Потона брод во Охридско езеро

Статус
Затворена за нови мислења.

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
30.108
Поени од реакции
46.043
Со оглед на фактот што истово се случило не така далеку од брегот, со оглед на фактот што не било многу длабоко и во близина имало други бродови, бројката на починати е огромна . Причина, бар според мене би била паниката која настанала во тој момент, знаете како е, постари луѓе, веднаш почнале да викаат, тензија голема се создава во тие моменти а Се се одвива во краток временски интервал и најверојатно ова се дел од причините за големата бројка загинати плус онаа за која ке говорам подоле .

Бродот дефакто се обраќал на голема релација, пловел секојдневно до Свети Наум, според некоја логика, во истиот би требало да има гуми за спасување, спасувачки елеци, спасувачи ( со оглед на дозволената бројка патници, бар 4-5 ), па и бар еден лекар зашто сепак, релацијата е голема, можно е постари лица да имаат проблеми поради топлото време и ред други ситуации кои бараат присуство да доктор ( ај, може за ова последново претерувам ).
Дали има инспекции кои ги проверувале овие работи, број на гуми во бродовите, спасувачки елеци, лица задолжени за безбедноста на оние кои се дел од овие релации ? Мене нелогично ми е на овие бродови кои се обраќаат на истата релација да нема вакви пропратни елементи кои според мене се задолжителни .
И сега се поставува прашањето, зашто очигледно е дека истиве пропратни елементи во случајов ги немало, како бродот имал дозвола да се обраќа на истата релација, или работите кои ги набројав не се дел од таа т.н. дозвола за пловидба со патници на големи релации ? :toe:
 

VeS

.
Член од
16 мај 2008
Мислења
4.749
Поени од реакции
2.355
Бродот бил на 200-300 метри оддалечен од брегот
Кога виделе дека потонува брофот, веднаш тргнале да ги спасат
Им требале минута до две за да стигнат до местото
Температурата на водата е оклу 20 степени

Кога потонал Титаник, луѓето повеќе од 4 саати биле во вода од 4-5 степени и пак преживеале неколку

Не ми беше зборот за тие што биле заробени внатре или се повредиле, зборам за луѓено што беа на дното, четворица беа, убаво се гледаше преку водата, а мајчиниот се качил на бродот и снима со намера да ги продаде снимките.
А стигнале на местото веднаш. За што? Да снимаат или да помогнат на луѓето во невоља?

Секоја чест на тие што помагале
2000 евра помили му се од еден човечки живот да спасат(и мене ова не ми е јасно како,ама тоа е)
Сега од трагедијава ќе слушам триста приказни и преувеличувања..ко по и обичај.
На Тв таа шо имаше изјава си кажа, мислеле дека вртел бродон,а не дека пропаѓа и наеднаш сите испопаднале. Па нормално,тој брод ко ќе врти се навалува вкрај,па со плус патници кои отприлика пола тон отпоќе..
И секоја чест на спасувачките екипи и сите останати луѓе шо помогнаја во спасувањето на жртвите,а не да снимаат за посрани 2000 евра.
 

rossonerka

too good to be true
Член од
8 октомври 2007
Мислења
6.081
Поени од реакции
889
Бродот бил на 200-300 метри оддалечен од брегот
Кога виделе дека потонува брофот, веднаш тргнале да ги спасат
Им требале минута до две за да стигнат до местото
Температурата на водата е оклу 20 степени

Кога потонал Титаник, луѓето повеќе од 4 саати биле во вода од 4-5 степени и пак преживеале неколку

Не ми беше зборот за тие што биле заробени внатре или се повредиле, зборам за луѓено што беа на дното, четворица беа, убаво се гледаше преку водата, а мајчиниот се качил на бродот и снима со намера да ги продаде снимките.
А стигнале на местото веднаш. За што? Да снимаат или да помогнат на луѓето во невоља?

Секоја чест на тие што помагале
Aман со тие споредби со Титаник престани веќе, глупави ти се споредбите без врска.

Веднаш дошло кајче од плажата и спасувачи што имале вежба во близина (по 10-15 минути) и два брода кои биле во близина. И никаде бар јас не слушнав да рекоа минута две, туку сигурно им требало бар 3-5 минути. Не е ова супермен. Значи не била снимката на а1 што беше веднаш.
Ако била веднаш ќе ги видеше преживеаните кои пливале во водата. Виде на снимката преживеани? Не, се беше тивко. Значи доста по потонувањето е тоа.

Кога имаш 50сетина луѓе кои врискаат и пливаат и сите се преплашени сите сигурно веднаш тргнале нив да ги спасат, не може да ги остават тие и да нуркаат по оние кои потонале, дупла катастрофа ќе настанело тогаш. Значи тоа спасување траело некое време. Потоа се тргнало во потрага по лицата кои потонале. Не може за 2 минути да се спасат 50 ли 70 луѓе (само се шпекулира за бројот не знам ни јас). И пристигнале на помош неколку луѓе, не цела армија па секој да извлече по 1 човек.
Снимката е од некое лице кое веројатно е обичен граѓанин, новинар или што знам. До него беа чамци со полно спасувачи кои веќе ги вадеа телата. Така да таа снимка е доста по потонувањето не е веднаш сигурно.

И само наоѓате некоја глупост за да навредувате кој бил крив и зашто не помагале. Сите кажуваат дека многу брзо се реагирало. А вие тука можете само бурек да јадете и да ги окривувате сите.
Не го оправдувам тој што ја снимал снимката, ама се најдовте баш за тоа да окривувате без врска, кога до него беа многу спасувачи.
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
5.001
Поени од реакции
12.604
Ве читам и ви се чудам на паметот.
Само во едно се согласувам со вас : дека бродот бил преоптоварен. Да не ширам многу приказни, накратко ке ви кажам дека преоптовареноста не била клучен фактор за потонувањето. Зошто, како, ќе дознајте. Се надевам, освен ако не се прикрие како и секогаш.
Друго, се надевам дека ова ке биде лекција за Капетанијата, да не ги шетат угоре-удолу кафичиве, место да си ја вршит работата.
Трето, капетанот го познавам, најскромен човек што сте го виделе. Знам дека немат да ми вервите, али ајде. Шо и да ви речам ке контирате.
И пак, само се чекат нешо да се десит во градов за да се нафрлите на нас ( охриѓаниве ), ко муви на лајно. ( опростите на изразов, морав ). Оо да, ние бевме криви шо потона бродот, ние со нашата идеја за туризам. Да беа скопјани или битолчани или незнам кој немат да дојдеше до ова. Да да. Ние бевме криви шо бродот не беше доволно опремен.
Никој, никој не спомна за тоа колку души беа СПАСЕНИ од околните глисери и бродови.Сепак,не е важно тоа. Важно е колку души загинаја и охриѓани се криви за се тоа.
И јас памтам дека луна паркот во Скопје немаше никакви појаси што би ме заштитиле мене, или било кој друг посетител во паркот, во евентуална несреќа. Исто и луна паркот шо гостуват во Охрид, кој е патем од Битола. Али добро е, ништо не се деси и сите чутиме. Шшшшшш, немој сте рекле нешто.

Сто пати сум рекла, ќе кажам пак... Новинарите ви се криви и што немате ајвар у фрижидерот и што ви завршил омекнувачот за алишта. И секако, затоа што се врти Земјата.
Не би рекла јас новинарите,би рекла Охриѓаните.
Поентата ми беше, за секоја каша во државава ние сме криви.


На крај, длабоко сочувство до фамилиите на загинатите. Не би му посакала на никој ваква несреќа. Нека почиваат во мир, лесна им земја. :(
 
Член од
30 март 2009
Мислења
251
Поени од реакции
20
Aман со тие споредби со Титаник престани веќе, глупави ти се споредбите без врска.

Веднаш дошло кајче од плажата и спасувачи што имале вежба во близина (по 10-15 минути) и два брода кои биле во близина. И никаде бар јас не слушнав да рекоа минута две, туку сигурно им требало бар 3-5 минути. Не е ова супермен. Значи не била снимката на а1 што беше веднаш.
Ако била веднаш ќе ги видеше преживеаните кои пливале во водата. Виде на снимката преживеани? Не, се беше тивко. Значи доста по потонувањето е тоа.

Кога имаш 50сетина луѓе кои врискаат и пливаат и сите се преплашени сите сигурно веднаш тргнале нив да ги спасат, не може да ги остават тие и да нуркаат по оние кои потонале, дупла катастрофа ќе настанело тогаш. Значи тоа спасување траело некое време. Потоа се тргнало во потрага по лицата кои потонале. Не може за 2 минути да се спасат 50 ли 70 луѓе (само се шпекулира за бројот не знам ни јас). И пристигнале на помош неколку луѓе, не цела армија па секој да извлече по 1 човек.
Снимката е од некое лице кое веројатно е обичен граѓанин, новинар или што знам. До него беа чамци со полно спасувачи кои веќе ги вадеа телата. Така да таа снимка е доста по потонувањето не е веднаш сигурно.

И само наоѓате некоја глупост за да навредувате кој бил крив и зашто не помагале. Сите кажуваат дека многу брзо се реагирало. А вие тука можете само бурек да јадете и да ги окривувате сите.
Не го оправдувам тој што ја снимал снимката, ама се најдовте баш за тоа да окривувате без врска, кога до него беа многу спасувачи.
Аман и од тоа твое погрешно толкување на моите зборови.
Друг брод имало позади на 100-150 метри, брегот е на 200 метри, кајчиња , скутери, глисери, колку ти душа сака, а сепак еден куп удавени, кои после ги користат за заработка.

Можело се да помине со само неколку жртви. Убаво го виделе бродот дека се наклонува на едната страна, почнува да тоне, а тие си седат на брегот и туфкаат.

Да тргнеле 10 превозни сретства, три-четири глисери, бродот иде од позади, ги вадат луѓето и крај.

Ги покажаа удавените надвор од бродот, што било лесно да се спречи.
Епа ако Охриѓани не знаат да пливаат и нуркаат, не знам кој би требало во МК да знае.
Тие живеат од парите на туристите, тие и треба да се грижат за нив, а не само да гледаат да спечалат што е можно повеќе, и да нудат никакви услови
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
30.108
Поени од реакции
46.043
Ве читам и ви се чудам на паметот.
Само во едно се согласувам со вас : дека бродот бил преоптоварен. Да не ширам многу приказни, накратко ке ви кажам дека преоптовареноста не била клучен фактор за потонувањето. Зошто, како, ќе дознајте. Се надевам, освен ако не се прикрие како и секогаш.
Друго, се надевам дека ова ке биде лекција за Капетанијата, да не ги шетат угоре-удолу кафичиве, место да си ја вршит работата.
Трето, капетанот го познавам, најскромен човек што сте го виделе. Знам дека немат да ми вервите, али ајде. Шо и да ви речам ке контирате.
И пак, само се чекат нешо да се десит во градов за да се нафрлите на нас ( охриѓаниве ), ко муви на лајно. ( опростите на изразов, морав ). Оо да, ние бевме криви шо потона бродот, ние со нашата идеја за туризам. Да беа скопјани или битолчани или незнам кој немат да дојдеше до ова. Да да. Ние бевме криви шо бродот не беше доволно опремен.
Никој, никој не спомна за тоа колку души беа СПАСЕНИ од околните глисери и бродови.Сепак,не е важно тоа. Важно е колку души загинаја и охриѓани се криви за се тоа.
Е ај, баталувам преоптовареност, еве, нека не е тоа причината за дефектот и потонувањето на бродот, одговорими на ова прашање a го поставив погоре
Бродот дефакто се обраќал на голема релација, пловел секојдневно до Свети Наум, според некоја логика, во истиот би требало да има гуми за спасување, спасувачки елеци, спасувачи ( со оглед на дозволената бројка патници, бар 4-5 ), па и бар еден лекар зашто сепак, релацијата е голема, можно е постари лица да имаат проблеми поради топлото време и ред други ситуации кои бараат присуство да доктор ( ај, може за ова последново претерувам ).
Дали има инспекции кои ги проверувале овие работи, број на гуми во бродовите, спасувачки елеци, лица задолжени за безбедноста на оние кои се дел од овие релации ? Мене нелогично ми е на овие бродови кои се обраќаат на истата релација да нема вакви пропратни елементи кои според мене се задолжителни .
И сега се поставува прашањето, зашто очигледно е дека истиве пропратни елементи во случајов ги немало, како бродот имал дозвола да се обраќа на истата релација, или работите кои ги набројав не се дел од таа т.н. дозвола за пловидба со патници на големи релации ?
Што значи, и оној кој дал дозвола овој брод да плови со таква неопременост за вакви случаји, исто, треба да сноси и те каква одговорност . Доколку ја земеме близината на брегот, длабочината и близината на околните бродови, глисери и остало, плус сите пропратни елементи потребни за вакви случаји, тогаш убеден сум дека бројот на жртви ке беше многу мал, али што би било кога би било, тиња муабет . Aли ете, ти го познаваш капетанот, од што бил толку скромен, направил превид во оваа ситуација, дозволил брод кој оди на релација Охрид - Свети Наум да нема доволен број на гуми, спасувачки појаси и спасувачи на истиот . . . јас му симнувам капа на скромноста, се сожалил за сопствениците, многу пари би ги коштале истиве работи . :toe:

А за ова што го кажа
И јас памтам дека луна паркот во Скопје немаше никакви појаси што би ме заштитиле мене, или било кој друг посетител во паркот, во евентуална несреќа. Исто и луна паркот шо гостуват во Охрид, кој е патем од Битола. Али добро е, ништо не се деси и сите чутиме. Шшшшшш, немој сте рекле нешто.
е да, луна паркот во Скопје со своите 10 ролер костери конкурира за еден од најопасните во Светот, и јас сум за заштита на оние кои се возат на истите . А сега малце посериозно, за каква заштита ми говориш, прво погледни ги машините, второ погледни ги истите во останатите луна паркови во светот, исто е, дал од филмови, дал од слики на нет, дал од посети, тоа е тоа, споредбата неда не ти е на место, ептен малоумна е.:wink:

Е сеа ако си фатена у раце и нозе и ти треба појас за ринги ринги ригнишпил, ондак твој проблем, пријави да конструираат еден коњ со појас за да таквите ко тебе немаат проблеми дур го '' јаваат '' .
 

VeS

.
Член од
16 мај 2008
Мислења
4.749
Поени од реакции
2.355
Аман и од тоа твое погрешно толкување на моите зборови.
Друг брод имало позади на 100-150 метри, брегот е на 200 метри, кајчиња , скутери, глисери, колку ти душа сака, а сепак еден куп удавени, кои после ги користат за заработка.

Можело се да помине со само неколку жртви. Убаво го виделе бродот дека се наклонува на едната страна, почнува да тоне, а тие си седат на брегот и туфкаат.

Да тргнеле 10 превозни сретства, три-четири глисери, бродот иде од позади, ги вадат луѓето и крај.

Ги покажаа удавените надвор од бродот, што било лесно да се спречи.
Епа ако Охриѓани не знаат да пливаат и нуркаат, не знам кој би требало во МК да знае.
Тие живеат од парите на туристите, тие и треба да се грижат за нив, а не само да гледаат да спечалат што е можно повеќе, и да нудат никакви услови
Се читаш малку шо пишуваш да те прашам?
Бродот Александрија веднаш пристигна на помош и двајцата шо се тие вработени(барем за нив само знам) веднаш скокнале во вода да спасуваат колку шо можат.
Од страна луѓе спасуваја колку шо можат.
Во брод потонат со 55 луѓе или колку и да беа, 40 луѓе шо се спасија е добро, зошто можеше да е уште поголема трагедија.
И колку шо разбрав тие шо загинаја беа внатре во тоа кафулето,а не надвор.
Шо не ти чини сега, 40 луѓе се спасени, се помагаше колку шо се можи и тоа ти смета? Ти мојш 10 давеници наеднаш да носиш? Не.. епа ондак не зборвај на празно те молам. (настрана го тргаме дотичниот шо ги продаде снимките)
 

rossonerka

too good to be true
Член од
8 октомври 2007
Мислења
6.081
Поени од реакции
889
Аман и од тоа твое погрешно толкување на моите зборови.
Друг брод имало позади на 100-150 метри, брегот е на 200 метри, кајчиња , скутери, глисери, колку ти душа сака, а сепак еден куп удавени, кои после ги користат за заработка.

Можело се да помине со само неколку жртви. Убаво го виделе бродот дека се наклонува на едната страна, почнува да тоне, а тие си седат на брегот и туфкаат.

Да тргнеле 10 превозни сретства, три-четири глисери, бродот иде од позади, ги вадат луѓето и крај.

Ги покажаа удавените надвор од бродот, што било лесно да се спречи.
Епа ако Охриѓани не знаат да пливаат и нуркаат, не знам кој би требало во МК да знае.
Тие живеат од парите на туристите, тие и треба да се грижат за нив, а не само да гледаат да спечалат што е можно повеќе, и да нудат никакви услови
Многу е лесно тука да седиш да гледаш на телевизија и да бистриш политика на форум. И си создаваш приказна како се спасувало најдобро, откако ќе отсмислиш еден пост неколку минути.

Ама воопшто не е лесно да си таму во шок и да не знаеш што попрво да направиш и кој попрво да го спасиш и на кој попрво да се јавиш за помош и кој да повикаш.

И да така се доаѓало за 1 минута 10 бродови, глисери, скутери ... ти ептен гледаш филмови. Изгледа омилен ти бил Бејвоч.
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
5.001
Поени од реакции
12.604
1.Е ај, баталувам преоптовареност, еве, нека не е тоа причината за дефектот и потонувањето на бродот, одговорими на ова прашање a го поставив погоре Што значи, и оној кој дал дозвола овој брод да плови со таква неопременост за вакви случаји, исто, треба да сноси и те каква одговорност .


Доколку ја земеме близината на брегот, длабочината и близината на околните бродови, глисери и остало, плус сите пропратни елементи потребни за вакви случаји, тогаш убеден сум дека бројот на жртви ке беше многу мал, али што би било кога би било, тиња муабет . Aли ете, ти го познаваш капетанот, од што бил толку скромен, направил превид во оваа ситуација, дозволил брод кој оди на релација Охрид - Свети Наум да нема доволен број на гуми, спасувачки појаси и спасувачи на истиот . . . јас му симнувам капа на скромноста, се сожалил за сопствениците, многу пари би ги коштале истиве работи . :toe:




Прв болд :Пред две недели е направен технички преглед на бродот. Значи уште тогаш е утвредно дека сајлата на бродот е дефектна и дека треба да се смени. Сајлата не е сменета. Значи, клучен фактор за кинење на сајлата не била препотовареноста. Можело да се скинит сајлата и при пренос на 10 патници. То не го знам ни јас, ни ти.

Втор болд : Замисли ситуација, ти си во внатрешноста на бродот. Бродот тонит.Имаш елек на тебе. И, жив ке си? Не, ни Св.Петар немат да те спасит. Зато само тие луѓе шо биле ВНАТРЕ во бродот загинале. Зошо делот е изолиран. Не е можно, бродот е на толкава мала длабочина, луѓето шо биле надвор да не се спасат. Со или без појаси, ти си 1, 1 и пол метро под вода. Секој шо знајт да пливат ке се извлечит. Не велам дека не требало да има појаси, требало и за тоа секако некој мора да сноси одговорност, ама ајде, и да имаше,во тие 2 минути во цела паника, дали некој ке успееше да го стави елекот на себе? Одговори ми на ова, те молам.
Друго,на бродот имало доктор. Доктор кој е член на персоналот. Задоволен?

А за ова што го кажа
е да, луна паркот во Скопје со своите 10 ролер костери конкурира за еден од најопасните во Светот, и јас сум за заштита на оние кои се возат на истите . А сега малце посериозно, за каква заштита ми говориш, прво погледни ги машините, второ погледни ги истите во останатите луна паркови во светот, исто е, дал од филмови, дал од слики на нет, дал од посети, тоа е тоа, споредбата неда не ти е на место, ептен малоумна е.:wink:

Е сеа ако си фатена у раце и нозе и ти треба појас за ринги ринги ригнишпил, ондак твој проблем, пријави да конструираат еден коњ со појас за да таквите ко тебе немаат проблеми дур го '' јаваат '' .
Сум била во луна парк во странство. Верви ми, ни машините не се исти, ни појасите за заштита не се исти. Исто ко и бродот шо не исполнувал некој критериуми за безбедност, ни луна паркот не поседвит. Без разлика колку е опасен или не. На крај краева, мали деца се возет.
Поента ми беше да ви доловам дека и надвор од Охрид, за ваше чудо, имат работи шо не се гланц. Очигледно не сфати.
 

GavolRulz

hippopotomonstrosesquipedaliophobia
Член од
23 март 2008
Мислења
12.719
Поени од реакции
11.557
Се возев со тој брод кога бев во Охрид ова лето. Тапа брод.

Сочуство до семејствата на погинатите :rip:
 

CafeDelMar

Luminance
Член од
29 октомври 2007
Мислења
6.507
Поени од реакции
14.693
[/b]




Втор болд : Замисли ситуација, ти си во внатрешноста на бродот. Бродот тонит.Имаш елек на тебе. И, жив ке си? Не, ни Св.Петар немат да те спасит. Зато само тие луѓе шо биле ВНАТРЕ во бродот загинале. Зошо делот е изолиран. Не е можно, бродот е на толкава мала длабочина, луѓето шо биле надвор да не се спасат. Со или без појаси, ти си 1, 1 и пол метро под вода. Секој шо знајт да пливат ке се извлечит. Не велам дека не требало да има појаси, требало и за тоа секако некој мора да сноси одговорност, ама ајде, и да имаше,во тие 2 минути во цела паника, дали некој ке успееше да го стави елекот на себе? Одговори ми на ова, те молам.

Зошто бре деца ко магаре на мост само инает терате? Елекот се става на себе пред да тргне бродот, а не кога веќе е тргнат ... кој ве учел вас дека веќе човек што се дави треба да става елек?


Ама кој би ставел во тие 2 минути елек на себе, нели?:tapp:
 
Член од
30 март 2009
Мислења
251
Поени од реакции
20
Многу е лесно тука да седиш да гледаш на телевизија и да бистриш политика на форум. И си создаваш приказна како се спасувало најдобро, откако ќе отсмислиш еден пост неколку минути.

Ама воопшто не е лесно да си таму во шок и да не знаеш што попрво да направиш и кој попрво да го спасиш и на кој попрво да се јавиш за помош и кој да повикаш.

И да така се доаѓало за 1 минута 10 бродови, глисери, скутери ... ти ептен гледаш филмови. Изгледа омилен ти бил Бејвоч.
Па од таквите филмови се учи како да се реагира. А за што друго би постоеле тие... да :drk: на Памела? Или на Дејвид? Треба од се поука да се извади, а не само сликички да си гледаме по ТВ.
Кога гледаш дека некој е во невоља, одиш и помагаш.

А за спасување, мене не ми кажувај, иам спасено повеќе луѓе, отколку што имаш прсти на рацете.

Ама едноставно некои не се направени да мислат со своја глава... Само реплики да се пишувале
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
5.001
Поени од реакции
12.604
Зошто бре деца ко магаре на мост само инает терате? Елекот се става на себе пред да тргне бродот, а не кога веќе е тргнат ... кој ве учел вас дека веќе човек што се дави треба да става елек?


Ама кој би ставел во тие 2 минути елек на себе, нели?:tapp:
Ама ајде, кажи ми искрено, дали тебе некаде надвор од земјата кога си патувала со брод ( ако си патувала ) ти дале елек, во случај да потонит бродот? И рок-кејт рече дека во Италија не им давале елеци за спасување на брод.
Јас сум се возела со брод надвор од земјава, на обиколка, и никој не ми дал елек пред да влезам во бродот.
Ама, само да се речит нешто. Шо било, важно да се речит.
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
30.108
Поени од реакции
46.043
[/b]


Прв болд :Пред две недели е направен технички преглед на бродот. Значи уште тогаш е утвредно дека сајлата на бродот е дефектна и дека треба да се смени. Сајлата не е сменета. Значи, клучен фактор за кинење на сајлата не била препотовареноста. Можело да се скинит сајлата и при пренос на 10 патници. То не го знам ни јас, ни ти.

Втор болд : Замисли ситуација, ти си во внатрешноста на бродот. Бродот тонит.Имаш елек на тебе. И, жив ке си? Не, ни Св.Петар немат да те спасит. Зато само тие луѓе шо биле ВНАТРЕ во бродот загинале. Зошо делот е изолиран. Не е можно, бродот е на толкава мала длабочина, луѓето шо биле надвор да не се спасат. Со или без појаси, ти си 1, 1 и пол метро под вода. Секој шо знајт да пливат ке се извлечит. Не велам дека не требало да има појаси, требало и за тоа секако некој мора да сноси одговорност, ама ајде, и да имаше,во тие 2 минути во цела паника, дали некој ке успееше да го стави елекот на себе? Одговори ми на ова, те молам.
Друго,на бродот имало доктор. Доктор кој е член на персоналот. Задоволен?



Сум била во луна парк во странство. Верви ми, ни машините не се исти, ни појасите за заштита не се исти. Исто ко и бродот шо не исполнувал некој критериуми за безбедност, ни луна паркот не поседвит. Без разлика колку е опасен или не. На крај краева, мали деца се возет.
Поента ми беше да ви доловам дека и надвор од Охрид, за ваше чудо, имат работи шо не се гланц. Очигледно не сфати.
1. Па види, доколку имало спасувачи на бродот, луѓе обучени за такви работи, доколку имало спасувачки гуми, елеци и слично, веројатноста да преживееш во една ваква ситуација би била огромна односно далеку поголема од онаа во која биле туристите, без луѓе обучени за ваква ситуција во бродот, без спасувачки гуми и елеци . . . извини, ова и човек со амеба наместо мозок во главата би го уочил .
Друга работа за која говорам, брод кој се упатува на ваква релација мора, значи МОРА да ги има сите пропратни елементи кои би биле од огромна корист во евентуална ситуација бродот да тоне . Сега ти ми удираш оноа апла ретардиран муабет, демек, и да имало спасувачки елеци пак немале да се спасат, значи според твојава глупа логика, ваквиот пропуст треба да биде занемарен зашто и онака немале да се спасат, а ?
Извини, али никој не може да претпостави за колку време еден брод би потонал, или сигурно капетанот на истиот, заедно со оној скромниот за кој ти говориш погоре си рекле, ај бе, бродов и онака за минут време тоне, а мор, шо ке ни се појаси, а? :wink:

Како пишувам така се повеќе и повеќе ја учоува ретардираноста на твојата логика ( извини ако претерувам со начинов на кој дискутирам, немам никаква намера да те навредам ) .

2. За ова второво, одиме офтопик али ај, со оглед на машините кои се присутни на лунапаркот во Скопје, истата заштита т.е. '' заштита '' е присутна и на останатите такви машини во други земји, односно, ја нема .
Не располага нашиот лунапарк со такви машини за кои е потребна соодветна заштита, универзални се истите насекаде во светот, пример, т.н. Панорама е иста на 1000 места кои ги имам приметено, дал од места кои лично ги имам посетено, или лунапаркови кои ги имам гледано на телевизија или по филмови .

И рок-кејт рече дека во Италија не им давале елеци за спасување на брод.
Јас сум се возела со брод надвор од земјава, на обиколка, и никој не ми дал елек пред да влезам во бродот.
А дали Рок Кејт кажа колкав бил бројот на елеци и спасувачки гуми со кои располагал бродот . Извини, али никаде во светот не практикуваат давање на спасувачки елек по влегување во брод, незнам дали си знаела, али не, немаат таква практика . Истите ги даваат или доколку се насети некој проблем, или доколку има невреме, зар ти мислеше дека морално е давање на елек по влегување во брод ?
Тоа ти е ко да влагаш у Боинг и веднаш да ти стават боца со кислород и други пропратни елементи у случај авионот да паѓа . . . нема логика, нели ?
 
P

Princ

Гостин
Муабетов е, и да носиш каиш и да не носиш, пак умираш.
А врска нема фала богу. Имаат мозгано многу попаметни луѓе од нас, и пресметале дека на пропишана брзина од 80 км/час ако си со каиш, поминуваш со лесни повреди. Ако не носиш каиш, ќе те погребаат. Толку едноставно.
Има овде за сносување одговорност. Од владини институции (инспекција, капетанија, полиција), преку сопственикот на бродот (сајла туку-така не се кине, затоа и е сајла), па се до крајните патници. Амеба да си (Syn :)), нема да се качиш на брод во кој што по слободна проценка гледаш дека едноставно сте ГУЖВА.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom