KIa Rio, Hyundai Accent, Chevrolet Aveo, Dacia Logan, Lada Kalina што е најдобро?

  • Креатор на темата Креатор на темата bucio
  • Време на започнување Време на започнување

KIa Rio, Hyundai Accent, Chevrolet Aveo, Dacia Logan, Lada Kalina што е најдобро?


  • Вкупно гласачи
    62
Тоа што бризгалката е заглавила и не е некој дефект поради колата туку поради неквалитетното гориво кај нас :toe:
 
Тоа што бризгалката е заглавила и не е некој дефект поради колата туку поради неквалитетното гориво кај нас :toe:
Jaсно ми е, + тоа може да се случи на секое возило. Поентата ми беше, јас го направив ремонт моторот за таа сума (со сите делови нови), а тој промени бризгалка :toe:...
 
Пиштолот е огнено оруже, а законот забранува носење на оружје на јавно место така да најмногу што можеш да добиеш е јаже :)


P3r daj 4itni tro TUKA kako da pi6uva6 kirilica bez vaki sranja koi se te6ki za 4itanje i razbiranje..

Инаку Логан 1.5 ЦДИ ја има другар мој ја вози такси веќе 3 години. Има поминато над 150.000 км, единствен дефект до сега (освен редовното менување масло, филтери, каиши, гуми) му беше заглавена бризгалка (укочена дизна како сакаш речија) која го кошташе 500 евра. Јеби га деловите за француските возила се скапи. Така да Логан и не е некој лош избор. Тоа што некој имал лошо искуство незначи дека на сите можи да му се случи.


ај еве да ве послушам ,ако ви е проблем да се снајдите ос 4ки и 6ки. Нема везе....

Само жити мене кажи ми ОД КАЈ ДАЧИА Е ФРАНЦУСКА???? :uvo:

Мене ми е доволно еднаш да се случи и да ми се расипи сликата за „брендот“. Ги плаќаш делојте ко да се француски , а тие се праени во турција. НЕ ДА НЕ Е ЛОША, ТУКУ Е ЖИВ ПРОМАШАЈ!!!! А мојот сограѓанин што толку се буни , навистина го разбирам! И јас така ке се бунам ако некој кажи нешто против Ауди или Опел:helou: рекло „пењал се не пењал, пари сум дал - ќе те јадам па шо сака нека биди“
Бато, поубо ќе возам половна од висока класа, одколку нов логан. оти се
 
Види и јас знам неколку случаи со Дачија кога неможеше да запали во зима, чадеше како фурна и сл. Ама за толку пари толку и се добива. Плус не е од Турција туку од Романија а моделот е развиен во Франција. За мене излгедаат крајно нескладни и 1,4 моторот е слаб за толкава каросерија, пластиката е ужас ама оние кои ги купуваат тотално ги разбирам бидејќи никој не ти продава семејна кола за 8 000 евра :toe:
 
Види и јас знам неколку случаи со Дачија кога неможеше да запали во зима, чадеше како фурна и сл. Ама за толку пари толку и се добива. Плус не е од Турција туку од Романија а моделот е развиен во Франција. За мене излгедаат крајно нескладни и 1,4 моторот е слаб за толкава каросерија, пластиката е ужас ама оние кои ги купуваат тотално ги разбирам бидејќи никој не ти продава семејна кола за 8 000 евра :toe:

делојте резервни се од турција (пошто Џиш рече Француски) а пак романија колку е развиена по по по по..... Абе сите знаеме колку е француска дачија и каков е квалитетот на вистинското француско Рено во однос на овај „изрод“ (нека не ми се лутат сопствениците на Дачиа, ама баш така ја доживувам) напраен во некои погони каде што немаа ни Р од РЕНО!!! Моторот 1.4 е супер доволен за 18 годишници кои возат од дома до школо и евентуално некогаш навечер низ град.Пластиката е жива попара и е многу непрактична иако е прилично чиста. Тие шо купуваат вакви „коли“ тотално не ги разбирам оти за тие пари имаш неколку години стара , половна кола која сигурно ќе биде далеку по квалитетна од Дачиа и ке пружа многу повеќе удобност, подобри перформанси и ќе биде далеку по опремена.

Еве, издвоив неколку количиња кои радо би ги купил за тие пари па дури и помалку

http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=349605
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=278108
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=240054http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=267156
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=245969
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=231544
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=219109
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=215129
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=197368
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=169534
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=378504
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=322270
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=235485
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=225698
http://www.pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=182983
и уште едно купче коли кои ги исполнуваат сите критериуми за да бидат супер фамилиарни коли
 
Само жити мене кажи ми ОД КАЈ ДАЧИА Е ФРАНЦУСКА???? :uvo:

Мене ми е доволно еднаш да се случи и да ми се расипи сликата за „брендот“. Ги плаќаш делојте ко да се француски , а тие се праени во турција. НЕ ДА НЕ Е ЛОША, ТУКУ Е ЖИВ ПРОМАШАЈ!!!! А мојот сограѓанин што толку се буни , навистина го разбирам! И јас така ке се бунам ако некој кажи нешто против Ауди или Опел:helou: рекло „пењал се не пењал, пари сум дал - ќе те јадам па шо сака нека биди“
Бато, поубо ќе возам половна од висока класа, одколку нов логан. оти се
Колку што знам Дачија е керка на Рено, нешто како Сеат и Шкода на VW. От каде француска, појма неам, ваљда дека 1.5 цди моторот истиот (апсолутно без никакви измени) го вградуваа и во Меган (сега веќе е понапреднат и не е ист). Делојте кај се праени појма неам, битно се праени за француски возила, така да пасуваат исклучиво за нив и цената им е таква. А да те прашам мислиш дека за другите марки нема такви шкарт резервни делови?

Како и да е, толку од мене, да не ја расипувам темата и да ја носам во погрешна насока.

п.с. за тие што си ги ставил во линк, бато бараат 7.000 евра во кеш да ги настружиш, додека за нова можиш да ја земиш на кредит со 500 евра учество и 100-150 евра рата на 4 години :)
 
Моторот 1.4 е супер доволен за 18 годишници кои возат од дома до школо и евентуално некогаш навечер низ град.

:uvo::uvo::uvo:

Верувај дека и 1,4 мотор од 60КС е доволен за на автопат за некои просечни 130-140км/х и 160км/х за престигање. Друга ствар е тоа што тоа старо 2.0 Мондео што си го поставил ќе троши 10-12 литри по град а Дачијата 7-8 таксистите тоа најдобро го знаат. И за крај сваќам дека ќе бидеш поголем фраер во Пасат ама дека ќе ти излезе поекономично и не сум баш сигурен :nenene:
 
Колку што знам Дачија е керка на Рено, нешто како Сеат и Шкода на VW. От каде француска, појма неам, ваљда дека 1.5 цди моторот истиот (апсолутно без никакви измени) го вградуваа и во Меган (сега веќе е понапреднат и не е ист). Делојте кај се праени појма неам, битно се праени за француски возила, така да пасуваат исклучиво за нив и цената им е таква. А да те прашам мислиш дека за другите марки нема такви шкарт резервни делови?

Како и да е, толку од мене, да не ја расипувам темата и да ја носам во погрешна насока.

п.с. за тие што си ги ставил во линк, бато бараат 7.000 евра во кеш да ги настружиш, додека за нова можиш да ја земиш на кредит со 500 евра учество и 100-150 евра рата на 4 години :)

бато, попарен сум 100 пати од тие турски, бугарски, косовски делови и неможиш кај нас да најдиш други освен сам ако не си ги донесиш. Епа ко ке се џупчиш за авто-кредит, можиш да се џупчиш и за кредит во кеш в банка. Можда не е толку исплатлив кредитот, ама колата ти е по исплатлива сигурно од дачиа. биди ми поздравен

:uvo::uvo::uvo:

Верувај дека и 1,4 мотор од 60КС е доволен за на автопат за некои просечни 130-140км/х и 160км/х за престигање. Друга ствар е тоа што тоа старо 2.0 Мондео што си го поставил ќе троши 10-12 литри по град а Дачијата 7-8 таксистите тоа најдобро го знаат. И за крај сваќам дека ќе бидеш поголем фраер во Пасат ама дека ќе ти излезе поекономично и не сум баш сигурен :nenene:
за волксвагенм делојте се со едан половина поефтини од дација. Мондеото можиш да го купиш дизел и да ти троши (со салам возејне) повеќе од 6-7 на сто , со разлика што тураш нафта, а не бензин. Ич не ми е да бидам фраер , туку за да си се чувствувам сигурен во неа. Искрено, кога се возам со Дачиа се плашам да не ми се преврти на по остар свиок. Е за тоа ти викам. И згора на се ми велиш доволна била 1.4 за на автопат. Ај оди качи 4ца во неа и да го качиш платвар:uvo: со 1.4. Дај стварнјо биди реален, чоек!!!! Не е луксуз да имаш појак мотор под хауба, некогаш просто мораш да бидеш побрз иако не сакаш.
 
Glasav za Aveo .. kade be hyundai .. rezervni delovi nemaat kojznae kolku na lager.plus skapo koshtaat ...vujko mi imashe accent ja prodade za nekolku meseci .. okolu 800 evra .ne mi teknuva za shto del mu baraa :tapp:
 
пак ке ти речам бато, оди види ја астрата...сепак е компакт
 
за волксвагенм делојте се со едан половина поефтини од дација. Мондеото можиш да го купиш дизел и да ти троши (со салам возејне) повеќе од 6-7 на сто , со разлика што тураш нафта, а не бензин. Ич не ми е да бидам фраер , туку за да си се чувствувам сигурен во неа. Искрено, кога се возам со Дачиа се плашам да не ми се преврти на по остар свиок. Е за тоа ти викам. И згора на се ми велиш доволна била 1.4 за на автопат. Ај оди качи 4ца во неа и да го качиш платвар:uvo: со 1.4. Дај стварнјо биди реален, чоек!!!! Не е луксуз да имаш појак мотор под хауба, некогаш просто мораш да бидеш побрз иако не сакаш.

Па јас имам Поло 1,4 и деловите за VW воопшто не се ефтини 300 евра платив кога менував водена пумпа, а ICU комјутерот беше 800 евра. :vozbud:

BTW кога одиме на одмор сме четворица плус багаж едно 200кг и просечно потроши 6 литри на 100.
 
Па јас имам Поло 1,4 и деловите за VW воопшто не се ефтини 300 евра платив кога менував водена пумпа, а ICU комјутерот беше 800 евра. :vozbud:

BTW кога одиме на одмор сме четворица плус багаж едно 200кг и просечно потроши 6 литри на 100.


aj skokni do prviot servis za dacia i prasaj kolku e edna vodna pumpa. Siguren sum deka fazla ke si go zasakas poloto od ko ce se informiras za cenaite na rezervni delovi kaj francusko-talibanskite vozila. Sea ti prajs muabet za benzinec kola??? Tolku isto ke trosi i eden pasat 2.0TDI:smir:
 
за пасатот: ене го на чичко ми 1.9TDI 1996 му троши 5 и нешто(5.7;5.8), низ град а на отворено можи да падни и под 5 ако не го газиш многу(100-120 максимална) а ако ти треба нагло забрзување го можи и тоа а и деловите не се скапи.

ова за деловите за француските возила: не се скапи, ене го татко ми вози пежо 405 па не се пожалил дека некој дел е скап(додуша (пу, пу да не го урочам) не се расипало нешто посериозно досега)
 
за пасатот: ене го на чичко ми 1.9TDI 1996 му троши 5 и нешто(5.7;5.8), низ град а на отворено можи да падни и под 5 ако не го газиш многу(100-120 максимална) а ако ти треба нагло забрзување го можи и тоа а и деловите не се скапи.

ова за деловите за француските возила: не се скапи, ене го татко ми вози пежо 405 па не се пожалил дека некој дел е скап(додуша (пу, пу да не го урочам) не се расипало нешто посериозно досега)
vo celost se soglasuvam so tebe, bato. Znaes li zosto se ne mnogu skapi delojte na starite francuski vozila? Oti gi nosat celi koli za ic pari od bugarija, germanija , francija, italija...itn...itn samo za deloj!!! Eden prijatel na tatko mi ima R Laguna i ene 40 000 kilometri (mada toa ne e nekoja kojznae kakva kilometraza za 4 god., nasiot opel po 30 000 godisno tepa) samo rebrast ima menato ama 200 evra go kostase! Za opelot bese 1700 den. E vo toa e razlikata
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom