Зошто левицата никогаш не може да биде патриотска?

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499




Левицата како идеологија е глобално распространета и е исклучително широк поим, и затоа е невозможно да се опише еднозначно, па затоа, во овој пост, ќе се задржам исклучиво на македонската левица, како политичката така и интелектуалната - експертска.

Ако ги разгледате еволуциите на ставовите на македонските политичари кои себеси се нарекуваат левичари, како и на лево ориентираните интелектуалци и „интелектуалци“ во нашата земја, како основна константа, како нешто што сите го имаат заедничко (без оглед на нивнитие разлики) е – стравот од стандард или неприфаќањето на репер. Што значи ова?

Стравот од стандард означува упорно и речиси патолошко одбивање во општествените односи да се постави некој стандардизиран лик или појава или идеја според која ќе се проценуваат другите општествени ликови, појави или идеи.

Најсвеж пример кај нас е ликот на Александар Македонски, човек кој македонската левица да може (да е на власт) би го избришла од македонската историја. Александар Велики е нашиот историски стандард, нашиот лидерски репер, според чии достигнувања можеме да ги мериме и да ги оценуваме другите лидери во нашата историја.

Погледнете ги околните земји. Територијата на Бугарија некогаш не се викала Бугарија (т.е. Б’лгарија) туку била составена од два речиси неповрзани региони, Тракија и Мизија. Албанија некогаш не се викала Албанија (т.е. Шкиперија) туку заедно со голем дел од Црна Гора се викала Илирија. Косово не се викало Косово, туку Дарданија (ова значи „земја на крушите“ ако не сте знаеле). Македонија од друга страна, пред безмалку 30 векови се викала исто како што се вика денеска – Македонија. Зошто е тоа така? Кој е „крив“ за тоа?

Крив е Александар и неговите достигнувања. Народите кои ја населувале Тракија, Мезија и Илирија никогаш не дале некој значаен лик во својата историја поради кој целиот свет би ги запаметил како родни места на тој значаен лик. Но, Македонија го дала и тој не само што е најзначајниот лик во нашата историја, туку и еден од најважните и највлијателните личности во светската историја.

И токму затоа тој им пречи на денешните наши левичари. Затоа што во споредба со него, во споредба со тоа време, нивните политичко – лидерски достигнувања делуваат бедно и патетично. Се разбира, во однос на Александар Велики, сите македонски лидери од тогаш па наваму делуваат млако, но барем некои од нив (Јустиниан, Самуил, Карпош, Илинденците, АСНОМците...) се обиделе да копираат дел од неговите карактеристики и со тоа барем малку да се доближат до неговиот успех, до стандардот што тој го поставил.

Нашите левичари кога беа на власт беа сфатиле дека немаат никаква шанса да направат било што што би помогнало да заличат нивните напори барем малку на оние на најголемиот Македонец, пред сѐ поради тоа што беа длабоко мрзливи и страшливи пред странците (од Белград и од Брисел) па затоа, за да не заличат во очите на народот кој го водеа мизерно, тие направија сѐ во годините на едноумието да го запостават неговиот лик и дело. Бидејќи споредени со него и неговите следбеници, тие и нивните следбеници делуваа смешно.

Затоа е сега таа борба да се исфрли Александар од нашиот идентитет. За да немаат Македонците стандард на вистински успешен водач спрема кој ќе ги споредуваат денешните свои водачи.

Стравот од стандард македонската левица ја тера и да биде против црквата и религијата воопшто. Зошто? Бидејќи суштината на религијата е во нејзините морални стандарди – строги норми кои кажуваат што може да се прави и тоа да биде сметано за добро, а што не смее да се прави оти тоа ќе биде сметано за лошо.

Левицата бега од стандард и сака себеси да се постави за единица мерка, за репер за политичка идеја. По таа основа, левицата бара да се заборави сѐ друго кое има морална поука и да се прифати флуидната дневнополитичка „моралност“ на левичарските идеолози.

Ако ги погледнете десетте божји заповеди и ги споредите со ставовите на левичарските политичари од било која земја и било кој период на историјата ќе забележите дека тие се во директна спротиставеност. Левицата го отрфла Бога и на негово место за обожавање го става Големиот Водач (Ченин, Сталин, Тито, Мао...), левицата посакува она што е туѓо да го земе и стави под контрола на колективот (т.е. државата), левицата ја деградира забраната против прељуба со деградирањето на институцијата брак, забраната за убивање ја деградира преку логорите за неподобните оштествени класи, забраната за лажење (т.е. лажно сведочење) ја деградира преку забраната на слободата на печатот и непрестајната пропаганда од државните медиуми на кои единствено им е дозволено да постојат...

Стравот од стандард ја тера левицата да се противи и на развојот на слободниот пазар. Бидејќи, само на слободниот пазар, каде што секој има шанса да покаже колку „му сече ак’лот“ и да направи свој бизнис и да просперира или да банкротира, само во таков систем може да се покаже кој е паметен за економија, а кој не е. Но, токму тоа ги плаши левичарите. Оти во такви услови, на слободна конкуренција, тие ни приближно (поради својата мрзливост и суетност) не можат никогаш да се надеваат дека ќе се докажат како успешни.

Сонот на левицата е државата активно да ги контролира економските текови во општеството, со цел да се спречи било кој, само затоа што е паметен бизнисмен, да се збогати. За левицата, неправедно е оние кои работат паметно да заработуваат повеќе.
За левицата, државата мора да воведе едно чудно дозволи, контингенти, прогресивни оданочувања, бордови за акредитација, субвенции за непрофитабилните бизниси – со цел оние левичари кои не можат да просперираат на слободниот пазар (професори, академици, „авангардни“ уметници...) да можат да преживеат и со добиената плата од државата да глумаат економски успех.


Левицата бега и од размислувањето со своја глава и независното истражување токму поради стравот од стандард кој е длабоко всаден во нејзиниот идеолошки карактер. Бидејќи, ако им дозволите на луѓето да истражуваат, да размислуваат, да докажуваат дека можеби официјалната верзија на некој настан е погрешна, тогаш се руши догмата која левичарските режимски академици, историчари или економисти ја дефинирале како вечна и непогрешлива.
Силата на догмата е во авторитетот – ако некој овчар од Монголија зборува за економската политика во Македонија, никој нема да го слуша, но ако некој професор доктор академик од некој овдешен економски факултет каже нешто за истото прашање, тогаш неговите ставови се поприфатливи оти тие се изречени од „признат авторитет“.

Но, прашањето е кој ги признал авторитетите кои ги признаваат авторитетите кои треба да нѐ учат што е правилно а што неправилно? Историчарите од постарата генерација кај нас се сите со тапија од УДБа, која пак по директива од Белград на времето имала за задача да го задуши било кој изблик на македонската национална гордост.

Економистите од постарата генерација, со чест на ретки исклучоци, сите учествувале како советници и експерти во приватизацијата од средината на ’90ите кога беше изведена најголемата пљачка во Македонија. По кој основ, овие акедемици, професори, доктори на науки се релевантни да зборат за економија сега?

Сепак, најголем авторитет, непобедилив и неуништлив е логиката! А логиката, пуста останала, е секогаш логична и нема потреба да се потпира на некој авторитет за да биде прифатена за точна. Таа е евидентна, очигледна, конзистентна и разбирлива за секој кој има барем просечна интелигенција.

Логиката е најсилниот стандард и токму затоа од неа левицата беа како ѓавол од крст. До логички конзистентни одговори на многу прашања од нашата историја, култура, политика и економија може да се дојде само преку поставување под знак прашалник на авторитетноста на авторитетите. Т.е. на лажните авторитети. А ако ги поставите под лупа нашите авторитети од гореспоменатите области, добивате догми и митови. Нема логика.

Затоа во образованието левицата се противи на зголемување на бројот на фалкултети и на приватизацијата и ширењето на алтернативните начини за едукација. Оти, кога човек учи од независни извори, кога своите заклучоци ги добива по долго трагање и оценување на спротиставени теории и интерпретации – тешко му паѓа потоа да ги цени и возвишува догмите на „авторитетите“.


И така, дојдовме до прашањето од насловот: „зошто левицата никогаш на може да биде патриотска?“. Затоа што патриотизмот е пред сѐ љубов кон татковината, а не кон владеачката партија, не кон грст политиканти кои во тој период ја држат власта. Кога човек е искрен патриот, тој своите политички ставови и одлуки (на избори) ги донесува според тоа што е добро за неговата земја, а не за неговата партија.

Нашите гласачи се патриоти, во најголемиот дел. Тоа обајснува зошто кај нас никогаш не успеала да се наметне ултралева партија или ултрадесна партија. Затоа што екстремните политички движења не водат кон прогрес и по таа логика, гласачите ги отфрлаат редовно на избори.
Пред седум години, СДСМ дојде на власт со 500.000 гласови од луѓе кои сметаа дека партијата на Љубчо Георгиевски не работела во текот на својот мандат во интерес на државата. Денеска, СДСМ не може да се надева ни на половина од тие гласови, а и таа бројка полека се топи со секои наредни иозбори. Истовремено, Љубчо, жигосан уште во 2000та на локалните избори кога доби само 150.000 гласови, по излегувањето од ВМРО-ДПМНЕ си основа нова апритја, која исто така потона.

Луѓето чуствуваат дека сегашната гарнитура која раководи со десницата кај нас работи, колку толку, во интерес на татковината. Работи на развој на правна држава, на општество на знаење, инвестиции и економски просперитет. Воедно, го чува националтното достоинство, колку што тоа го дозволуваат условите.

Ако утре раководителите на десницата се зафатат со продавање на националните интереси со цел да си го наполнат џебот свој, ќе им се случи истото што му се случи и на Љубчо. Никој не гласа за Груевски затоа што е многу убав, висок и елоквентен, туку затоа што тој работи во интерес на македонскиот напредок. Ако утре тој го батали тоа, народот ќе го батали и него.

И конечно: токму затоа левицата наша не може да биде патриотска. Затоа што таа е неспособна да работи за македонските национални интереси, поради своите незнаење, мрзливост и злоба, поради желбата за збогатување на сметка на некој друг т.е. народот. Тоа сѐ повеќе луѓе го согледуваат и затоа тие не можат да пркнат и после два изборни порази и престојниот трет.

Затоа и толку напрно работи на уништување на патриотизмот и било кое национално чуство кај Македонците. Оти кога човек е патриот, тој ги става интересите на Македонија секогаш пред интересите на Партијата, било која и да е таа партија.
Затоа левицата мора да ја избрише Македонија од мислите на Македонците. Затоа што Македонија, кога ќе ја нема, кога ќе го нема стандардот кон кој ќе се стремиме, кога немаме историја која ќе нѐ инспирира, кога немаме религија која нѐ учи да бидеме добри и морални личности – тогаш единствениот авторитет е Партијата и Големиот Водач.


Преземено од блогаташ.
 

Macedonia>>Europe

Faster Than Light
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.582
Поени од реакции
836
Едноставно, затоа што цело свое богатство го изградила на грб на патриотите и поради неможноста да се сфати еден единствен збор-морал.
 
M

MKEUpatriot

Гостин
Ова што е кај нас не е левица тоа е анационална профитерска групација.Така подло му наметнуваат на македонецот дека ако ја сакаш Македонија и си патриот по автоматизам ја мраиш Европа и си изолатор и антиеу.Божем едно со друго не оди.Челниците на СДСМ очигледно се во спрега со Грција.Исти ставови.Ако спомнеш антика ке ти ја скинат главата спомнеш мак.историја ти си заостанат.Такви беа и нивните идеолошки татковци кои мак.патриоти комунисти и не комунисти ги етикетираа за бугараши предавници...Венко Марковски беше клеветен од Димитар Митрев татко на Илинка Митрева зошто пишувал родољубни песни.Исто е и денес само сега се анти европјанин.Зошто европјаните не го донесоа законот за лустрација во раните деветесети како сите други посткомунистички земји за да се приближеме до Европа.
 

Гоч

33 1/3 rpm
Член од
17 мај 2009
Мислења
1.417
Поени од реакции
47
Еден едноставен одговор - СДСМ не е левичарска партија!
 

Mangavadu

пролетер
Член од
23 март 2009
Мислења
695
Поени од реакции
42
И конечно: токму затоа левицата наша не може да биде патриотска. Затоа што таа е неспособна да работи за македонските национални интереси, поради своите незнаење, мрзливост и злоба, поради желбата за збогатување на сметка на некој друг т.е. народот. Тоа сѐ повеќе луѓе го согледуваат и затоа тие не можат да пркнат и после два изборни порази и престојниот трет.
Точно така дека нашата самонаречена левица всушност делува елитистички и е поведена од желбата за збогатување. Но поистоветевуњето на СДС со левица е сосема погрешна теза. Јас не памтам од нив нешто левичарско. Тие протестираа против: Градење на спортски сали и бесплатни компјутери, после ова немаат ни они право а и никој друг да ги нарече левица. Тие се една обична банда без идеологија.

Зарем не е возможно да има една правилна и здрава левица која би ја почитувала македонската историја, но истовремено би се борела за поголема социјална еднаквост? Партијата на власт моментално е најлевичарската влада што сме ја имале, следејќи ги нивните проекти.
 
Член од
30 март 2009
Мислења
418
Поени од реакции
27
Ова што е кај нас не е левица тоа е анационална профитерска групација.Така подло му наметнуваат на македонецот дека ако ја сакаш Македонија и си патриот по автоматизам ја мраиш Европа и си изолатор и антиеу.Божем едно со друго не оди.Челниците на СДСМ очигледно се во спрега со Грција.Исти ставови.Ако спомнеш антика ке ти ја скинат главата спомнеш мак.историја ти си заостанат.Такви беа и нивните идеолошки татковци кои мак.патриоти комунисти и не комунисти ги етикетираа за бугараши предавници...Венко Марковски беше клеветен од Димитар Митрев татко на Илинка Митрева зошто пишувал родољубни песни.Исто е и денес само сега се анти европјанин.Зошто европјаните не го донесоа законот за лустрација во раните деветесети како сите други посткомунистички земји за да се приближеме до Европа.
Nikogas desnicata ne moze da bide za Makedonija.Osobeno ovaa garnitura na vmro.Prvo se zatskrivaat zad imeto na vmro koe ne trebase da im stoi kako predznak.Vtoro tretina od desnicata e za Bugarija i so bugarski pasosi.Pogledaj gi kolite so BG registracija i znakceto na vmro na retrovizorot.
A deka vmro e partija koja e dobra vo Makedonija toa e smesno i zalno_Ovoj narod uste zivee so svest vo komunizmot.Grujo im go dava bas toa custvo.Vo komunizmot ucea deka vodacot e neprikosnoven heroj nepotkupliv i golem patriot.E pa Grujo po reklamite sto gi prezentira bas toa go pravi.Prvo programata mu e petoletka od kumunizmot.Ke napravam ova ona ,vsusnost krade do nemajkade.I uste ke komentirate za levica, koga vasata desnica raboti kako levica.Vasata desnica se odnesuva kako nacionalsocijalisticka partija od 33godina vo Germanija.Vasata desnica gradi spomenici od tipot na SSSR monumenti.Za vasata desnica poimot demokratija e Cavez Kastro .Vasata desnica samo znae da vrabotuva vmrovcinja vo drzavna administracija.Vasata desnica od istorija znae samo deka treba da zboruva za A.Makedonski a ne deka i nesto znae poveke za nego ,vazno e da go zamajuva narodot dodeka paga se poveke.Vasata desnica se odnesuva ko krstonosci pa vo ime na boga i tepa.Vasata desnica e prepolna so vrtikapi od drugi partii ,bidejki i nema sto da ponudi.Vasata desnica ne moze nikogas da preboli deka luge kako sto se Branko i SDSM ja napravija samostojna Makedonija.Vasata desnica nikogas nema da preboli deka Kumunistite ja donesoa Makedonija do nezavisnosta 1945.Vasata desnica nikogas nema da preboli deka ja predade Makedonija na albancite 2001God.Vasata desnica utre ke vi go predade i imeto i pak ke vikate dpmne se patrioti .Sepak mentalniot sklop tolku vi dozvoluva.:jaj:
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Јас сум на мноение дека текстот има доста контрадикторности. Освен тоа начинот на кој јас ја гледам левата политика во идна перспектива изгледа тотално поинаку од таа претставена во дадениот текст каде што до енкаде мора да заприметам дека малку е извуларизирана и некои одредени особини на левата политика се доста преувеличени во односно на тоа што денес значи лева политика.
Имајте на умн дека тука зборам за лева политика општо а не за идеологиите на кој и да било партија особено не на тие во македонија, пошто ниедна македонска партија нема сосема јасно чиста идеологија кон која се држи бескомпромисно.
 
R

RAYTHEON23

Гостин




Левицата како идеологија е глобално распространета и е исклучително широк поим, и затоа е невозможно да се опише еднозначно, па затоа, во овој пост, ќе се задржам исклучиво на македонската левица, како политичката така и интелектуалната - експертска.

Ако ги разгледате еволуциите на ставовите на македонските политичари кои себеси се нарекуваат левичари, како и на лево ориентираните интелектуалци и „интелектуалци“ во нашата земја, како основна константа, како нешто што сите го имаат заедничко (без оглед на нивнитие разлики) е – стравот од стандард или неприфаќањето на репер. Што значи ова?

Стравот од стандард означува упорно и речиси патолошко одбивање во општествените односи да се постави некој стандардизиран лик или појава или идеја според која ќе се проценуваат другите општествени ликови, појави или идеи.

Најсвеж пример кај нас е ликот на Александар Македонски, човек кој македонската левица да може (да е на власт) би го избришла од македонската историја. Александар Велики е нашиот историски стандард, нашиот лидерски репер, според чии достигнувања можеме да ги мериме и да ги оценуваме другите лидери во нашата историја.

Погледнете ги околните земји. Територијата на Бугарија некогаш не се викала Бугарија (т.е. Б’лгарија) туку била составена од два речиси неповрзани региони, Тракија и Мизија. Албанија некогаш не се викала Албанија (т.е. Шкиперија) туку заедно со голем дел од Црна Гора се викала Илирија. Косово не се викало Косово, туку Дарданија (ова значи „земја на крушите“ ако не сте знаеле). Македонија од друга страна, пред безмалку 30 векови се викала исто како што се вика денеска – Македонија. Зошто е тоа така? Кој е „крив“ за тоа?

Крив е Александар и неговите достигнувања. Народите кои ја населувале Тракија, Мезија и Илирија никогаш не дале некој значаен лик во својата историја поради кој целиот свет би ги запаметил како родни места на тој значаен лик. Но, Македонија го дала и тој не само што е најзначајниот лик во нашата историја, туку и еден од најважните и највлијателните личности во светската историја.

И токму затоа тој им пречи на денешните наши левичари. Затоа што во споредба со него, во споредба со тоа време, нивните политичко – лидерски достигнувања делуваат бедно и патетично. Се разбира, во однос на Александар Велики, сите македонски лидери од тогаш па наваму делуваат млако, но барем некои од нив (Јустиниан, Самуил, Карпош, Илинденците, АСНОМците...) се обиделе да копираат дел од неговите карактеристики и со тоа барем малку да се доближат до неговиот успех, до стандардот што тој го поставил.

Нашите левичари кога беа на власт беа сфатиле дека немаат никаква шанса да направат било што што би помогнало да заличат нивните напори барем малку на оние на најголемиот Македонец, пред сѐ поради тоа што беа длабоко мрзливи и страшливи пред странците (од Белград и од Брисел) па затоа, за да не заличат во очите на народот кој го водеа мизерно, тие направија сѐ во годините на едноумието да го запостават неговиот лик и дело. Бидејќи споредени со него и неговите следбеници, тие и нивните следбеници делуваа смешно.

Затоа е сега таа борба да се исфрли Александар од нашиот идентитет. За да немаат Македонците стандард на вистински успешен водач спрема кој ќе ги споредуваат денешните свои водачи.

Стравот од стандард македонската левица ја тера и да биде против црквата и религијата воопшто. Зошто? Бидејќи суштината на религијата е во нејзините морални стандарди – строги норми кои кажуваат што може да се прави и тоа да биде сметано за добро, а што не смее да се прави оти тоа ќе биде сметано за лошо.

Левицата бега од стандард и сака себеси да се постави за единица мерка, за репер за политичка идеја. По таа основа, левицата бара да се заборави сѐ друго кое има морална поука и да се прифати флуидната дневнополитичка „моралност“ на левичарските идеолози.

Ако ги погледнете десетте божји заповеди и ги споредите со ставовите на левичарските политичари од било која земја и било кој период на историјата ќе забележите дека тие се во директна спротиставеност. Левицата го отрфла Бога и на негово место за обожавање го става Големиот Водач (Ченин, Сталин, Тито, Мао...), левицата посакува она што е туѓо да го земе и стави под контрола на колективот (т.е. државата), левицата ја деградира забраната против прељуба со деградирањето на институцијата брак, забраната за убивање ја деградира преку логорите за неподобните оштествени класи, забраната за лажење (т.е. лажно сведочење) ја деградира преку забраната на слободата на печатот и непрестајната пропаганда од државните медиуми на кои единствено им е дозволено да постојат...

Стравот од стандард ја тера левицата да се противи и на развојот на слободниот пазар. Бидејќи, само на слободниот пазар, каде што секој има шанса да покаже колку „му сече ак’лот“ и да направи свој бизнис и да просперира или да банкротира, само во таков систем може да се покаже кој е паметен за економија, а кој не е. Но, токму тоа ги плаши левичарите. Оти во такви услови, на слободна конкуренција, тие ни приближно (поради својата мрзливост и суетност) не можат никогаш да се надеваат дека ќе се докажат како успешни.

Сонот на левицата е државата активно да ги контролира економските текови во општеството, со цел да се спречи било кој, само затоа што е паметен бизнисмен, да се збогати. За левицата, неправедно е оние кои работат паметно да заработуваат повеќе.
За левицата, државата мора да воведе едно чудно дозволи, контингенти, прогресивни оданочувања, бордови за акредитација, субвенции за непрофитабилните бизниси – со цел оние левичари кои не можат да просперираат на слободниот пазар (професори, академици, „авангардни“ уметници...) да можат да преживеат и со добиената плата од државата да глумаат економски успех.


Левицата бега и од размислувањето со своја глава и независното истражување токму поради стравот од стандард кој е длабоко всаден во нејзиниот идеолошки карактер. Бидејќи, ако им дозволите на луѓето да истражуваат, да размислуваат, да докажуваат дека можеби официјалната верзија на некој настан е погрешна, тогаш се руши догмата која левичарските режимски академици, историчари или економисти ја дефинирале како вечна и непогрешлива.
Силата на догмата е во авторитетот – ако некој овчар од Монголија зборува за економската политика во Македонија, никој нема да го слуша, но ако некој професор доктор академик од некој овдешен економски факултет каже нешто за истото прашање, тогаш неговите ставови се поприфатливи оти тие се изречени од „признат авторитет“.

Но, прашањето е кој ги признал авторитетите кои ги признаваат авторитетите кои треба да нѐ учат што е правилно а што неправилно? Историчарите од постарата генерација кај нас се сите со тапија од УДБа, која пак по директива од Белград на времето имала за задача да го задуши било кој изблик на македонската национална гордост.

Економистите од постарата генерација, со чест на ретки исклучоци, сите учествувале како советници и експерти во приватизацијата од средината на ’90ите кога беше изведена најголемата пљачка во Македонија. По кој основ, овие акедемици, професори, доктори на науки се релевантни да зборат за економија сега?

Сепак, најголем авторитет, непобедилив и неуништлив е логиката! А логиката, пуста останала, е секогаш логична и нема потреба да се потпира на некој авторитет за да биде прифатена за точна. Таа е евидентна, очигледна, конзистентна и разбирлива за секој кој има барем просечна интелигенција.

Логиката е најсилниот стандард и токму затоа од неа левицата беа како ѓавол од крст. До логички конзистентни одговори на многу прашања од нашата историја, култура, политика и економија може да се дојде само преку поставување под знак прашалник на авторитетноста на авторитетите. Т.е. на лажните авторитети. А ако ги поставите под лупа нашите авторитети од гореспоменатите области, добивате догми и митови. Нема логика.

Затоа во образованието левицата се противи на зголемување на бројот на фалкултети и на приватизацијата и ширењето на алтернативните начини за едукација. Оти, кога човек учи од независни извори, кога своите заклучоци ги добива по долго трагање и оценување на спротиставени теории и интерпретации – тешко му паѓа потоа да ги цени и возвишува догмите на „авторитетите“.


И така, дојдовме до прашањето од насловот: „зошто левицата никогаш на може да биде патриотска?“. Затоа што патриотизмот е пред сѐ љубов кон татковината, а не кон владеачката партија, не кон грст политиканти кои во тој период ја држат власта. Кога човек е искрен патриот, тој своите политички ставови и одлуки (на избори) ги донесува според тоа што е добро за неговата земја, а не за неговата партија.

Нашите гласачи се патриоти, во најголемиот дел. Тоа обајснува зошто кај нас никогаш не успеала да се наметне ултралева партија или ултрадесна партија. Затоа што екстремните политички движења не водат кон прогрес и по таа логика, гласачите ги отфрлаат редовно на избори.
Пред седум години, СДСМ дојде на власт со 500.000 гласови од луѓе кои сметаа дека партијата на Љубчо Георгиевски не работела во текот на својот мандат во интерес на државата. Денеска, СДСМ не може да се надева ни на половина од тие гласови, а и таа бројка полека се топи со секои наредни иозбори. Истовремено, Љубчо, жигосан уште во 2000та на локалните избори кога доби само 150.000 гласови, по излегувањето од ВМРО-ДПМНЕ си основа нова апритја, која исто така потона.

Луѓето чуствуваат дека сегашната гарнитура која раководи со десницата кај нас работи, колку толку, во интерес на татковината. Работи на развој на правна држава, на општество на знаење, инвестиции и економски просперитет. Воедно, го чува националтното достоинство, колку што тоа го дозволуваат условите.

Ако утре раководителите на десницата се зафатат со продавање на националните интереси со цел да си го наполнат џебот свој, ќе им се случи истото што му се случи и на Љубчо. Никој не гласа за Груевски затоа што е многу убав, висок и елоквентен, туку затоа што тој работи во интерес на македонскиот напредок. Ако утре тој го батали тоа, народот ќе го батали и него.

И конечно: токму затоа левицата наша не може да биде патриотска. Затоа што таа е неспособна да работи за македонските национални интереси, поради своите незнаење, мрзливост и злоба, поради желбата за збогатување на сметка на некој друг т.е. народот. Тоа сѐ повеќе луѓе го согледуваат и затоа тие не можат да пркнат и после два изборни порази и престојниот трет.

Затоа и толку напрно работи на уништување на патриотизмот и било кое национално чуство кај Македонците. Оти кога човек е патриот, тој ги става интересите на Македонија секогаш пред интересите на Партијата, било која и да е таа партија.
Затоа левицата мора да ја избрише Македонија од мислите на Македонците. Затоа што Македонија, кога ќе ја нема, кога ќе го нема стандардот кон кој ќе се стремиме, кога немаме историја која ќе нѐ инспирира, кога немаме религија која нѐ учи да бидеме добри и морални личности – тогаш единствениот авторитет е Партијата и Големиот Водач.


Преземено од блогаташ.
кај нас патриотизмот се докажа како љубов кон партијата...НЕ НАЦИЈАТА видете ги само телетабисие кои ги следат своите лидери.


И НЕ Е ТОЧНО ДЕКА ЛЕВИЦА Е НЕПАТРИОТСКА!!!!!!!!

колку загинаа за слобода од татарите!!!!

и лугето не чувствуваат дека владата работи во нивен интерес бидејки пак невработеноста е 30% а цените за живот зголемени(а пази македонија по устав е социјална држава)...оттука поради тоа што народот се сввести па почнаа мудостите на ТВ

и напротив левицата е далеку од комунизам и не се плаши од слободна конкуренција која патем е двигател на развојот...ама ако десничарите ја поддржуваа каде се ефектите де??????
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
Затоа што патриотизмот е лага на владеачките структури на кои не им е ни до држава ни до нација, ни до религија туку само ги користат тие општи поими за да ги експлоатираат сиромашните на својот народ. Во патриотските војни гинат како и во сите впрочем, сиромасите од двата народа, а богатите меѓу себе си се дружат и поштуваат.
 
Член од
4 мај 2009
Мислења
209
Поени од реакции
9
Левицата бега од стандард и сака себеси да се постави за единица мерка, за репер за политичка идеја.
А бидејќи ниту СДСМ е левица, ниту ДПМНЕ е десница, истото важи и за нив.

Левицата го отрфла Бога и на негово место за обожавање го става Големиот Водач (Ченин, Сталин, Тито, Мао...),
модифицирано во македонски услови:

комуњарските чеда префарбани со сина боја го отфрлаат Бога и на негово место за обожавање го ставаат Големиот Водач Бране, т.е се монотеисти;

комуњарските чеда префарбани портокалово на зборови го почитуваат имагинарниот Бог кој е на небото, но вистинска стравопочит искажуваат само кон овоземското реално Врховно Божество, Големиот Водач Гвујо (т.е. може да се окарактеризираат како многубошци).

И за едните и за другите: Големиот водач им е мал, ситен.
 

Кралот Марко

Не прилепчанецот, ами Јас
Член од
6 ноември 2008
Мислења
3.969
Поени од реакции
278
Левицата никогаш не може да биде патриотска затоа што никогаш за ништо немала свој став, посебно не за националните интереси на Македонија. Своите одлуки секогаш ги донесувала со претходно двоумење или „ЧЕКАЈТЕ ДА ВИДИМЕ ПРВО ДРУГИТЕ ШТО ЌЕ РЕЧАТ“, за потоа како хиени да украдат нечиј став и полека да го присвојат. Тоа се должи на фактот што тие никогаш и не беа левичари туку напротив транзициски профитери, кои на пауза помеѓу две криминални зделки учеа да бидат патриоти, не заради чуствата на патриотизам кон Македонија, туку онака чисто колку да знаат што е тоа патриотизам како дефиниција заради власта која беше во нивни раце. А дефиниции никогаш не им оделе од рака за учење, секогаш беа подобри во искривување на дефинициите и правилата, со цел профитот со кој што ќе се стекнеа да биде покриен со некакви си легални правила.
 

Jakov

Тато
Член од
24 јули 2005
Мислења
2.360
Поени од реакции
58
Kako moze nekoj da kaze deka levicata ne e patriotska (barem vo MK).
Pa poglednete go Nikola Gruevski i VMRO kako se borat za Makedonija, za imeto, za jazikot, za nacijata, istorijata, kulturata. Ako toa ne e patriotizam ne znam sto e?
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
И НЕ Е ТОЧНО ДЕКА ЛЕВИЦА Е НЕПАТРИОТСКА!!!!!!!!

колку загинаа за слобода од татарите!!!!

Хмм.. ова во најмала рака е дискутабилно (според мене чиста манипулација), бидејќи... бидејќи дали тие што навистина изгинаа, македонските автономисти беа лево-ориентирани, дали може националиста да биде лево ориентиран?


Тито, со писмо од 16 јануари 1943 година до ПК КПЈ за Македонија, преку С.В. Темпо, им се обраќа на македонските комунисти: "Потребна е мобилизација на сите сили на нашата партиска организација, неизживеаноста и либералниот однос кон "автономистичките“ тенденции со национален карактер целосно да ги ликвидираме. Ние недоволно енергично удривме по тие "автономистички“ тенденции, кои во голема мера ја зафатиле нашата партиска организација во Македонија!


Ова покажува за внатрешната сепарација меѓу тие две струи на лево и десно ориентирани Македонци.

Колку навистина жртви имала КПМ во борбата против Татарите?


Во том 7 од Историскиот архив на КПЈ, Белград, 1951 година -“Македонија во НОВ и народна револуција”, рецензентот и коментаторот кон ова издание, Лазар Мојсов, на стр. 410, во фуснота 164 ќе запише:
…Во текот на НОВ, КПМ дала мошне многу жртви во борбата со бугарската фашистичка полиција и војска - вкупно 539 членови на партијата…”.

Е сега , како изгледа ова знаејќи дека Македонија дала 25.000 жртви во НОВ?

Да не го заборавиме саботирањето на тие Македонски автомистички стремења, токму од страна на тие лево-ориентирани партиски послушници. Каде "народната“ власт на НРМ има затворано и осудено 20 члена на историскиот АСНОМ, од кои двајца се ликвидирани и најмалку уште толку членови политички дискредитирани.

Крвавото загушување на бунтот на македонската артилериска бригада која на плоштадот во Скопје извикувала “На Солун, На Солун“ , “Не на Берлин“, “Не на Срем“....
 
Член од
20 мај 2009
Мислења
7
Поени од реакции
0
Нашата левица е комунистичка и сеуште нереформирана. Тоа не значи дека таа е „интернационална“ повеќе би рекол дека е провинцијална, без поширока внатрешна или надворешна политика. Насекаде во светот, т.е. во т.н. трет свет во Африка, Азија и Јужна Америка, левицата истовремено е и национална, што значи АНТИКОЛОНИЈАЛНА. Тоа не е случај со Македонија за жал.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
А бидејќи ниту СДСМ е левица, ниту ДПМНЕ е десница, истото важи и за нив.

модифицирано во македонски услови:

комуњарските чеда префарбани со сина боја го отфрлаат Бога и на негово место за обожавање го ставаат Големиот Водач Бране, т.е се монотеисти;

комуњарските чеда префарбани портокалово на зборови го почитуваат имагинарниот Бог кој е на небото, но вистинска стравопочит искажуваат само кон овоземското реално Врховно Божество, Големиот Водач Гвујо (т.е. може да се окарактеризираат како многубошци).

И за едните и за другите: Големиот водач им е мал, ситен.
Еве и со тебе еднаш да се сложам.
Настрана стадоумието кое е погубно за нас, низ погрешната политика до сега... од сите политички партии кои во најголем дел според членството или раководството произлегоа од таа лева-ориентација, а денеска се истакнуваат како десно-ориентирани, се наметнува потребата за создавање на вистинска десно-ориентирана македонска партија!

Еден едноставен одговор - СДСМ не е левичарска партија!
Според кој критериум?

Тоа што се заштитници на високата класа наместо обичниот народ, не е пресуден критериум според кој треба да се класифицира како лева или десна партија.

Бидејќи социјалната политика е неопходна во секоја држава, оние мерки кои што ВМРО ги спроведе не се “леви“ карактеристики туку неопходни мерки кои што одамна требаше да бидат спроведени.

Дека и ВМРО отстапува од својата конзервативна идеологија нема дилеми.

Меѓутоа, двете партии се членки на левите и десните групации на Европа соодветно и така се декларираат.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom