Овие пораки не се со цел да се забележат свесно, туку подсвесно.
Така, кога ти со кола поминуваш секој ден покрај вакви билборди, или гледаш реклами каде што има вакви пораки ќе ти влијаат на друго ниво. Така, кога ќе помислиш на некој од продуктиве, пример бургерот што е на претходната страна, ќе посакаш да купиш од таа фирма зашто тој бургер има порака за секс. Секс = задоволство, така да ти на некое ниво си мислиш дека тој бургер ќе ти даде задоволство.
А билбордот на Буш, мислам дека јасно докажува која е поентата и успешноста на ваквите видови пораки.
Можам да ти ја објаснам секоја реклама, ама ќе потрае долго а и не е забавно, ама ја сфаќаш поентата.
Оние што работат во големи фирми и ги прават рекламите, знаат точно као делуваат на нас