Трамвајот наречен ЖЕЛБА (на градоначалникот)

  • Креатор на темата Креатор на темата lav
  • Време на започнување Време на започнување
Трамвајот би бил добра опција доколку би се извел само на потегот од Ѓорче П. па се до Ново Лисиче, нема никакви пречки а може и да го заобиколува строгиот центар преку мостот кај Владата па да оди накај Бит Пазар и да се вклучи повторно преку мостот кај Н.Б.М. и правец Аеродром.

tramskmapwk5.jpg


Сепак доколку би бирал инвестиција...тоа би било метро на истата линија, а автобусите сосема би ги исклучил од градскиот превоз (освен оние приградски линии) а би ги заменил со тролејбуси.
 
а сеа нема автобуска линија од џорче до ново лисиче? и, ако нема, нели би било поедноставно и поевтино да се направи таква линија со автобуси?
 
а сеа нема автобуска линија од џорче до ново лисиче? и, ако нема, нели би било поедноставно и поевтино да се направи таква линија со автобуси?

Со трамвајот се избегнуваат градските метежи и не загадува колку бусовите.

А поефтино би било да се направи автобуска линија, тоа може да биде уште една причина да не се гради и метро нели...кое е далеку поскапо....
 
чекај, гледам црвенава линија поминува и на партизанска(да ја земеме за пример). претпоставувам дека една од лентите ќе биде за трамвајот? бидејќи, нема опција за дополнителна лента, т.е. проширување.
е сега, ако да, зашто едноставно не возат автобуси по таа лента? што е толку голема разликата, стварно не копчам! како се избегнуваат градски метежи? никој нема да смее да вози на таа лента(мислејќи на коли)?
јас пак гледам решение во автобусите. скопје кога го граделе, не размислувале за иднина. правено е за 400.000 луѓе да живеат и да има 150.000 коли да му ебам.
 
чекај, гледам црвенава линија поминува и на партизанска(да ја земеме за пример). претпоставувам дека една од лентите ќе биде за трамвајот? бидејќи, нема опција за дополнителна лента, т.е. проширување.
е сега, ако да, зашто едноставно не возат автобуси по таа лента? што е толку голема разликата, стварно не копчам! како се избегнуваат градски метежи? никој нема да смее да вози на таа лента(мислејќи на коли)?
јас пак гледам решение во автобусите. скопје кога го граделе, не размислувале за иднина. правено е за 400.000 луѓе да живеат и да има 150.000 коли да му ебам.

Треба да имаш предвид дека градот допрва ќе се шири!

Едно од решенијата за големиот собраќаен метеж е во лошата поставеност на административно-деловни објекти кои се наоѓаат во самиот центар.

Треба да се изгради еден деловен бизнис парк со згради и паркинзи за сета администрација, министерства,општини, па после и разно разни фирми, кои ќе бидат на пример од другата страна на Вардар после потегот Александар Палас накај Карпош 4.

Еве како изгледа еден бизнис административен парк во Варшава отворете галерија

http://www.poleczkibusinesspark.pl/?gclid=CIqTspOS2ZYCFQtWtAoddnuW3Q

http://www.empark.pl/

empark_map.jpg


Со тоа многу ќе се ослободи градот и дневниот застој.


Трамвајот користи шини кои можат да бидат поставени на средината на Партизанска каде што е оградата со зеленило, со тоа многу малце би се скратила возната површина за автомобили,а пак трамваите непречено ќе можат да возат.
 
да, во варшава. ние кога ќе го изградиме ова? за 3-4 децении, МОЖЕБИ. нвм, пак сметам дека е непотребно. истата работа ја вршат и автобусите и се далеку поевтини. нема потреба едноставно.
 
Трамвајот би бил добра опција доколку би се извел само на потегот од Ѓорче П. па се до Ново Лисиче, нема никакви пречки а може и да го заобиколува строгиот центар преку мостот кај Владата па да оди накај Бит Пазар и да се вклучи повторно преку мостот кај Н.Б.М. и правец Аеродром.

tramskmapwk5.jpg


Сепак доколку би бирал инвестиција...тоа би било метро на истата линија, а автобусите сосема би ги исклучил од градскиот превоз (освен оние приградски линии) а би ги заменил со тролејбуси.


Се согласувам ,баш вака како што е нацртано е многу добро..плус 3-4 линии да има ..
Ја како што глеав нов трамвај одлилно би дошол во СК како нешто модерно за кај нас,а за метро сите сакаме ама нема пари за тоа бе,едноставно нема..
 
Леле колкава мана имаат луѓето кога подценуваат некој друг.
Ако те прави да се чуствуваш среќен, тогаш верувај што сакаш, а јас дали сум живеел, дали живеам во место со трамваи тоа си е мој проблем.

Од лично искуство јас ти кажувам дека трамваите многу ме нервираат. Друго нешто што кажав е тоа, ако не се преплеткуваат премногу со автомобилите да има, огромни раскрсници со комплицирани влез/излез процедури.

Јас не сум експерт, за тебе не знам, и си го кажав своето мислење. Ако пак ти мислиш дека за да искажеш свое, треба моето да го нападнеш, тогаш нема проблем, како сакаш така...

Душа ваша да се искачите на врвот врз другите! Се додека не се свати дека можеби има некој подобар од вас, дека можеби има некој со поголемо искуство, се додека не сфатите дека можеби некој знае нешто повеќе од вас, работите нема да се на арно.

Поздрав. :smir:

Никој не сака да се прави најпаметен а тебе да те подцени. Ако си Живеел и си видел Трамвајски и други видови на јавен транспорт повели кажи ги твоите искуства. Еве јас студирам во Германија во еден град со 200.000 жители по име Касел, градот има многу автобуски линии и 9 трамвајски линии. Трамваите возат по највачните магистрални линии низ градот помеѓу населбите, додека автобусите ги покриваат внатрешностите и поодалечените населби. Не пример, еве да речеме како што вози сега 22 низ скопје, тоа е многу фрекфентан линија, и воколку ја продолжиме до ново лисиче, наместо да возат автобуси и да се натпреваруваат по партизанска и останати улици, ќе има среден шински превоз каде што нема тркање, и со трамвајот неможеш да создадеш метеж. Освен тоа трамвајот има предност на минување, со што го прави Јавниот транспорт побрза и попримамлива варијанта од возење кола во гужва.

чекај, гледам црвенава линија поминува и на партизанска(да ја земеме за пример). претпоставувам дека една од лентите ќе биде за трамвајот? бидејќи, нема опција за дополнителна лента, т.е. проширување.
е сега, ако да, зашто едноставно не возат автобуси по таа лента? што е толку голема разликата, стварно не копчам! како се избегнуваат градски метежи? никој нема да смее да вози на таа лента(мислејќи на коли)?
јас пак гледам решение во автобусите. скопје кога го граделе, не размислувале за иднина. правено е за 400.000 луѓе да живеат и да има 150.000 коли да му ебам.

Како што спомнав погоре по тие траси по кои се движат трамваите не се движат автобуси, така да нема да има плус автобуси, додека ако треба одредена дистанца да вози автобус паралелно со трасата на трамвај, може да се направат шините да бидат така наместени со коцки измеѓу за да може по тоа да возат и автобуси.

И од мое искуство од крадот кај што студирам, трамваите ама воопшто не сметаат на останатиот сообраќај а голем дел од шините се измеѓу двете коловозни ленти.
Со други зборови на партизанмска едноставно ќе го тргнеш зеленилото во средина и ќе добиеш место за трамваи.
ако подетално ве интересира, отворете Google Earth и впишете да ви го најде Kassel каде што има доста детални воздушни слики, па ќе можете да видите како тоа е средено во еден град од само 200.000 жители.

Едно мора на сите да ни е јасно, многу поефикасно и побрзо ќе се стига од место во места ако се прават други видови на јавен транспорт како трамвај и подземна железница, бидејќи со тоа се намалува сообраќајот, додека колку повеќе се става акцент на автобуси и автомобили, само ќе има повеќе сообраќај, и многу поспоро ќе се стига од едно до друго место, и многу чекање на семафори и нервози, и трошење бензин без потреба.
 
Никој не сака да се прави најпаметен а тебе да те подцени. Ако си Живеел и си видел Трамвајски и други видови на јавен транспорт повели кажи ги твоите искуства. Еве јас студирам во Германија во еден град со 200.000 жители по име Касел, градот има многу автобуски линии и 9 трамвајски линии. Трамваите возат по највачните магистрални линии низ градот помеѓу населбите, додека автобусите ги покриваат внатрешностите и поодалечените населби. Не пример, еве да речеме како што вози сега 22 низ скопје, тоа е многу фрекфентан линија, и воколку ја продолжиме до ново лисиче, наместо да возат автобуси и да се натпреваруваат по партизанска и останати улици, ќе има среден шински превоз каде што нема тркање, и со трамвајот неможеш да создадеш метеж. Освен тоа трамвајот има предност на минување, со што го прави Јавниот транспорт побрза и попримамлива варијанта од возење кола во гужва.



Како што спомнав погоре по тие траси по кои се движат трамваите не се движат автобуси, така да нема да има плус автобуси, додека ако треба одредена дистанца да вози автобус паралелно со трасата на трамвај, може да се направат шините да бидат така наместени со коцки измеѓу за да може по тоа да возат и автобуси.

И од мое искуство од крадот кај што студирам, трамваите ама воопшто не сметаат на останатиот сообраќај а голем дел од шините се измеѓу двете коловозни ленти.
Со други зборови на партизанмска едноставно ќе го тргнеш зеленилото во средина и ќе добиеш место за трамваи.
ако подетално ве интересира, отворете Google Earth и впишете да ви го најде Kassel каде што има доста детални воздушни слики, па ќе можете да видите како тоа е средено во еден град од само 200.000 жители.

Едно мора на сите да ни е јасно, многу поефикасно и побрзо ќе се стига од место во места ако се прават други видови на јавен транспорт како трамвај и подземна железница, бидејќи со тоа се намалува сообраќајот, додека колку повеќе се става акцент на автобуси и автомобили, само ќе има повеќе сообраќај, и многу поспоро ќе се стига од едно до друго место, и многу чекање на семафори и нервози, и трошење бензин без потреба.

Сепак си размислил што ќе речат јавните превозници кој меѓудругото одсекогаш се добри финансиери на одредени партии особено пред избори?:smir:
 
Сепак си размислил што ќе речат јавните превозници кој меѓудругото одсекогаш се добри финансиери на одредени партии особено пред избори?:smir:

ABC те молам, знаеш многу добро знам како моментално функционираат пректи и тендери кај нас, ама тоа го тргам на страна, и давам аргументи зошто принципиелно е добро да се збогати мрежата и комплексноста на јавниот сообраќај во Скопје, не ради друго, туку за да може да функционира градот а не да се кочи на семафори со по 4,5 автобуси, кои ги зафатиле сите три ленти за да се тркаат кој попрво ќе тргне, а коли се повеќе ќе има што би довело да ако тргнеш пеки ќе ти требаат само 5 минути повеќе да стигнеш таму за каде си тргнал.
 
долго време имам размислувано за оваа идеа и мислам дека е глупост. сум шетал низ европа и сум престојувал во готели до кој проаѓа трамвајска линија. дали имате појма која галама се прави кога застанува и кога тргна. кога се нови (првите 2 год максимум) не тропаат ама после тоа е катастрофа! значи за скопје најдобро е или метро кое кога тогаш мора да се направи или тролејбуси кој се стварно еколошки, а ако не може ништо од ова тогаш најдобро е двоспратни автобуси како што сака владата и да заличи градов на нешто а не со сегашниве крнтии кој ненормално загадуваат и ептен се ружни!
 
Praga e grad kaj sto tramvajite najmnogu vozat vo centralnoto gradsko podracje a vo prefirerijata i ne se taka zastapeni.Avtobuskiot prevoz e isto taka razvien a go koristat i metroto sto e najbrz prevoz za golemite gradovi.Semata na transportot vo Praga mozete da ja vidite podolu pa moze nesto Trifunco i da kopira.
 

Attachments

  • Praga-Metro,Tramvaj.jpg
    Praga-Metro,Tramvaj.jpg
    157,3 KB · Прегледи: 2
[acko]®;1821696 напиша:
долго време имам размислувано за оваа идеа и мислам дека е глупост. сум шетал низ европа и сум престојувал во готели до кој проаѓа трамвајска линија. дали имате појма која галама се прави кога застанува и кога тргна. кога се нови (првите 2 год максимум) не тропаат ама после тоа е катастрофа! значи за скопје најдобро е или метро кое кога тогаш мора да се направи или тролејбуси кој се стварно еколошки, а ако не може ништо од ова тогаш најдобро е двоспратни автобуси како што сака владата и да заличи градов на нешто а не со сегашниве крнтии кој ненормално загадуваат и ептен се ружни!

Извини ама малку нелогично е да бараш голем град кој по големите улици да е тивок.
Освен тоа не знам кој како го прима тоа, ама јас живеам во зграда директно на голема улица по која возат трамваи, само собата гледа од другата страна, и можам да ти кажам не ги ни приметувам а не ги ни слушам трамваите толку. Така да не знам каде живееш и какво искуство имаш ама од мое искуство за голем град кој и онака е доста бучен долж големите улици, трамвај нема да направи некој голема разлика.

инаку еве ви ја шемата од трамвајските линии во мојот град:
 

Attachments

Извини ама малку нелогично е да бараш голем град кој по големите улици да е тивок.
Освен тоа не знам кој како го прима тоа, ама јас живеам во зграда директно на голема улица по која возат трамваи, само собата гледа од другата страна, и можам да ти кажам не ги ни приметувам а не ги ни слушам трамваите толку. Така да не знам каде живееш и какво искуство имаш ама од мое искуство за голем град кој и онака е доста бучен долж големите улици, трамвај нема да направи некој голема разлика.

јебига си се навикнал. ја кога бев последниот пат во загреб ушите ми пукнаа. неможев да заспијам. а и у берн исто. само што во берн не ми беа баш пред зграда па некако издржував. во загреб ми проаѓаа одма под прозор.
 
Трамваите... напреднале мааалце :) не станува збор за оние 30 години стари машини кои “тропаат“ ..

milantram.jpg


2150612790078246032rZhFlW_fs.jpg


raylisistem11ph1.jpg
raylisistem10jc7.jpg

:smir:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom