Дали државата треба да изгради посебни установи, каде би се лекувале хомосекцуалците?

Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Па зарем аналниот секс ти е синоним за педерите? Како ти да не си чул дека и стрејтерите се пердашат отпозади...
Ајде, ајде......не се прави паметен дека не разбра на што се однесуваше.
 
O

Out Boy

Гостин
Ja sum za naucen pristap.
Ako evolucijata na zemjata poznava mnogu malku vidovi ( skoro ic) sto se gej, a posebno kaj lugeto kade sto e ocigledna bioloskata podelba na mazi i zeni nemozam da donesam bilo koj drug zaklucok osven toj deka sepak se raboti za greska vo dnk kodot,t.e deka gej odnosite megu lugeto e nisto drugo nego bolest.

Megutoa site nie mora da se podrazmislime koga osuduvame nekoj od gej populacijata , bidejki treba da razbereme deka tie nemaat kontrola na nivnite cuvstva i potrebi za nekoj od sopstveniot pol , isto kako sto nie nemame kontrola vrz cuvstvata za sprotivniot pol t.e za cuvstvata na odbivnost sto ni se javuvaat kon istiot pol ( pr. ste se obidele li da se priblizite dovolno blisku do ustata na nekoj od sopstven pol a da ne osetite nekoja bariera ,odbivnost i sl.) toa e ednostavno vo nasiot kod ( odnosno nivniot ) , i tie neznaat za drugo a i da znaat nemozat toa da go sprecat ili kontroliraat.

Poradi faktot sto sepak lugeto se porazlicen vid od drugite vo prirodata i mozat da se sluzat so razni trikovi,insinuacii,manipulacii so cel da gi ostvarat svoite celi , a i uste poveke poradi genetski zapisaniot kod za prezivuvanje , gej populacijata poradi silno veruvanje deka nivnite cuvstva se ispravni i realni ( jas bi rekol samo realni ) i so cel kako takvi da opstojat i preziveat se sluzat so raznorazni metodi so cel pogresno da go navedat covecstvoto da gi priznae kako normalna pojava.

Jas ne im se lutam poradi toa bidejki tie se sepak samo bolni luge ,koi koga ke ozdravat ke razmisluvaat poinaku , a im se lutam na naucnite rabotnici koi go dozvoluvaat sevo ova i ne go sprecuvaat navreme ( vo ranoto detstvo ) za podocna lugeto da nemaat pojava na drugi psiholoski problemi
1. За геј видовите, ЧИТАЈ и плачи, Бонобо шимпанзата се 100% бисексуални, исто како и делфините.

2. Кој си ти да генерализираш дека целата педерска популација нема контрола врз своите чуства и потреби, ц ц ц :pos2: Тоа ти е како јас сега да речам дека целата, како што ти викаш „нормална“ популација нема контрола врз своите секс потреби па се пердаши на 12-13 години и деца чуваат деца или абортираат безброј пати. Па немој:nenene:...

3. Ако сите овие пингвини, зебри, шимпанза, делфини, лебеди, патки, бизони, лавови, овци, хиени и вилински кончиња се психички болни и од секогаш биле со нездрав код, тогаш јас сум првиот кандидат што доброволно ќе се пријави за лечење!!!:vozbud:

4. Леле леле, јас болниот, кога ќе оздравам, што човек ќе бидам, крај ќе ми нема....

Druze ova e najsmesnoto nesto so sum go slusnal ( bez navreda )

Ova so cicacite kako i samiot sto velis :
- se zabelezani
- pojavuvaat interes

znaci toa e nenormalno , neprirodno.
A deka nesto na zemjava gi remeti cicacite ( vklucuvajki gi i lugeto ) e tocno.
Па на времето и мајмуните ги реметеше нешто, па ете бидна човек и од нив. Се смееја тие од дрвјата на оние што слегоа долу...
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.747
Поени од реакции
12.207
Како тоа мислиш, не се дружат јавно истополно...??? Што треба, секс на улица да имат?

За Самоил „блгарски“ не е цудно, тоа им иде у прилог, а што корист би имале они да изнесат такви информации за геј популацијата???
Не бре за секс на улица, ваљда знаеш што значи такво дружење, ај не вади од контекст.
Не само за Самоил, туку за многу работи во википедиа е пишано субјективно, википедиа не е репер. Процентот не е репер. Ја во маало се дружам со сите нации и националности, за мене процентите од 25, 10... не се репер за луѓето. За мене репер е нивниот однос кон мене и обратно.
И пак не одговори што со другите групи сексуално ориентирани (што ги спомнав претходно, а ги има поприлично девијантни појави и групи).

А за тие пингвини, зебри ако мислиш на ова шоу во Норвешка е многу јака работа де.
Код:
[URL]http://www.adrive.com/public/f0f9de87998bd5b38ca3af0062e48efe9e927d42e5e3204025e715ceec8df16a.html[/URL]
Само читај нешто и друго, не само твоите желби. На пример
Petter Bockman, a zoologist who helped put the show together, admitted that "there is a political motive".
"I think to some extent people don't think it's important because we went through all this time period in sociobiology where everything had to be tied to reproduction and reproductive success," said Linda Wolfe, who heads the Department of Anthropology at East Carolina University. "If it doesn't have [something to do] with reproduction it's not important."
Па како преживеале толку години ако се педери сите тие животни.
Пак ќе повторам, полн си со нетрпеливост (прочитај ги претходните постови за заостанатоста наша) кон другите а бараш разбирање или недискриминација.
Не ме интересира која религија си, ама да знаеш дека како што низ светот државите станаа секуларни и ја одделија црквата од државата (со исклучок на Грција), така и шеријатот ќе умре. Само овој Обама Хусеин ќе ја тупи додека да го скине ЦИА, па после се по старо на блиски и среден исток. Па да живнат малку и тамошните педери.:vozbud:
Ова болдирано не е нетрпеливост? Некој смета дека е во ред шеријатот, некому Обама му значи во животот, ти си против него. некој смета дека брак меѓу роднини е во ред, ти досега не ни одговори на тоа.
И не одговори на ова
Што ќе добие хомосексуалец со тоа ако е пак отфрлен од општеството? Или тогаш ќе има можност за тужба? Што ако се промени тој член, прашав и во друг пост. Ништо, ни за мене ни за тебе ни за било кој од форумов и од државава.
Пак ќе го имам ставот што го имам, пак ти ќе го имаш твојот став, тие што правдаат пак ќе правдаат, тие што напаѓаат пак ќе напаѓаат и така за сите соодветно ставот ќе си остане ист. Статус кво.
И што е на крај на краиштата постоењето на човекот? Да придонесе за развој на општеството, а тоа го прави научникот, уметникот, но за тоа е потребна пред се репродукција и продолжување на видот (да немаше репродукција, немаше никој од нас да постои и да соли памет на форумов). Живеј си ти како што сакаш, но остај го општеството да си врви по еволутивните патеки. Јас, под услов да сум во некоја група (педофил, воајер, мазохист...) не би се борел, иако тие групи ги нема во законите, т.е. забранети се тие активности, а луѓето имаат склоност кон тоа. Секој си гледа од своја гледна точка и тука ни ти ни јас ни никој друг тоа нема да го измени. А за логори и установи реков, тоа не ми е воопшто на памет.
 
O

Out Boy

Гостин
Пак ќе повторам, полн си со нетрпеливост (прочитај ги претходните постови за заостанатоста наша) кон другите а бараш разбирање или недискриминација.


Ова болдирано не е нетрпеливост? Некој смета дека е во ред шеријатот, некому Обама му значи во животот, ти си против него. некој смета дека брак меѓу роднини е во ред, ти досега не ни одговори на тоа.
И не одговори на ова


И што е на крај на краиштата постоењето на човекот? Да придонесе за развој на општеството, а тоа го прави научникот, уметникот, но за тоа е потребна пред се репродукција и продолжување на видот (да немаше репродукција, немаше никој од нас да постои и да соли памет на форумов). Живеј си ти како што сакаш, но остај го општеството да си врви по еволутивните патеки. Јас, под услов да сум во некоја група (педофил, воајер, мазохист...) не би се борел, иако тие групи ги нема во законите, т.е. забранети се тие активности, а луѓето имаат склоност кон тоа. Секој си гледа од своја гледна точка и тука ни ти ни јас ни никој друг тоа нема да го измени. А за логори и установи реков, тоа не ми е воопшто на памет.
Па според тоа каква е темата и колку до сега се јавиле со пораки „цијанид, логори, смрт“ моите коментари се далеку од дискриминација.

За шеријатот, па порано спалувањето вештерки било кул, убивањето научници и сл. а еве денес и шеријатот се меша во државите. Кратко и јасно СЕ ШТО Е ЗАКОН, А ВОДИ ПОТЕКЛО ОД РЕЛИГИСКИ ЗАБЛУДИ, МОРА ДА УМРЕ ЗА ДОБРОТО НА ЧОВЕКОТ.

А за репродуцирањето, па ако толку многу стрејтерите се грижат за репродукцијата на педерите, што не дозволат клонирање? И немој да ми ги споредуваш погоре набројаните девијации и да ги гураш педерите во нив. Хомосексуалноста е сексуална ориентација, како и хетеросексуалноста, а педофилија, воајеризам и мазохизам има и во двете групи. А за ова болдираното, се гледа дека ти се тамам годините:smir:
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.747
Поени од реакции
12.207
Па според тоа каква е темата и колку до сега се јавиле со пораки „цијанид, логори, смрт“ моите коментари се далеку од дискриминација.
За цијанид немам споменато, ниту за логори.

За шеријатот, па порано спалувањето вештерки било кул, убивањето научници и сл. а еве денес и шеријатот се меша во државите. Кратко и јасно СЕ ШТО Е ЗАКОН, А ВОДИ ПОТЕКЛО ОД РЕЛИГИСКИ ЗАБЛУДИ, МОРА ДА УМРЕ ЗА ДОБРОТО НА ЧОВЕКОТ.
Се си е кул во свое време. За тие луѓе што го практикуваат шеријатот, за нив е оправдан и тие тоа ќе ти го образложат со многу примери и факти. За религиските заблуди има подфорум, но дали се заблуди или не, тоа кој може да го процени. Значи пак произволно расудуваш-заблуди, а сходно на тоа верниците ги ставаш во заблудени?

А за репродуцирањето, па ако толку многу стрејтерите се грижат за репродукцијата на педерите, што не дозволат клонирање?
не се грижат за репродукција на педерите, туку ти објаснуваат природата како функционира, да не беше чинот размножување, оплодување, раѓање, никнување, немаше да има жив свет.

И немој да ми ги споредуваш погоре набројаните девијации и да ги гураш педерите во нив. Хомосексуалноста е сексуална ориентација, како и хетеросексуалноста, а педофилија, воајеризам и мазохизам има и во двете групи.
Веднаш се навреди (а не ми беше тоа целта), за тебе е девијација и настраност, за тие лица не е. Тие гледаат од своја перспектива и сигурно не мислат дека е тоа девијација, инаку не би го правеле тоа. За нив е ваљда оправдано сето тоа што го прават. Не гледај од своја перспектива, гледај од нивна, пошто се доведуваш во ситуација да станеш како и хетеросексуалците, противник на се што не е како тебе, а се смета за неприродно и неморално и противзаконски. Ако гледаш со широка перспектива, гледај и на другите така, барем тоа е мое мислење.

А за ова болдираното, се гледа дека ти се тамам годините:smir:
За ова не те сфатив што мислеше со годините. Ако некому сметаат, можам и да ги тргнам.
 
O

Out Boy

Гостин
Се си е кул во свое време. За тие луѓе што го практикуваат шеријатот, за нив е оправдан...

не се грижат за репродукција на педерите, туку ти објаснуваат природата како функционира, да не беше чинот размножување, оплодување, раѓање, никнување, немаше да има жив свет.


... Тие гледаат од своја перспектива и сигурно не мислат дека е тоа девијација, инаку не би го правеле тоа. За нив е ваљда оправдано сето тоа што го прават. Не гледај од своја перспектива, гледај од нивна, пошто се доведуваш во ситуација да станеш како и хетеросексуалците, противник на се што не е како тебе...


За ова не те сфатив што мислеше со годините. Ако некому сметаат, можам и да ги тргнам.
Шеријатот е демек правна регулатива со која се уредуваат односите меѓу членовите во исламските општества, ако не се лажам. Како прво, ги презирам сите т.н. свети книги, а како второ, целосен пропаст за цивилизацијата е да се управува по некои етички норми стари од 1400 до 3000 години. Тоа тие како да сакаш да бидеш капиталист, а да тргуваш со размена на вуна за ориз, како пред неколку милениуми. Библијата ја пишувале огромен број на лица, од нив, наводно четворица биле евангелисти. Ја имам анализирано и јасно ми е дека според времето на настаните, сите евангелисти требало да имаат над 80 години кога ги пишувале евангелијата. Во Црното Доба, црквата си ги присвоила оние текстови што и одговарале, оние што не и иделе во прилог ги уништила, а нешто и самата напишала во име на друг. Последниот дел од Новиот завет, Откровението по Јован (патем сум го читал и цртал за да сфатам што е поентата) на неколку сабори бил вметнуван во официјалната Библија, па бил симнуван, па пак ставан...За Куранот, знаеме го пишувале најблиските советници на политичарот и освојувач Мухаммед, па сега вие проценете си колку светост има во нив :vozbud:

И нормално дека е оправдан за нив, затоа што уште од мали им ги полнат тоа мозоците со глупости (примери: гледав пред некое време на една босанска телевизија квиз за основци. Прашањата им беа се од типот: кога е роден Мухаммед, кога била Хиџрата, наброј ги заповедите... додека целиот свесен свет на квизови барата со прашања од типот колку е бризината на светлината, наброј ги планетите во сончевиот систем). На Си-Ен-Ен гледав интересна репортажа за тоа како се одвива образовниот процес во Авганистан. Наставникот им објаснуваше на второоделенците дека не е прекин на постот ако за време на Бајрам мажот си го мачка пенисот со некаква крема и дел од неа му влезе во телото :uvo::nesvest: Образование за 21 век... така да немојте со тие религиски глупости, доста пател народот од нив, премногу залудна крв се има пролеано за верски цели...

За размножувањето како што велиш, па изгледа ќе мора тоа да биде привилегија на вас стрејтерите. Патем вие ги создавате педерите, вие ги раѓате:toe: Башка, ми текна една компарација, парење на магарица со сталион, па од нив се раѓа маска (м“ска). Е сега, можеш ли да тврдиш дека маската не е цицач затоа што не може да се размножува?

За воајерите не знам, ама за педофилите имам читано дека и самите се свесни дека имаат некакво пореметување, ама нагонот им надвладува над свеста, што значи дека се психички болни. Не може да е нормален секс меѓу лице што е сексуалчно развиено и го сфаќа значењето на сексот (ако го сфаќаат?) и од др страна да имаш кутро детенце што не знае што се случува!!! А јас и понатаму ќе бидам против секое однесување со кое на некој му се загрозува животот, имотот или физичкиот и психички интегритет. Се друго е дозволено.
Инаку, помалку или повеќе, секој од нас е воајер, де преку ѕиркање по женски на плажа, де преку гледање порно филмови, де преку ставање уво на ѕид за да чуеш дали комшиите се работат...

А за годините, комплимент беше тоа, имаш 43 години и се гледа дека во некоја насока размислуваш мудро, со респект и толеранција, што ретко се среќава кај денешната стрејтерска младина. Свака част!:smir:
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.747
Поени од реакции
12.207
Шо знам, знам само дека со членови, закони и дебати ништо нема да постигнете. Знаеш, хартија трпи се.
Имаше една слична тема за поддршка на брат доколку е педер. Се изразив негативно затоа што така сум воспитан (што рече некој конзервативно), во тој дух и допрва не можам да се превоспитувам. Истото го мислам и за ова (не за логори туку воопшто за стрејт и останати ориентации), но ко што викаш, годините (а покрај тоа домашно, школско и воспитување во општеството) се во прашање и за моите размислувања (за оваа тема и за останатите-политика, религија) нема назад.
Али добро, сепак би прекинал со муабетиве на оваа тема пошто може до 101-дно да се убедуваме и секој ќе си стои на својот став (што е и нормално). Поздрав.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Искрено...не ги разбирам геј (лез) луѓето...веројатно дека сум стрејт, шознам...ама немам ништо против нив.
Нити ми сметаат нешто, нити им сметам...
Тоа не е болест па да се лекува, туку - определба или чувство, или - незнам. Си знаат самите. Одлучиле така, нека им биде. Нивно право.
Едно време, во кривичниот законик, постоеше дело „противприроден блуд“, што би се рекло - беше казниво хомосексуалното однесување, но тоа е веќе оддамна укинато.
Значи, државата толерира постоење на секаква сексуална ориентација.
Прифаќањето на таквите луѓе од општеството е веќе сосема друга приказна.
 

Amnaesiac

Paranoid Android
Член од
9 декември 2008
Мислења
1.818
Поени од реакции
43
јас имам едно прашање. дали е потребно некого да го разбереш за да го почитуваш. прашањето е општо.

со последниов пост, најпоследниов, Оут бој покажува дека неговите постови се повредни за читање отколку на некои стрејтери кои се губење време. особено ми се свиѓаше делот каде вика дека за постоењето на педерите се криви стрејтерите, пошто тие ги создаваат. ај и родителите да ги изолираме во такви институции пошто створиле “монструми“ нели.

за размножувањето, има многу хетеросексуалци кои се стерилни. и нив ли треба да ги изолираме. башка некои од нив се стварно болни па нивната стерилност е резултат на болеста. итн
 

covekot

Postbiheviarist
Член од
17 февруари 2009
Мислења
27
Поени од реакции
1
1.
2. Кој си ти да генерализираш дека целата педерска популација нема контрола врз своите чуства и потреби, ц ц ц :pos2: Тоа ти е како јас сега да речам дека целата, како што ти викаш „нормална“ популација нема контрола врз своите секс потреби па се пердаши на 12-13 години и деца чуваат деца или абортираат безброј пати. Па немој:nenene:...
Druze ocigledno ne si me razbral dobro jas tvrdam deka i normalnata populacija nema kontrola vrs svoite emocii.
- Za da bidam pojasen ke probam malku so ulicen muabet:
Koga velam kontrola vrz emocii i cuvstva mislam na toa deka nemozam da kontroliram :
- Na kogo mi se diga
- vo kogo se zaljubuvam
- peperutki vo stomak
- od sto me polazuvaat mornici
- od sto mi se povraka i tn.

Mene mi se diga samo na zeni i za mene nema alternativa sto i da pravam kako i da se fokusiram ili mantram djabe.
Mozam da osetam ljubov od koja mi se prevrtuva stomakot samo kon zenska osoba
Ako nekogas se najdam vo nedaj boze situacija da treba da se poljubam so nekoe drugo masko siguren sum deka ke gi isturam crevata od povrakanje.
 
Член од
2 јануари 2009
Мислења
239
Поени од реакции
16
Abe kakvo prokleto roditelsko pravo be, ebate poremetenite ebate...
U toj moment koga ke se sluci takvo nesto vo Makedonija, jas vo istiot moment pokrenuvam inicijativa za voveduvanje na Serijatot vo drzavava.
Pa da vidime posle kako ke peete.......
Saudiska Arabija ---------------------------> That Way!!!:pos2:

Природата за грешки во генетскиот код развила едно единствено и ефикасно решение.........изумирање (истребување) на фалш видот:toe:
A dali nekoj izumre za ovie 2000-3000 godini?


Homosexuality in Ancient Greece

"The noble lover of beauty engages in love wherever he sees excellence and splendid natural endowment without regard for any difference in physiological detail." - Plutarch {1}
The ancient Greeks are widely known for their homosexual exploits. Many ordinary people are aware of Greek homosexual love poetry, the same-sex relations of Greek gods and heroes, and the homosexual relationship between Alexander the Great and Hephaestion.

Achilles tends the wounds of Patroclus, c. 500 BC (Berlin). This is only a recent development. Until the second half of the 20th century, historians avoided saying much about the sexuality of the ancient Greeks out of sense of propriety. In 1901, an English classicist named John Addington Symonds published A Problem in Greek Ethics addressing homosexuality in Ancient Greece, but it was provided only to "medical psychologists and jurists" and the number of copies was intended to remain under 100. {2}
The first major treatment of ancient Greek homosexuality in English was Greek Homosexuality by K.J. Dover, published in 1978.
By contrast, ancient Greek homosexuality is now a popular topic, and those who argue for full acceptance of the homosexual lifestyle regularly appeal to these practices and attitudes of the widely-respected ancient Greeks.
However, the practices of the ancient Greeks differ significantly from those generally advocated by moderns. Greek homosexual practices involved beautiful expressions of love and devotion, but were also firmly embedded in their culture of social status and therefore had distinct limitations.
Forms and Prevalence of Homosexuality in Ancient Greece

Homosexual relationships seem to have been prevalent in ancient Greece. It is possible Achilles and Patroclus of Homer's Iliad were icons of male homosexuality. Aristotle stated that the Cretans encouraged homosexuality as a population controller on the island community in his Politics. {3}
Greek poets wrote of same-sex love and notable philosophers and writers such as Plato, Xenophon, Plutarch, and pseudo-Lucian discussed the topic. Plato is quoted as commenting:
Homosexuality is regarded as shameful by barbarians and by those who live under despotic governments just as philosophy is regarded as shameful by them, because it is apparently not in the interest of such rulers to have great ideas engendered in their subjects, or powerful friendships or passionate love-all of which homosexuality is particularly apt to produce. {4}
Tragedies on the theme became popular, and Aristophanes made comical theater about sexual relationships between males. Vases portray numerous homoerotic relationships and hundreds of inscriptions celebrate the love of youths. Famous politicians, warriors, artists, and writers are believed to have had homosexual relationships. {5}
Diogenes Laeurtius wrote of Alcibiades, the Athenian general and politician of the 5th century BC, "in his adolescence he drew away the husbands from their wives, and as a young man the wives from their husbands." {6}
Similarly, a character in Plutarch's Erotikos (Dialogue on Love) proclaims, "the noble lover of beauty engages in love wherever he sees excellence and splendid natural endowment without regard for any difference in physiological detail." {7}
Physicians casually commented that pleasure between men was more tiring. {8} Only a few examples of apparent same-sex exclusivity are known in ancient Greece, among which are Alexander the Great and Zeno of Citium, the founder of Stoicism.
The form of homosexuality that was most common in ancient Greece was pederasty, meaning a relationship between an adult man and a male youth. For the Greeks, pederasty was more than a sexual pasttime or preference - it was nearly a social institution. A same-sex relationship between an older man, probably in his 20s or 30s, known as the erastes, and a beardless boy, the eromenos or paidika, became a cultural ideal. The relationship was regarded as mutually beneficial, as the older man would educate, protect, love, and provide a role model for his lover, while the eromenos offered his partner with beauty, youth, admiration, and love. {9}
The relationship began with a courtship ritual, involving gifts and other norms, and the erastes was to demonstrate that he had nobler interests in the boy rather than a purely sexual concern. The boy was not to submit too easily, and if pursued by more than one man, was to show discretion and pick the more noble one.

Banquet scene painted on a tomb in Paestum, Italy, c. 450 BC. There is evidence that penetration was often avoided by having the erastes face his beloved and place his penis between the thighs of the eromenos, which is known as intercrural sex. The relationship was to be temporary and should end upon the boy reaching adulthood. {10}
Another common form of homosexuality in classical Greece originated in the symposion, an aristocratic male drinking group. Guests reclined on couches in front of low tables laid with light snacks and a mildly alcoholic water-wine mixture.
The wine was poured by young male or female slaves, often chosen for their beauty. There were games, entertainments performed by the slaves, speeches, and conversations. The evening often ended with a drunken riot through the streets.
According to the Oxford Dictionary of the Classical World, the symposion was the main reason for the importance of homosexuality in ancient Greece, as it became the focus of expressions of love, sex, and liaisons both physical and spiritual.
Homosexual liaisons occured both between drinkers and with slave boys, and the "idealization of these emotions inspired some of the highest expressions of love in European literature." {11}
Views of Homosexuality in Ancient Greece

In ancient Greece, same-sex romantic and sexual attractions were often regarded as a matter of taste or preferance rather than a moral issue. However, social status was of utmost importance, as was the differentiation between the active and passive roles in male homosexuality.
Given that only free adult men had full social status, women and male slaves were not problematic sexual partners. Sex between freemen, however, was problematic for status. The central distinction in ancient Greek sexual relations was between taking an active or insertive role, versus a passive or penetrated one. The passive role was acceptable only for inferiors, such as women, slaves, or male youths who were not yet citizens. Terms for the passive role were muliebria pati, "to submit to what is done to women" and aselgainein, "to defile oneself." The active role in Greek was hubrizein, "to exert force upon another." {12}
For these reasons, the pederasty described above became the ideal form of homosexual relationships. A free male youth was a more noble partner than a male slave (and perhaps more than a woman as well) because he could be from a noble family and would eventually become a free citizen.
But it also avoided homosexual sex between equals, which was problematic for reasons of status: if two adult citizens were to engage in homosexual activity, the one who played the passive role would lose respect. Women and slaves had no respect to worry about losing, and it appears that a male citzen who had been an eromenos in his youth lost no respect for it - in fact a history with a noble partner could be an honor - but he was expected to take the active role (whether with a women or a man) now that he had become an adult.
One important passage from ancient Greece that speaks against homosexuality is Plato's Laws 636c. Here the character of the Athenian stranger rejects homosexual behavior as "unnatural" (para physin), describes it as an "enormity" or "crime" (tolmema), and attributes it to "unbridled lust." Opinions are divided as to whether this is Plato's own belief, and whether it applies to homosexuality between equals, pederasty, or both. {13}
In contrast, attraction to males and homosexual relationships in the active role with one's social inferiors was common, approved by society, and could even be regarded as a sign of masculinity. There were stories of same-sex exploits associated with Greek gods including Zeus, and other key figures in Greek myth and literature, perhaps including Achilles and Hercules. Plato, in the Symposium, argues for an army to be comprised of same-sex lovers. Thebes did form such a regiment, the Sacred Band of Thebes, formed of 500 soldiers and renowned in the ancient world for their valor in battle. {14}
 
Член од
2 јануари 2009
Мислења
239
Поени од реакции
16
Homosexuality in Ancient Rome

Early Republic

In the early Roman Republic, pederasty was considered a degenerate Greek practice and as such was generally forbidden or not done. See Lex Scantinia.

[edit] Mid and late Republic

As Greek attitudes gradually became accepted in Rome during the late Republic and early Empire, however, a new form of same-sex relations emerged that was quite different from homosexuality in ancient Greece, but owed much to it. As men, particularly the pater familias, wielded complete authority in Roman society, the Roman experience of same-sex relations is often characterized by master/slave-style interactions. Slaves still were considered legitimate sexual partners, often if not always regardless of their wishes. In short, an adult Roman citizen male could acceptably penetrate (whether a male or a female) but not be penetrated - catamite was commonly used as a slander.

[edit] Empire

Though perhaps not the originator of the practice, the emperor Nero appears to have been the first Roman emperor to marry a male.[1]
Pederasty largely lost its status as a ritual part of education — a process already begun by the increasingly sophisticated and cosmopolitan Greeks — and was instead seen as an activity primarily driven by one's sexual desires and competing with desire for women.[citation needed] The social acceptance of pederastic relations waxed and waned during the centuries. Conservative thinkers condemned it — along with other forms of indulgence. Tacitus attacks the Greek customs of "gymnasia et otia et turpes amores" (palaestrae, idleness, and shameful loves). [2]
Other writers spent no effort censuring pederasty per se, but praised or blamed its various aspects. Martial appears to have favored it, going as far as to essentialize not the sexual use of the catamite but his nature as a boy: upon being discovered by his wife "inside a boy" and offered the "same thing" by her, he retorts with a list of mythological personages who, despite being married, took young male lovers, and concludes by rejecting her offer since "a woman merely has two vaginas." [3] Among the Romans, pederasty reached its zenith during the time of hellenophile emperor Hadrian. Commodus had a number of male lovers. Elagabalus also had numerous male lovers and even married one of these in a public ceremony. Philip the Arabian was also known for his fondness for young men.

[edit] Discussion


Two men and a woman; Pompeii



[edit] Roles and preferences

While it was the norm in Greece and Rome that the younger partner was passive and the older active, there is (especially from the Roman period) evidence that older men preferred the passive role. Martial describes, for example, the case of an older man who played the passive role and let a younger slave occupy the active role.[4] Often it was also assumed that only the active participant gained pleasure from sexual intercourse. In general, the passive role was equated with the role of a woman and therefore felt to be rather low. Suetonius reported that the Emperor Nero, in taking the passive sexual role with the freedmen Doryphorus, imitated the screams and whimpering of a young woman.[5] Men taking the passive role were often liable to be accused to take too much care of their appearance to attract and please potential active partners. Such men were usually shown in a negative light, having the word kinaidos / cinaedus applied to them (which could also be applied to eunuchs).
There are also other examples. Again Suetonius reported that Emperor Galba felt drawn to strong and experienced men.[6] More than once it is reported that soldiers were sexually assaulted by their higher officers.[7]
In addition to repeatedly described anal intercourse, there is also plenty of evidence that oral sex was normal. Here graffiti from Pompeii is unambiguous: "Secundus is a cocksucker of rare ability."[8] In contrast to ancient Greece, a large penis was a major element in attractiveness. In Petronius is a description of how a man with such a large penis in a public bathroom looked up, excited.[9] Several emperors are reported in a negative light for surrounding themselves with men with large sexual organs. [10]

[edit] Subculture

There are at least some signs that something approaching a homosexual subculture was already starting to develop in ancient Rome, although it certainly does not compare with modern subcultures. In Rome around 200 BC there was already a road where male prostitutes preferred staying[11], specialising in either the passive or active role. Other men searched for sailors in the vicinity of districts close to the Tiber.[12] Public baths are also referred to as a place to find sexual partners. Juvenal states that such men scratched their heads with a finger to identify themselves.

[edit] Female homosexuality

By the first century AD, there is a larger scope of sources on the possibility of female homosexuality. Ovid denied the possibility that such a thing ever existed.[13] Later comments, however, are extremely hostile, and even go as far as the killing of a woman by her husband.[14] Martial himself, who shows himself to be amused by all other kinds of 'deviation', has a very negative opinion of lesbian love.[15] In Egypt, however, some love spells in Greek have been found, which were clearly written by a woman the purpose of winning the heart of another woman, and so female homosexuality clearly occurred elsewhere in the Empire outside of Rome itself, and was not always seen in such a negative light.[citation needed]

[edit] Moral opinions


Eros and Silenus


Above all, pederasty was condemned in the Republican era and dismissed as a sign of an effeminate Greek lifestyle. In the mid Republic homosexual acts were widely accepted, if the active partner was a Roman, and the passive partner a slave or non-Roman. Deviations from this pattern were morally condemned, but apparently had few legal consequences. Martial and Plautus describe a wide range of homosexual behaviors, in part to poke fun at them like other minor standard deviations, but without too much real moralizing. On the other hand, there is also from the year 108 an indictment against C. Vibius Maximus, a Roman officer in Egypt who had a sexual relationship with a young nobleman.
Juvenal condemned many forms of male homosexuality, and especially laments Roman men of high birth who show a moral front but secretly took the passive role. He found men who openly played the passive role pitiful but at least honest, and praised true love found by a man for a boy.[16] Public speeches usually condemned all forms of homosexuality. When Julius Caesar conqueror held office in Macedon, he was rumoured to have had a relationship with the local Nicomedes and played the passive role but, though this damaged his reputation, it apparently had no legal consequences. [17] The emperor Hadrian had a relationship with the younger Antinous, although this was also criticized but not significant enough to prevent him plunging the empire into mourning following the unexpected death of Antinous in 130.
With the arrival of Christianity, all kinds of same-sex love became increasingly taboo. In 390, the first law banning same-sex love was enacted, making it punishable by death.[18]
The circumstances surrounding the massacre of Thessaloniki at the end of the 4th century post offers a clue that even in the Christian era homosexuality itself was still accepted in large parts of the population, while officially prosecuted. A popular wagon driver was accused of having sexually harassed an army-commander or servant of the emperor. The wagon driver was arrested, but pointed out there was unrest, as the people of the town were calling for his release. The wagon driver also enjoyed great popularity despite his homosexuality.[citation needed]
 
Z

Zona Pelucida

Гостин
Kako mozes da gi smestis homoseksualcite na lecenje,citaj knigi malce,ne se bolni,ti si bolen so otvaras vakvi temi.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.747
Поени од реакции
12.207
А знае некој (зборам за научни факти) дали е девијантност/абнормалност или не е и ако е дали се должи на хромозоми, психа, хормони? Дали е некаде пишано/докажано на што се должи ова или се само претпоставки?
 
Член од
29 април 2005
Мислења
383
Поени од реакции
35
А знае некој (зборам за научни факти) дали е девијантност/абнормалност или не е и ако е дали се должи на хромозоми, психа, хормони? Дали е некаде пишано/докажано на што се должи ова или се само претпоставки?
Постои и жив се јадам што не запамтив каде го најдов за да го користам како потврда.
Инаку, изолирана е (слаб сум со медицинска терминологија) некаква телесна хемикалија која ја предизвикува таа девијантност. Што значи дека сепак е некакво пореметување од здравото функционирање на телото.
Под девијантност треба да се подразбира како застранување од нормалното функционирање на нештата. За подобро да се објасни треба да се истакне дека репродуктивните органи низ текот на еволуцијата се оформија така што машкото влегува во женското и го остава генетскиот материјал. Доколку се вршат други активности освен уринирање и репродукција со репродуктивниот орган тогаш се случува девијација на намената на органот.

Хомосексуалноста не е болест. Ова е точно ама е полувистина!!!
Хомосексуалноста е бенигно пореметување!!!
Сосема друга работа е што е влијаено врз ОН за да прогласи дека не е болест, а тоа е пропаганда. Може да се сведе на исто ниво со пропагирањето дека мајчиното млеко не е толку добро колку новите производи за храна на новороденчиња, за тогаш, кое беше платено од тогашните производители на храната за бебиња и подржана од работодавците за да се намали изостанувањето од работа на родилките.
Кога ги снема парите ја снема и подршката од ОН. Па сега мислете му ја!!!

Да бидам правилно разбран. Не ми сметаат хомосексуалците се додека не ми засметаат, односно ми смета само пропагандата што ја вршат во глабални рамки.
1. Важи истото како и за хетеро така и за хомо кога сексуалноста ќе ми ја извади во преден план ми смета. Поточно им смета на многумина, односно огромното мнозинство. Љубењето и фачкањето на јавни места е непристојно како за хетеро така и за хомо.
2. Неприфаќањето на хомосексуалците било назадно сфаќање, како да не. Хомосексуалност постои од дамнина и во многу општества било и општествено прифатлива работа. Значи дека во минатото хомосексуалноста била дури и општествено прифатлива работа. Согледувајки ги непријатните последици од хомосексуалноста како прифатлива работа, нашите претци заклучиле дека не било добро да биде прифатено. Ова не значи ништо друго освен дека назадност всушност е прифаќањето на хомосексуалноста, а напредност е нејзино одбивање.
3. Како последно би сакал да истакнам дека кај сите империи во историјата на човекот, пред нивното распаѓање, хомосексуалноста била масовна појава. Па вие мислете му ја.

Што се однесува за личноста која има хомосексуални нагони не е ни полош ни подобар од хетеросексуалците. Треба само да сфати дека ако има слобода да избере каква сексуалност ќе практикува тогаш има и одговорност за се` што носи неговата одлука. Посебно важи ако својата сексуалност ја вади на вид виделина, а не ја чува каде што и` е местото, во интимата. Исто важи и за хетеросексуалецот.

На прашањето дали треба државата да изгради институција за лечење на хомосексуалците, одговорот е НЕ и НИКАКО!!!
Доколку се изнајде „лек“ тогаш треба да биде по слободна волја на поединецот, а државата да се меша... НЕ и НИКАКО!!! Бидејки следно ќе биде дали треба да се врши еутаназија на неспособните во нашето општество, па тие со потемна/посветла кожа, па секој кој не и` одговара на државата.

Како и да е, доколку некој хомосексуалец ти се занесува слободно постапи како кога би ти се занесувал и хетеросексуалец. Ако сакаат слобода нека си ја понесат и одговорноста која немионовно оди со неа.

Патем, без поширока елобарација ќе ви кажам дека нивното барање за права не е барање за права туку е побарување на привилегии и ништо повеќе!!!

Ова беше пишувано на прекини и набрзина.
Доколку има нешто нејасно... Ми е гајле.:pos:

Сериозно кажано... Знаете веќе.


Поздрав:helou:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom