Sabbath - седмиот ден

Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Саботата е свет ден на Бог. Си беше свет и пред Израелци и Палестинци и Апапи ...... На самиот почеток Саботата беше ден на Божја поќивка. Ден кога Бог одморил создавајќи ја Африка, Америка, Австралија Пацифик, Шар планина, фјордови, Алпи, Дунав, Амазон, Бајкалско езеро, пустината гоби, Австралија, северен пол.....
Саботата беше воспоставена пред да постои и еден израелец.На самиот почеток. Пред било какви договори со луѓе. Тоа е ден свет на самиот Бог.

Саботите мои пазете ги и бојте се од она што ми е свето. Јас сум Господ

а седмиот ден е сабота Господова, на твојот Бог

и седмиот ден да ви биде одмор, зашто е света сабота, почивка на Господа

Пред да го создаде Адама , господ ја создаде Саботата. За него. За богот. Почивка Божја.
Е сега ако е тоа старозавертен закон дали бог за Бог самиот сабота е почивкка и свет ден негов за старозаветните а некој друг за новозаветните ?!?! Кога Саботата му е света на Бог по кој основ тебе не ти е света? ако Саботата е ден на почивката божја како тоа тебе да не ти е?
priatele na bogaa ne mu treba odmorr toaa postoi samo vo biblijata ,, dodeka kuran kerim toaa go negiraaa.

nie gi sozdadovme i nebesata i zemjata i ona sto e megu niv za sest vremenski periodi bes da ne obzede zamor! pa strpise za onaa sto go zboruvaat ................................... itn
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам. Зашто, вистина, ви велам дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни се. И така оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно , а оној што ќе ги исполни и поучи, тој голем ќе се нарече во царството небесно“
Матеј 5 17 - 19
Марко, 3.10:
„...Ним пак, им кажа:„Во сабота, дозовлено ли е да прави човек добор или зло, да спаси една душа или да ја погуби?„

Марко, 3.5:
„...Па кога ги изгледа со гнев, зашто Му беше тешко пари нивните скаменети срца, му рече на човекот: „Протегни ја раката своја!„. Тој ја протегна и таа му стана здрава, како и другата.

Од стиховите, очигледно е дека Христос работи и во сабота, и со тоа, ја погазува 4-тата Божја заповед (???). Логично, така би му дошло, не?

Но:

„...Па така, Синот човечки е господар и на саботата..„(Марко, 2.28).

Што значи, Оној Кој ја дал таа заповед, самиот Е над заповедта.
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
И, зошто е недалата неработен ден? Зошто се вика недела - не дела, не делувај, не работи. Освен денот Sabbath, којшто римјаните ни го наметнале да го замениме со Недела.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Марко, 3.10:
„...Ним пак, им кажа:„Во сабота, дозовлено ли е да прави човек добор или зло, да спаси една душа или да ја погуби?„

Марко, 3.5:
„...Па кога ги изгледа со гнев, зашто Му беше тешко пари нивните скаменети срца, му рече на човекот: „Протегни ја раката своја!„. Тој ја протегна и таа му стана здрава, како и другата.

Од стиховите, очигледно е дека Христос работи и во сабота, и со тоа, ја погазува 4-тата Божја заповед (???). Логично, така би му дошло, не?

Но:

„...Па така, Синот човечки е господар и на саботата..„(Марко, 2.28).

Што значи, Оној Кој ја дал таа заповед, самиот Е над заповедта.
Син божји е. Он може и да оди по вода и да воскреснува мртви и да лебдее и да знае што ќе се случи во иднина и да издржи 40 дена искушение во пустината и да нарани 5000 души со грст леб и да претвори вода во вино...... Тој не е дојден да го имитираме туку да ги слушаме неговите зборови. А се знае што рече тој за законите и пророците.
Во сабота е дискутабилно дали се дозволено да се лекува или спасува нечиј живот. Али Саботата како ден божји е поставен на самиот почето на создавањето. Како ден да се слави бог. Ако на тој ден не го славиш бог како што е запишано, со тоа неславење кого дург го славиш?
Исус исцелуваше и во сабота но исто и ни рече дека не е дојден да ги поништи законите.
Исус исцелуваше во сабота но и ни рече дека заповедите ќе важат додека постои небото и земјата
Исус исцелуваше во сабота но и ни кажа никој да не прекрши ни најмала од заповедите
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Исус исцелуваше и во сабота но исто и ни рече дека не е дојден да ги поништи законите.
И потоа додаде дека дошол да ги исполни Законите. Оние заповеди кои Тој веќе ги има исполнето, нема потреба ние повторно да ги исполнуваме. Па така Бог ни обезбеди вечерн Шабат преку Исус и секој кој му го предал животот на Исус, влегол во тој шабат и тој се одморил од своите дела.
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
vozviseniot Allah dz.s. na sekoj narod propisal den vo koj lugeto ke se soberat i da mu pravat ibadet t.e molitva na boga, na muslimanite im e propisan petok, toj den im e propisan i na izraelcanite, ali tie odstapile od toa i go prifatile sabota, allah dz.s niv im obavezil vo tevrat, koj im stavi zadatak da ja cuvaat taa zapoved i da go go sledat muhamed s.a.v.s.koga ke go prati,, kade allah veli ,"Svetkovanje subote propisano je onima koji su imali različita mišljenja o njoj...".,
go sledele toaa go ostavile petok,se dodeka allah ne go prati isa (isus) sin merjemin, vo koj ja cuvase sabota se dodeka ne bil vozdignat, taka da hristijanite posle nego za vreme na konstantin go prifatile denot nedela za da se razlikuvaat od evreite,kako sto ja prmenale nasokata kon namaz kon erusalim, allah dz.s.najdobro znae,
muhamed , as rekol;

"Allah je onima prije nas onemogućio petak, pa je židovima bila subota a kršćanima nedjelja. Allah je nas stvorio i uputio nas na petak i stavaio ga ispred subote i nedjelje, kao što će i oni, također, biti oni koji će nas slijediti na Sudnjem danu, s obzirom da smo mi posljednji stanovnici dunjaluka a prvi na ahiretu, i oni koji će prije drugih stvorenja polagati račun

kade muhamed a.s veli
nie vremenski sme posledni, a na sudniot den ke bidime prvi , isklucuvajki go toa sto naporanesnite narodi objavata im e dadena pred ped nas, petok e vsusnost niven den koj im bil odreden kako praznik, potoa tie se razdvoile vo negovoto praznuvanje, pa allah nas na nego ne upati i ostanatiot narod nas sega ne sledi , everite go praznuvaat utresniot den sabota a hristijanite zadutre nedela,, (buhari verodostoen hadis)

vo toj den e stvoren adem vo toj den e voveden vo dzenet vo toj den e izvaden od dzenet, i vo toj den ke nastupoi sudniot den
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
И потоа додаде дека дошол да ги исполни Законите. Оние заповеди кои Тој веќе ги има исполнето, нема потреба ние повторно да ги исполнуваме. Па така Бог ни обезбеди вечерн Шабат преку Исус и секој кој му го предал животот на Исус, влегол во тој шабат и тој се одморил од своите дела.
То е само пола реченица.
Цела реченица гласи:

Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам

Немојте да мислите дека сум дошол да ги поништам Законите !
не сум дошол да ги поништам!

Исполнуввање на закон не е негово поништување. Ако е така тогаш не важи ни законот “Не Убиј“ пошто ете Исус никого не убил (го испонил законот) и ние сме сега слободни да убиваме кој колку сака, исто не важи ни оној “не врши прељуба“ отѕи Исус го исполнил (не извршил прељуба) па сега удрете слободно на прељубување оти не е грев... Исус дојде и го исполни законот. Како што секој треба да го исполнува. За тоа се законите.ч Ако е закон месечно да плаќаш сметка за струја значи ли дека ако сум исполнил оввој месец тоа повеќе не важи?

Значи реченицата вели Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам
Не е дојден да ги поништи. Каде стои дека исполнување на еден закон значи и негово поништување?!? И во речник збор ИСПОЛНИ и ПОНИШТИ се сосема различни. онакак како Исус го кажал СИТЕ старозаветни закони си ваѓат, друг е проблемот што се нема време ни воља од страна на луѓето тие да се почитуваат и држат. “како да држам сабоа ко сум на работа ќе ме избркаат“..... “како да не излезам од дома во сабота кога има фудбал... договрен сум со друштвото“
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Господовиот ден за одмор не е поништен, туку е замет. Саботата е заменета со неделата, така да саботата не е поништена. Православната Црква ја слави и саботата, но не како ден Господов, туку како сеќавање на старозаветната сабота, на старозаветната пасха (премин), кога Мојсеј ги изведе јудеите ор египетското робство. Како што Мојсеј ги изведе јудетие од робство во Египет па јудеите преминаа од робство во слобода, така и Христос, Синот Божји, не изведе од смрт во живот. Христос е новозаветната пасха/премин, Христос воскресна во недела, а не во сабота. Тоа што Христос не воскресна во сабота, покажува дека Он и тогаш го почитувал Законот старозаветен.

Да не „тапам„ многу: Оној Кој ја зададе 4-тата Заповед, истиот Он може и да ја поништи или замени заповедта. Христос, Синот Божји, Е Еден од Троединиот Бог Кој ги зададе Заповедите па Он и може да ги замени или промени. Многу настани новозаветни се случија во недела, а на крајот на краиштата, Христос ќе дојде вторпат во недела, во безвечерниот ден, а не во среда или сабота.

Нема смисла, логика и потреба бесконечно да се повикуваш на Христовие зборови дека Он рекол ова или она. Ако „тапиме„ рационално, ќе испадне дека Христос не исполнил ништо од она кое го ветил или ќе испадне дека Он самиот ги погазил Заповедите кои Он самиот ги има зададено.

Како може Христос за работи во саботен ден, кога Он самиот ја задава 4-тата Заповед за неработење во сабота!?

--- надополнето ---

И, зошто е недалата неработен ден? Зошто се вика недела - не дела, не делувај, не работи. Освен денот Sabbath, којшто римјаните ни го наметнале да го замениме со Недела.
Читај ги и другите постови, ќе поднаучиш зашто неделата е замена за саботата.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Да не „тапам„ многу: Оној Кој ја зададе 4-тата Заповед, истиот Он може и да ја поништи или замени заповедта. Христос, Синот Божји, Е Еден од Троединиот Бог Кој ги зададе Заповедите па Он и може да ги замени или промени. .
Може али сепак не замени туку ги потврди

Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам. Зашто, вистина, ви велам дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни се. И така оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно , а оној што ќе ги исполни и поучи, тој голем ќе се нарече во царството небесно

Значи не ја поништи (како ни било кој друг закон), Неделата кога Исус воскресмна не е исто како Сабота кога бог отпочина по создавање на светот. Нови закони и прописи не заменуваат стари туку се додаваат. Сабота е свет ден на Бог ден кога почина Бог по созадавањето а Недела е ден кога Исус воскресна. Исус во Недела не го создаде светот, небото, земјата, светлината, животните и луѓето. Воскресението на Исус е сосема различно од создавањето на светот. Исус не воскреснувал секоја недела па секоја недела во годината да е света. Од 50 недели во годината Исус воскресна во една од нив не во секоја од нив. Посебно се слави и се знае кога се слави и одбележува воскресението, а саботата постана како знак на созфавање во циклус од една недела. Од седум дена. Исус воскресна во иклус од 365. Не може да се стави знак еднакво меѓу Исусовото воскресение и создавањето на Бог.
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
Господовиот ден за одмор не е поништен, туку е замет. Саботата е заменета со неделата, така да саботата не е поништена. Православната Црква ја слави и саботата, но не како ден Господов, туку како сеќавање на старозаветната сабота, на старозаветната пасха (премин), кога Мојсеј ги изведе јудеите ор египетското робство. Како што Мојсеј ги изведе јудетие од робство во Египет па јудеите преминаа од робство во слобода, така и Христос, Синот Божји, не изведе од смрт во живот. Христос е новозаветната пасха/премин, Христос воскресна во недела, а не во сабота. Тоа што Христос не воскресна во сабота, покажува дека Он и тогаш го почитувал Законот старозаветен.

Да не „тапам„ многу: Оној Кој ја зададе 4-тата Заповед, истиот Он може и да ја поништи или замени заповедта. Христос, Синот Божји, Е Еден од Троединиот Бог Кој ги зададе Заповедите па Он и може да ги замени или промени. Многу настани новозаветни се случија во недела, а на крајот на краиштата, Христос ќе дојде вторпат во недела, во безвечерниот ден, а не во среда или сабота.

Нема смисла, логика и потреба бесконечно да се повикуваш на Христовие зборови дека Он рекол ова или она. Ако „тапиме„ рационално, ќе испадне дека Христос не исполнил ништо од она кое го ветил или ќе испадне дека Он самиот ги погазил Заповедите кои Он самиот ги има зададено.

Како може Христос за работи во саботен ден, кога Он самиот ја задава 4-тата Заповед за неработење во сабота!?

--- надополнето ---



Читај ги и другите постови, ќе поднаучиш зашто неделата е замена за саботата.
Ова што го пишуваш значи само едно.
Дека во некој неодреден период од денот на воскресението христово во 1-от век, до денес, неприметено и неочекувано некогаш во овие 2000 години се случило второто доаѓање при кое Исус ги поништил законите...и ја сменил саботата со недела.
Зошто тоа би го правел е нејасно...
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Тоа ти го велиш.

Христос лично, не ја укина саботата. Но, Неговиот однос кон начинот на кој ујудеите ја славеа саботата, како и настаните кои се случија во ден неделен а не саботен (Христос влезе во Ерусалим во недела, Христос воскресна во недела, Он ќе дојде вторпат во недела...) се доволни причини за замена на саботата со неделата. Неделата ја слави Црквата, оти е повеќе од очигледно дека за атеисите, на пример, неделата е исто што и вторник или среда, оти за неверните, неделата не е посебен ден, освен ден во кој не одат на работа.

Дека Црквата ја слави нделеата а не саботата, покажува и Апостолското однесување.

Имено:

„...И во првиот ден од седмицата (Кој е тој ден?), кога се собравме (!) да прекршиме леб (!), Павле, бидејќи на другиот ден сакаше да тгрне, расправаше со нив и го продолжи словото (!) до полноќ...„.(Дела, 20.7).

Од стихот е јасно дека Апостолите се тие кои први почнаа да се собираат во недела (што значи исто што и денешното литургиско собирање во недела) а не во сабота.

Доколку ние сеуште би ја славеле саботата и старозаветниот Закон (Мојсеев), тогаш по ништо не би се разликувале од јудеите. Така, Христос би дошол првиот пат бесцелно, и ништо битно не би се случило со родот човечки.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Низ писмата ќе најдеш за секој ден дека нешто се случило, се собрале, одел по вода во среда, прв пат се објавил во понеделник, одржал проповед во петок вечерал во вторник, проколнал поручек......

Кога би бил ти до Исус пред 2000 години и кога би го прашал:

Исусе, дали ти дојде да ги поништиш законите и пророците?
Тој ќе ти одговореше:
Немој да мислиш дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам.

Па ако го прашаше, “Добро но до кога ќе важат тие закони“:
Исус ќе ти одговореше:
Вистина, ти велам дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни се.

А Исусе (пак го прашуваш) ако некој дојде и ни каже дека се поништени законите?
Исус ќе ти одговореше

Оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно

Тоа го кажа Исус.
 
Член од
22 февруари 2008
Мислења
1.647
Поени од реакции
45
Во врска со темава, на сите ви ја препорачувам книгата „СТАРОЗАВЕТНИОТ ИЛИ НОВОЗАВЕТНИОТ МОРАЛЕН ЗАКОН - Сабота или Недела во Светото Писмо“ од Д-р Лазар Милин, издадена од Повардарската митрополија - Велес 2000 год.
Многу прашања ќе ви се разјаснат.
Поздрав,
Калипсо
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Христос лично, не ја укина саботата. Но, Неговиот однос кон начинот на кој ујудеите ја славеа саботата, како и настаните кои се случија во ден неделен а не саботен (Христос влезе во Ерусалим во недела, Христос воскресна во недела, Он ќе дојде вторпат во недела...) се доволни причини за замена на саботата со неделата. Неделата ја слави Црквата, оти е повеќе од очигледно дека за атеисите, на пример, неделата е исто што и вторник или среда, оти за неверните, неделата не е посебен ден, освен ден во кој не одат на работа.
А што врска има Саботата со Христовото воскресение? Мислам зошто Христовото воскресение повлекло и смена на Саботата во тој ден? Саботата е ден за одмор, а денот Недела е нешто друго, Ден на воскресението, на слегувањето на Светиот Дух итн, и по ништо не би требало да е замена за саботата. Зошто се смета дека тој ден кога Исус воскреснал треба да биде денот шабат. Христос воскресна во недела и затоа треба денот шабат да се помести во тој ден - Зошто? што има врска едното со другото. Нека е ппак Неделата ден таков каков што е, но нека се почитува и саботата онака како што треба, како што кажал самиот Бог.


И ова што го кажа Let 3 исто така држи вода:

Значи не ја поништи (како ни било кој друг закон), Неделата кога Исус воскресмна не е исто како Сабота кога бог отпочина по создавање на светот. Нови закони и прописи не заменуваат стари туку се додаваат. Сабота е свет ден на Бог ден кога почина Бог по созадавањето а Недела е ден кога Исус воскресна. Исус во Недела не го создаде светот, небото, земјата, светлината, животните и луѓето. Воскресението на Исус е сосема различно од создавањето на светот. Исус не воскреснувал секоја недела па секоја недела во годината да е света. Од 50 недели во годината Исус воскресна во една од нив не во секоја од нив. Посебно се слави и се знае кога се слави и одбележува воскресението, а саботата постана како знак на созфавање во циклус од една недела. Од седум дена. Исус воскресна во иклус од 365. Не може да се стави знак еднакво меѓу Исусовото воскресение и создавањето на Бог.
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Посојат две видувања меѓу Христијаните за ова прашање:

1. Саботата воопшто не важи за Христијаните, таа е дадена само на евреите.
2. Саботата е заменета со неделата.

И двете имаат свои слабости.

1. Ова нема блага веза со ништо. Саботата е дел од 10-те заповеди, оние најсвети. А велат овие не важеле за Христијаните. Бог им ги дал само на евреите. А кој е тој Бог? Зарем тоа не е истиот кој што го славиме и ние? Зарем се она што Тој го наложил во Библијата не важи за сите негови верници? Во тоа време немало Христијани па затоа неможел да им ги даде ним. Самиот Христос по кој и Христијанството го носи името живеел по овие закони. Ги толкувал и ни велел да ги пазиме. Исто и апостолите. Христијанството започнало како дел од Јудејството, започнало како некој вид секта т.е. јудејство + Исус Христос. Христијанството без јудејството немаше ни да постои. Во почетокот Христијани биле оние евреи кои го признале Исус за најавениот Месија.

Понатаму се вели Исус ги укинал мојсеевите закони. Ова нема врска. Исус ништо не укинал, тој дури и го надополнил законот и заповедал како треба да се користи, дека треба да ни го врежи во срцето.

Ако тргнеме од тоа како се поставени работите денес ќе видиме дека Недела е не работан ден? Зошто ако шабатот е укинат? Зошто сме ставиле еден ден за одмор? А ова дека шабатот се мислел на самиот Исус, и дека сега сме влезени во т.н. вечен шабат, не е така. Господ самиот рече какво значење има саботата и што всушност претставува таа. Ако сме верници на овој Бог, Мојсеевиот Бог, тогаш мора да ги почитуваме неговите закони.

Исус никогаш не рекол - еве јас го исполнив законот па отсега натаму тој нема да важи.


2. Овде се вели дека Саботата е заменета, преместена во недела поради воскресението на Христос. А што има врска едното со другото? Саботата ни е дадена од самиот Бог како негов празник, денот на воскресението е од сосема поинаква природа. Апостолите се собрале на првиот ден од неделата да раскршат леб. И што? Тоа нема никаква допирна точка со самата сабота. Во недела се собрале заради сеќавање на Исус, на неговото воскресение, и како што тој ни рече да раскршуваме леб во негово име. И што врска има ова со Божјата сабота?


Би рекол вака - Саботата е ден за одмор и тој ден е свет и за нас и за Бог, а во недела пак може да се собереме во црква на служба, да раскршиме леб исто како и апостолите и да се сеќаваме на Исусовот воскресение.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom