Европа не сака ниту да чуе за нив, а во Македонија веќе почнаа да се отвораат салони за продажба на кинески автомобили. Додека Брисел ја држи цврсто спуштена рампата за увоз на автомобили од Кина познати по слабиот квалитет и недоволната безбедност кај нас работите се движат во спротивна насока.
Ова се возила од марката Чери кои според тврдењата на увозниците наскоро ќе се возеле по патиштата низ земјава.
„Новите возила ќе можат да се продаваат од следната недела, односно практично од утре. Возилата се еднаш поминати на хомологација, ги поседуваат сите сертификати, така да тоа не е пречка за било какво понатамошно работење“, изјави Игор Илиев, директор на „Авто - експерт„ застапник за Чери возилата.
Увозниците се фалат дека стартуваат со продажба, но засега тоа нема да биде можно. Од бирото за метрологија, клучната институција што дава зелено светло нови автомобили да се пуштаат во сообраќај, за А1 негираат дека кај нив досега некој поднел барање за хомологација на возилата од марката Чери.
За да се регистрира и потоа да може да се вози еден автомобил од Кина во Македонија потребно е да се исполнат околу 120 посебни европски регулативи. Само сертификат од европска лабораторија не е доволен за да почне продажбата, тоа мора да го дозволат и домашните институции.
За дел од импортерите кинеските возила не се директна закана за конкуренцијата, но се сериозен удар за безбедноста на домашниот пазар кој е веќе ионака разнишан со дозволата за увоз на стариот автомобилски крш од Европа.
„Европските и јапонските возила се далеку во однос на безбедносните карактеристики и еко карактеристиките во однос на кинеските возила во моментов. Компетентните европски и американски тестови за безбедности ги окарактеризираат најновите модели на кинеските возила со многу лоши оценки“, вели Дарко Димовски, директор на МИДА моторс.
Во Македонија досега се издадени три одобренија за увоз на кинески возила и тоа за марките Гели, Лифан и ДФМ. За разлика од кај нас во многу земји во ЕУ речиси и да е невозможно да се увезат кинески автомобили.
Возилата се со поевтина цена, но најголем дел од нив се произведуваат со застарени материјали, потешки се за возење и повеќе ја загадуваат животната средина.
Кинеската компанија надлежна за Чери возилата пак на интернет сајтовите е претставена како фирма плагијатор на автомобилски дизајни, вмешана во скандали со производство на возила без лиценца, прекршување договори за испорака.
Ова е текст од Б1 телевизија,со кој не се согласувам..што мислите вие за ова??
Ова се возила од марката Чери кои според тврдењата на увозниците наскоро ќе се возеле по патиштата низ земјава.
„Новите возила ќе можат да се продаваат од следната недела, односно практично од утре. Возилата се еднаш поминати на хомологација, ги поседуваат сите сертификати, така да тоа не е пречка за било какво понатамошно работење“, изјави Игор Илиев, директор на „Авто - експерт„ застапник за Чери возилата.
Увозниците се фалат дека стартуваат со продажба, но засега тоа нема да биде можно. Од бирото за метрологија, клучната институција што дава зелено светло нови автомобили да се пуштаат во сообраќај, за А1 негираат дека кај нив досега некој поднел барање за хомологација на возилата од марката Чери.
За да се регистрира и потоа да може да се вози еден автомобил од Кина во Македонија потребно е да се исполнат околу 120 посебни европски регулативи. Само сертификат од европска лабораторија не е доволен за да почне продажбата, тоа мора да го дозволат и домашните институции.
За дел од импортерите кинеските возила не се директна закана за конкуренцијата, но се сериозен удар за безбедноста на домашниот пазар кој е веќе ионака разнишан со дозволата за увоз на стариот автомобилски крш од Европа.
„Европските и јапонските возила се далеку во однос на безбедносните карактеристики и еко карактеристиките во однос на кинеските возила во моментов. Компетентните европски и американски тестови за безбедности ги окарактеризираат најновите модели на кинеските возила со многу лоши оценки“, вели Дарко Димовски, директор на МИДА моторс.
Во Македонија досега се издадени три одобренија за увоз на кинески возила и тоа за марките Гели, Лифан и ДФМ. За разлика од кај нас во многу земји во ЕУ речиси и да е невозможно да се увезат кинески автомобили.
Возилата се со поевтина цена, но најголем дел од нив се произведуваат со застарени материјали, потешки се за возење и повеќе ја загадуваат животната средина.
Кинеската компанија надлежна за Чери возилата пак на интернет сајтовите е претставена како фирма плагијатор на автомобилски дизајни, вмешана во скандали со производство на возила без лиценца, прекршување договори за испорака.
Ова е текст од Б1 телевизија,со кој не се согласувам..што мислите вие за ова??