Зборуваш за кампања направена од актуелна Влада и коментираш дека се врти на политика?!?!?!!?
На што да завртам, на песна?
Ако некој не стои на химна или звижди проблемот е можеби во домашно востпитување и сигурно спотот „Ти си Македонија!“ нема да го смени.
Ова е форум за изнесување на мислења а моето е дека е комплетно идиотско, без идеја некого да навредам.
Можеби до некого допрела идеја на креаторот, јас не сум во таа категорија, ама можеби е до мене...:smir:
Не треба да вртиш ниту на песна ниту на политика. Темата на кампањата е сосема друга.
Исвиркувањето е проблем на домашно воспитување, но кога си на јавна манифестација (особено меѓународна)
ТИ не ја претставуваш само твојата фамилија туку
ТИ ја претставуваш Македонија. Тоа е поентата на кампањата „Ти си Македонија!“.
Не може да се дозволи некој со домашно невоспитание да го руши имиџот кој го градат поголемиот дел од граѓаните.
Твоето милење е во ред. Не ти се допаѓа кампањата затоа што не допрела до тебе.
Ретко која кампања допира до сите граѓани.
За да коментираме ефекти треба да се јави некој и да каже вака нешто - мене кампањата ми помогна бидејќи пред кампањата бев таков а сега сум ваков и да објасни што е тоа таков и ваков.
Или на пр да каже вака на пр - јас пред кампањата бев национално неосвестен а после кампањата се освестив.
Има ли такви? Или сите ќе се вадат на други демек кампањата мене не ми треба ама им треба на други. Е па ај тогаш да го видиме ефектот кај целната група т.е. кај другите.
Ај други пишете нешто.
ХЕХЕ, ова не е кампања за борба против алкохолизам, па да каже некој „јас бев алкохоличар, а сега не сум“.
Национлано освестување не се прави преку ноќ ниту се прави со една, две или три кампањи. Многу време треба да помине за човек да стане национално освестен (ако не бил), па за тоа време тој постепено ќе заборави дека некогаш бил неосвестен. Не е ова состојба на црно и бело. Денес не сум, утре сум. Голема градација има во националната свест, некој е помалку свесен некој е повеќе свесен. Со овие кампањи треба да се подигне свеста, а не да се вреже кај оној што ја нема. Тешко дека ќе се најде човек кој ќе каже дека кампањата му помогнала. Таа неосетно влијае на нас.
Ефектот од кампањата лесно може да го видиме.
Ќе дадам пример од Хрватска. Во јануари на СП во ракомет, на отварањето играа домаќинот Хрватска против Ј.Кореа. Имаше преку 15000 публика и „жешка“ атмосфера. Кога се појавија на терен ракометарите на Ј.Кореа цела публика беше на нозе и аплаудираше !!! Кога почна наптреварот, нормално дека имаше свирежи тоа е веќе спортскиот дел.
Кога слично нешто ќе се случи и кај нас тогаш може да зборуваме дека има ефект од кампањата.