Здрава економска политика Владините автобуси со енормни цени корупција или?

  • Креатор на темата Креатор на темата igor108367
  • Време на започнување Време на започнување
Со оглед дека не фатила кинеска манија...треба да се распише тендер за еколошки најпогодното превозно средство во урбани средини........кинеската рикша..........
....ова средство ништо не бара, сегде може да се протне, ќе вработи голем број луѓе, нема издувни гасови...итн....
 
Ај да прашам уште еднаш го гледав еден даскал од градежен факс по геодезија на една емисија човекот изјави дека градење на метро во Скопје заради трустното подрачје е рамно на самоубиство ако ти имаш други сознанија би било интересно да ги споделиш.

Се согласувам дека на Скопје му се потребни најобични автобуси со клима кој ги запазуваат еко-нормите и ништо повеќе.

Хјустон е град со 6 милиони па крвотокот на градот е детерминиран само со најобични автобуси со капацитет од 25 души,за едно гратче од 900,000 жители ние по дифолт мораме да ја заплеткаме работата да се најде решението по 20 години.


не се разбирам од архитектура и геодезија и други работи, само се ми личи и таа изјава како тоа што паметно си закалучил долу: се бара начин да се заплетка рабоата. Има многу потрустни области со метро. Сето тоа се гради, си има стандарди. Не ни мора да биде подземно, може и надземно (иако е поелегантно да биде подземно)
 
Едно не ми е јасно.

Верувам дека владата имала добра намера. Сепак после 3 пропаднати тендери не е ли попаметно да се напушти првобитната идеја за двоспратни автобуси и да се порачаат најнормални единечни и двојни? Многу проблеми кои сега се наметнуваат би се избегнале а и тендерот ќе биде многу полесен за изведба.

Цела ЕУ функционира со такви автобуси (модерни и удобни- да ти е мерак да се возиш) така да мислам тоа би било идеално надополнување пред да се изгради трамвајот (ако се гради).
 
Цела ЕУ функционира со такви автобуси (модерни и удобни- да ти е мерак да се возиш) така да мислам тоа би било идеално надополнување пред да се изгради трамвајот (ако се гради).
Да, пред да се почнува со разни мегало проекти (во смисол трамвај, метро), би требало да ги разгледаат реалните услови и да ги искористат сите постоечки потенцијали со овој превоз кој опстојува во Скопје. Откако ќе се исцрпат сите такви можности, погодности...да се разгледува вовед на некој друг превоз. Но не од аспект на лична корист (финансиска или историска) туку корист за градот.

А потенцијалите на постоечкиот превоз (со автобуси) се големи. Многу поразвиени градови/држави функционираат со овој вид на превоз и ништо не им фали.
 
Мислам дека автобусите во Скопје треба само да бидат модернизирани и унифицирани во некоја од Македонските фирми која се занимава со таква работа.Би се отвориле окулу 500 нови работни места за таква намена,а парите би останале во земјава.Така барем помалку ќар би имале поединци кој ги местат споменатите тендери.Модернизацијата и унификацијата би ги опфатила сите превозници кој партиципираат во јавниот собраќај,без разлика дали се јавни или приватни.Мотор еко-4 или еко-5,пристап за инвадилизирани лица,аргономски седишта и места за стоење,уницифицирана иста фарба и...тоа,па толку ли е тешко некој морон од МЕГА-администрацијата во Македонија да направи соодветна програма за адаптација и модернизација на јавниот сообраќај во метрополата,се сакаат друг да им сработи ебаго.:toe:
 
Мислам дека автобусите во Скопје треба само да бидат модернизирани и унифицирани во некоја од Македонските фирми која се занимава со таква работа.Би се отвориле окулу 500 нови работни места за таква намена,а парите би останале во земјава.Така барем помалку ќар би имале поединци кој ги местат споменатите тендери.Модернизацијата и унификацијата би ги опфатила сите превозници кој партиципираат во јавниот собраќај,без разлика дали се јавни или приватни.Мотор еко-4 или еко-5,пристап за инвадилизирани лица,аргономски седишта и места за стоење,уницифицирана иста фарба и...тоа,па толку ли е тешко некој морон од МЕГА-администрацијата во Македонија да направи соодветна програма за адаптација и модернизација на јавниот сообраќај во метрополата,се сакаат друг да им сработи ебаго.:toe:

Не знам дали е можно така да смениш мотор како ти што предлагаш а се друго да остане исто. Си проверил дека е можно и рентабилно?

Треба и сите седишта да се тапацираат и да се стегнат прозорите. Другото е горе доле ок.
 
Не знам дали е можно така да смениш мотор како ти што предлагаш а се друго да остане исто. Си проверил дека е можно и рентабилно?

Треба и сите седишта да се тапацираат и да се стегнат прозорите. Другото е горе доле ок.

Види,кога е можно во Скопје да се направи нов автобус,можно е на веќе постоечкиот буквално се да му се смени,не само мотор.Па најмалку 1000 фирмички во Турција од стари кршеви преправаат “вселенски автобуси“ или пак за 10 000 евра изработуваат ваков или сличен ентериер:

434001119_b3a06effb3.jpg
 
Со оглед дека не фатила кинеска манија...треба да се распише тендер за еколошки најпогодното превозно средство во урбани средини........кинеската рикша..........
....ова средство ништо не бара, сегде може да се протне, ќе вработи голем број луѓе, нема издувни гасови...итн....

Еве има луѓе кој многу сакаат да придонесат кон БДП,бидејќи ние сме мрзливи останатите и не го потиме газот,они нека приидонесат со овој предлог во три смени.Одличен предлог за Македонија,мислам дека најдобро ни стои од сите можни превозни средства:wink:
 
Едно не ми е јасно.

Верувам дека владата имала добра намера. Сепак после 3 пропаднати тендери не е ли попаметно да се напушти првобитната идеја за двоспратни автобуси и да се порачаат најнормални единечни и двојни? Многу проблеми кои сега се наметнуваат би се избегнале а и тендерот ќе биде многу полесен за изведба.
.

Предлагаш многу тешка замисла за реализација, зато што парите кој треба да се лаопнат од тендерот, однапред се испланирани каде да се усмерат, затоа чисто сумњам дека тедерот ке доживее бродолом......
 
Се изнамачивте со пишувањето; надалеку познат пеачки дует...
Не се замарајте...
 
Предлагаш многу тешка замисла за реализација, зато што парите кој треба да се лаопнат од тендерот, однапред се испланирани каде да се усмерат, затоа чисто сумњам дека тедерот ке доживее бродолом......

Точно,еве во Прилеп веќе се започна со производство на новите “Кинески“ автобуси,само што им снема плех за вториот кат.:pos2:

03d00be5-e0c0-477b-91ef-77c33a08ddce.jpg


c8509150-fe8a-4c06-a21c-0468768b4841.jpg
 
АБЦ...реставрација на Заставин минибус...
Интересно...

Не е реставрација,туку за 3 000 евра купуваш “заставче“-Турбо Зета и со уште 3 000 евра правиш минибус,кој можеш да го наречеш како што сакаш,за да им докажеш на оние од владата дека еден Македонски автобус во домашни услови чини колку задното тркало на оние што сакаат да ги увезат од Кина.Би се опкладил дека едно вакво автобувче двојно ќе го надмине со животниот век било кој нов Кинески автобус.:toe:
 
Не е реставрација,туку за 3 000 евра купуваш “заставче“-Турбо Зета и со уште 3 000 евра правиш минибус,кој можеш да го наречеш како што сакаш,за да им докажеш на оние од владата дека еден Македонски автобус во домашни услови чини колку задното тркало на оние што сакаат да ги увезат од Кина.Би се опкладил дека едно вакво автобувче двојно ќе го надмине со животниот век било кој нов Кинески автобус.:toe:
Не бе, оригинал автобус е, мислам Неретва е моделот :)...Ги имаше по оние општествените фирми едно време...заедно со едно такво слично од ТАМ Марибор...оние транспортните земаа Саноси најчесто...
 
Не бе, оригинал автобус е, мислам Неретва е моделот :)...Ги имаше по оние општествените фирми едно време...заедно со едно такво слично од ТАМ Марибор...оние транспортните земаа Саноси најчесто...

Абе го прашав човеков,веќе имал изработено и атестирано,но и пуштено во промет две минибувчиња адаптирани на шасија од камиончиња Турбо Зета,можеби овој има малку повеќе елементи на минибус,знаеш како е,Македонецот се усовршува.Еве ти внатрешност:

d1ddd881-734c-47a8-8245-3e69d916f85a.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom