Тоа не е законски и легално ! Ако правиш така како што велиш тогаш треба бројот на шасијата од хаварисаната кола да го впишеш на шасијата на оваа од странство а за тоа верувај дека и може кривично да одговараш.Да имаш среќа да најдеш некое хаварисано возило и да ја купиш само сообраќајната па да увезеш исто такво тука. Ќе си го возиш со таа сообраќајна, мирна глава. Само треба малце повеќе да се ангажираш.
Ухуууу 2500 кубни cm машина, само акциза ќе платиш накај 3070 евра. САМО акциза ! Плус даноци маноци... ѓавол и пол ќе те вати.Се радувам на законов ако го изгласаат. Знам дека ќе биде полошо за економијата и за дилерите на нови автомобили(подобро за педерската влада за зимање пари од царина и акциза) но сепак како што планирам да го сменам автомобилот, радо би купил BMW 325I од 2000 година половно, отколку Chevrolet Spark нов за исти пари.
Problemot e sto davackite za polovno vozilo uvezeno od nadvor se ogromni i vo mnogu slucaevi se povisoki od samata vrednost na voziloto.Mala pridobivka moze da bide samo zgolemenata ponuda na polovni vozila sto ke vlijae na malata korekcija na cenite na polovnite vozila sto se so makedonski tablici nisto drugo.
Sigurno si slusnal za dalaverata so Golfovite vo Germanija i vrakanjeto na digitalnite kilometrazi so laptop.Imas Golf na germanski tablici i nad 200000 pominati.Plakas 50 evra i ti ja vrakaat primer 100000 pomalku no zatoa na cena dobivas mnogu poveke otkolku da ja prodades so 200000.
Мислев дека е 2000цм кубни но можеби е така. Како што гледав на www.mobile.de овие БМВ-а ги има за цени од 2500 евра до 6,000 евра, реална цена. Нека излезе и до 8,000 евра пак би ги дал отколку Spark за 6,000 евра. Така барем јас размислувам.Тоа не е законски и легално ! Ако правиш така како што велиш тогаш треба бројот на шасијата од хаварисаната кола да го впишеш на шасијата на оваа од странство а за тоа верувај дека и може кривично да одговараш.
Ухуууу 2500 кубни cm машина, само акциза ќе платиш накај 3070 евра. САМО акциза ! Плус даноци маноци... ѓавол и пол ќе те вати.
До тогаш можеме само :pusk: на владава. А они си прават :baeh:
Колку само нема везе дека сите возат на бугарски. Татко ми до сеа има донесено до сеа 2 коли од Германија и Холандија.Едната сеуште ја вози само сеа ја продава пошо земавме од Германија Е класа за 15000 Е, а таа година со таа километража (90.000) нема шанса да ја најдеш тука за тие пари со сите давачки ќе излезе 20.000 со регистрација.:smir:Kupija ama so kakvi tablici gi vozat zaboravi da kazes.
То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene:Тоа дека е така, така е!
Ама секогаш имаш опции. Не знам зошто не разбирате!
Еве ви пример.
BMW 520 така? до 2000 кубика, акцизите се ниски, ако не се лажам 1500 евра со новите измени.
Место да плаќате 2500+ евра за 525, ќе си купите мотор од Германија, Бугарија, Словенија, за 200-300 евра 525 дизел, и ќе си го монтирате.
А-тест за моторот е 100 евра, значи се на се ќе ве фати 500 евра.
Додајте ги тие 1500, значи 2000 евра, автоматски избегнувате 1000 евра акцизи (минимум, што уствари ви е еден добар сервис на моторот и ќе возете сигурен мотор!)
Прстот на чело!
Ти збораш за кола од 15000 евра давачките се 5000 евра т.е. 1/3 од цената, а забораваш дека за кола од 2000 година со цена од 2000 евра и мотор 1.8 ТДЦИ давачките се 4000 евраКолку само нема везе дека сите возат на бугарски. Татко ми до сеа има донесено до сеа 2 коли од Германија и Холандија.Едната сеуште ја вози само сеа ја продава пошо земавме од Германија Е класа за 15000 Е, а таа година со таа километража (90.000) нема шанса да ја најдеш тука за тие пари со сите давачки ќе излезе 20.000 со регистрација.:smir:
Така да напамет се збори, и уше колку други луѓе има што си ги регистрираат на МКД таблици иди влези у јавен царински склад да видиш колку коли има што чекаат за царинење...
Толку е сеа деноиве очекувам да ја земам! 2700 Акциза + царина толку излага. Иначе има многу коли донесено, и тоа двата склада им се пуни до крај!:smir:То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene:
Ти збораш за кола од 15000 евра давачките се 5000 евра т.е. 1/3 од цената, а забораваш дека за кола од 2000 година со цена од 2000 евра и мотор 1.8 ТДЦИ давачките се 4000 евра. И колку коли има во јавен царински склад, 10-20, тоа е многу за тебе?:tv:
Хм, се надевам дека иам повеќе искуство во оваа област од тебе па еве ќе ти објаснам.То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene:
Тотално ТОЧНО !!! Јас менував мотор на голф2 кој беше бензинец и ставивме дизел. Знаете колку се опрчивме од работа? Прво мораше целата инсталација што е за моторот да ја замениме со инсталацијата од тој дизелот што го имавме да ја ставиме на бензинецот. После шал таблата требаше да ја смениме затоа што оваа немаше сигнализација за греачи и плус беше со "обртометар" а за дизелот (обичниот 1,6D) нема обртометар (не зборам за GTD). Значи тоа правевме за еден голф стар од 1990 година а да не збориме за поновите коли кои имаат од различни ECU до различни штрафчиња за се...То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene: