Крај на верското образование во училиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата igor108367
  • Време на започнување Време на започнување
Пред верската наводна поделеност на народот, државата, медиумите, аналитичарите и сорос спонзорите треба да се позанимаваат со националната поделеност. Кој живее отаде Вардар или зап. Македонија знае дека сме поделени и без да сакаме-не само јас и ние, туку сите во РМ. Има и католици албанци (многу ретки но има и атеисти), но национализмот е глуп-за националистот албанецот е албанец и ќе го мрази без разлика дал е христијанин-католик или е јеховин сведок или муслиман.
Значи ако се сака верска толеранција, исто вака треба кампања, хајка, како сакате и за национална толеранција. А од толеранција немам видено многу во нашата држава.
 
Доколку веруваш дека луѓето еволуирале од мајмуни, запрашај се зошто таа еволуција сопрела на човекот и зошто некои мајмуни не еволуирале во луѓе. :toe:

logo%281%29.jpg


МАТ
 
Тогаш државата нема да има увид ниту во програмите ниту во реализацијата на наставата.
Тоа овозможува неконтролирано внесување на фундаменталистички елементи во “веронауката“ и изолирање на верските групи едни од други.

Над 65% од учениците одбраа да учат веронаука, според официјални податоци.
Двојно повеќе од оние што избраа Историја на Религиите.

За да се задоволи научниот приод, оној на Дарвин кој што го спомнуваш, сите религии немаат основа за постоење и воопшто не би требало да постојат.

Доколку веруваш дека луѓето еволуирале од мајмуни, запрашај се зошто таа еволуција сопрела на човекот и зошто некои мајмуни не еволуирале во луѓе. :toe:
а кој ти рече дека еволуцијата е сопрена ??? тоест запрела кај човекот,ти искрено веруваш дека си направен од кал?? и уште еднаш по незнам кој пат човекот не настанал одмајмун, туку има заеднички предок добро толку е тешко да се приватат сите докази и фосили?? знам знам сте се запнале за алката што недостасува ете тука замешал прсти господ , а штоима работа државата да надгледува верско учење??? сар тука секуларноста непага веднаш во вода, абе штомие гајле мене што ке учат тие во верските објекти нека учат и за подготовка на бомби тоа ич неме боли мене ме интересира зашто државата да троши мој пари зада плаќа попови во институција која се финансира со мој пари, и мој пари сте трошат за плати на попови ??
кој држат предавања, за басни и сказни без ниеден,научен доказ нити нешто практично децава научуваат,на тие часови ти реков има религиски објекти па таму нека учат, па згора на се кое оправданието??? создавање на нови плаќачи зада може да се возат тојоти и мерцедеси од страна на челниците на верските заедници ?? да знам дека продавањето на магла од секогаш бил најдоходовен бизнис но ај понастрана од децата, повторувам нени треба перење на мозоци поготово не на децава а ти ако се сомневаш дека имаш заедничи пчредок со мајмуните ај само погледнисе во огледало или тркни до зоолшка и погледниго тото,ке видиш дека сте први братучеди


иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии јако нема што мат со тешки факти бе ле ле ле ле готово ја видов светлината


или пак повеке сакаш образованието да биде вакво нешто ??? а мислам навистина би било убаво и образовно и поучно нели
 
Што не дадоа избор помеѓу веронаука и сексуално воспитување..па тогаш да го видевме стварниот избор...вака не по врат по шија е работата.

Од друга страна...предвидено беше само во петто одделение (не случајно е одбрана воздраста ..таман за ефикасна индоктринација) ....триесетина часа и „чао ѓаци’’......толку од тоа. Каков е тоа факултативен предмет со оценки.....

Од државни пари треба да се финансира само тоа што е од општа корист на сите граѓани.....
 
Kreteni vmrovski, nosat odluki na svoja raka pri toa ne se konsultiraat so nikoj, i normalno e deka sve ke im padne na ustaven. Seljaci nepismeni mater im ebam.
 
Ќе го банира некогаш некој ова србоманчево? на 5-6години Бан ?
 
Sto rekov loso bre covece ? Dokolku bile pametni drugacije bi izigrale. Se zivo im propadna ebati slepecot.
 
Ќе го банира некогаш некој ова србоманчево? на 5-6години Бан ?

има право на мислење...само пцуе провоцира

Sto rekov loso bre covece ? Dokolku bile pametni drugacije bi izigrale. Se zivo im propadna ebati slepecot.

глеј...

Kreteni vmrovski, nosat odluki na svoja raka pri toa ne se konsultiraat so nikoj, i normalno e deka sve ke im padne na ustaven. Seljaci nepismeni mater im ebam.

глеј......:uvo::uvo:
 
Sto rekov loso bre covece ? Dokolku bile pametni drugacije bi izigrale. Se zivo im propadna ebati slepecot.

Не паѓам на твое ниво за да се навредуваме ...
Се надевам дека некој модератор ќе ти го плесне на една година и куртул од тебе ...
 
Што не дадоа избор помеѓу веронаука и сексуално воспитување..па тогаш да го видевме стварниот избор...вака не по врат по шија е работата.

.....

За основно не сум сигурен, ама во средно учениците имаат сексуално воспитување и тоа практична настава.
 
Изборен предмет, факултативен, незадолжителен, доброволен.

Затоа и неможе да станува збор за нарушување на секуларноста.

Кога имаш 2 (или повеќе) изборни предмети, тоа значи дека ти се ставени на избор. Но, еден (или неколку доколку се повеќе изборни) од нив мора да избереш.

Веронауката и Историја на религиите беа 2 изборни предмети и учениците се определуваа за едниот меѓу нив.

На факултет таквите предмети ги нарекувавме “задолжителни изборни“, со оглед на фактот дека од 3 изборни предмети моравме да се одлучиме за 2.



Само како дополнување на термините, бидејќи нашите “експерти“ кои коментираат погоре или не прават разлика или се политички мотивирани да даваат такви коментари.

Доколку се определат да ја тужат Владата или Министерството за образование, само ќе ја потврдат заложбата која ја посочив претходно, дека намерата им е да се спротивставуваат на секоја една одлука на Владата, се разбира политички мотивирани.

Затоа после одлуката на Уставниот соодветно се пласираат и следниве коментари од:
Опозицијата укажува -Македонија е неславен рекордер во Европа по оспорени владини проекти пред Уставниот суд
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=107479

Значи токму тоа им е целта. Да ги оспоруваат сите владини одлуки.

Од 365 закони и владини одлуки на оваа гарнитура на премиерот Никола Груевски, секој петти е оспорен во Уставниот суд, а секоја трета одлука укината.
Владата и ВМРО ДПМНЕ се декларираат дека ќе го реализираат решението на Уставниот суд за укинување на веронауката, вели министерот за образование Перо Стојановски.
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4214333,00.html

И сега бесплатен курс за “експертите“ на опозицијата и А1.

Постојат два видови на образование кое се занимава со верата-религијата како општествен феномен: неконфесионално и конфесионално верско(религиско) образование.

Конфесионалното верско образование е систем кој ги внесува слушателите во суштината на религиозниот систем на кој му припаѓа слушателот. Таму се изучува верата, заветот, светите книги, тајните и се она кое е битно за изградба на еден верник.

Наспроти ова го имаме неконфесионалниот модел на верско образование кој е извор на информации и запознавање со културолошкиот, општествениот и тредиционалниот феномен на религиите во наша близина и насекаде во светот.
Овој тип на верско образование се потпира на поинаков пристап и понакви методи, а како крајна цел има сосема поинакви поенти од конфесионалното религиско образование.
Освен тоа голема е разликата и кој го предава т.е кој може да го предава едниот и другиот тип на верско образование. Конфесионалното е во тесна врска со теолозите, а неконфесионалнот е “занает“ на историчари, социолози, филозофи и теолози.


Значи се работи за неконфесионално образование во случајот на двата изборни предмети. Има ли извор дека е тоа така?

Ако се слушаат судот, Фуере и тој бирократот од ОН, испаѓа дека се работи за конфесионално т.е. религиозно образование.

Затоа е добро секогаш да имаме извори инаку ни мачкаат очи на сред бел ден.
 
Каков извор ... не е потребен извор, потребно е доедуцирање со основни термини бидејќи станува збор за лаици од политичари и “експерти“ кои коментираат без да знаат што е што и притоа водат импровизирани дискусии преку медиумите и Парламентот, за мене се смешни и повеќе штетат со лансирањето на самопрогласените “експерти“ по се'.

Како што напишав и претходно воведувањето на овие два изборни предмета значи усогласување со образовната програма на ЕУ:

6. Education is essential for combating ignorance, stereotypes and misunderstanding of religions. Governments should also do more to guarantee freedom of conscience and of religious expression, to foster education on religions, to encourage dialogue with and between religions and to promote the cultural and social expression of religions.
7. School is a major component of education, of forming a critical spirit in future citizens and therefore of intercultural dialogue. It lays the foundations for tolerant behaviour, founded on respect for the dignity of each human being. By teaching children the history and philosophy of the main religions with restraint and objectivity and with respect for the values of the European Convention on Human Rights, it will effectively combat fanaticism. Understanding the history of political conflicts in the name of religion is essential.
8. Knowledge of religions is an integral part of knowledge of the history of mankind and civilisations. It is altogether distinct from belief in a specific religion and its observance. Even countries where one religion predominates should teach about the origins of all religions rather than favour a single one or encourage proselytising.

Извор: Parliamentary Assembly на Европскиот Совет
http://assembly.coe.int/Main.asp?link=/Documents/AdoptedText/ta05/EREC1720.htm


Една од препораките (условите за членство) на ЕУ лицемерите е да се реформира судството и да се деполитизира, а излегуваат со коментари да се почитуваат одлуките на Уставниот суд и забрануваат коментирање на неговите одлуки ( класична диктатура? ).

Па јас прашувам дали тоа значи дека тие сметаат дека Судот е веќе реформиран?
 
Една од препораките (условите за членство) на ЕУ лицемерите е да се реформира судството и да се деполитизира, а излегуваат со коментари да се почитуваат одлуките на Уставниот суд и забрануваат коментирање на неговите одлуки ( класична диктатура? ).

Па јас прашувам дали тоа значи дека тие сметаат дека Судот е веќе реформиран?

Да да. Практика во цел свет е одлука на врховен суд да не се коментира и да се прифати. Македонија од односно владата е една од ретките земји кои се обидува да го спречи работењето на врховниот суд и да го присили преку напади и медиумски кампањи како и најави за менување на закони да го покори под своја власт.

Ќе биде судот реформиран кога ќе престанат сите овие работи како и многу други кои се одвиваав на пониско ниво и во општинските и апелациските судови.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom