Прашања за Христијанството I

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
30 март 2010
Мислења
1.441
Поени од реакции
400
Не (по кој знае кој пат).

Отецот и Светиот Дух не „останаа„ на Небесата без Синот, туку заедно со Синот. А Синот воедно беше заедно и со Исуса Христа на Земјава, но и со Отецот и со Духот Свет на Небесата. Отецот, Синот и Духот се наоѓаат во непрекидна заедница-не се разделуваат.

Немет логика, а?
Нема логика затоа што Исус зборуваше за “својот татко“ дека е на небесата. И викаше тој што ме прати. Е сега како да е со него кога го изговара ова ?

--- надополнето ---

1. Не, Бог нема мајка. Богочовекот Христис има-Богородица.

2. Еве едно место, во кое Христос Го споемнува Дхот Свет:

„...Јас ќе Го помолам Отецот и Тој ќе ви даде друг Утештител за да биде со вас довека....„
„...Духот на вистината, Кого светот не може да Го прими, зашто не Го виде, ниту Го познава; а вие Го познавате, зашто во вас е и во вас ќе биде...„
(Евангелие по Јован, 14.16 и 14.17)

Или ова:

„..А Утешителот пак, Духот Свети, кого што Отецот ќе Го испрати во Мое име, Тој ќе ве научи на се и ќе ви напомни за се што сум ви зборувал...„
(Евангелие по Јован, 14.25).
Во нас е “светиот дух “?

--- надополнето ---

Не е ваљда озбилно да прашуваш веќе 2-3 страни вакви прашања? Или копираш делови од сајтот исламски центар.орг?
Озбилно е затоа што треба да ми се разјасни. И јас сакам да видам како верувате. Ако пак ти не знаеш да одговориш не мора и ако ти е мака да читаш затвори си ги очите или прескокнувај ме никој не те тера со сила да ме читаш.

--- надополнето ---

А ти што сакаш да кажеш дека Бог у кој што веруваш ти е правиот?
Немаш ти ни најмала представа што е Бог , да имаше немаше да поставуваш вакви глупи прашања .
Тоа е тоа , вистината е таа и произлегува од тоа што го имаш напишано предходно.
Од кај па ти знаеш ја во што верувам ? Да не ти кажа ОШО?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Нема логика затоа што Исус зборуваше за “својот татко“ дека е на небесата. И викаше тој што ме прати. Е сега како да е со него кога го изговара ова ?

--- надополнето ---


Во нас е “светиот дух “?
Нема логика, оти упорно сакаш да знаеш, т.е. духовните категории да ги сведеш на ниво од човечка логика и рационализам. Таа грешка веќе ја направи славниот Тома Аквински па го изврте изворното учење од духовно во рационално. Од Аквински, и сите протестанти повеќе милуваат да знаат, а помалки или ич да веруваат.

На поединци кои не веруваат туку сакаат да знаат, тешко може да им се објаснат катеогиите на духот. Таквите, све сакаат да разберат детаљно, небаре преку таа детаљност. све ќе им стане јасно „у секунда„.

Да, Исус Богочовекот навистина вели дека Отецот Го прати-и тоа е точно! Навистина, Отецот Го испрати својот Син Единороден, Кој во Светов дојде „материјалзиран„ преку човекот Исус, па Исус, преку Синот Божји, ни случајно не лаже дека Е пратен од Својот Отец!

„Во нас е Светиот Дух„ не е буквална категорија, туку ја означува присутноста на духот/душата во секого од нас, која ни е дадена од Светиот Дух. Имено, според Симболот од верата, Светиот Дух е „...Господ, Кој дава живот..„ па затоа Апостолот Јован и вели дека Светиот Дух е во нас-не буквално и физички присутен во нас (оти Божјата и човечката природа се неспоиви поради гревот човеков па затоа Духот Свет не е физички во нас присутен), туку преку душата, која од Духот и ни е дадена. Од друга страна пак, оние поедицни кои достигнале висок степен од телесна и духовно-душевна очитеност, удостоени се да ја примаат нестворената енергија-благодатта Божја. „Врз„ таквите поединци, се излева и енергијата од Духот Свет. Таквите поедници, не живеат според својата своеглавост, туку според волјата Божја, па преносно кажано, Бог живее „во„ нив.
 
Член од
30 март 2010
Мислења
1.441
Поени од реакции
400
Фала Мики што се потруди да објасниш го ценам твојот труд иако не можам да ги сфатам трите Богови разбирам дека мислите дека се едно, но кога Исус дојде на земјата како тоа се разделија не ми е јасно и не мора ова пак да го објаснуваш бидејќи сметам дека нема одговор. И јас никако не можам да замислам како тоа Богот да се жртвува, но секој си има право да си мисли за Бог како што сака.
Поздрав..
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
zasto go izbegnuvas moeto prasanje ? ako ne vie radica togas bi sakal nekoj drug da mi odgovori .

pozdrav radica
kako go gledate trojstvoto koga isus imal 2 god ili koga bil vo majcinata utroba, ili pred da se rodi isus , dali i togas imalo trojstvo.?
i uste edno najiskreno prasanje se nadevam ke mi odgovoris.

kakoe mozno nitu eden verovesnik ne dosol so veruvanjeto na trojstvo.
da recime golemiot verovesnik mojsej voopsto ne objavil nesto za i okolu trojstvoto dalie e spomnato vo torata za trojstvoto?

vie veruvate t.e hristijanite vo takanarecenoto trojstvo ,, togas zasto mojsej voopsto ne rekol nisto i ne objasnal nitu pak isus ne go objasnal vo podrobnosti ,
vie veruvate deka trojstvoto e kluc za vasiot uspeh i spas i deka nikoj nema da bide spasen bez nego,,,,,
pa se postavuva prasanjee

KAKOE MOZNO SITE VEROVESNICI POCNI OD ADAM PA DO ISUS DA ZAMINALE NA ONOJ SVET BES DA GO OBJAVAT TROJSTVOTO I DA JA OBJASNAT TAA VERA (VERUVANJETO VO TROJSTVO)ovie verovesnici sigurno nemad da bidat spaseni stom ne veruvale vo trojstvoto.
se nadevam na odgovor radicaa
sekoe dobro i golem pozdrav do tebe
 

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
zasto go izbegnuvas moeto prasanje ? ako ne vie radica togas bi sakal nekoj drug da mi odgovori .

pozdrav radica
kako go gledate trojstvoto koga isus imal 2 god ili koga bil vo majcinata utroba, ili pred da se rodi isus , dali i togas imalo trojstvo.?
i uste edno najiskreno prasanje se nadevam ke mi odgovoris.

kakoe mozno nitu eden verovesnik ne dosol so veruvanjeto na trojstvo.
da recime golemiot verovesnik mojsej voopsto ne objavil nesto za i okolu trojstvoto dalie e spomnato vo torata za trojstvoto?

vie veruvate t.e hristijanite vo takanarecenoto trojstvo ,, togas zasto mojsej voopsto ne rekol nisto i ne objasnal nitu pak isus ne go objasnal vo podrobnosti ,
vie veruvate deka trojstvoto e kluc za vasiot uspeh i spas i deka nikoj nema da bide spasen bez nego,,,,,
pa se postavuva prasanjee

KAKOE MOZNO SITE VEROVESNICI POCNI OD ADAM PA DO ISUS DA ZAMINALE NA ONOJ SVET BES DA GO OBJAVAT TROJSTVOTO I DA JA OBJASNAT TAA VERA (VERUVANJETO VO TROJSTVO)ovie verovesnici sigurno nemad da bidat spaseni stom ne veruvale vo trojstvoto.
se nadevam na odgovor radicaa
sekoe dobro i golem pozdrav do tebe
Не го избегнувам одговорот, но ти ги избегнуваш сите одговори на Мики1, во нив е даден твојот одговор. Но, со сета почит, лошо е кога одговорот не сакаш да го видиш, а се наоѓа пред твоите очи :)
Тројството постоело отсекогаш, значи и кога имал Исус 2 години, и кога имал 10, 20, 33.
Адам не знаев дека е веровесник, или пратеник, туку само прв човек, маж на Земјата кој Бог го створил вдахнувајќи му душа.
и грешка си за Исус, Тој го објавил тројството, треба да цитирам од Библијата сега? И за џабе ќе биди оти пак ќе речите дека тоа е допишано! :)

Стариот завет е, исто така, завет на Троичното Божество, но со оглед на пројавувањето и улогата на лицата од Света Троица, местата во кои за нив се зборува можат да се поделат во три групи.

Првата група ја сочинуваат оние места каде што Бог зборува за Себе во множина, истовремено задржувајќи го поимот за Себе како за еден. Тие зборуваат дека во Бога има повеќе лица, а нивниот број не го одредуваат точно. Тие места се: „Потоа рече Бог: Да создадеме човек според Нашиот образ и подобие како што сме Ние..., и го создаде Бог човекот според образот Свој” (1.Мој. 1,26-27). „Ете, Адам стана како еден од Нас” (1.Мој. 3,22). Второ место е: „Рече Господ: Ајде да слеземе и да им го збркаме јазикот нивни за да не се разбираат еден со друг што зборуваат! И така Господ ги растури оттаму по целата земја, и престанаа да го ѕидаат градот и кулата. Затоа тој се нарече Вавилон, зашто таму го збрка Господ јазикот на целата земја” (1.Мој. 11,7-9). Во овие цитирани места Бог се советува и беседи со други лица во множина, Кои се рамни на Него. Од текстовите се гледа дека во Неговата една суштина постојат повеќе лица, иако тука не е прецизирано дека тие се три. Некои тврдат дека тоа се ангелите. Тоа не е точно, бидејќи тие не се собеседници рамни на Бога, а собеседниците во цитираниот текст се рамни на Него. Исто така, ангелите немаат творечка моќ, туку и тие се слуги и творенија Божји, а овде, увидуваме дека Бог со Своите собеседници заедно го создава светот и човекот, па сите имаат творечка моќ. На Бога не му треба помош од Неговите несовршени созданија и слуги. Други, пак, велат дека Бог беседел сам со Себе, како што прават некои луѓе за да се поттикнат за некоја работа. Но тоа не е точно. Бог е семоќен и не Му треба никакво поттикнување. Трети, пак, велат дека Бог за Себе говори во множина со “Ние” како што прават силните властодршци овде на земјата. Меѓутоа, овој обичај е од подоцнежно потекло, бидејќи самиот Мојсеј никаде за себе не зборува во множина, а исто така Бог е далеку од секаква човечка суета, та за Себе да се изразува така. Еве мало објаснува

Во втората група спаѓаат оние места кои го одредуваат бројот на Божествените лица како три, но помеѓу нив не се прави разлика и не се употребуваат лични имиња. Во овие места спаѓа она, во кое се опишува Божјото јавување на Аврам кај Мамрискиот даб, во облик на тројца патници: „Потоа му се јави Господ (на Авраама) кај дабот Мамре кога седеше пред вратата од шаторот свој, на пладнина. Откако ги крена очите свои, виде Троица мажи како стојат спроти него. Откако ги виде, им притрча во пресрет пред вратата на шаторот свој, и им се поклони доземи. И рече: Господи, ако сум нашол милост пред Тебе, немој да го одминеш слугата Свој” (1.Мој. 18,1-3). Овде јасно се гледа дека Аврам гледа Троица, а разговара со Еден. Господ во три лица рамни на Себе води разговор со Авраама во име на еден, па затоа разговорот завршува со зборовите: „И Господ замина, откако престана да зборува со Авраам” (1.Мој. 18,33). Црковното предание во ова јавување гледа богојавление, јавување на Света Троица. Блажени Августин вели: „Авраам среќава Троица, а се поклонува на Еден. Здогледувајќи Троица, тој ја дознал тајната на Света Троица, а поклонувајќи се на Еден, тој исповедал еден Бог во три лица”.

Слична објава на Света Троица е и серафимската песна што ја слушал пророк Исаија за време на своето видение од Бога: „Свет, свет, свет е Господ Саваот” (Иса. 6,3). Ова укажува на троичноста на лицата на Бога. Трикратното повторување на зборот свет, покажува дека се однесува на едниот Бог во Троица. Свети Атанасиј Велики вака го толкува ова место од Светото писмо: „Кога серафимите Го славословат Бога, говорејќи трикратно, свет, свет, свет е Господ Саваот, тие Го славословат Отецот и Синот и Светиот Дух... Зашто Отецот и Синот и Светиот Дух е Господ Саваот, бидејќи едно е Божеството и еден е Бог во три ипостаси”. Пророкот Го видел Господа како седи на висок престол и го слушал Неговиот глас кој зборува: „Кого да испратам и кој ќе отиде заради нас?” (Иса 6,8). Значи, Бог се обраќа со прашање на Себе рамните. Тоа го потврдува и евангелистот Јован (Јован 12,41), како и во книгата Дела на светите апостоли (Дела 28,25-26).

Третата група ја сочинуваат оние места на Стариот завет кои поодредено ги опишуваат и ја подвлекуваат разликата помеѓу лицата на Света Троица, нарекувајќи ги со нивните имиња. Така, за личноста на Синот и Неговото Божество се зборува во месијанските пророштва: „Господ ми рече: Ти си Син Мој, Јас денес Те родив” (Псал. 2,7). „Му рече Господ на мојот Господ: Седи од Мојата десна страна, додека ги ставам непријателите Твои во подножјето на нозете Твои... Те родив уште пред да постои ѕвездата Деница” (Псал. 109,1 и 3). Самиот Бог Отец Го нарекува Месијата Бог: „Затоа, Боже, Твојот Бог, Те помаза со елеј на радоста повеќе од Твоите соучесници” (Псал. 44,7). Кај пророк Исаија, Месијата се нарекува “Емануил” (Иса. 7,14) и уште се нарекува: „Советник, Чудесен, Бог силен, Отец вечен, Кнез на мирот” (Иса. 9,6). Сите овие места ја покажуваат самостојноста на Неговата личност и Неговото Божество.

На личноста и Божеството на Светиот Дух укажуваат следниве места: „Духот Божји лебдеше над водата” (1.Мој. 1,2). Бог преку пророкот Захариј вели дека: „Законот и зборовите ги испраќаше Господ Саваот преку Својот Дух до поранешните пророци” (Зах. 7,2). Најјасно сведоштво за Светиот Дух се наоѓа во месијанските пророштва: „Господ Бог ме испрати и Неговиот Дух” (Иса. 48,16) и „Духот на Господ Бог е врз Мене, зашто Господ Ме помаза за да им благовестувам на бедните... “ (Иса. 61,1). Псалмопејачот Давид покајнички се моли: „Не отфрлувај ме од лицето Свое и Светиот Дух Твој не одземај Го од мене” (Псал. 50,11).

Сепак, најјасно сведоштво во Стариот завет за Света Троица се наоѓа во книгата Мудрост Соломонова, каде богомудро се вели: „Волјата Твоја кој ќе ја познае, ако Ти мудроста не си ни ја дал и одозгора не ни го беше испратил Твојот Свет Дух?” (Мудр. Сол. 9,17).

Новиот завет е откровение на Света Троица за Света Троица. Во него Отецот го праќа Синот и дејствува преку Него, Синот Го открива Отецот и Го наговестува Светиот Дух, а Светиот Дух го продолжува делото на Синот. Се бива од Отецот преку Синот во Светиот Дух. Во Новиот завет се е од Света Троица и се е во Света Троица, зашто Спасителовата проповед на земјата е проповед за едниот Бог во три лица.


извор
 

The_LiGhT'

Stop DISCRIMINATION
Член од
29 април 2009
Мислења
587
Поени од реакции
123
Prasanje do popovite, bez niedna misla na provokacija, zosto nikogas ne se zenaat...
 

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
Prasanje do popovite, bez niedna misla na provokacija, zosto nikogas ne se zenaat...
католичките свештеници не смеат да се женат и не смеат никогаш да имаат сексуален однос со жена, тоа не се однесува на православните, освен мислам на поглаварите на Црквата. За другите цркви незнам...
И престани да прашуваш вакви прашања, ама апсолутно никој нема да биде испровоциран, поздрав:smir:
 

The_LiGhT'

Stop DISCRIMINATION
Член од
29 април 2009
Мислења
587
Поени од реакции
123
католичките свештеници не смеат да се женат и не смеат никогаш да имаат сексуален однос со жена, тоа не се однесува на православните, освен мислам на поглаварите на Црквата. За другите цркви незнам...
И престани да прашуваш вакви прашања, ама апсолутно никој нема да биде испровоциран, поздрав:smir:
Radica fala za odgovorot, jas samo sakav da znam zosto, eve ti kaza poglavarite na crkvata, kaj citale deka ne treba da ze zenaat, i edno drugo prasane, vo mojot reon ima nekoi momcinja da kazam nad 40 i nesto godini i tie isto taka ne se zeneti i koga gi prasuva nekoj zosto ne se zenat vikat deka sakat da bidat stari bekari, moze li i ova nekoj da mi go objasni, pozdrav i do tebe.:smir:
 
Член од
30 март 2010
Мислења
1.441
Поени од реакции
400
Е сега овие старите беќари никогаш нема да имаат однос ? А зошто тоа така ? И тие свештениците зошто да немаат односи ?
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Prasanje do popovite, bez niedna misla na provokacija, zosto nikogas ne se zenaat...
Тоа е небиблиска догма во православната и католичката црква. Едноставно така тие самите на своја рака си одлучиле.
Во православието ако си женет може да станеш поп, ама ако си поп, не смееш да се жениш :)
Додека ако сакаш да бидеш монах, или епископ, или архиепископ, тогаш ќе мора и да се разведеш од жената. Ова е сосема спротивно на Библијата, ама ете, на нив воопшто не им е гајле што вели Библијата.

"Според тоа, епископот треба да биде: непорочен, маж на една жена," (1 Тимотеј 3:2, Библијата)

Наспротив правосланвите и католиците, библиските христијани немаат забрана за брак и сексуални односи (се разбира во бракот) независно од нивната служба (функција) во црквата.
 

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
Radica fala za odgovorot, jas samo sakav da znam zosto, eve ti kaza poglavarite na crkvata, kaj citale deka ne treba da ze zenaat, i edno drugo prasane, vo mojot reon ima nekoi momcinja da kazam nad 40 i nesto godini i tie isto taka ne se zeneti i koga gi prasuva nekoj zosto ne se zenat vikat deka sakat da bidat stari bekari, moze li i ova nekoj da mi go objasni, pozdrav i do tebe.:smir:
Епа зошто католичките свештеници не смеат да се женат незнам. Само знам дека тоа црквата им го забранува.Најверојатно за да му бидат целосно посветени на Бога во своето учење, да немаат никакви мисли кон жените, значи тоа задоволство како луѓе им е забрането, но бидејќи се свештеници кои треба својот живот да го посветат на Бога, на некој начин им се оправдува. Додуша кога ќе ми текни како некои католички свештеници тоа го злоупотребиле ми се гади, ама нема бегање од вистината.:pipi:
Поглаварите на црквата имаат право да се женат додека се попови, но откога ќе станат поглавари на црква, тогаш не смеат повеќе да имаат интимни односи со неа, ова се однесува на православните свештеници, и колку е тоа точно тоа незнам. Нека ме поправи некој ако грешам.
Беќар е младо момче кое не е женето, значи слободно момче, а кога веќе е во поодминати години и му е 'поминато времето за женење' тогаш станува стар беќар, стар слободен маж. Ете тоа е, бевме малку оф-топик! :) Не знаев дека муслиманите не го користат тој израз!

--- надополнето ---

Е сега овие старите беќари никогаш нема да имаат однос ? А зошто тоа така ? И тие свештениците зошто да немаат односи ?
Еј кој вели дека старите беќари никогаш немаат односи, лелееее ме изнасмеа :):):)

--- надополнето ---

Тоа е небиблиска догма во православната и католичката црква. Едноставно така тие самите на своја рака си одлучиле.
Во православието ако си женет може да станеш поп, ама ако си поп, не смееш да се жениш :)
Додека ако сакаш да бидеш монах, или епископ, или архиепископ, тогаш ќе мора и да се разведеш од жената. Ова е сосема спротивно на Библијата, ама ете, на нив воопшто не им е гајле што вели Библијата.

"Според тоа, епископот треба да биде: непорочен, маж на една жена," (1 Тимотеј 3:2, Библијата)

Наспротив правосланвите и католиците, библиските христијани немаат забрана за брак и сексуални односи (се разбира во бракот) независно од нивната служба (функција) во црквата.
Едно прашање за тебе:helou:

Чорбаџи, зошто Исус немал жена?
 

The_LiGhT'

Stop DISCRIMINATION
Член од
29 април 2009
Мислења
587
Поени од реакции
123
Ova malku mi izgleda:uvo:, navistina e ova nelogicno, zosto da ne moze da se zenis ako si pop sto ti zabranuva toa, i neli treba covekot da se zadovoluva, neli so ova se diskriminirani zenite, sega ako si zenet treba da se razvedes so zenata zatoa sto si pop :raz:.


Radica znam i kaj nas e istiot zbor bekar toj sto ne e zenet, ama tie vikat deka sakat da bidat ztari bekari, mozebi ic da ne se zenat koj znae.:toe:
 

Круме

Life, Get One!
Член од
28 март 2010
Мислења
449
Поени од реакции
32
Ја барав нешто по темиве да ве прашам нешто и на крај решив да си прашам овде... Дозволете да ви раскажам за религиозната историја на мојата фамилија... Ќе бидам краток и јасен...

Си бил мојот прадедо едно време многу богат човек (околу 1900). Арно ама тогаш дошле Турците во неговото село и ги бутнале во затвор сите богати луѓе од тоа село во Истамбул. Ги бирале богати нели по тоа кој колку добиток имал дома, колку земја поседувал и слично... И ги осудиле на затвор 101 година. Зошто? Им рекле вака: Сменета ја вашата вера од православни во протестанти и ќе ве ослободиме. Ако лажно си ја смените верата (демек само во затворот да речеш дека си протестант а надвор коа ќе излезеш пак да си бидеш православен) ќе најдеме и ќе ве ја отсечеме главата. И шо ќе се праи? Да се родиш во затворот нема да живееш 101 година а па камоли... а дедо имал мали деца и жена и слично... Ја сменил верата во протестант.

Така дедо ми растел во протестант. Но кога дошло време да се жени и кога ја побарал раката на баба ми, условот бил да се венчаат во православна цркава (а дедо ми протестант). Ама пошто дедо многу ја сакал баба ми, така и било. Дедо ми се венчал во православна црква.

Сега татко ми доаѓа ваљда 50% православен - 50% протестант а? А мајка ми е православна? Е ПА ШТО СУМ ЈАС НА КРАЈ?! 75% православен и 25% протестант?! :nesvest: :pos2:

Да одам во двете цркви?! Не сум крстен, ако некој ден решам да го правам тоа, во која црква ќе треба да одам? Ако ме прашувате мене, повеќе ми се допаѓа протестантската вера затоа што има некои пореални погледи на некои работи... ама тоа друг пат...
 

radica

never mind
Член од
21 октомври 2007
Мислења
599
Поени од реакции
36
Ја барав нешто по темиве да ве прашам нешто и на крај решив да си прашам овде... Дозволете да ви раскажам за религиозната историја на мојата фамилија... Ќе бидам краток и јасен...

Си бил мојот прадедо едно време многу богат човек (околу 1900). Арно ама тогаш дошле Турците во неговото село и ги бутнале во затвор сите богати луѓе од тоа село во Истамбул. Ги бирале богати нели по тоа кој колку добиток имал дома, колку земја поседувал и слично... И ги осудиле на затвор 101 година. Зошто? Им рекле вака: Сменета ја вашата вера од православни во протестанти и ќе ве ослободиме. Ако лажно си ја смените верата (демек само во затворот да речеш дека си протестант а надвор коа ќе излезеш пак да си бидеш православен) ќе најдеме и ќе ве ја отсечеме главата. И шо ќе се праи? Да се родиш во затворот нема да живееш 101 година а па камоли... а дедо имал мали деца и жена и слично... Ја сменил верата во протестант.

Така дедо ми растел во протестант. Но кога дошло време да се жени и кога ја побарал раката на баба ми, условот бил да се венчаат во православна цркава (а дедо ми протестант). Ама пошто дедо многу ја сакал баба ми, така и било. Дедо ми се венчал во православна црква.

Сега татко ми доаѓа ваљда 50% православен - 50% протестант а? А мајка ми е православна? Е ПА ШТО СУМ ЈАС НА КРАЈ?! 75% православен и 25% протестант?! :nesvest: :pos2:

Да одам во двете цркви?! Не сум крстен, ако некој ден решам да го правам тоа, во која црква ќе треба да одам? Ако ме прашувате мене, повеќе ми се допаѓа протестантската вера затоа што има некои пореални погледи на некои работи... ама тоа друг пат...
Прво објасни ми како Турците го натерале твојот дедо да конвертира во протестантизам, а не во ислам. Тука нешто не ми е јасно...

Второ, ти си она што сакаш да бидеш, верата твоја ја определува твоето срце, а тоа значи и Црквата ја определуваш ти самиот.Затоа имаш и форуми, и интернет, и еден милион книги, ти си оној кој одлучува, не твоите родители, тие можат и да те крстат во Правослвна Црква, но ти можеш да ја смениш таа црква ако во некој поглед не се согласува со твоите мислења.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Се согласувам со Радица. Варата, искрената вера не се наследува. Таа е твое лично убедување Круме. Националноста е она што го наследуваме од нашите родители, но не и верата. Некој рекол: Бог нема внуци и внуки, туку само синови и ќерки :) Со други зборови, ти не можеш да веруваш во Бог преку твоите родители или преку кумот. Ако сакаш да бидеш верник, треба да имаш лична врска (поврзаност) со Бог.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom