дизајни, вмешана во скандали со производство на возила без лиценца, прекршување договори за испорака.


Не им вадете муабети на кинезите, таман работа тие да бидат плагијатори.

Chery QQ vs General Motor's Chevy Spark
chery_qq3_daewoo_matiz.jpg


The real Honda CR-V and the Laibo S-RV.
laibo+s-rv.bmp


W203 Mercedes C-class and Geely C300
geely+c300.bmp


The Shuanghuan Noble and Daimler's Smart ForTwo
shuanghuan_noble_smart_fortwo.jpg


UFO RV and Toyota RAV4
93823568am4.jpg


Toyota's Land Cruiser Prado and Dadi Shuttle
prado+dadi+shuttle.bmp


BYD F8 and Mercedes CLK Cabrio
byd_f8_mercedes_clk.jpg


Shuanghuan CEO and BMW X5 (E53)
070204001_9.jpg


и уште стотици вакви приказни. Затоа ке ве молам, немојте да им вадете муабети дека биле плагијатори. Да не им го рушиме имиџот :toe:
 
Америка европа и некој други останати држави имаат автомобилски индустрии, од кој економијата им зависи и тоа много па сигурно дека нема сега покрај се останато да дозволат и кинески возила,да им улетаат на пазарот иначе шо се однесува до безбедноста југо,пеглица тико матиз и остали лименки која безбедност ја имаат ? иначе да цените се високи но ке паднат за брзо време од што се плашат нашиве ни душебрижници импортери на нови автомобили
 
Америка европа и некој други останати држави имаат автомобилски индустрии, од кој економијата им зависи и тоа много па сигурно дека нема сега покрај се останато да дозволат и кинески возила,да им улетаат на пазарот
Секако дека нема со лесно да им дозволат.

иначе шо се однесува до безбедноста југо,пеглица тико матиз и остали лименки која безбедност ја имаат?
Пеглица, тико, југо... се продаваа пред 10,20,30 години. Југото е измислено пред 30години а не во 2010. Матизот има три ѕвездички итоа според официјален EuroNCAP тест. Кинескиве воопшто не исполнуваат услови да се појават таму. Единствено некој посебни агенции (пр. ADAC во Германија) имаат тестирано некои кинески автомобили. Резулатот најчесто е НУЛА.

The unofficial Euro NCAP crash tests with Chinese cars.

The official European crash test institution NCAP has never tested a Chinese car.
But there are some other institutes which have tested Chinese cars, using the severe regulations of the Euro NCAP.
Here is a complete list until date.

1. September 2005: Jiangling Landwind X6.
Commissioned by a number of European consumer organisations, most important: ADAC, ANWB and OAMTC, probably for a German car manufacturer. The estimated rating was zero stars (1 point out of 16).

2. February 2006: Chery QQ (Sweet, QQ3).
Commissioned by the car magazine Autoreview.ru, done by the FSUE NICIAMT passive safety laboratory. Car was numbered 706. The estimated rating was one star (4.9 point out of 16).

3. June 2007: Chery Amulet (A15, Qiyun, Banner Cloud).
Commissioned by the car magazine Autoreview.ru, for the Russian car manufacturer Autovaz, done by the Autovaz laboratory. Car was numbered 964. The estimated rating was zero stars (1.7 point out of 16).

4. June 2007: Brilliance BS 6 (Grandeur, Zunchi).
Commissioned by a number of European consumer organisations, most important: ADAC, OAMTC and AMWB, probably for a German car manufacturer. The estimated rating was zero to one star.

5. September 2007: Brilliance BS 6 (Grandeur, Zunchi).
Commissioned by the European Brilliance importer HSO. Done by the Spanish Idiada Institute. The estimated rating was three stars.

6. December 2007: Geely Otaka (CK, Ziyoujian, Free Fleet).
Commissioned by the car magazine Autoreview.ru, for the Russian car manufacturer Autovaz, done by the Autovaz laboratory. Car was numbered 1004. The estimated rating was zero stars (1.7 point out of 16).

7. December 2007: BYD F3.
Commissioned by the Russian car importer Irito, done by the FSUE NICIAMT passive safety laboratory. Car was numbered 809. The estimated rating was three stars (10.2 point out of 16).

8. April 2008: Lifan Breez (520).
Commissioned by the Russian car distributor Eastern Ltd. and the Derways Assembly Plant, done by the FSUE NICIAMT passive safety laboratory. Car was numbered 814. The estimated rating was three and a half stars (21,5 point).

9. August 2008: Chery Tiggo 3 (T11).
Commissioned by the Russian car magazine Vnedorozhnik, done by the FSUE NICIAMT passive safety laboratory. Car was numbered 832. The estimated rating was one star (2.8 point out of 16).

10. March 2009: Brilliance BS4 (Junjie sedan).
Commissioned by a number of European consumer organisations, most important: ADAC, OAMTC and AMWB, probably for a German car manufacturer. The estimated rating was three stars (6,85 point out of 16). ADAC claimed that the car should have zero stars as the testprotocol had changed a couple of weeks before the test. Each car without ESC should get zero points. The other consumerorganisations like ANWB, TCS and OAMTC disagreed and staid to the old testprotocol, giving the car three stars.

11. September 2009: Great Wall V240 Dual cab pickup.
Commissioned by the ANCAP (according Australian standards, compatible with EuroNCAP) at the RTA Crashlab at Huntingwood, NSW. Car was numbered B0934. The rating was two stars (2.36 out of 16, overall score 16.49).

12. September 2009: Great Wall SA220 Dual cab pickup.
Commissioned by the ANCAP (according Australian standards, compatible with EuroNCAP) at the RTA Crashlab at Huntingwood, NSW. Car was numbered B0935. The rating was two stars (2.32 out of 16, overall score 16.49).

Be careful: at least two tests are described in the press as Euro NCAP, as they are in reality Euro R94 tests. The main difference is the speed of the collision (56 km/h in stead of 64 km/h).
These are the Irito/Niciamt test of the Brilliance M2 (BS4, Splendor, Junjie) of February 2008 and the CATARC (Chinese test institute) test of the Great Wall Hover of July 2007. Even Great Wall itself speaks about a Euro NCAP 4 stars rating for the Hover, a big mistake.

Неможат да освојат некој поен дури и со примена на некој КВАЗИ тест протоколи.
Јас во таков автомобил не влегувам. Кој сака нека си купи и нека си вози.
Се додека нема официјални тестови на EuroNCAP тие нека си се самобендисваат и фалат на големо.
 
^^^^^^^^^
А ти знаеш ли на колку народ не му се битни тие Еуро тестови, и дали има 1,2 5 перници или било кои електронски тракатанци...народот е желен и сака да вози ново возило,за евтини пари нормално...и подобро тоа него варбузи,пезетки,праисториски лади или москвичи...
него на некој му пречи влезот на овие коли па за тоа дига галама..
 
Тргнувајќи од мене... јас би возел вакво чајна шит за низ град. Пример Shuanghuan Noble копијата на смарт, ако е 2500 евра, шо му фали за низ град? Не се думаш за паркинг, малечко е, економично... ако те чукни некој ќе го фрлиш и ќе купиш ново.

Можеби немаат ѕвезди на еуро енкап, а можеби и европејците измислуваат топла вода за да си го заштитат пазарот од продорот на ефтините кинези.
 
^^^^^^^^^
А ти знаеш ли на колку народ не му се битни тие Еуро тестови, и дали има 1,2 5 перници или било кои електронски тракатанци...народот е желен и сака да вози ново возило,за евтини пари нормално...и подобро тоа него варбузи,пезетки,праисториски лади или москвичи...
него на некој му пречи влезот на овие коли па за тоа дига галама..
На тој што не му е гајле за тоа нека си го купи и нека си го вози.

Тргнувајќи од мене... јас би возел вакво чајна шит за низ град. Пример Shuanghuan Noble копијата на смарт, ако е 2500 евра, шо му фали за низ град? Не се думаш за паркинг, малечко е, економично... ако те чукни некој ќе го фрлиш и ќе купиш ново.

Можеби немаат ѕвезди на еуро енкап, а можеби и европејците измислуваат топла вода за да си го заштитат пазарот од продорот на ефтините кинези.
Ако остане човек во едно парче.


ДА, СЕ сложувам дека на останатата автоиндустрија им сметаат кинезиве.
за евтини пари нормално
Досегашните кинески претставници во МК - Lifan 320 (7.950 Евра) а ова другото најмалото е 7.400 Евра. Багатела, што му плаќаш!
 
Ако остане човек во едно парче.
Tи кажав колку би дал за пикавецот... ни денар повеќе.

А дека нема да остани човек, низ градов сите под 150 нема кој вози... шо те глеам смешен. Ко ќе заглавиш низ гужвата во Скопје единствено ако те прегази автобус или камион можи посериозно да те повреди.
 
Тргнувајќи од мене... јас би возел вакво чајна шит за низ град. Пример Shuanghuan Noble копијата на смарт, ако е 2500 евра, шо му фали за низ град? Не се думаш за паркинг, малечко е, економично... ако те чукни некој ќе го фрлиш и ќе купиш ново.

Можеби немаат ѕвезди на еуро енкап, а можеби и европејците измислуваат топла вода за да си го заштитат пазарот од продорот на ефтините кинези.

Се согласувам потполно! Ако е 2500 евра, јас ќе бидам прв во Македонија што ќе го купам!

--- надополнето ---

A1 Телевизија напиша:
Во Македонија досега се издадени три одобренија за увоз на кинески возила и тоа за марките Гели, Лифан и ДФМ. За разлика од кај нас во многу земји во ЕУ речиси и да е невозможно да се увезат кинески автомобили.

Да не заборавиме. Geely (Гели) го купи Волво, а тоа значи дека добар дел од решенијата на Волво ќе влезат во Geely.

Сепак очекувајте да речеме еве од марка како Geely дека цените ќе се движат од 8000+ евра. Знаејќи го и македонскиот менталитет за брзо богатење на сопствениците на вакви салони, очекувајте и уште поголема маржа.

Ако го направат тоа ќе потонат како Титаник :)

Реално кинеските автомобили треба да ја заменат класата на Yugo/Matiz/Tico. Немора да се големи, мали градски возилца.
 
^^^^^^^^^
А ти знаеш ли на колку народ не му се битни тие Еуро тестови, и дали има 1,2 5 перници или било кои електронски тракатанци...народот е желен и сака да вози ново возило,за евтини пари нормално...и подобро тоа него варбузи,пезетки,праисториски лади или москвичи...
него на некој му пречи влезот на овие коли па за тоа дига галама..
Oди закуцај се во ѕид со кинеска кола одвај со 1 воздушно перниче кое се активира 2 минути после ударот и со некоја безбедна кола пример ова.
Јес да југото,заставата,старите лади,пезетките не се воопшто безбедни меѓутоа тие коли развиваат одвај 70.
 
Јес да југото,заставата,старите лади,пезетките не се воопшто безбедни меѓутоа тие коли развиваат одвај 70.
Кој те тера да возиш 200 со кинеското?
 
Кинеска кола за 2500 евра кај нас тешко дека некогаш ќе има. Сметам дека и прагот од 5.000 евра е под знак прашање.

How much does the Chery QQ chinese car cost?
Depends on which country. For examples
In China : $ 3000 + (US dollars)
In Chile : $7.300 (US dollars)
In Russia : $ 7 990 (US dollars) (fully equipped)
In Singapore : 34,999 Singaporean Dollars
In South Africa : R59 900 ( 7,520 US dollars)
 
Кој те тера да возиш 200 со кинеското?
Па никој не те тера меѓутоа со нив е многу полесно да се развие поголема брзина отколку со југо или пезетка и нормално со нив ќе се вози побрзо.Попрво ќе дадам 11-12 илјади за Citroen,Seat,Fiat,Mitsubishi отколку за кинеска лименка.
 
и нешто поасално

али шит у глобала , али за ефтини пари боље тоа вози него пезетка

Добар е краш тестов, ако погледнете кафезот каде што се патниците не попушти при фронтаен удар. Во случај да ги имаат подобрено воздушните перници (една серија кинески џипови имаа толку лоши воздушни перници што предизвикуваа само повеќе повреди на возачот) и пластиката да е добро решена, да не е крута и лабаво прицврстена па да ги расече патнциите, има добри шанси да помине на краш тестот.
 
Не ми е јасно како може да се прави паралела помеѓу Југо, Пезетка, Пегле, 101 од една страна и новиве кинески автомобили од друга страна. ПА овие првите се дизајнирани и конструирани во 80тите години од минатиот век (пред 30и кусур години), овие кинескиве се сега, во 2010 (21 век). И сега било голем успех или било добро што кинески евентуално биле подобри од овие олдтајмери. Споредбата не е на место. Слободно направете споредба со нивните денешни конкуренти: Хјундаи и10, Пежо 107, Цитроен Ц1, Фиат Пунто Класик, Шевролет Авео... Па потоа да дискутираме за предности/недостатоци.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom