nema potreba od definicija na gravitacijata bidejki taa ednostavno slabee duri i crnite dupki emitiraat energija,potoa zvezdite pri fuzijata gubat materija a so gubenjeto na materijata(t.E nejzinoto transformiranje vo energija) se gubi masata ottuka gravitacijata slabee i e promenlivaДефиниција на апсолутност, а не на гравитација.
Вистина е дека тебе тревата ти е зелена. И вистина е дека на далтонистот тревата му е сива..Не постои апсолутна вистина. Ниту пак релативна. Имаме само вистина. (Читај мое мислење на 18та страница)
Кон овие што докажуваат апсолутни вистини.
Ако тие примерите што ги кажувате се апсолутна вистина, тогаш што е обична вистина?
Сигурен си?Вистина е дека тебе тревата ти е зелена. И вистина е дека на далтонистот тревата му е сива..
Али тоа е ствар на перцепција со оглед дека се работи за фото рецептори кој можеби се пореметени и тако даље..
А апсолутна вистина е онаа во која нема ни грам сомнеж, за сите е иста без разлика како ја перцепираат..Пример гравитација..
За шо дали сум сигурен?Сигурен си?
Како тоа бараш обична вистина? Појасни што ти подразбираш под тоа. Поим како поим го сретнувам прв пат.Не постои апсолутна вистина. Ниту пак релативна. Имаме само вистина. (Читај мое мислење на 18та страница)
Кон овие што докажуваат апсолутни вистини.
Ако тие примерите што ги кажувате се апсолутна вистина, тогаш што е обична вистина?
Според тебе правецот во филозофијата субјективен идеализам не постои?Вистина е дека тебе тревата ти е зелена. И вистина е дека на далтонистот тревата му е сива..
Али тоа е ствар на перцепција со оглед дека се работи за фото рецептори кој можеби се пореметени и тако даље..
А апсолутна вистина е онаа во која нема ни грам сомнеж, за сите е иста без разлика како ја перцепираат..Пример гравитација..
Не спорам ја дека идеализмот е еден од 2та основни правци во филозофијата. Едноставно со доста делови не се слагам, поише сум наклонет кон материјализмот..Според тебе правецот во филозофијата субјективен идеализам не постои?
Навистина е интересно да се негира нечија животна филозофија, колку и да е објаснета од палета на филозофи кои што сум сигурна имале голем коефициент на интелегенција и понекое искуство, тука и таму.
Немам никаква наклонетост кон христијаните, ама барем ги разбирам, но атеистите е они ми се целосно несфатливи.Всушност она што не ми беше јасно е како тврдиш дека апсолутизми постојат кога сечија перцепција е различна тоа го прави апсолутизмот невозможен сам по себе, затоа и ти го спомнав субјективниот идеализам.Не спорам ја дека идеализмот е еден од 2та основни правци во филозофијата. Едноставно со доста делови не се слагам, поише сум наклонет кон материјализмот..
Атеист, јебеш га ..
Ја не спорам дека секоја перцепција е различна, само велам дека индивидуалната перцепција не влијае на апсолутната вистинаНемам никаква наклонетост кон христијаните, ама барем ги разбирам, но атеистите е они ми се целосно несфатливи.Всушност она што не ми беше јасно е како тврдиш дека апсолутизми постојат кога сечија перцепција е различна тоа го прави апсолутизмот невозможен сам по себе, затоа и ти го спомнав субјективниот идеализам.
Како иден правник можам да ти кажам дека случајот може да се изгради, со медицински докази дека навистина страдаш од месечарање и дека не си бил во свесна состојба додека си го извршувал убиството, секако дека тогаш твојот апсолутизам паѓа во вода.Ја не спорам дека секоја перцепција е различна, само велам дека индивидуалната перцепција не влијае на апсолутната вистина
Пример:
Јас месечарам, при месечарење убивам човек, а ја за тоа не сум свесен.
Апсолутна вистина е дека јас сум го убил, човекот е мртов, умрел од мои голи раце. Дали мене на суд не треба да ме казнат?
Точно, јас нема да бидам виновен поради мојата перцепција, односно јас неам поима дека сум го убил човекот. Што значи дека убиството било несвесно.Како иден правник можам да ти кажам дека случајот може да се изгради, со медицински докази дека навистина страдаш од месечарање и дека не си бил во свесна состојба додека си го извршувал убиството, секако дека тогаш твојот апсолутизам паѓа во вода.
Освен тоа, повторно, ако апсолутната вистина не зависи од луѓето затоа што сите имаат лична перцепција зошто би постоела кога луѓето како единствени свесни суштества не можаат да ја исперцепираат.
Апсурдно е.