MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
- Член од
- 10 јануари 2008
- Мислења
- 20.396
- Поени од реакции
- 3.398
Не бе Маркус, какво бегање од темата. Само веќе ми е заморно да се преповторувам сам себе, па затоа мојот последен пост го насочив кон нашето новинарство. Патем кажано, стојам зад сите мои постови.
Што се однесува кон „насоката„ за моштите, таа не е експлицитно наведена никаде во Писмото, понајмалку во Новито Завет. Но, како веќе имам напишано, во Новито Завет не е нормирано ниту крштевањето, онака како се одвива во православната Црква, па сепак, тоа крштевање, како Света Тајна, (не како церемнија) зададено е од Христа, од Него лично и персонално, како и останатите Свети тајни во православната Црква.
Што се однсува до моштите, тие се доказ за светоста од нивниот „сопственик„ иако во Новиот Завет не познаваме Светители. Тоа што одредена категорија не е спомената во Новиот Завет или воопшто во Писмото, не значи дека тоа неспоменување е CONDITIO SINE QUA NON за вистинитоста и точноста од таа категорија.
Истото важи и за иконите, фреските, свеќите и тн. Не се споменати но, не се ни забранети, па, она кое не е забрането, дозволено е! Кога сите претходно наведни „реквизити„ би биле знак за идолопкоклонство на правосланите верници (само затоа што чинат телесен поклон!!!???), тогаш тоа идолопоклонство, кое воедно значи и посредно или помалку посредно служење на верните кон лукавиот, би дало и соодветна „количина„ од злодела, кои никако не можам да ги најдам кај критичарите на православното „идлопоклонство„!. Повеќепати на формив имам напишано: ајде, дајте една листа од барем 5 злодела кои ги чинат православните „идолопоклоници„, а за возврат, јас ќе наведам барем 2 дузини злодела кои чинат вистинските идолопоклоници! Така. ѓе имаме „материјал„ за споредба, па тој „материјал„ ќе го туриме на „кантар„ и ќе видиме што ќе покаже „кантарот„!
Што се однесува кон „насоката„ за моштите, таа не е експлицитно наведена никаде во Писмото, понајмалку во Новито Завет. Но, како веќе имам напишано, во Новито Завет не е нормирано ниту крштевањето, онака како се одвива во православната Црква, па сепак, тоа крштевање, како Света Тајна, (не како церемнија) зададено е од Христа, од Него лично и персонално, како и останатите Свети тајни во православната Црква.
Што се однсува до моштите, тие се доказ за светоста од нивниот „сопственик„ иако во Новиот Завет не познаваме Светители. Тоа што одредена категорија не е спомената во Новиот Завет или воопшто во Писмото, не значи дека тоа неспоменување е CONDITIO SINE QUA NON за вистинитоста и точноста од таа категорија.
Истото важи и за иконите, фреските, свеќите и тн. Не се споменати но, не се ни забранети, па, она кое не е забрането, дозволено е! Кога сите претходно наведни „реквизити„ би биле знак за идолопкоклонство на правосланите верници (само затоа што чинат телесен поклон!!!???), тогаш тоа идолопоклонство, кое воедно значи и посредно или помалку посредно служење на верните кон лукавиот, би дало и соодветна „количина„ од злодела, кои никако не можам да ги најдам кај критичарите на православното „идлопоклонство„!. Повеќепати на формив имам напишано: ајде, дајте една листа од барем 5 злодела кои ги чинат православните „идолопоклоници„, а за возврат, јас ќе наведам барем 2 дузини злодела кои чинат вистинските идолопоклоници! Така. ѓе имаме „материјал„ за споредба, па тој „материјал„ ќе го туриме на „кантар„ и ќе видиме што ќе покаже „кантарот„!