Aјдее сега не се признавале локални во помали градови собири али се признавале тие така поголемите... уште ќе испадне дека крштевање во мала црква не се важи само во оние големите... убајте. Значи ете не важеле тие одлуки иако донесени од страна на црковни лица епископи... бискупи зато што биле одржан далеку таму негде во Шпанија па ваљда немале дострел довде да важат.) Таму бог не присуствува ... само на големи настани и собири, одлуки на помали собори се чисто човечки?
На првиот Никејски соборот беа повикани сите бискупи и имаја право да донесат со себе двајца помошници и три РОБА За Бог, за христијанството држење на робови од страна на бискуп и христијани било нормална појава.
Еве дел од каноните на првиот Никејски сабор (од 90сет прогласени канони) : Канон 29ти - да не се клечи при молитва, Канон 53-ти за забрана на брак со неверници, Канон 52-ри, забранува пријателување и разговарање со ЕВРЕИТЕ., Канон 67-ми за забрана на држење две жени истовремено...
Значи спрема православната црква која го цени и почитува тој собор забрането е да имаш приател и да разговараш со евреин, не треба да влегуваш во брак со неверник (атеист... муслиман... будист...) а ропството е нормално и оправдано.
“Сам Бог, Духот Свет, е гарант за точноста“
Ајдее...Ај што вадиш од контекст, па сега лепиш и ставови кои не сум ги кажал, како овој со крштевањето во „помала„ Црква.
Веќе реков: мене лично, не ми се познати средбите (соборите?) во Ремс и Толедо, но од друга страна, не велам дека не се случиле. Во ред, се случиле. Епископите од помесните Цркви можат да свикаат црковен собор за прашања кои се однесуваат на дотичната/помесната Црква, неспорно. Но, кои се и какви се тие одлуки, не смееме да судиме за нив гледано од нашево време, оти тие одлуки се донесени во даден историски момент, под дадени историски околности, кои за мене/нас не се искуствено достапни, и за мене, смешно е да ги коментирам. Во секој случај, за вселенската Црква, битни се одлуките од вселенските Собори, оти се однесуваат за целата Црква а не само за некоја помесна Црква. И пак ќе речам: вадењето одлуки од контекст, а особено манипулацијата со одредени изрази од тие одлуки, најблаго речено, е нечесна работа!
Истиот штос го применуваш и во одлуките од првиот Собор! Кога во Црквата се носи одредена забрана, или одредена обврска, тие одлуки секогаш имаат и своја мошне детаљна елаборација, која добро ја толкува одлуката! Простото наведување на забраната, на пример, забраната за немање пријател евреин или забраната за разговор со него, е само површно читање на таа одлука, зад која стои и објаснета суштина кон таа одлука. Во Црквата, ништо не се долучува површно и паушално, по принциот „....смееш ова, ама не смееш она...„, без притоа да се елаборираат таквите одлуки. Ако одлуките ги читаш површно, ќе испадне дека Црквата, т.е. нејзините верници, станале тешки човекомразци-мизантропи, што ни оодалеку не во духот од Христовото човекољубие! Така, ќе испаден дека Црквата, која е тело Христово, носи одлуки против Христа, Кој Е глава на тоа тело! Логично, би испаднало дела телото и противречи на главата, така? Човековото човекомразење против Христовото човекољубие!???
--- надополнето ---
Вака: Ако некој не остане во Мене, тој ќе биде исфрлен надвор како прачката, која е исушена, - ги собираат, ги фрлаат во оган и ги горат.
Им ставате тешки бремиња на народот и со прст не сакате да ги помрднете.
Матеј: 21:25 Од каде беше Јовановото крштавање? Од небото или од луѓето?” А тие размислуваа во себе, велејќи:” Ако речеме ‘од небото’, ќе ни рече: ‘Зошто не му поверувавте тогаш?’
Мене не ми треба дозвола од некој образован Поп што знае несто за библијата па да ми кажува што да правам, Јас после моето покајание Светиот Дух ке дојде и ке ме води не ми требас ти.
Дозволата дојде од небото а не од земјата.
Секој што ке извика по Господовото Име ке биде спасен.
Значи Исус вика: Одете полагајте раци болни ке оздравуваат, изгонувајте демони, и проповедајте го Евангелието, а не се секавам да сум прочитал: Носете зејтин, палете свеки, остајте по 5 денари на света петка, света ана и ред други работи.
Пишано е: Само бог е достоен за слава.
а васите плодови кој се... де наброј ми ги. да не си помогнал на некој болен да не си го исцелил, да не сте помогнале на некое сиромашно семејство.
А не само гледаме на вестите како поповите дрзат хотели, Владиката вози џипови од 200 илјади евра, и плус обезбедуванје, верата ја ставате во лугје како прво а не во бога.
ако јас сум сигурен дека Бог ме штити нема да се шетам со обезбедуванје.
16 Зашто Бог толку го возљуби светот, што Го даде Својот Единороден Син, та секој, кој верува во Него, да не загине, туку да има вечен живот.
17 Зашто Бог не Го испрати Својот Син во светот за да му суди на светот, туку светот да се спаси преку Него.
18 Кој верува во Него, нему не му се суди; а кој не верува веќе е осуден, зашто не поверувал во името на Единородниот Божји Син.
Не ми требас ти за да се спасам,
зошто вика по вера сте спасени, а не по знаење. колку сакаш знај за собирите и кога што се случувало
ЕДНО Е ИМЕТО КОЕ ТЕ НОСИ КАЈ СОЗДАТЕЛОТ А ТОА Е ИСУС ХРИСТОС МЕСИЈАТА И БОЖИЈОТ СИН. АЛЕЛУЈА
Ниту си прв, а изгледа, ниту последен член на форумов, кој пишува вакви очекувани и лесно предвидливи ставови.
Биди ми поздравен.