Горанци, Торбеши = еден ист род

  • Креатор на темата Креатор на темата goranec87
  • Време на започнување Време на започнување
Еј ај не ме терајте да барам на ЈуТуб што ми има пишувано овој Горанец. Па тој е дегенерик исто како и тие што пишуваат во некои весници, исто како и некои странски служби, исто и како сите предавници на Македонскиот род.

Горанче... или си со нас или против. Ако си против тогаш ајде направи си една коалиција со душманите.
 
Еј ај не ме терајте да барам на ЈуТуб што ми има пишувано овој Горанец. Па тој е дегенерик исто како и тие што пишуваат во некои весници, исто како и некои странски служби, исто и како сите предавници на Македонскиот род.

Горанче... или си со нас или против. Ако си против тогаш ајде направи си една коалиција со душманите.

I ja go znam od Youtube.
 
Ako gorancite se custvuvaat nesto posebno , togas taka i ke bidat , nikoj nema da moze da gi prikaze : makedonci , albanci , bugari.

Primer torbeshite od Strusko mnogu malku znaat albanski , ali mnozina od niv se custvuvaat albanci .
 
Никој не ги тераше Торбешите Гораните и Помаците да се продадат за една ‘торба‘ на турците. Сами си се исламизираа. Зошто остатокот од Македонците си остана православен? Оти отсекогаш сме биле православни и за едно кило урда не сме се продале, а тие се сменија, и сеа филм си прат. Тоа е вистината, на нашински
 
Шо е тоа “торбеш“


Торба носиш на глава,бела со различни димензии


Alba214ruw.jpg



Вака нешо..........




Или тија што ја смениле верата за торба злато
 
Торбеши=Албанци:drk:
Немој да го правиш истото што го прави авторот на темава, односно не правиш разлика помеѓу националност и религија. Има Македонци муслимани и со вакво мислење само ствараш непријатели помеѓу сопствениот народ. Може и мене не мисе допаѓа што се муслимани ама тоа е реалноста. Според оваа ваша логика штом човек ќе ја смени религијата автоматски го губи и правото на одредена националност???
 
Абре ако се чуствуаат нешто посебно, нека се... тоа мене малку ме засега, затоа што секој има право да се кажува како што сака.

Само нема што да се прави поголем Македонец од Македонците, кога веќе самиот вика дека не припаѓа на Македонскиот род.
 
за овај му објаснував на некој од форумов
овај горанецо
абе море ропак
кој ти е крив шо си ја продаде верата
па биди Македонец бе шо сакаш биди
немој да проповедаш
ти си за мене продаена душа ништо поќе
 
Зошто во 2005 горанците во косово бараа да учат македонски јазик во училиштста и бараа поддршка од македонија, а горанецу?
оти се чуствуваат македонци-тоа е одговорот а ако си ти платеник форумџија (а си)тогаш се ти пага во вода.
Да живее македонија и светиот македонски народ!!!
 
за овај му објаснував на некој од форумов
овај горанецо
абе море ропак
кој ти е крив шо си ја продаде верата
па биди Македонец бе шо сакаш биди
немој да проповедаш
ти си за мене продаена душа ништо поќе

И шо има врска верата со националноста. За да си Македонец да не треба да си православен?
Болни.

Zosto ne rece porano deka si torbesh.. Sega ti gi razbiram postovite.:tv:

Сега разбираме зашто не си можел да ги разбираш постовите.:tapp:
 
Торбеши=Албанци:drk:

Пред да се дрзнеш на вакви споредби мало објаснување, се надевам ќе научиш да правиш разлика и да не ги презираш Торбешите или Гораните.


Кои се македонските муслимани?
Примањето на исламот од страна на Македонците Мијаци во Река е процес кој започнал уште во XVI а траел сè до втората половина на XIX век. Меѓутоа, овој премин од една во друга конфесија не се случувал масовно туку поединечно и траел долг временски период. Првите укажувања дека постоеле муслимани во Реканскиот крај датираат од турските тефтери од 1582 година. Во нив се вели дека во пределите на Долна, Мала и Голема Река фигурираат 23 села со христијански и муслимански домаќинства, односно 559 христијански домаќинства, 239 неженети христијани и 120 муслимански домаќинства и 14 неженети муслимани. Исто така, во Горно-rеканскиот крај во истиот период се спомнуваат уште 13 села со 383 христијански домаќинства и 132 исламизирани христијани како и 42 муслимански домаќинства. Следен документ кој говори за исламизацијата на Македоците е писмото на султанот Јахја до римскиот папа од 1644, во кое се говори за премин во ислам на голем број христијански семејства. Тој говори за премин на 800 католици од горен и долен Дебар и на уште 800 луѓе од Река во ислам. Во историската наука се вели дека не постоела единствена причина за примањето на исламот, туку се спомнуваат повеќе поводи. Како главен секогаш се наведува потребата од заштита на населението, особено она од Реканскиот крај, од дивеењето на албанските банди кои секојдневно упаѓале од Албанија и зулумќареле низ западна Македонија. Всушност, единствен излез од тешката состојба изразена со грабежи и пљачки од албанските качаци, претежно од Љума и Мат, кои ја одземале стоката и неретко убивале луѓе било прифаќањето на исламот бидејќи само во тој случај турската империја пружала поефикасна заштита на населението. Исто така, стратешка цел на Турците во доцното средновековие била и создавање на муслимански појас помеѓу бунтовните Албанци и битните клисури (Реканската и Кичевско-Јамската). Покрај овие причини, се наведуваат уште неколку помали кои влијаеле врз Македонците за прифаќање на исламот: Откажувањето од христијанството на немажените девојки преку мажење за турски бегови и за властодршци влијаело за создавање на роднинска блискост со семејствата на исламизираните девојки со што омекнувале религиските ставови и се менувале конфесиите. Одењето на печалба на Мијаците во Турција, Мала Азија или други краишта каде мнозинство биле муслимани исто така е еден од факторите за исламизацијата во Река. Практично, кога печалбарите се враќале дома тие веќе биле исламизирани и го пренесувале исламот на своите семејства во селата. Примањето на исламот влијаело одделни семејства да бидат ослободувани од тешки даноци, а со тоа добивале и можност за повисоко искачување на општествените скалила. Кои и да се причините за исламизирањето на Македонците муслимани, останува фактот дека Македонците муслимани никогаш не се откажале од македонскиот етнос, а исто така секогаш се чуствувале поврзани со одделни христијански празници и верувања како што се Ѓурѓовден, Митровден, Петковден, Варвара или Летник. Интересен е податокот кој го наведува др. Галаба Паликрушева во своите трудови за исламизирањето на Македонците каде се вели дека голем број луѓе од Река во раниот стадиум на исламизацијата само навидум го промениле името и презимето. Тоа докажува дека двоверството во реканските села траело од почетокот на исламизацијата па сè до XVIII век. Во зависност од економските интереси, исламизацијата се ширела бавно и на мирен начин. Со прифaќањето на исламот меѓу Мијаците почнале да се создаваат и нови односи во групата (базирани на верските разлики) и се појавиле две имиња за истиот етносМијаци и Торбеши кои со текот на времето почнале и различно да се однесуваат, но нивните односи секогаш биле и останале пријателски. Др. Тома Смилјаниќ, еден од првите истражувачи на Горна Река, вели дека понекогаш само дел од семејството го прифаќал исламот но семејството останувало компактно. Тој го наведува податокот дека во дваесеттите години на XX век семејството Поповци од Нистрово сè уште имало роднини Македонци муслимани. Ист е случајот и со семејството Веновци од с. Врбен (македонски христијани) кои имале роднини Македонци муслимани во селото Жужње.
 
Ајде ќе се делиме сега на
Македонци - протестани
Македонци - католици
Македонци - нововерци
А со атеистите што праиме ?

Религија и националност да не се мешаат.
Македонци си се Македонци.
И торбешите се Македонци муслимани, наш народ.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom