Sabbath - седмиот ден

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам. Зашто, вистина, ви велам дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни се. И така оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно, а оној што ќе ги исполни и поучи, тој голем ќе се нарече во царството небесно
Матеј 5 17-19
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
277
Поени од реакции
29
Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам. Зашто, вистина, ви велам дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни се. И така оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно, а оној што ќе ги исполни и поучи, тој голем ќе се нарече во царството небесно
Матеј 5 17-19
И што со ова? Бидејќи никој од Адама па до сега не можеше да ги исполни заповедите, Исус ги исполни, па така верувајќи во него неговата правда им се припишува на сите кои веруваат во него, како да ги исполниле тие.
Тоа е исто како следниов пример:

Ти си богат, а јас сиромав отепан. Ти ми отвараш штедна книшка и од твоето богатство ми ставаш половина на мојата книшка, само затоа што знаеш дека јас верувам во тебе и те почитувам како добар и милостив господар. јас ништо не можам да направам со мојата сиромаштија, но ти можеш. Можеш да ме направиш богат исто како што си ти.

Исто е и со верата. Јас ништо не можам да направам со мојот грев, бидејќи сум грешен, но бог може да направи нешто со мене само ако верувам во него дека може. Бог неговата правда ја префрла на мојата сметка и со тоа јас станувам чист, како што е тој.


Стариот завет никого не можеше да го спаси, па ниту некој можеше да го издржи (освен Христос), бидејќи сите беа грешни. Тој беше даден наместо ОГЛЕДАЛО за да можеме да го видиме во него своето лице и да дознаеме колку сме грешни. Бидејќи без ОГЛЕДАЛО не можи да го видиш лицето колку ти е валкано.

--- надополнето ---

..... а во Недела славиме нешто друго. Што?

ВОСКРЕСЕНИЕ ХРИСТОВО!!! Победата над Смртта!!!

Кога би требало да избереш дали да славиш Сабота (ден за одмор) или Победата над Смртта што би избрал? И што во твоите очи има поголемо значење - Одморот или Победата над смртта, а тоа е вечен живот?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
не сум дошол да ги поништам...

дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени

оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Не е точно тоа што го тврдиш. Ако ја наследуваат од Евреите се уште ќе се викаше ЈУДАИЗАМ, а не Христијанство. Според тоа ..бидејќи не се вика Јудаизам туку Христијанство, нивната вера започнува од Хриостос па наваму.
Исус е евреин. Исус живееше по Божјите закони и ги исполнуваше. И не може Христијанството да започнува од Исус па наваму. Од тогаш се одделува од Јудаизмот, бидејќи тие не го признаа за свој Месија. Нашата вера започнува од создавањето на светот па наваму. Се почитуваат Божјите заповеди и Христовото учење. А Исус ја празнувал Саботата, но велел дека не треба да сме роб на неа, т.е. ако има некоја ептен битна работа, ако се работи за живот или смрт на тој ден може да се направи отстапка, но наредната Сабота и понаредната пак ќе ја почитуваме и празнуваме.

--- надополнето ---

ВОСКРЕСЕНИЕ ХРИСТОВО!!! Победата над Смртта!!!

Кога би требало да избереш дали да славиш Сабота (ден за одмор) или Победата над Смртта што би избрал? И што во твоите очи има поголемо значење - Одморот или Победата над смртта, а тоа е вечен живот?
Значи 4-та заповед за нас не значи. Значи може да си одбереме која ќе има значење за нас. Или си верник или не си. Или го сакаш Господа или не. Или ги почитуваш неговите заповеди или не. Не може некои од заповедите да се почитуваат, а некои не. Ако е така тогаш зошто само четвртата заповед. Да ја укинеме и првата. Ќе си веруваме и во некои други Богови.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
277
Поени од реакции
29
boban_fio,


Дали ТИ си обрезан на 8-от ден, после твоето раѓање? Ако не си, зошто тогаш ја отфрлаш оваа Божја заповед која беше заповедана уште за времето на Аврам, секое машко дете да биде обрезано на 8-от ден?
Како беше она твоето......Или си верник или не си!!!!

Дали секоја година ја празнуваш Пасхата, која ќе те потсетува како Бог го изведе својот народ од Египетската земја после 400 години ропство? Ако не ја празнуваш, зошто тогаш ја отфрлаш оваа Божја заповед? Зарем ТИ не си дел од Божјиот народ?
Или си верник или не си!!!!

Ова се само две од сите останати кои Бог ги има заповедано во Библијата, а ги има некаде околу 2000, а верувам дека за 90% од нив и незнаеш дека се заповедани.


Се надевам дека ќе ми дадеш задоволувачки а не паушален одговор, сакајќи да го оправдаш она, кое што не го разбираш.




Со почит, Госпел.
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
boban_fio,


Дали ТИ си обрезан на 8-от ден, после твоето раѓање? Ако не си, зошто тогаш ја отфрлаш оваа Божја заповед која беше заповедана уште за времето на Аврам, секое машко дете да биде обрезано на 8-от ден?
Не сум. Тоа барем го има во Новиот Завет. Пишува за тоа Павле. За Саботата никаде не пишува дека не важи.

Види целта на темава ми е: Нели 10 Заповеди се вкоренати во Христијанството? Зошто да не ги почитуваме? Не се укинати. Не престанале да важат. Ниту Исус нити било кој од Новиот Завет не го вели тоа. Уште еднаш: Важат ли 10 Заповеди за Христијаните или не? Дајте одговорете.

Додаток:

"Обрезанието е ништо, и необрезанието е ништо, туку извршувањето на Божјите заповеди. "

Паавле вели дека извршувањето на Божјите заповеди е битно.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Саботите мои пазете ги и бојте се од она што ми е свето. Јас сум Господ
Трета Мојсеева 19.30

Шест дена да се работи, и седмиот ден да ви биде одмор, зашто е света сабота, почивка на Господа, секој што ќе работи на тој ден со смрт да се казни
Втората Мојсиева 35.2

Помни го денот саботен, за да го празнуваш
Втората книга Мојсеева 20.8

Почитување на Саботата како ден божји е дел од десетте божји заповеди. Оние нај нај најголеми најсвети и најбитни за човечкиот род. и како пропис е пропис плус и меѓу стотците закони прописи и налози низ библиите. Ова заповед не е напишана нејасно или прикриено. Кажана е јасно и гласно

Но за народот божји се уште останува почивката саботна
До Евреите 4. 9

Кога Исус ќе слезе на земјата да им суди на живите и мртвите

ТОГАШ НА НЕБОТО СЕ ОТВОРИ ХРАМОТ НА БОГА И СЕ ЈАВИ КОВЧЕГОТ
НА ЗАВЕТОТ ВО НЕГОВИОТ ХРАМ И ИМАШЕ СВЕТКАВИЦИ И ГЛАСОВИ,
ГРОМОВИ И ЗЕМЈОТРЕСИ И ГРАД ГОЛЕМ
Откровение 11:9

Во ковчегот се запишани десетте божји заповеди. А таму е и запишано:

Помни го денот саботен, за да го празнуваш
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
277
Поени од реакции
29
Не сум. Тоа барем го има во Новиот Завет. Пишува за тоа Павле. За Саботата никаде не пишува дека не важи.

Види целта на темава ми е: Нели 10 Заповеди се вкоренати во Христијанството? Зошто да не ги почитуваме? Не се укинати. Не престанале да важат. Ниту Исус нити било кој од Новиот Завет не го вели тоа. Уште еднаш: Важат ли 10 Заповеди за Христијаните или не? Дајте одговорете.

Додаток:

"Обрезанието е ништо, и необрезанието е ништо, туку извршувањето на Божјите заповеди. "

Паавле вели дека извршувањето на Божјите заповеди е битно.

Ме интересира твој коментар на овие Павлови зборови:

13 И вас, кое бевте мртви во гревовите и во необрезанието на вашето тело, Он заедно со Него ве оживи, простувајќи ви ги сите гревови; 14 а тоа стана, кога Христос го избриша ракописниот закон, што беше против нас, а кого го зеде од средината и го прикова на крстот;
15 и, откако ја одзеде силата на началствата и властите, Он ги изложи јавно на позор и ги победи на него.
16 Па така, никој нека не ве осудува за јадење или пиење, или за некој празник, или за млад месец или сабота;
17 тоа е сенката на иднината, а телото е Христос.



(Колосјаните 2:13-16)




Ме интересира:
1. Кој е тој Ракописен закон кој што Исус го Избриша и го прикова на крстот?


2. Што значат зборовите : Никој нека не ве осудува за јадење и пиење, за празник, а меѓу другото никој да не ве осудува за САБОТА?


Значи во Стариот Завет беше забрането јадење одредена врста на храна, но во Новиот завет Павле вели, никој да не ве осудува за јадење и пиење, односно сака да ни каже дека целата храна е чиста, и дека можеме да јадеме се што нашата совест ќе ни каже дека ќе ни биде угодно и по волја. Значи повеќе не постои чиста и нечиста храна! Тој закон кој што беше даден од Бог, престана да важи во Новиот? Зошто престана кога е Божји закон?



Но исто така во продолжение, продолжува и вели: никој да не ве осудува за Саботата? Што значи па сега ова? Во секој случај не значи дека треба да ја држиме!


Чекам твој коментар.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Павле никогаш ниту го видел ниту го слушнал Исуса што проповеда. Не го следел не го познавал. Нема ниту прочитано за него нешто. Павле кажува своји идеји и видувања што и како треба да се прави. Не на Исуса. Павле поради тоа што дозволил фа се јаде се и да не се држат старите закони бил во судир со братот на Исус и ерусалемската заедница на оние кои го знаеле и познавале и слушнале Исуса што кажува. Читај евангелието што кажал Исус самиот за законите. Не дојде да ги поништи, ќе важат додека постои небото и земјата и никој да не не научи да прекршиме и најмала од тие заповеди.
Тоа се зборовите на Христ . Не на Павле. Христијанство не Павликанство.

Оние верници кои го знаеле Исуса и слушнале што проповеда си останале верни на старите закони. Си ја славеле саботата си се молеле во храмот и принесувале жртви према законите. Се обрежувале и го следеле законбнот и во јадењето. Знаеле и слушнале што Исус им порачл.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
277
Поени од реакции
29
Велиш дека Павле не го видел Исус. Апостолите го виделе и еве што заклучиле:

На првиот Црковен собор, заклучокот на апостолите бил:„ Бидејќи чувме дека некои што излегоа од нас, ве смутиле со зборови и ги одвратиле душите ваши, велејќи ви да се обрезувате и да го пазите законот, на кои ние не сме им заповедале.“ (Дела 15:24)
[FONT=&quot]Ставањето на Христијаните под Мојсеевиот закон, вклучувајќи ја и саботата не дошло од Апостолите. Тие го осудиле ова учење. [/FONT]
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Велиш дека Павле не го видел Исус. Апостолите го виделе и еве што заклучиле:

На првиот Црковен собор, заклучокот на апостолите бил:„ Бидејќи чувме дека некои што излегоа од нас, ве смутиле со зборови и ги одвратиле душите ваши, велејќи ви да се обрезувате и да го пазите законот, на кои ние не сме им заповедале.“ (Дела 15:24)
[FONT=&quot]Ставањето на Христијаните под Мојсеевиот закон, вклучувајќи ја и саботата не дошло од Апостолите. Тие го осудиле ова учење. [/FONT]
A погоре им вели:
20. туку да им се заповеда да се воздржуваат од идолските ќртви, од блудство, од удавено и од крв....

па подолу

29 да се воздржувате од принесување на жртви на идоли и од крв, од удавено и од блудство....


Павле го прекоруваат за своите газења на законот во делата 21 вели

21 А за тебе многу им е зборувано дека ги учиш сите Јудејци кои се меѓу незнабошците, да отстапуваат од Мојсеја, велејќи им да не ги обржуваат чедата свои, ниту да постапуваат по обичаите

Поради тој грев, поради таа непослушност кон бога тие му наложуваат да тој со уште 4 мажи заедно по старите закони и прописи во храмот се исчисти од гревови а ним за казна да им го плати очистувањето

24 Земи ги очисти се со нив и плати им да си ги истрижат главите и сите да разберат дека она што го чуле а тебе не е ништо, туку дека и ти сам живееш спрема законот и го пазиш.

Значи Павле самиот го пази законот и живее спрема него а од друга страна им вели на другите дека тој закон не важи повеќе и не треба да се пази !?!?!

Павле и покрај тоа што му е наредено од апостолите и од братот на Исус - Јаков на новие верници да им забранува да јадат месо од удавени, жртвовани животни и да ставаат крв во устата, тој тоа го прекршува и им вели да јадат слободно од се. Со тоа Павле претанува да биде апостол и неговите зборови немаат важност и значение во очите на Бога.

Исус самиот предупреди на такви луѓе кога рече: “И така оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно“

Павле сам себеси се прогласил за апостол кажувал и подучувал за некоја си своја вера и тој самиот како сакал таа да изгледа и свесно ги прекршувал наредбите на апостолите и братот на Исуса и со нив бил во завада.
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Но исто така во продолжение, продолжува и вели: никој да не ве осудува за Саботата? Што значи па сега ова? Во секој случај не значи дека треба да ја држиме!.
А претходно вели дека извршувањето на Божјите заповеди е едниственото нешто што е битно. И што правиме сега?

И двајцата претходно бевме заборавиле дека всушност Саботата е дадена уште при постанокот на светот:
И на седмиот ден Бог ги заврши Своите дела, што ги направи. И се одмори во седмиот ден од сите Свои дела, што ги направи. И Бог го благослови седмиот ден, и го освети, зашто во него се одмори од сите Свои дела, кои ги создаде Бог и ги направи.



Значи Саботата не е дадена само не евреите. Дадена е на сите луѓе.

--- надополнето ---

Почитување на Саботата како ден божји е дел од десетте божји заповеди. Оние нај нај најголеми најсвети и најбитни за човечкиот род. и како пропис е пропис плус и меѓу стотците закони прописи и налози низ библиите. Ова заповед не е напишана нејасно или прикриено. Кажана е јасно и гласно

Но за народот божји се уште останува почивката саботна
До Евреите 4. 9

Кога Исус ќе слезе на земјата да им суди на живите и мртвите

ТОГАШ НА НЕБОТО СЕ ОТВОРИ ХРАМОТ НА БОГА И СЕ ЈАВИ КОВЧЕГОТ
НА ЗАВЕТОТ ВО НЕГОВИОТ ХРАМ И ИМАШЕ СВЕТКАВИЦИ И ГЛАСОВИ,
ГРОМОВИ И ЗЕМЈОТРЕСИ И ГРАД ГОЛЕМ
Откровение 11:9

Во ковчегот се запишани десетте божји заповеди. А таму е и запишано:

Помни го денот саботен, за да го празнуваш
Точно. Оваа заповед нема двосмислено или било какво друго значење. Кажана е јасно.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
277
Поени од реакции
29
ОД САБОТА ВО НЕДЕЛА
(2 Мојсеева 20:8-11)
Веќе е универзална пракса за Христијаните од Христовото воскресение да ја држат неделата како посебен ден. Но дали Христијаните за ова свое верување имаат подлога?


Црквата имала, а и денес има луѓе кои дале задоволувачки одговори на ова прашање.
Во Делата 20:7 пишува: И во првиот ден од седмицата кога се собрале учениците за да прекршат леб, Павле бидејќи на другиот ден сакаше да тргне, беседеше со нив и го продолжи словото до полноќ.
Внимавајте на зборовите: „ И во првиот ден од седмицата“. Тоа е првиот ден од седмицата, а тоа била неделата. Неделата е знак на спасението по милост. Саботата е знак на Стариот Завет, а неделата на Новиот Завет.


Расправата за тоа дали денот за одмор е саботата или неделата, воскреснала дури во почетокот на 19 век. Денес има малку верници кои правилно го сфатиле принципот на Божјата благодат. Затоа нажалост многу од Христијанството, создадоа Јудаизам и систем на дела. И кога некој го нагласува држењето на саботата, тоа овозможува извонредна прилика за некои заслуги и гордост. Може да се држи саботата, но да се нема поим за спасението во Исуса Христа.


Ние Новозаветните Христијани сме оптужени од некој, дека не ја познаваме Библијата, дека сме непослушни кон Божјиот закон, дека сме го примиле жигот на ѕверот, ако ја држиме неделата и дека следиме човечки обичаи, а не Божјиот збор.


Ние не сакаме никого да судиме, бидејќи Бог е судијата, но сакаме да го изнесеме она што не учи Библијата. Не оптужуваат дека ние го славиме денот на сонцето, бидејќи недела на англиски се вика Сандеј.
Према тоа и ние можеме да речеме дека тие го слават денот на Сатурн, бидејќи на англиски саботата се вика Сатурдеј.


Меѓутоа не е така, кај нас Словените неделата буквално значи „не делати“ или „ не работи“, а кај Русите ја нарекуваат уште поубаво „Васкрс“ или денот на Воскресението. Господ Исус Христос во овој ден воскресна и од тогаш до денес Христијаните ја празнуваат неделата.


Апостол Јован во Откровението 1:10 пишува: „Еден неделен ден бев обземен од дух“ – ова е преводот на Караџиќ, но во преводот на Константинов стои: „Во Господов ден.“ Значи неделата се нарекува „Господов ден“ како и „Господовата вечера“.


Во овој ден од Воскресението до денес, наоѓаме наново-родени Христијани кои неделата ја посветиле за посебно бого-служење и одмор.
Да не заборавиме дека Делата Апостолски е книга која ни зборува за транзитот помеѓу Стариот и Новиот завет, од Јудаизмот во Христијанство, од Сабота во Недела. Кога Христос умре тој ја погреба Саботата, но ја воскресна Неделата. Дали неделата е Библиска или Папска уредба?


Дозволете да видиме дека неделата има корени уште во Стариот завет.
1.

орПророштвата во стариот Завет за неделата.




Во Стариот завет наоѓаме многу директни но и типолошки пророштва за неделата. Преминот од сабота во недела е проречен уште во Стариот завет.


А) Типолошки пророштва.


Прво типолошко пророштво за неделата се наоѓа во Еврејскиот празник на „првиот сноп“. За тоа пишува во (3 Мојсеева 23:9-14): „Господ му рече на Мојсеа, кажи им на Израелците, и речи им кога ќе влезат во земјата, што ви ја давам, и кога ќе ја пожнеете во неа жетвата, донесете му го свештеникот првиот сноп на својата жетва. Тој нека го раздвижи снопот пред Господа, за да биде примен за вас.“

--- надополнето ---

А кога?


Понатаму вели:„ Свештеникот нека го раздвижи утредента по саботата.“ Како да го протумачиме ова пророштво? Тоа ни го толкува апостол Павле, тој вели: „ Но сега Христос воскресна од мртвите, како првенец на оние кои умреле.“


Оној прв сноп кој свештеникот требаше да го раздвижи по саботата е пророштво за Господ Исус Христос и неговото воскресение.
Но кога е проречено дека Господ Исус ќе воскресни? „Утредента по саботата“. Тоа значи во неделата. Евангелијата ни сведочат за тоа. (Матеј 28:1, Марко 16:1-2, Лука 24:1, Јован 20:1)


Затоа Јован во Откровението неделата ја нарекува „Господен ден“. Евреите ја продолжија саботата до денес, но Христос го немаат.


Втор празник кој ја прорекува неделата е празникот на двата леба за движен принос или денот на Педесетницата.
Пишува: „А почнувајќи од утрешниот ден по саботата – денот кога донесувате сноп за движен принос – избројте полни седум седмици. Тогаш на денот по седмата сабота, на Педесетницата, принесете му на Господа нов лебен принос. Донесете му од вашите живеалишта по два леба за движен принос“.
(3 Мојсеева 23:15-21)


Потоа во 21 стих додава: „ На истиот ден свикајте собир, нека ви биде свет собир, не работете никаква работа.Тоа е вечен закон за вашите поколенија, каде и да живеете вие.“
Овој празник е педесет дена после празникот на првиот сноп. Тоа значи седум недели (7х7=49) „ А почнувајќи од утрешниот ден по саботата.“


Тоа е педесеттиот ден или Педесетница – денот кога слезе Светиот Дух (за ова читаме во Делата Апостолски 2:1-2): „А кога дојде денот на Педесетницата, сите беа заедно на исто место. И одненадеж стана шум од небото како кога дува силен ветар и ја исполни целата куќа, во која седеа.“
Денот на Светиот дух е Педесетница или Пентекост, бидејќи е рамно педесет дена од Христовото воскресение. Овој ден е проречен дека ќе биде во недела. За овој ден пишува:„ Но истиот ден свикајте собир, нека ви биде свет собир, не работете никаква работа. Тоа е вечен закон за вашите поколенија, каде и да ќивеете вие.“


Затоа на нашиот јазик, се вика недела од коренот на зборот „Не делати“. Двата најзначајни настани не се случиле во сабота туку во недела, а тоа се Христовото воскресение и слегувањето на Светиот Дух или Педесетница. На овој ден два леба се принесени за жртва. Тоа е раѓањето на Црквата во која се вклучени и Евреите и Незнабошците. Саботата беше сенка и најде исполнување во Христа.


б) Уште едно типолошко пророштво.

Секој Евреин требало да го обреже своето дете на осмиот ден. Обрезувањето упатувало на Духовното обрезание на телото, кое нашиот Господ Исус Христос го направи со својата смрт и воскресение. Осмиот ден е нов почеток. Тој е слика на довршеното дело. За ова пишува апостол Павле:„ Во него сте и обрезани со неракотворно обрезание, откако го соблековте гревовното тело на плотта преку обрезанието Христово.“ (Колосјаните 2:11)


Не само што старата природа е осудена на крстот со смртта Христова, туку е донесена нова победа, бидејќи сега преку воскресението во нас тече нов живот. Што се однесува до верниот човек, стариот е погребан, а новиот е воскреснат во недела. Дојде крајот на старото создавање, а со него и саботата. Сега ние сме нови созданија, а обележје на ова е неделата. Овој ден е осми или прв ден кој следува по стариот. Тој го отсликува обрезанието, го отсликува спасението по милост – Недела.

--- надополнето ---

В) Пророштво за новиот ден

Псалмистот го прорекол овој нов ден:„ Каменот што го отфрлија ѕидарите, стана крај-аголен камен. Тоа е од Господа и е прекрасно во нашите очи! Ова е денот што Господ го направи, да му воскликнуваме и да му се радуваме Нему!“ (Псалм 118:22-24)


Во овој текст е проречена смртта и воскресението на нашиот Господ Исус Христос. Тој е отфрлениот камен, но Отецот небески направи Тој да биде крај-аголен камен на Црквата. Воскресението требало да се случи во од Бога одреден ден. „ Ова е денот што Господ го направи“. (Псалм 118:24)
Неделниот ден е ден кој го создал Господ, и тој не е ден како саботата. Не смее да биде ден на страв, туку ден на радост.


„ Да воскликнеме и да му се радуваме нему.“ Овој Псалм го толкува апостол Петар:„ Тоа нека ви биде познато на сите вас и целиот народ Израелски, дека во името на Исуса Христа Назареецот, кого вие го распнавте, а кого Бог го воскресна од мртвите, овој стои пред вас здрав. Овој камен, што вие како ѕидари го отфрливте, стана глава на аголот и во никој друг нема спасение. (Дела Апостолски 4:10-11)


Затоа денот кој Бог го одредил е ден, во кој отфрлениот камен стана крај-аголен камен. За овој ден пишува:
„ Ова е денот што Господ го направи, да му воскликнуваме и да му се радуваме Нему!“
И затоа овој ден се вика Господов Ден!!!


Ова Јован го запишал после воскресението Христово, кога неделата е прифатена како Господов ден. На овој ден ангелот рече:„ Не бојте се! “ (Матеј 28:5).......а Господ рече :„Радувајте се!!!“
Неделниот ден почна со зборовите „Не бојте се“ и „Радувајте се“. А кога ги најде учениците собрани во неделата навечер им рече:„Мир вам!!!“


Значи, неделата не е замена за саботата, туку ден на радост и веселба. Господ кажа за Новиот Завет:„ Еве доаѓаат денови – говори Господ, кога ќе склучам нов завет со Израилевиот дом и со Јудиниот дом. Не завет каков што склучив со нивните татковци. (Еремија 31:31)

Не како стариот завет.
А сега да ги погледнеме пророштвата за престанок на саботата:

1. Пророштво за престанок на саботата.

а) Целиот Мојсеев систем престанува на крстот

Ова јасно го учи целиот Нов Завет и никој не смее да го порекнува. Мојсеевиот систем кој им е даден на Евреите, заменет е со Новиот пат. (Евреите 10:19)...Новиот завет (Евреите 8.13).......и Новата служба (2 Коринтјаните 3:8).


„Оти кога ќе се промени свештенството, тогаш станува потреба да се измени и законот. ( Евреите 7:12)


Еве неколку стихови кои ова го потврдуваат:
„ Зошто законот беше даден преку Мојсеа, а благодатта и вистината произлегоа од Исуса Христа. (Јован 1:17)
Ова подразбира промена. Во Римјаните 6:14, Павле вели:„Оти вие не сте под законот, туку под Благодатта.“


Исто така да погледнеме во Галатјаните 3:24-25:„ И така законот беше за нас воспитувач во Христа, за да се оправдаме преку верата; а откако дојде верата, ние веќе не сме под раководство на воспитач (закон).“


Или пак во Римјаните 10:4:„ Бидејќи свршетокот на законот е Христос.“


На првиот Црковен собор, заклучокот на апостолите бил:„ Бидејќи чувме дека некои што излегоа од нас, ве смутиле со зборови и ги одвратиле душите ваши, велејќи ви да се обрезувате и да го пазите законот, на кои ние не сме им заповедале.“ (Дела 15:24)


Ставањето на Христијаните под Мојсеевиот закон, вклучувајќи ја и саботата не дошло од Апостолите. Тие го осудиле ова учење. Некои велат дека овде се работи за Церемониалниот закон.


НЕ!!! Целиот систем оди заедно, бидејќи Павле пишува:„ А му сведочам пак на секој човек, кој што се обрезува, дека тој е должен да го извршува целиот закон.“ (Галатјаните 5:3)
Обрезанието оди со целиот систем. И кога Христос умре на крстот, целиот систем престана.

б) Пророштво за престанок на саботата.

Утврдивме дека целиот Мојсеев систем престана на Голгота, со тоа и саботата, но ако на некој се уште не му е јасно, еве директно пророштво, кое Бог го кажува преку (Осија 2:11):„ Ќе и направам крај на сите нејзини веселби, прослави, млади месечини, саботи и на сите нејзини празници.“


Во Мојсеевиот закон постојат вечни елементи на моралниот закон. Иако Мојсеевиот ситем е укинат со доаѓањето на Новиот Завет, вечниот морален закон не е укинат. Така ние ги наоѓаме сите девет заповеди освен саботата во Новиот завет, а за саботата Бог вели: „ Ќе ја укинам!!!“


Кога саботата би била дел од вечниот морален закон, Бог немало да каже: „Ќе ја укинам!“
Замислете само кога Бог би рекол ќе ја укинам првата заповед и сега можите да имате други богови, или ќе ја укинам седмата заповед, па сега можите да вршите прељуба, и тн.


Кога тоа би го рекол, Бог би бил автор на гревот, но тој јасно вели:„ Ќе ги укинам саботите нејзини!“ – и овде се мисли на Седмичните саботи. Бог во никој случај не дозволува кршење на Моралниот закон. Иако сега не сме под законот, ние не му сме на Бога без закон.


Господ рече за Новиот завет:„ Ќе ви дадам ново срце и ќе вдахнам нов дух во вас! Ќе го извадам каменото срце од вашето тело и ќе ви дадам срце од месо. Ќе го сложам, мојот дух во вас внатре, за да одите по моите закони и за да ги пазите и вршите моите наредби.“ (Езекија 36:26-27)


Сите овие наредби и закони ги наоѓаме во Новиот завет. Ние сега индиректно ги исполнуваме Божјите заповеди, слушајќи го евангелието Христово, преку Светиот Дух.
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
277
Поени од реакции
29
в) Сведоштвото на Павле дека саботата е престаната.

Саботата како ден од одмор престана со воскреснувањето на Исуса Христа. Павле за целиот закон па и за саботата пишува:„ А тоа стана кога Христос го избриша ракописниот закон што беше против нас, а кого го зеде од средината и го прикова на крстот; и откако ја одзеде силата на началствата и властите, Тој ја изложи јавно на позор и ги победи на него. Па така никој нека не ве осудува за јадење или пиење, или за некој празник или за млад месец или сабота, тоа е сенка на иднината, а телото е Христос.
(Колосјаните 2: 14-17)


Се што ни треба имаме во Христа. Дошле лажни учители ви Колос и велеле дека нема да бидат спасени, ако не ја празнуваат саботата и ако не го држат Мојсеевиот закон. А Павле вели:„ И вие да имате полнота во Него (во Исус).“ (Колосјаните 2: 10)
Ништо нема да ви фали ако не сте слушнале за Мојсеевиот закон. И затоа што имате полнота во Христа никој нека не ве осудува.


Никој нема право нас ново-заветните Христијани да не осудува, што не го држиме Мојсеевиот закон, односно саботата. Да видиме за што не смее никој да не осудува:
- „ за некој празник“. Овде се вклучени Годишните празници.
- „или за млад месец“. Овде се вклучени Месечните празници.
- „ или за сабота“. Нормално, овде се мисли за Седмичните саботи.


Павле ги вклучува сите Еврејски празници, Годишни, Месечни и Седмични, и за сите Павле пишува:„ Тоа е сенката на иднината, а телото е Христос.“


Сите празници биле сенка на некоја доаѓачка вистина, а вистината е Исус Христос. Тој дојде и ние веќе не сме под сенката. Вистинскиот одмор и вистинската сабота е Христос.
За тоа ни пишува во (Евреите 4:9-10):„ Значи на Божјиот народ му остана починката. Имено, кој влегол во Неговата починка, тој се одморил од своите дела, како и Бог од своите.“


Се поставува прашањето, Чија Починка? Христовата!!!


Тој го доврши нашето спасение и ни го дава како дар на секој кој верува. Тоа не е саботата! Евреите ја празнуваа саботата во времето на Мојсеј, на Исус Навин и на Давид, но немаа починка. „Имено кој влегол во Неговата починка, тој се одморил од своите дела.“ Тој не работи за да заработи живот вечен. Тоа е одмор секој час и ден, оти веруваме во неговите ветувања.


Самиот Господ Исус Христос вели:„ Дојдете при мене сите кои се трудите и сте обременети и јас ќе ви дадам одмор. Земете го мојот јарем на себе и научете се од Мене, зошто Јас сум кроток и понизен по срце, и ќе најдите одмор на своите души.“ (Матеј 11:28-29)
Одмор за душата дава Христос, а не саботата. Господ Исус е посредник во Новиот завет и нема веќе сабота. Спасените не се врајќаат на Стариот завет.

1. Црквата и новиот ден.


Ние мораме да го видиме овој премин на првата Црква, ако сакаме да живееме во полна слобода на Новиот завет.


а) Голема промена.

После воскресението не наоѓаме ниту еднаш каде Господ Исус имаше средба со своите во сабота. Секој важен настан кој има духовно значење во Новиот завет се случува во недела.


Прво, нашиот Господ воскресна во недела, а скоро сите први верници беа Евреи кои пред тоа ја празнуваа саботата. Само воскреснувањето на Господ Исус можеше да доведе кај овие верници да раскинат со Јудаизмот. А тоа што почнале да ја празнуваат неделата е знак дека се случило нешто величенствено.
Тоа значи дека изворот на нашиот живот е Христовото воскреснување. Тоа е новото создавање.


Второ, Светиот Дух слезе во недела и Црквата е родена на овој ден. Црквата стои на новото создавање, а не на старото!!! Да се вратиме од недела во сабота, тоа значи да се оди од Христовото изобилие во беда. Тоа значи да се отпадне од благодатта.

Во овој ден Господ Исус им рече на учениците:„ Мир вам!“ и „Радувајте се!“ сето ова е резултат на оправдувањето преку вера. Во овој ден Господ Исус им го отвори на учениците разумот да го разберат Писмото (Лука 24:45-47).


И кога ние во недела го проповедаме и го толкуваме Писмото, ние во тоа го следиме Христа. Огромни благослови имаме со доаѓањето на Светиот Дух, бидејќи тој живее во секој верник. Тој просветлува, оживува, помага, дава дарови, и ги дава сите Христови благослови.
Во овој ден Павле проповедаше и делеше Господова вечера. Во овој ден Павле им пишуваше на Коринтјаните да собираат доброволни прилози. Од тогаш до денеска верните имаат собири во недела.

б) Каде се собираа?

Во (Делата апостолски 20:8) пишува:„ А во Горната соба, каде се бевме собрале.“ Гледаме дека собирот бил во соба. А на самиот почеток се собирале во Соломоновиот храм. И тоа било многу популарно. После ова кога Павле проповедаше по синагогите беа прогонувани. Така ги оставија синагогите и храмот и создаваа свои заедници одвоени од Јудаизмот. Се собираа во своите куќи. Кој имал најголема просторија ја отстапувал за заедницата.

Во средината и крајот на вториот век, почнале да градат свои молитвени домови, но овие молитвени домови не биле замена за Соломоновиот храм. Црквата не е зграда од камен, туку неа ја сочинуваат луѓето препородени од Светиот Дух. И затоа денес не постојат посебни свети места.


За ова време, и кажа Господ Исус на жената Самаријанка:„ Верувај ми жено, дека иде часот кога не ќе му се поклонуваат на Отецот, ниту на оваа планина, ниту во Ерусалим. Но доаѓа часот и веќе е тука, кога вистинските поклоници ќе му с епоклонуваат на Отецот во дух и вистина, зошто Отецот сака такви поклоници.“ (Јован 4:21-23)


Нема да бидат само две посветени места за Евреите, туку секаде и на секое место, на сите кои се молат во дух и вистина. Овде Господ Исус го прорече времето на црквата. Она што беше за едно место и за еден ден, сега стана универзално, но обележјето на новото време стана неделата, а за ова важи правилото:„ Да не ги напуштаме своите собранија, како што некои имаат обичај, туку да се бодриме еден со друг и тоа дотолку повеќе, доколку гледате дека наближува Денот Суден.“ (Евреите 10:25)
Ова не е закон, туку Привилегија.



--- надополнето ---

в) Нај благословениот ден.

Сите црковни старешини од тоа време сведочат дека имале богослужби во недела. Меѓу нив имало големи Божји луѓе, луѓе верни кои биле мачени, убивани на разни свирепи начини, но тоа биле борци за вистината.
И тоа е најцрна демонска оптужба, да се каже дека овие луѓе не му биле послушни на Бога.


Ниеден друг ден Бог не го благословил како неделата. Можете ли да замислите колку луѓе се обратиле кон Господа на овој ден? Во првиот ден кога слезе Светиот дух се обратија 3000 души. Кој може да пресмета колку гласови се подигаа секоја недела во проповедањето на евангелието, славењето и молитвите. Библијата јасно вели:„ Имено, кои ги прават делата на Законот, под клетва се, зошто е пишано: Проклет да е секој, кој не е постојан во се, што е напишано во Книгата на Законот, да го исполнува тоа.“
(Галатјаните 3:10)


Спасението е довршено во Христа и во него сме комплетни. Животот Христов течи во нас преку Светиот Дух, кој слезе на денот на Педесетницата. Знакот на ова е Неделата. Неделата не е закон, туку Привилегија и радост. Ние живееме во полна светлина на Божјата благодат. За физички одмор е потребен еден ден во седмицата, но ниту еден ден не дава живот. Животот го дава Господ Исус Христос.


Поради работа во војска, полиција, болница, многу мина не можат да ја одвојат неделата, но затоа можат во друг ден. Господ не сака да му робуваме на денот, туку денот да ни служи на благослов.
Кога се работи за духовните благослови, денот ништо не значи, ако го немаме Христа. Се што ни треба имаме во него.


Павле ни пишува:„ Но ако ние или ангел од небото ви проповеда друго евангелие различно од она што ви го проповедавме, да биде проклет!
(Галатјаните 1:8)

Фала му на Бога што сме влезени во почивката – вистинскиот одмор, кој што е Господ Исус Христос, со вера преку неговото довршено дело и тоа по милост и благодат. А неделата е дадена да се одмориме и физички и духовно, преку нашиот Господ Исус Христос, на кого е чест и слава од сега и во век.

АМИН
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Jaс ни на едно место каде ти изнацитира не видов убедлив доказ дека саботата е поништена и укината а наместо неа ставена Недела или било кој друг ден. Саботата Бог ја даде на самиоѕт почеток. Кога го создаде светот. Пред билокој грев. Саботата ја воспостави како знак на него. На неговото создавање на светот на океании, планини, мориња птици.... Саботата не е создадена за човек туку за Бог. И кога Исус ќе рече:

Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или пророците, не сум дошол да ги поништам туку да ги исполнам. Зашто, вистина, ви велам дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни се. И така оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се наречи во царството небесно, а оној што ќе ги исполни и поучи, тој голем ќе се нарече во царството небесно
Матеј 5 17-19

Тој вели дека

1. Не е дојден да поништи закон и пророци
2. Тие закони ќе постојат се додека постои небото и земјата и додека не се исполни се (А се уште не е исполнето се, имено се чека второто доаѓање Исусово и страшниот суд)
3. Никој да не не научи да прекршиме и најмала од тие заповеди.

Ова Исус го кажа. Јасно и директно. Без симболи, алегории, парабболи, незавиткано во прикаски. Појасно од ова нема. И сега се најдоа луѓе слаби во веа и дух да избаруваат што одоколу споменал некој си Павле или некој друг, некој човек смртен и неговите зборови да хги става над и посилни, повредни од оние на Исуса!?!?!

Рајот нема да биде пренатрупан со луѓе, ретко ретко кој ќе успее да влезе во него. Тоа место треба да се залужи на овој свет и во овој живот. Не со вапцања јајца, носење златен крст на ланче и прекрстување ко ќе поминеш покрај црква.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom