Вака, царината се намали од 2 на 1% ама то е мачкање очи оти таа е 40тина евра на оваа кола.Кe ве молам од поупатените една информација. Денес се овозможи да се увезуваат автомобили стари до 16 години и со Еуро 1 еко стандард, царината се намали за 50% а и акцизата се намали само не разбрав колку и како.
Епа сега вака. Сакам да купам Opel Tigra од Германија, од 1997 год, 1.6 литри, цена 1,500 евра. Колку би ме чинеле сите давачки од прилика освен транспортот дека ќе ја земам лично јас. Однапрад благодарам.
Ти благодарам многу. Должник сум ти. Сакам да те прашам само за кола под 1.5л акцизата како се пресметува според сегашните закони?Вака, царината се намали од 2 на 1% ама то е мачкање очи оти таа е 40тина евра на оваа кола.
Па според постоечките давачки имаш
1500 евра колата
1450 евра акциза (над 1.5л)
100 евра хомологација
100 евра ТУВ Минхен
600-700 евра ДДВ (ако ја проценат 3500-4000 евра)
300 евра давачки ситни (цол табли, шпедиции, преводи, 50еура ваму таму по шалтери)
горе долу 4000 евра + транспортни трошоци ( и сам да ја носиш треба да платш гориво, патарини)
грубо таа е математиката можеби заборавив некоја давачка ако се сетам ке напишам дополнително.
За акцизата се шпекулира дека ке биди според цената на колата, а имаше и некои варијанти за 3 евра по kW за колите до 95, 6 евра по kW за аута до 2000 итн што мислам дека е фер решение.
деновиве конечно ќе се знае.
останува да видиме
За нив акцизата е 245 евра.Ти благодарам многу. Должник сум ти. Сакам да те прашам само за кола под 1.5л акцизата како се пресметува според сегашните закони?
А бееееее, еееееееееееееееееј!А за Мотори?
Као на пример хонда блекбрд(honda cbr 1100), сузуки бандит (gsx 1200), кавасаки нинџа (zzr600), јамаха фџ 1200 или фџр 1300?
И уопште?
И маму им, Харли од америка нема еуро 1, 2, 3 итн.
Значи Харли јок, не може.
Тоа е бидејќи Македонија има специфични стандарди.Шо кур шпедиција е сеа у приказнава?
И мамата, нели е тоа моторно возило??
Шо атест ако е од Германија? По тие стандарди??
Ебате државата ебате!
Таа хомологација сеуште ќе биде монопол на тоа факултетот машински во Скопје?Тоа е бидејќи Македонија има специфични стандарди.
Јас неможам да разберам една работа- Ке увезе човек Голф 4 од 2000 година и треба да оди на хомологација да утврдат дали автомобилот е во согласност со нашите стандарди. Значи еден голф кој во Германија се возел 10 години треба да провериме дали ги задоволува нашите стандарди бидејќи иако е усогласен со германските и еу стандарди можеби не е доволно добар за македонските. :nesvest:
Е па пишав кои мотори, колку пари би чинело давачките ако го увезуем едне од тие модели?Та кола та мотор исто ти е.
Македонија се води по тиф стандардите препишани од Германија, е па, сеа, објаснете ми, како германско возило има потреба од атест кога е германско, а нашите препишаа германски стандарди?Тоа е бидејќи Македонија има специфични стандарди.
Јас неможам да разберам една работа- Ке увезе човек Голф 4 од 2000 година и треба да оди на хомологација да утврдат дали автомобилот е во согласност со нашите стандарди. Значи еден голф кој во Германија се возел 10 години треба да провериме дали ги задоволува нашите стандарди бидејќи иако е усогласен со германските и еу стандарди можеби не е доволно добар за македонските. :nesvest:
Царина 15% и ДДВ 18%, + околу 4300 ден. хомологација + шпедицијаЕ па пишав кои мотори, колку пари би чинело давачките ако го увезуем едне од тие модели?
Македонија се води по тиф стандардите препишани од Германија, е па, сеа, објаснете ми, како германско возило има потреба од атест кога е германско, а нашите препишаа германски стандарди?
Плус, дајте бе, за сузуки бандит, јамаха фџр, кавасаки нинџа, или хонда блекбрд, кажете отприлика колку пара ќе чини да се увезе? еве просек да речеме меѓу 13 и 6 години старост?