Прво седнување зад волан

  • Креатор на темата Креатор на темата Supreme06
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Возраст
35
Кога прв пат застанавте зад волан? Првото возење кое ви беше какво ви беше, дали имавте желба да возите пред тоа. Со каква кола и слично.

Ај ја да кажам. Прво возење коа завршив осмо на полигон со инструктор :kesa:.Платив 15 часа само да не му ја гребнам колата на татко ми, додека научам малку од малку да возам. Со Тико:)Беше интересно, праев крукчиња на полигон:)
 
јас на 14 години на автопат накај куманово, со југо 45 од татко ми, и интересно беше
 
На 13 години,со нисан сани со татко ми,интересно беше али се бунев кога мењавав брзини :)
 
Прв пат пред некоја година... Во пежото... Брат ми возеше тука во маало па ај и јас да пробам... Немав некоја посебна желба ни пред да седнам, ни после тоа... Исто ко ништо да не било... А и не возев нешто многу, само пробав да појдам... И памтам дека ми изгаси :) А асално седнување ми беше првиот час :) И директ на улица (кај што нема многу коли, нормално) :)
 
Го исправив малце насловот на темата...седнуваме зад воланот.
Јас седнав далечната 1991 година на седиште од црвен скај позади огромниот волан на ФИАТ 1300. Ден - недела. Еве..ваков:

Тогаш имав 13 ипол години. И, така секоја недела...
Стариов до мене седеше, и ме учеше како да работам со нозете. Тргнав некако од трет обид.
Веднаш научив и да ги менувам брзините на дамскиот менувач (менувач кој излегува од столбот на воланот, кадешто современиве ги имаат командите за брисачите, не како кај Рено 4 излегува од шалт-таблата)
На 14-15 години шетав со колата по маалото...на 16 излегував со неа, без да знаат по дома...и на 18 положив.
 
Јас некако немав некоја голема желба за возење, а плус тоа татко ми за тие работие е многу строг. Одкога наполнив 17 некако ме фати мерак и јас да возам, и на почетокот на летото, со вујко ми(пошто татко ми не е тука) бев на полигон. Ги знаев основните работи, како одат брзините, работата со кумплугот па не ми беше нешто ептен тешко. Вториот час и во маало возев и веќе немав проблем со тргнување, менување на брзини итн. Е сега ептен голем мерак имам, и едвај чекам да добијам возачка :)
 
13год, со татко ми, голф 3 1.9тди, на нерамен пат,земјен, тргнуванјето ми појде убаво од 2ра, ама брзините првиот пат беа пролем,наместо у 2ра,ја у четврта,
 
Уште од мал бев загреан за возење, голем ќеф имав. Од кај 13 години негде секоја недела со стариот одевме на село и ко ќе излезевме од главниот пат, седнував јас да го возам југото.
А за низ маало колата не ми ја даваше, да не сум напраел некоја беља. :tapp:
 
Прв пат кога завршив 8-мо... Имавме Цитроен ГС, па неретко знаев да го запалам и да си вртам кругчиња низ дворот и маалата. Но некако на таткоми почна колата да му троши 30 наместо 10 (километражникот не покажуваше прецизно, и на мали брзини не реагриаше) се сети, и почна да ги зема клучовите со него, за потоа да ми купи мотор, па со моторот се занимавав, немав некоја желба да ја крадам колата.

Edit: ваков беше, само со 4 фара тркалезни напред
Citroen_GS_Pallas_1977.jpg
 
Прв пат кога завршив 8-мо... Имавме Цитроен ГС, па неретко знаев да го запалам и да си вртам кругчиња низ дворот и маалата. Но некако на таткоми почна колата да му троши 30 наместо 10 (километражникот не покажуваше прецизно, и на мали брзини не реагриаше) се сети, и почна да ги зема клучовите со него, за потоа да ми купи мотор, па со моторот се занимавав, немав некоја желба да ја крадам колата.
Од оние еднокраките волани имаше и шалт-табла слична како на првото Пунто?
Хехехе...закон кола....
 
Некаде на 14-15 години со Југо 45 на кратка релација од едно 7-8 метра па после тоа со вартбург караван... и некаде од 16 години возев што ќе ми се пружеше прилика па на 18год положив (со југо се разбира)
 
Џиш, по четирите фара се разликува примерок произведен во Словенија и Франција.
такви, со 4 фара правеше само Цимос Копер.
 
Од оние еднокраките волани имаше и шалт-табла слична како на првото Пунто?
Хехехе...закон кола....
Не бе... Воланот беше еднокрак, ама таблата натре беше поделена на 3 дела... центар километраж, десно од него, обртомер, а најлево беа сијаличките за бензин, масло и тн. Штета што неможам да најдам на гугл таква слика, а ако најдам ке ја закачам, да ја видиш.

Еве ја конечно.... А крем беше бојата.
tomos23.jpg

И носеше ознака GS Super 1.3
40099tclub07s.jpg

А ако мислеше на ваква табла, оваа е од постарите модели. На мојот километражот беше со стрелка, а распоредот на другите елементи е ист. Кај овие има фиксни бројки кои како зголемува брзината се завртува и се добива друга бројка (нешто слично, само во дигитална форма влечи денешниот Ц4).А можете да ја забележите и рачната кочница веднаш до воланот :) а до менувачот се наоѓаше место за радио и системот за контрола на висината (хидрауликата). Француски (курафте) филозофии!
 
Се учев, возев и сеуште возам Југо 45 корал. Постаро е од мене а сеуште вози без проблеми. Памтам уште во осмолетка имав мерак да научам да возам и во една прилика сакајќи да тргнам полека го стартував Југото и ми изгасна :) Посериозно се зафанав пред година и некој месец и секоја недела си возев. Во декември положив, дури во февруари си ја зедов возачката и сега понекогаш го повозувам Југото, кога ќе ме фати мерак
 
prv pat vozev na 13 god vecerta na veligden so od vujko mi kolata yugo florida
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom