Законот на Телема

Г

Господ

Гостин
>Implying дека твојот пристап е open-minded и објективен а не профан...

Значи,ти бараш некој да ти се докажува за да ти пресудиш.
Верувај тука никој нема да го стори тоа.
Судењето за некој друг е најчиста форма на ограничување.
Прочита ли за старата жена?
Си облекол ли нешто од бутикот или само се смееш покажуваш со прст и викаш хаха носите старомодна облека.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
>Implying дека твојот пристап е open-minded и објективен а не профан...

Значи,ти бараш некој да ти се докажува за да ти пресудиш.
Верувај тука никој нема да го стори тоа.
Судењето за некој друг е најчиста форма на ограничување.
Прочита ли за старата жена?
Си облекол ли нешто од бутикот или само се смееш покажуваш со прст и викаш хаха носите старомодна облека.
Без навреда, меѓутоа кој дел од аман ни ми помагај со објаснувањата на темата не го разбра?
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.315
Поени од реакции
12.323
Нема да спорам повеќе, мислам дека се разбравме. Само едно прашање, кога велиш Поздрав кон Сонцето, зборуваш за збирот на јога вежби или за нешто друго?
Зборувам за нешто друго!
А тоа нешто друго е ова: Liber Resh vel Helios svb figura CC или позната како Поздрави на Сонцето.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Може ова да ми го појасниш? Превземено е од официјалната страна од твојот линк.

Почитувајќи го концептот на индивидуална душа, Телемата ја следи традиционалната Херметика во доктрината дека секој човек поседува душа или „Светлосно Тело„ поставена во вид на фолии или обвивки околу физичкото тело. Се смета дека секој човек го има својот личен Аугоеидес или Свет Ангел Чувар; тој може да се сфати како Повисоко Себство и како одвоено божествено суштество. Со концептот на живот-по-животот, самиот живот се смета како континуиран, со смртта како интегрален дел на целината. Смртниот живот умира за да може да продолжипак. Аугоеидесот, сепак е бесмртен и не е подложен на животот или смртта.
Паралелно со Будистичката доктрина, Светлосното Тело се смета за подложно на метемпсихоза или реинкарнација по смртта на телото. Исто се смета дека ова Светлосно Тело
еволуира во мудроста, свеста и спиритуалната сила преку циклусот на метемпсихози за луѓето посветени на спиритуалниот напредок; до тој степен што судбината по смртта може да биде определена од Волјата на индивидуата.



Овој концептот за енергетско тело е веројатно едно од најопштите места во повеќето езотерични учења, само што постојат повеќе варијанти. Атеистичката варијанта смета дека енергетското тело е производ на материјалното тело, и умира заедно со него. Теистичката варијанта, а се чини дека тоа е овде случај, го поистоветува енергетското тело со терминот душа, и смета дека е неуништливо и подложно на селење во друго тело или како во монотеистичките религии, душата или енергетското тело ја чека одлуката на големиот судија...

Всушност, сите митови на човештвото, мотивирани од стравот од смрта можат да се сведат на двете варијанти на “двојникот“, кој по смрта на физичкото тело се сели во друго тело, или оди во вечното пребивалиште (рајот или пеколот). На оваа тема на сите им ја препорачувам Човекот и смртта од Едгар Морен...

Мене ме интересира каков е ставот на телемитската теологија спрема самосвеста, односно дали свеста за себе ја преживува смрта. Во Будизмот колку што сум запознат, самосвеста не ја преживува смртта, и селидбата на душата од едно во друго тело подразбира несеќаваќе за претходниот живот иако некои екстремни настани можат да предизвикаат сеќавање на одредени моменти од претходните животи. Во суштина, метамопсихозата е слаба варијанта на живот после смртта, и многу послаба утеха од утехата што ја даваат монотеистичките религии.

Второто прашање се однесува на односот на енергетското тело со Аугоеидес или Светиот Ангел Чувар. Тој концепт не ми е познат. Што претставува Аугоеидес, и каква е неговата врска со поединецот за време на животот и после смртта?
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.315
Поени од реакции
12.323
Може ова да ми го појасниш? Превземено е од официјалната страна од твојот линк.

Почитувајќи го концептот на индивидуална душа, Телемата ја следи традиционалната Херметика во доктрината дека секој човек поседува душа или „Светлосно Тело„ поставена во вид на фолии или обвивки околу физичкото тело. Се смета дека секој човек го има својот личен Аугоеидес или Свет Ангел Чувар; тој може да се сфати како Повисоко Себство и како одвоено божествено суштество. Со концептот на живот-по-животот, самиот живот се смета како континуиран, со смртта како интегрален дел на целината. Смртниот живот умира за да може да продолжипак. Аугоеидесот, сепак е бесмртен и не е подложен на животот или смртта.
Паралелно со Будистичката доктрина, Светлосното Тело се смета за подложно на метемпсихоза или реинкарнација по смртта на телото. Исто се смета дека ова Светлосно Тело
еволуира во мудроста, свеста и спиритуалната сила преку циклусот на метемпсихози за луѓето посветени на спиритуалниот напредок; до тој степен што судбината по смртта може да биде определена од Волјата на индивидуата.



Овој концептот за енергетско тело е веројатно едно од најопштите места во повеќето езотерични учења, само што постојат повеќе варијанти. Атеистичката варијанта смета дека енергетското тело е производ на материјалното тело, и умира заедно со него. Теистичката варијанта, а се чини дека тоа е овде случај, го поистоветува енергетското тело со терминот душа, и смета дека е неуништливо и подложно на селење во друго тело или како во монотеистичките религии, душата или енергетското тело ја чека одлуката на големиот судија...

Всушност, сите митови на човештвото, мотивирани од стравот од смрта можат да се сведат на двете варијанти на “двојникот“, кој по смрта на физичкото тело се сели во друго тело, или оди во вечното пребивалиште (рајот или пеколот). На оваа тема на сите им ја препорачувам Човекот и смртта од Едгар Морен...

Мене ме интересира каков е ставот на телемитската теологија спрема самосвеста, односно дали свеста за себе ја преживува смрта. Во Будизмот колку што сум запознат, самосвеста не ја преживува смртта, и селидбата на душата од едно во друго тело подразбира несеќаваќе за претходниот живот иако некои екстремни настани можат да предизвикаат сеќавање на одредени моменти од претходните животи. Во суштина, метамопсихозата е слаба варијанта на живот после смртта, и многу послаба утеха од утехата што ја даваат монотеистичките религии.

Второто прашање се однесува на односот на енергетското тело со Аугоеидес или Светиот Ангел Чувар. Тој концепт не ми е познат. Што претставува Аугоеидес, и каква е неговата врска со поединецот за време на животот и после смртта?
За врската на човекот со својот Ангел Чувар, не е умесно да се расправа. Премногу осетлива е таа тема и премногу лична. Можеби е подобро да ја разгледаш книгата Разбудениот свет и патот на Лола :)
А и во документот од каде што извади мал дел пишува вака:

Според Телемитската доктрина искажувањето на божествениот закон во Еонот на Хорус е „Прави што ти е волја“. Овој „Закон на Телема“ како што е наречен не треба да се сфати како дозвола да се спроведува секоја моментална желба, туку како должност да се открие Вистинската Волја или вистинската цел во животот и таа да се исполни; оставајќи ги другите да го прават истото на свој единствен начин. „Прифаќањето“ на Законот на Телема го дефинира Телемитот; откривањето и извршувањето на Вистинската Волја е основна цел на сите Телемити.
Постигнувањето на „Знаење и Разговор со Светиот Ангел Чувар“ се смета за интегрален дел од тој процес. Препорачаните методи и пракси во тој процес се многубројни и различни; групирани се под името „Магика“. - Теологија на телемата
И во извадокот што ти го посочи доволно добро е опишан Светиот Ангел Чувар.

Може да се разгледа како за споредба и египетскиот концепт на душата како е поделена (во книгите на Баџ), или пак кабалистичките нивоа на душата, на свеста и што со нив.

За смртта има на повеќе места пишувани есеи, во Коментарите на Либер AL, во Книга на мудроста или лудоста. Нормално, нема ништо концизно, јасно, логично запишано никаде по овие книги.

Еве за смртта мал осврт (сосема мал за неупатени во праксите). Може да ја видиш и Liber 106 , ако некако ти ја задоволи логиката, која не е некој битен фактор во случајов.

Се вели во одредени книги дека со пракса, можно е да се сети човекот на својот континуитет низ универзумот.
Како што велиш ти, некои одредени „екстремни“ настани може да предизвикаат сеќавање (некои тоа го викаат бладање), но велат дека со одредени методи можно е без тие екстреми човекот да го придвижи сам целото тркало на заборавот.

П.С. Елифас Леви некаде по своите книги зборува за тоа дека човекот се сеќава, но ја заборава методата да ги прибира тие сеќавања и да има фајде од нив.

П.П.С. И бидејќи го спомнавме зборот магика, повелете прочитајте Што е Магика и Трите школи на магиката (нормално во кратки црти) за да бидете поупатени како аутсајдери и да ве натера можеби повеќе да истражувате и да имате пракса која толку упорно барам да ја имате! :smir:
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
За врската на човекот со својот Ангел Чувар, не е умесно да се расправа. Премногу осетлива е таа тема и премногу лична. Можеби е подобро да ја разгледаш книгата Разбудениот свет и патот на Лола :)
А и во документот од каде што извади мал дел пишува вака:

И во извадокот што ти го посочи доволно добро е опишан Светиот Ангел Чувар.

Може да се разгледа како за споредба и египетскиот концепт на душата како е поделена (во книгите на Баџ), или пак кабалистичките нивоа на душата, на свеста и што со нив.

За смртта има на повеќе места пишувани есеи, во Коментарите на Либер AL, во Книга на мудроста или лудоста. Нормално, нема ништо концизно, јасно, логично запишано никаде по овие книги.

Еве за смртта мал осврт (сосема мал за неупатени во праксите). Може да ја видиш и Liber 106 , ако некако ти ја задоволи логиката, која не е некој битен фактор во случајов.

Се вели во одредени книги дека со пракса, можно е да се сети човекот на својот континуитет низ универзумот.
Како што велиш ти, некои одредени „екстремни“ настани може да предизвикаат сеќавање (некои тоа го викаат бладање), но велат дека со одредени методи можно е без тие екстреми човекот да го придвижи сам целото тркало на заборавот.

П.С. Елифас Леви некаде по своите книги зборува за тоа дека човекот се сеќава, но ја заборава методата да ги прибира тие сеќавања и да има фајде од нив.

П.П.С. И бидејќи го спомнавме зборот магика, повелете прочитајте Што е Магика и Трите школи на магиката (нормално во кратки црти) за да бидете поупатени како аутсајдери и да ве натера можеби повеќе да истражувате и да имате пракса која толку упорно барам да ја имате! :smir:
Ми треба едноставен одговор на прашањето Кој е онтолошкиот статус на Ангелот Чувар? Пишува дека е повисока форма на себсво, кое не умира со смртта на телото. Каков е односот на Ангелот Чувар со концептот на самосвест?

Ги поставувам овие прашања затоа што сакам да оформам комплетен став за односот на телемата кон смртта. Мислам дека прашањата се еднозначни, и на нив може да се даде еднозначен одговор. Го прочитав линкот кој го понуди, нема еднозначен одговор таму. Колку што разбрав, умот на човекот (веројатно се мисли на она што јас го нарекувам самосвест) со помош на светлечкото тело опстојува уште малку, но потоа следи неизбежниот заборав на сопството.

Концептот на селење на душата во суштина е едноставен, и директно е превземен од Будизмот. Во Будизмот, целта е ослободување на душата е непрестаните селидби, на преселбата на душата се гледа како на процес кој треба да се прекине. Тоа е всушност централната тема во Будизмот, постоењето е зло, селидбата на душата е зло, ослободувањето се постигнува низ нирваната. Каков е ставот на телемата спрема ова прашање? Ако реинкарнацијата на душата е основата, кој се целите на поединецот во однос на неа, интерепретирани од телемата?
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.315
Поени од реакции
12.323
Ми треба едноставен одговор на прашањето Кој е онтолошкиот статус на Ангелот Чувар? Пишува дека е повисока форма на себсво, кое не умира со смртта на телото. Каков е односот на Ангелот Чувар со концептот на самосвест?

Концептот на селење на душата во суштина е едноставен, и директно е превземен од Будизмот. Во Будизмот, целта е ослободување на душата е непрестаните селидби, на преселбата на душата се гледа како на процес кој треба да се прекине. Тоа е всушност централната тема во Будизмот, постоењето е зло, селидбата на душата е зло, ослободувањето се постигнува низ нирваната. Каков е ставот на телемата спрема ова прашање? Ако реинкарнацијата на душата е основата, кој се целите на поединецот во однос на неа, интерепретирани од телемата?
За Ангелот Чувар доволно е кажано, ако не разбираш, истражувај по нашите книги, барај.

Значи Liber 106 не прочитана.
Извадок од истата:
…Дали сеуште си замрсена во трњата од џбунот на дива роза кои си ги вткајала во својот магичен танц по земјата? Зарем твоите очи не се доволно силни да ја издржат светлоста на ѕвездите? Мораш ли да се колебаш додека си сеуште во долината? Мораш ли да денгубиш со сенките на зајдисонце? Тогаш, ако тоа е твоја волја, немаш никакво право освен да правиш што ти е волја! Сакај ги сеуште овие призраци на земјата; си направила крал од себе; ако те прави среќна да си играш со играчки од материја, зарем тие не се направени да му служат на твоето задоволство? Тогаш следи ги во својот ум чудесните зборови од самата Стела на Откровението. Врати се ако тоа ти е волја од пребивалиштето на ѕвездите, живеј смртно и насладувај се. Затоа што во овој ден си прогласена за Господар на Небото и Земјата.
Liber CVI
Ова е одговор на твоето прашање за инкарнација. Кај нас нема „зло“ и грев. Убаво е дадено во горниот цитат. Зборот на гревот е ограничување!
Затоа и оној мал извадок за Трите школи на магиката. Да се види одприлика разликата кај сите и дали има разлика.

И ти кажав разгледај ги концептите за душа кај египетските ритуали, кабалистѕичките доктрини и пракси.
Филозофијата нема да ти помогне многу овде и како филозофите ја разбирале свеста или разумот.

Јас како телемит гледам на смртта како нулта точка од една континуална функција, дел од бесконечното тркалање. Дали ќе се сеќавам на она што е над нулата кога ќе сум во негатива ќе зависи од тоа како Руах е оделен од Нефеш и како Руах е врзан со Нешемах :)
Исто така бидејќи Руах работи во Формативниот свет (ако може така да се каже) потребно е Руах да се воздигне со пракси и разни методи до Бриах.
Можеби паметам нешто од праксите од претходниот живот па овој пат напредувам подобро тркалајќи се одново по лицето на земјата. :)

Во Книгата на Законот има стихови кои ја третираат Смртта.Не е мое да го интерпретирам Законот за друг. Се трудам колку толку да го избегнувам тоа.
Мислам дека од таму ќе добиеш подобар одговор отколку од мене иако конечен став да добиеш за нешто би требало малку да се запоти човек.

П.С. Ако прашуваше дали смртта е крај, не е. Ако прашуваш дали се враќаме од почеток, не се враќаме од почеток, бидејќи и нема почеток. Смртта е удар врз телото. Во зависност од Човекот ќе следи заборав или не.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
За Ангелот Чувар доволно е кажано, ако не разбираш, истражувај по нашите книги, барај.

Значи Liber 106 не прочитана.
Извадок од истата:
Ова е одговор на твоето прашање за инкарнација. Кај нас нема „зло“ и грев. Убаво е дадено во горниот цитат. Зборот на гревот е ограничување!
Затоа и оној мал извадок за Трите школи на магиката. Да се види одприлика разликата кај сите и дали има разлика.

И ти кажав разгледај ги концептите за душа кај египетските ритуали, кабалистѕичките доктрини и пракси.
Филозофијата нема да ти помогне многу овде и како филозофите ја разбирале свеста или разумот.

Јас како телемит гледам на смртта како нулта точка од една континуална функција, дел од бесконечното тркалање. Дали ќе се сеќавам на она што е над нулата кога ќе сум во негатива ќе зависи од тоа како Руах е оделен од Нефеш и како Руах е врзан со Нешемах :)
Исто така бидејќи Руах работи во Формативниот свет (ако може така да се каже) потребно е Руах да се воздигне со пракси и разни методи до Бриах.
Можеби паметам нешто од праксите од претходниот живот па овој пат напредувам подобро тркалајќи се одново по лицето на земјата. :)

Во Книгата на Законот има стихови кои ја третираат Смртта.Не е мое да го интерпретирам Законот за друг. Се трудам колку толку да го избегнувам тоа.
Мислам дека од таму ќе добиеш подобар одговор отколку од мене иако конечен став да добиеш за нешто би требало малку да се запоти човек.

П.С. Ако прашуваше дали смртта е крај, не е. Ако прашуваш дали се враќаме од почеток, не се враќаме од почеток, бидејќи и нема почеток. Смртта е удар врз телото. Во зависност од Човекот ќе следи заборав или не.
За Ангелот чувар не е скоро ништо кажано, но ако не сакаш да зборуваш, јас го почитувам твојот избор. Значи, Руах, Нефеш и Бриах. Сигуен сум дека постои едноставен и поформален начин да се каже тоа што сакаш да го кажеш. Изразувањето во слики и митови не е баш доблест. Филозофијата во секој случај може да помогне во објаснувањето на тоа како телемитите ја сфаќаат смртта. Религиозните и магиските школи и митови се прилично слични, постојат неколку калапи на кои сите се направени. Се што е потребно кај едно религиско или магиско учење да го разбереш, е да се ослободиш од шарениот израз и да го пронајдеш калапот на кој е направено...
 
Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
702
За Ангелот чувар не е скоро ништо кажано, но ако не сакаш да зборуваш, јас го почитувам твојот избор. Значи, Руах, Нефеш и Бриах. Сигуен сум дека постои едноставен и поформален начин да се каже тоа што сакаш да го кажеш. Изразувањето во слики и митови не е баш доблест. Филозофијата во секој случај може да помогне во објаснувањето на тоа како телемитите ја сфаќаат смртта. Религиозните и магиските школи и митови се прилично слични, постојат неколку калапи на кои сите се направени. Се што е потребно кај едно религиско или магиско учење да го разбереш, е да се ослободиш од шарениот израз и да го пронајдеш калапот на кој е направено...
The Holy Guardian Angel/Holy Genius is your Higher Self, the source of your divinity.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
The Holy Guardian Angel/Holy Genius is your Higher Self, the source of your divinity.
Алмала, јас се обидувам да ги преведам симболите и митовите на свој јазик, многу поапстрактен од овој кој се користи во телемата. Таа реченица така како што ја напиша не ми значи многу. Божји извор во мене, јас не верувам во Бог, за каков извор тогаш станува збор? Сигурен сум дека има некакво значење, но мора да го преведам. Повисокото јас, тоа ајде некако, можам да му најдам некакво место во мојот категоријален апарат...

Разбирањето кај мене во суштина е превод, од попримитивен симболички јазик, на понапреден, апстрактен...
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.315
Поени од реакции
12.323
За Ангелот чувар не е скоро ништо кажано, но ако не сакаш да зборуваш, јас го почитувам твојот избор. Значи, Руах, Нефеш и Бриах. Сигуен сум дека постои едноставен и поформален начин да се каже тоа што сакаш да го кажеш. Изразувањето во слики и митови не е баш доблест. Филозофијата во секој случај може да помогне во објаснувањето на тоа како телемитите ја сфаќаат смртта. Религиозните и магиските школи и митови се прилично слични, постојат неколку калапи на кои сите се направени. Се што е потребно кај едно религиско или магиско учење да го разбереш, е да се ослободиш од шарениот израз и да го пронајдеш калапот на кој е направено...
Има полесен начин да се каже сето тоа, но верувај дека ќе навлеземе во бескорисни филозофирања околу поимите, ќе се вмешаат и праксите и одредени „тајни“ така да ќе добиеме каша од која нема да има фајде многу. Можеби ќе ми кажеш дека може да се обидам да објаснам на полесен начин, но од искуство знам дека не оди тоа така. Горниот пост е технички одговор од моја страна. Точно, потребно е да се најде калап, но не по кој е направен системот(системот се знае од каде доаѓа, тоа е објавено), туку да се најде калап кој што на тебе најдобро ќе ти ја даде сликата на системот (бидејќи ние се базираме на флексибилен систем) и ќе имаш фајде од тоа или пак ќе го напуштиш, како ти е волја. Затоа ти кажав да видиш за Смртта во Liber AL и сам (дали со логично размислување, дали со медитација, дали со инвокација, дали комбинација од сето ова) да одредиш што е што. И има доволно за Светиот Анѓел Чувар, но кажав не е умесно да се расправа за него. Исто како и за темата сексуална магика. Тоа е премногу лична работа за да се расправа и да се филозофира околу тоа. Затоа и има сосема малку, воведни општи објаснувања кои повеќе ги збунуваат профаните отколку што нешто им објаснуваат. П.С. Споменуваш дека не веруваш во Бог. Во О.Т.О. има атеисти, христијани, муслимани, викани, да не набројувам уште што не ... Верувањето нема врска со праксите и напредувањето! Јас кога решавам некој проблем не верувам во резултатот, но со пракса верувам или не на методите кои ќе ме донесат до резултат. Дали е Бог, дали е Јаство, дали е Вишо Себтсво, дали е Махатмагуру Ванипашура, дали е Ништо (Ain) кај евреите итн итн и еден куп кованици е небитно. Преведи си на твој јазик и ПРАКСА! Ако има фајде добар превод ако не, менувај! :)
 
Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
702
Не знам баш дали овој израз е егзактно телемитски.
Па покушав онака, најпросто.....има многу повеќе да се збори за HGA/HG :toe:

Алмала, јас се обидувам да ги преведам симболите и митовите на свој јазик, многу поапстрактен од овој кој се користи во телемата. Таа реченица така како што ја напиша не ми значи многу. Божји извор во мене, јас не верувам во Бог, за каков извор тогаш станува збор? Сигурен сум дека има некакво значење, но мора да го преведам. Повисокото јас, тоа ајде некако, можам да му најдам некакво место во мојот категоријален апарат...

Разбирањето кај мене во суштина е превод, од попримитивен симболички јазик, на понапреден, апстрактен...
Не мораш да веруваш во било каков бог. До тебе е како ќе го сфатиш, ама од кратки муабети овде на форум не ми се верува дека ќе го најдеш она што го бараш.

А сликите, митовите и симболите се многу покомплицирани и подлабоки и зборови не можат да ги објаснат нити па да ги доловат. Да ги нарече примитивни....баш не знам дали тој опис одговара на она што они се.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
. Споменуваш дека не веруваш во Бог. Во О.Т.О. има атеисти, христијани, муслимани, викани, да не набројувам уште што не ... Верувањето нема врска со праксите и напредувањето!
Зарем не е контрадикторно да се биде христијанин или муслиман и истовремено телемит? Ако основата на христијанството и исламот е живот после смртта, не гледам како тоа се слага со доктрините на реинкарнацијата. А се работи за основни концепти. Плус, и христијанството и исламот бараат етички утврдени активности во согласност со писмото. Ако некој христијанин или муслиман се именува себе си како телемит, јас би рекол дека лончињата му се сериозно испомешани...

--- надополнето ---

Не мораш да веруваш во било каков бог. До тебе е како ќе го сфатиш, ама од кратки муабети овде на форум не ми се верува дека ќе го најдеш она што го бараш.

А сликите, митовите и симболите се многу покомплицирани и подлабоки и зборови не можат да ги објаснат нити па да ги доловат. Да ги нарече примитивни....баш не знам дали тој опис одговара на она што они се.
Се што може да се каже, може да се каже јасно. За се друго треба да се ќути...

:wink:
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.315
Поени од реакции
12.323
Зарем не е контрадикторно да се биде христијанин или муслиман и истовремено телемит? Ако основата на христијанството и исламот е живот после смртта, не гледам како тоа се слага со доктрините на реинкарнацијата. А се работи за основни концепти. Плус, и христијанството и исламот бараат етички утврдени активности во согласност со писмото. Ако некој христијанин или муслиман се именува себе си како телемит, јас би рекол дека лончињата му се сериозно испомешани...

--- надополнето ---



Се што може да се каже, може да се каже јасно. За се друго треба да се ќути...

:wink:
Знам веќе за тебе многу работи се контрадикторни, зошто пак да не е и ова? :)

Работата е што твојот став за некој дали му се или не збркани некакви лончиња е против законот на Телема! :)

Тоа што ти не гледаш како нештата се врзани, ги прави контрадикторни според твојата логика, или само неразбрани? Или сакаш сега јас да ти ги кажам нитките на поврзаност на различните системи и како е можно сето тоа?

Ти не разбираш што е Телема едноставно, нели? :vozbud: Ти не разбираш ни што е О.Т.О. по се изгледа.

Упорно доаѓаш на темава (се сеќавам дека на два трипати спомна дека се сме си кажале) иако не сакаш да ја студираш и прашуваш прашања за кои 100 пати кажав не водат никаде и дека на крај ќе одмавнеш со главата и ќе кажеш: Не! Ова е контрадикторно!
Нормално дека е контрадикторно кога не си запознаен со таков систем (на неиницирани толку им се дозволува, колку што има по книгите [но тоа мора да се помине за да се има ист јазик]) и работата на истиот и кои закони и пракси го одржуваат. Како јас тука да помогнам за да ја нема твојата контрадикторност?

Тоа значи дека ќе мора да се ќути бидејќи ќе разбереш лошо тоа што ќе ти се одговори, и ќе донесеш погрешен суд.

П.С. Можеби еден ден ќе разговараш со атеист кој е во О.Т.О. и можеби ќе најде начин да објасни како е тоа можно. Покрај бесконечнито пантеон на Богови, Демони, Божици итн итн :)
Но тоа е Телема. Прави што ти е волја и тоа нека биде цел закон.
Праксите ја пеглаат завесата преку која се гледаат нештата и сета таа контрадикторност или скептичност исчезнува и се заменува со нови покомплексни прашања кои можеби го надминуваат ова сегашно разбирање или пак не.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom