Здрава економска политика Владините автобуси со енормни цени корупција или?

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Владата најави нови автобуси. Ова е многу интересно земено предвид дека нивната цена изнесува 51 милион евра.

Веќе неколку весници и здруженија изјавија дека ќе ја испитаат работата но некако потфрлија во доставување на аргументи.

Сепак јас се помачив малку и успеав да најдам некои информации кои сметам дека се интересни. Автобусите кои ги набавува владата се со по 60 седишта. Произведени се од кинеската фирма Yutong Group
http://en.wikipedia.org/wiki/Zhengzhou_Yutong_Bus
Моделот кој go нарачува владата не е специфициран но сепак пронајдов неколку модели со цени да направиме мала споредба. Еве еден автобус произведен од истата фирма со ист број на седишта и специјализиран за градски превоз:
http://www.alibaba.com/product-gs/220127758/CITY_BUS_ZK6180HG.html
Како што може да се види цената е 60 000 долари. Еве една проста математика.

300*65 000= 19 500 000 долари. Далеку од она што се планира да се продаде.

Еве и една друга информација од википедиа од горниот линк 3,319 buses were exported with the export amount up to USD187 million каде просечна цена изнесува 56 000 долари. Добро овие автоуси се од големите. па се очекува да се над просечната, ама да оди таа цена и до 3 пати повеќе. Сепак тие 51 милион евра се премногу па не знам какви додатоци да им стават на тие автобуси освен незнам да бидат трансформери.

Новте автобуси ќе работат со мотор по еуро 5 стандардот и моторите коштаат отприлика 30% повеќе од еуро 3 моделите. Ова сигурно ќе влијае на цената но нема никаква можност да постои толкава разлика. Сега е јасно дека вистинската цена која се шеукулира веќе извесно време од 28 милиони е многу поверојатна.

Прашањето е какви економски одлуки прави оваа влада. Лоши и непроверени или пак се работи за класичен случај на корупција?
 
Член од
6 август 2008
Мислења
646
Поени од реакции
17
Ништо чудно. Особено кога се купува на големо цената не е фиксна туку се договара.
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Познавајќи шо ѓубре менталитет сме, повеќе од сигурен сум дека некој добро ќе се офајди од оваа зделка...
51милион евра а да не се украдат барем 30% не се случило а мислам дека нема ни да се случи во МК.
Она што мене од финансиски аспект ме загржува е фактот дека 11Октомври не го доби тендерот..а згора на се не излегуваат ниту со информација , зошто го изгубиле???
 
Член од
6 август 2008
Мислења
646
Поени од реакции
17
Познавајќи шо ѓубре менталитет сме, повеќе од сигурен сум дека некој добро ќе се офајди од оваа зделка...
51милион евра а да не се украдат барем 30% не се случило а мислам дека нема ни да се случи во МК.
Она што мене од финансиски аспект ме загржува е фактот дека 11Октомври не го доби тендерот..а згора на се не излегуваат ниту со информација , зошто го изгубиле???
Ехее... да знаеш какви рекетарски методи имаат развиено нашиве политичари. Просто генијални иновации имаат. Достојни за Нобелова награда ! :)
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Ништо чудно. Особено кога се купува на големо цената не е фиксна туку се договара.
Да ама цел свет кога се догоавара се договара за пониски цени. Што чудо беа нашиве политичари се обратно прават. Ај може ја финансираат кинеската економија.

И помагаат да се одржи во кризава.
 

theMac3donian

Мак3донецот
Член од
5 февруари 2007
Мислења
3.690
Поени од реакции
259
Познавајќи шо ѓубре менталитет сме, повеќе од сигурен сум дека некој добро ќе се офајди од оваа зделка...
51милион евра а да не се украдат барем 30% не се случило а мислам дека нема ни да се случи во МК.
Она што мене од финансиски аспект ме загржува е фактот дека 11Октомври не го доби тендерот..а згора на се не излегуваат ниту со информација , зошто го изгубиле???
OK но дали 11 Октомври има капацитет? Дали 11 Октомври може да прави автобуси какви што се потребни за овој тендер?

Можеби доброто во злото е тоа што можеби 11 Октомври ќе добие дозвола за нивно одржување... можеби.

Но дали навистина некој знае зошто 11 ОКТ не доби тендер? Да не има некоја политичка заднина со лепење кон Кинезите?

p.s.
sanos.jpg

Страницата од гугл е означена како небезбедна... бизнис УПМ. :kesa:

Кој си разбира нека прочита (јас не баш)

Safe Browsing

Diagnostic page for fas-sanos.com.mk

What is the current listing status for fas-sanos.com.mk?
Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.
Part of this site was listed for suspicious activity 2 time(s) over the past 90 days.
What happened when Google visited this site?
Of the 2 pages we tested on the site over the past 90 days, 2 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2009-06-19, and the last time suspicious content was found on this site was on 2009-06-19.Malicious software is hosted on 1 domain(s), including dmr.tw/.
This site was hosted on 1 network(s) including AS16557 (COLOSOLUTIONS).
Has this site acted as an intermediary resulting in further distribution of malware?
Over the past 90 days, fas-sanos.com.mk did not appear to function as an intermediary for the infection of any sites.
Has this site hosted malware?
No, this site has not hosted malicious software over the past 90 days.
How did this happen?
In some cases, third parties can add malicious code to legitimate sites, which would cause us to show the warning message.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.035
ЦЦЦ...
Стварно се подобрува домашно производство...Може си викаат-ние ќе им купиме на кинезите и со тоа ќе покажеме добра воља па после они ќе инвестираат тука... Сигурна сум дека ќе избацат многу издржано образложение:smir:
 
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.494
Поени од реакции
18.517
OK но дали 11 Октомври има капацитет? Дали 11 Октомври може да прави автобуси какви што се потребни за овој тендер?

Можеби доброто во злото е тоа што можеби 11 Октомври ќе добие дозвола за нивно одржување... можеби.

Но дали навистина некој знае зошто 11 ОКТ не доби тендер? Да не има некоја политичка заднина со лепење кон Кинезите?

p.s.
Прегледај го приврзокот 11870

Страницата од гугл е означена како небезбедна... бизнис УПМ. :kesa:

Кој си разбира нека прочита (јас не баш)

Откако станавме 3 на гоогле по пребарување на инвест ин сега гледам ти смета и страната на компанијата ако не е безбедна. :pos2:

Изгледа и домашните компании нема да можат да продаваат во Македонија ако не се на Гоогле. Што ти се вика напредок, земја на информатичари!!!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Aj бе безвеза дробите по темава... Кинезите имаат дневно производство од 100 автобуси што значи ке ги смачкаат во 1 викенд. Санос ке треба да го чекаат 3 месеци. Башка не правиме муабет за македонските автобуси кои се за комплетен ремонт по 2 години, во спротивно се хотел промаја, а ако заврне треба со чадор да се возиш.
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
OK но дали 11 Октомври има капацитет? Дали 11 Октомври може да прави автобуси какви што се потребни за овој тендер?

Можеби доброто во злото е тоа што можеби 11 Октомври ќе добие дозвола за нивно одржување... можеби.

Но дали навистина некој знае зошто 11 ОКТ не доби тендер? Да не има некоја политичка заднина со лепење кон Кинезите?

p.s.
Прегледај го приврзокот 11870

Страницата од гугл е означена како небезбедна... бизнис УПМ. :kesa:

Кој си разбира нека прочита (јас не баш)
Со 50 милиони евра не можеш да им се лепиш на кинзеите. Таа е сега втора светска индустрија и таа сума на пари за нив е небитна. Исто така самата фирма е приватна така да нема блага веза.

Проблемот не е зошто нашата фирма не го добила тендерот туку зошто од оваа кинеска фирма купуваме толку скапи автобуси? Цел свет купува од неа затоа што е најефтина а ние плаќаме три пати повеќе по автобус од истата.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.035
Зошто не е одбрана најефтината понуда? Тоа е проблемот...
Ама кинескиот канал веќе е разработен... Компјутерите...
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Со 50 милиони евра не можеш да им се лепиш на кинзеите. Таа е сега втора светска индустрија и таа сума на пари за нив е небитна. Исто така самата фирма е приватна така да нема блага веза.

Проблемот не е зошто нашата фирма не го добила тендерот туку зошто од оваа кинеска фирма купуваме толку скапи автобуси? Цел свет купува од неа затоа што е најефтина а ние плаќаме три пати повеќе по автобус од истата.
paaa verojatno zatoa sto gazdite na Raspaskovski koj izigravaVD sopstvenik na FASANOS nemaat interes da praat avtobusi , koga glavnata para ke ja namlatat so rasprodavanje na PRESKAPATA LOKACIJA...
...baska...denes vo Makedonija veke nema nikakvi..ni materijalni ni strucni kapaciteti za pravenje na avtobusi, ......na serija od 300 kom. ne se podiga sistem... :)
i da ne zaboravime , provizii i avanti , najlesno se pravat so PRIVATNI FIRMI OD KINA...
 
Член од
20 јуни 2007
Мислења
809
Поени од реакции
18
Абе кој сака нека земе пари од автобусите, ама барем да беа асални автобуси, квалитетни на еден спрат. А со ова двокатниве, можеме само да се резилиме, ништо повеќе.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Него, кога сме кај ФАС Санос, или како ли сега се вика, тоа нешто постои, работи, или само на хартија е, т.е. нема производство...?
Или, шо вика бетонскиот пријател, само се чека момент земјиштето да се продаде...како и се што отиде у ПМ у оваа држава?
 

ilija^veles

Nick Sloter
Член од
19 февруари 2009
Мислења
1.050
Поени од реакции
41
Словаците на тендерот побараа 111 милиони евра, кинеската компанија ЈУ ТОНГ 60,4 милиони евра, „Санос“ 65,9 милиони евра, а бугарската компанија КИНГ ЛОНГ 64,9 милиони еврa.-Ова е стариот тендер цените се многу поголеми.

Малку е чудно ако имало криминал.
Ако санос толку многу сакала да го добие тендерот не понудил цена кој ќе биде пониска од оваа на кинеската.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom