MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
- Член од
- 10 јануари 2008
- Мислења
- 20.396
- Поени од реакции
- 3.398
Од друга страна, се чини дека Христос не дојде за Земјава за да биде славен од оние кои не Гио прифаќаат ни „...под разно...„. Се чини дека, паралелно со световната историја, која милува да ги изучува славните, а денес покојни фаци, попут Рамзес, Александар, Нерон, Карло Велики, Наполен и сличните на нив, постои и Црквата, која има своја историја, а Цркавата и црковната историја, не се „замара„ со световно-славни и минливи и лесно заборавливи фаци. Се чини дека Црквата е Христоцентрична во својата наука па затоа се чини дека сеќавањето на првото Христово доаѓање и чувањето на Христово учење, можеме да го најдеме само во Црквата, но е и надвор од Црквата. Надвор од Црквата, постои материјалниот и менливо-минлив и распадлив Свет, ради кој (Свет) не дојде Христос, туку Он дојде ради спасението на Неговите чеда.
Како што световната историја не Го памети Христа Богочовекот, така и црковната историја ги памети само достојните поединци, кои се уподобија кон Христа, а не оние поединци кои во текот од своите животи, тежнееја кон световна слава.
Како што науките не Го проучуваат Творецот, туку Неговите творенијата, така и световната историја не Го проучува Христа. Така, се чине дека се што во Светов тежнее да биде „наука„, сака Христа Бога да Го „тргне„ понастрана од реланиот живот од луѓето.
Така, многу нешта „се чинат„,...
Како што световната историја не Го памети Христа Богочовекот, така и црковната историја ги памети само достојните поединци, кои се уподобија кон Христа, а не оние поединци кои во текот од своите животи, тежнееја кон световна слава.
Како што науките не Го проучуваат Творецот, туку Неговите творенијата, така и световната историја не Го проучува Христа. Така, се чине дека се што во Светов тежнее да биде „наука„, сака Христа Бога да Го „тргне„ понастрана од реланиот живот од луѓето.
Така, многу нешта „се чинат„,...