Здрава економска политика Владините автобуси со енормни цени корупција или?

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Словаците на тендерот побараа 111 милиони евра, кинеската компанија ЈУ ТОНГ 60,4 милиони евра, „Санос“ 65,9 милиони евра, а бугарската компанија КИНГ ЛОНГ 64,9 милиони еврa.-Ова е стариот тендер цените се многу поголеми.

Малку е чудно ако имало криминал.
Ако санос толку многу сакала да го добие тендерот не понудил цена кој ќе биде пониска од оваа на кинеската.
Не се работи за понудите. Од Јутонг можеш да купиш и преку интернет. И таму си има цени и услови.
Тие цени кои Јутонг ги "понудил" не се во согласност со тие што ги продаваат. Јутонг се пробија на пазарот по тоа што имаа многу евтини просечно квалитетни автобуси. За тие пари можевме да купиме високо квалитетни автобуси.
Цените на автобусите ги има и можат да се провеерат. Има во првиот пост линк да се види по колку се продаваат.
Прашањето е зошто ние ги купивме по толку повисока цена. На крај краева можеле онлине да ги нарачаат по интернет и да ги добијат 3 пати поевтино.
Се работи или за неспособност или за корупција.
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
193
Проблемот е во тоа што и Санос ќе ги купи од Кина истите автобуси за 30 милиони евра,ќе ги нашминка и ќе ги препродаде на владава за 65,значи чиста заработка од 30тина милиони,за неколкумина од Санос.Вака при директен избор на Кинескава компанија,30тина милиони евра ќе се поделат помеѓу Кинеските добавувачи и Македонските владини распишувачи на тендерот.Сигурно распишувачите на тендерот не се толку глупи да му дадат на Славе & Компанија толку пари кога може да си ги присвојат за себе.:toe:
 
Член од
5 јуни 2007
Мислења
890
Поени од реакции
9
Илија, кусогледо мозоче што му дале задача по се што се прави од страна на актуелната влада или било што што е во било каква асоцијација на истото и неможеш друго да очекуваш..
Ова не е прва постапка за овие автобуси, не случајно беше поништена првата.. значи на опвторената постапка сит заинтересирани всушност и знаеа со кој кати играат нивните конкуренти.. значи горе доле имаа и реален поглед врз цената на понудата. секоја постапка за јавна набавка си има јасно пропишана техничка спецификација.. жално е воопшто некој и да се обидаува да манипулира јавност со споредба на цени со стандард ЕУР3 и ЕУР5 плус тие автоматски рампи меѓу катови во автобусите што било барана.. која е разликата?? штознам, можеби компарација меѓу Голф2 и Голф5 би била најблиска .. а ако имало толку многу простор за провизии и слично на два меќународни тендери во време на криза веруј дека ќе имало барем 10-15 понуди и во моментов минимум 5-10 жалби на постапката.. се друго е ветер и магла со цел да се ќари некој евтин поен политички или можеби да се спречи некој друг да ќари :).. мене ми е гајле дали коце ќе поентира или СДС ќе успее да укради некој поен.. мене ми е мн важно што конечно ќе се реши проблемот со јавниот превоз, сушптински и на среден рок, скопје ќе добие уште една карактеристика со која ќе биде препознатлив во регионот, и дека можеби и јас ќе почнам конечно да го користам јавниот превоз...

П.С Аналитичарот од погоре игор мислкам се викаше, доколку има време (бидејќи гледам дека располага со секаков вид на информации) дали може да ми каже колку чини годишното одржување на моменталните возила на ЈСП??? па нека го спореди тоа со гарантниот период и на крај тоа нека го спореди со најфантастичната цифра што смета дека некој искеширал.. јас тоа го направив.. и велам и НЕКОЈ да ИСКЕШИРАЛ.. алал нека му се парите :)
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Нема здрава економска политика која макар и еден денар ќе изнесе од државата во ова време.Сите тендери на кој добиле странци можат комотно да ги изгужваат хартиите и да ги искористат онаму каде е најпотребно.Сме се возеле со јсп 50 години,ќе се возиме уште 5 ништо страшно,ќе преживееме.Оваа понуда со милиони,освен македонска компанија која би вработиле дополнителни лица,несмее никој друг да ја добие.Освен тоа секој дел треба да е кај нас произведен макар го праеле по една година.Се останато од ова е криминал,перење пари и свесно уништување на економијата за која подоцна би рекле„светска криза“.
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Илија, кусогледо мозоче што му дале задача по се што се прави од страна на актуелната влада или било што што е во било каква асоцијација на истото и неможеш друго да очекуваш..
Ова не е прва постапка за овие автобуси, не случајно беше поништена првата.. значи на опвторената постапка сит заинтересирани всушност и знаеа со кој кати играат нивните конкуренти.. значи горе доле имаа и реален поглед врз цената на понудата. секоја постапка за јавна набавка си има јасно пропишана техничка спецификација.. жално е воопшто некој и да се обидаува да манипулира јавност со споредба на цени со стандард ЕУР3 и ЕУР5 плус тие автоматски рампи меѓу катови во автобусите што било барана.. која е разликата?? штознам, можеби компарација меѓу Голф2 и Голф5 би била најблиска .. а ако имало толку многу простор за провизии и слично на два меќународни тендери во време на криза веруј дека ќе имало барем 10-15 понуди и во моментов минимум 5-10 жалби на постапката.. се друго е ветер и магла со цел да се ќари некој евтин поен политички или можеби да се спречи некој друг да ќари :).. мене ми е гајле дали коце ќе поентира или СДС ќе успее да укради некој поен.. мене ми е мн важно што конечно ќе се реши проблемот со јавниот превоз, сушптински и на среден рок, скопје ќе добие уште една карактеристика со која ќе биде препознатлив во регионот, и дека можеби и јас ќе почнам конечно да го користам јавниот превоз...

П.С Аналитичарот од погоре игор мислкам се викаше, доколку има време (бидејќи гледам дека располага со секаков вид на информации) дали може да ми каже колку чини годишното одржување на моменталните возила на ЈСП??? па нека го спореди тоа со гарантниот период и на крај тоа нека го спореди со најфантастичната цифра што смета дека некој искеширал.. јас тоа го направив.. и велам и НЕКОЈ да ИСКЕШИРАЛ.. алал нека му се парите :)
Разликата во цените ти ја дадов. Можеш и да ги видиш и споредиш. За рампа како и за луксузност автобусот кошта 65000 долари и таа е цена од фабриката и тоа е тоа. Се работи за производи од истата фабрика.
Некој сигурно профитирал од зделката прашањето е кој? Дали нашите или пак кинезите на нашата глупост. И тие автобуси идат со гаранција од три години. Некој може да ги менува фактите но тоа е тоа. Помина времето кога овие работи не можеа да се проверат.
Друго не е исто да се купат 300 или 1000 автобуси. И наместо Скопје да се опреми пола Македонија. А да земеш толкава разлика не е мала пара.
И да алал нека се милионите долари кои не ги дава бладата тука јас од мои пари од даноци. Тебе ако не ти е гајле како се трошат мене ми е особено земено предвид дека годинава се заборчуваме од како што најпрве најавија 200 милиони, на 500 милиони па сега Ѓошев да изјави дека ќе треба да се заборчиме 890 милиони долари. Така да со среќа нека им е трошењето на моите пари.
Што се однесува до ЈСП и трошоците за автобусите тоа е најмалку важно во веска со настанов. Не е проблемот дали туку од каде и по која цена требад да се наават нови автобуси. А ако сакаме помала цена на одржување ќе требаше да нарачаме од некоја поквалитетна фирма.
Што се однесува до еуро 5 стандардот за моторот потребно е да се додадат додатни туби. За автомобили цената на овие мотори за разлика од 4-6 генерација стандард изнесува 500 евра. Не можам да нјадам колку е за автобуси ама сигурно не ја крева цената на истиот три пати повеќе.
http://www.euractiv.com/en/transport/euro-5-emissions-standards-cars/article-133325
 
Член од
17 јануари 2008
Мислења
1.107
Поени од реакции
150
Aj бе безвеза дробите по темава... Кинезите имаат дневно производство од 100 автобуси што значи ке ги смачкаат во 1 викенд. Санос ке треба да го чекаат 3 месеци. Башка не правиме муабет за македонските автобуси кои се за комплетен ремонт по 2 години, во спротивно се хотел промаја, а ако заврне треба со чадор да се возиш.
aбе џиш... од кога сите сме стручњаци за автобуси?
дневно производство од 100 автобуси дневно, годишно колку? има ли логика?
како сумлив квалитет и сумлива цена? а за саносите не заборавај и ден денес се возат како градски така и мегуградски автобуси, да не заборавам санос произведуваше и за извоз колку за информација.
Ако санос некако го добиеше тендерот ке вработеше 500 луге - вработени, тоа пријателе се 500 фамилии.. да не заборавиме, па ида ги чекаме тие фамозни афтобуси три месеци, купувајте македонски производи, платена политичка програма на владата на република македонија премиер Никола Груевски - гвујо
 

leandra

Модератор
Член од
25 јануари 2007
Мислења
23.641
Поени од реакции
38.562
Стоп на увозот! Стоп на одливот на резерви! Стоп за експанзивната фискална политика!

Еве им кампања маде ин мацедониа.
 
Член од
17 јануари 2008
Мислења
1.107
Поени од реакции
150
Разликата во цените ти ја дадов. Можеш и да ги видиш и споредиш. За рампа како и за луксузност автобусот кошта 65000 долари и таа е цена од фабриката и тоа е тоа.
http://www.euractiv.com/en/transport/euro-5-emissions-standards-cars/article-133325
Ден Дончев, во својот напис во дневниот печат изјавува дека разликата во цената за тендерот изнесува некаде околу 50%, невиден криминал и голема дрскост од владата во однос на тендерот... кој ке ги лапне тие пари се прашувам , а ве прашувам и вас........
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
aбе џиш...за саносите не заборавај и ден денес се возат како градски така и мегуградски автобуси, да не заборавам санос произведуваше и за извоз колку за информација.
Ти зборуваш за време поминато,тој квалитет го имаше во Југославија кај што имаше еден стандард кој се викаше ЈУС а денеска тие автобуси што ги произведува САНОС се никакви,прашај во Белград од 100 купени автобуси колку возат?
Јас знам дека е подобро автобусите да се купат од овде ама кога нема квалитет се е џабе а тој што решил да земе провизија ќе земе и од автобусите на САНОС.

Еве и една друга информација од википедиа од горниот линк 3,319 buses were exported with the export amount up to USD187 million каде просечна цена изнесува 56 000 долари. Добро овие автоуси се од големите. па се очекува да се над просечната, ама да оди таа цена и до 3 пати повеќе. Сепак тие 51 милион евра се премногу па не знам какви додатоци да им стават на тие автобуси освен незнам да бидат трансформери.
Ако еден автобус чини само 56.000$ можам да замислам што квалитет ќе се,ќе паѓаат штрафови по патот :pos: :pos:
Тие податоци што ги прочитав на тетка Википедиа не ми стојат баш веродостојни бидејќи цените на автобусите во Европа се далеку поголеми ама во Кина се поефтини ама како ќе дојдат тие автобуси до овде,да пливаат не можат така да сметај дека и бродскиот транспорт ќе чини многу а дали тој е врачунат во таа цена тоа не го знаеме? :toe:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Стоп на увозот! Стоп на одливот на резерви! Стоп за експанзивната фискална политика!

Еве им кампања маде ин мацедониа.
............но..., нас не исецкаа во фронцли баш заради тоа......да не произведуваме НИШТО , а да увезуваме СЕ....:) глобализаторите ..не се заебаваат....
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Бидејќи на форумот имаме стручњаци за економија еве нека прочитаат овде кај пишува дека оваа компанија ќе продаде автобуси во Македонија?
Таму има име на една друга држава...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
aбе џиш... од кога сите сме стручњаци за автобуси?
дневно производство од 100 автобуси дневно, годишно колку? има ли логика?
како сумлив квалитет и сумлива цена? а за саносите не заборавај и ден денес се возат како градски така и мегуградски автобуси, да не заборавам санос произведуваше и за извоз колку за информација.
Ако санос некако го добиеше тендерот ке вработеше 500 луге - вработени, тоа пријателе се 500 фамилии.. да не заборавиме, па ида ги чекаме тие фамозни афтобуси три месеци, купувајте македонски производи, платена политичка програма на владата на република македонија премиер Никола Груевски - гвујо
Aбе друже не сум јас стручњак за автобуси. Само ја гледам реалноста. Ај ти кажими кој автобус од Санос од распаѓањето на СФРЈ па навака е во возна состојба? Која држава купила автобуси од Македонија (освен Србија за Београд мада и тие според кажувањата на тамошните жители веќе ги заменија со друг произведувач). Остави ги оние што се од 1970 година и се правени во времето на Југославија.

А за тоа со платената политичка програма за купување македонски производи и тн. немам што да ти кажам, освен дека си во право.
 

ABC

“градител“
Член од
24 февруари 2005
Мислења
15.696
Поени од реакции
193
300 автобуси по 100 000 евра се 30 милиони евра.Сега имаме уште 30 милиони за грабање,односно за “делење“.Зошто Санос не излезе со ваква понуда,тоа го знае само Славе и тајфата,а зошто владата прифати Кинеска понуда дупло поскапа од реалната,тоа го знаат само од тајфата на Грујо.Џабе мрчорите одржување или гаранции кога за истите автобуси во Кина треба да се плати 4 пати поефтина цена.Значи наместо 1200 автобуси имаме само 300,или некој си мисли дека “луд јебе збуњеног“.:toe:
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Ако еден автобус чини само 56.000$ можам да замислам што квалитет ќе се,ќе паѓаат штрафови по патот :pos: :pos:
Тие податоци што ги прочитав на тетка Википедиа не ми стојат баш веродостојни бидејќи цените на автобусите во Европа се далеку поголеми ама во Кина се поефтини ама како ќе дојдат тие автобуси до овде,да пливаат не можат така да сметај дека и бродскиот транспорт ќе чини многу а дали тој е врачунат во таа цена тоа не го знаеме? :toe:
Бродски транспорт ти варира во зависност од тоа што пренесуваш ама за безбеден пренос ти оди од 500-600 долари по тон. Дупло да платат владата земено предвид дека еден автобус тежи од 25-30 тони тоа ти се 25-30 илајди долари или поскапување од околу 45% далеку од тие 300% . Царина и другите трошкови се дополнителни но за транспортот се немаат прозинесено.

Бидејќи на форумот имаме стручњаци за економија еве нека прочитаат овде кај пишува дека оваа компанија ќе продаде автобуси во Македонија?
Таму има име на една друга држава...
Бидејќи некој очигледно не знае англиски еве нека прочита овде на 200 места каде пишува дека компанијата ги продава автобусите

http://www.time.mk/story_8316457279.html
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Ме интересира овие кинескиве двокатни направии како ќе се однесуваат кога ќе ни падне снежецот во Скопје...:vozbud:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom