Голф 6

  • Креатор на темата Креатор на темата krembil0tina
  • Време на започнување Време на започнување
Неписмен бил некој/а што го преведувал/а каталогот. Па наместо со 3 и 5 врати стои со 2 и 4. Не е ништо страшно.

да де,багашот не го бројат..па малку логика бе луѓе!!! иначе 6кава не е лоша, али за тие пари многу слаб мотор,1.4..пффф.ептен е слабо, дома иам 5ка,1.4 80КС, мак 170км/ч, ако го запнеш ке повлече,али мала максимална има..
 
да де,багашот не го бројат..па малку логика бе луѓе!!! иначе 6кава не е лоша, али за тие пари многу слаб мотор,1.4..пффф.ептен е слабо, дома иам 5ка,1.4 80КС, мак 170км/ч, ако го запнеш ке повлече,али мала максимална има..

Епа што ќе ти бе брзина, не ќе одиш на трки. Сепак гледај ја издржливоста на моторот - главна особина на Фолксваген. А ако сакаш трки ја ќе те зеам со петката турбо дизел и ќе осетиш брзина :):):)
 
Што ќе ти поголема брзина од 170 кога и така нема каде да го возиш, а моторот е слаб бидејќи не е форсиран затоа пак е траен. Единствено мислам дека кај тој мотор лесно се замастува филтерот за воздух не сум баш сигурен ама кај 1,4 голф се жалат на тоа.
 
1.4 motorot na VW e najgolema utka dosega, taka da e najlos izbor ama so da se praj koga drugite se nad 20000evra.
 
1.4 motorot na VW e najgolema utka dosega, taka da e najlos izbor ama so da se praj koga drugite se nad 20000evra.

Зависи која години на прозиводство и кој модел 1,4. Оној кој јас го имам во VW Polo 1,4 (60KS) е најиздржливиот од понудата што постоеше во тоа време (1,1 1,3 1,4 и 1,6 беа) со кој има луѓе по 500 000км поминато. Досега за 12 години само пумпа за вода имам променето.

Овие кај новите Голфови незнам какви се, само знам дека се жалат тоа за филтерот дека лесно се замастува...
 
Зависи која години на прозиводство и кој модел 1,4. Оној кој јас го имам во VW Polo 1,4 (60KS) е најиздржливиот од понудата што постоеше во тоа време (1,1 1,3 1,4 и 1,6 беа) со кој има луѓе по 500 000км поминато. Досега за 12 години само пумпа за вода имам променето.

Овие кај новите Голфови незнам какви се, само знам дека се жалат тоа за филтерот дека лесно се замастува...

Да се надоврзам за моторот на Полото. Имав поло пред неколку години, бензин 1.6
Секоја година одевме Црна Гора, Србија, ептен беше возено. Замисли, ти пумпа за вода си променил, јас ништо :)
 
вчера,на билборд у К-3, кај бензиската што е.... ГОЛФ 6ка, 15.290еур!!! мислам дека беше 6ка!???или грешка сум ја???
 
вчера,на билборд у К-3, кај бензиската што е.... ГОЛФ 6ка, 15.290еур!!! мислам дека беше 6ка!???или грешка сум ја???

Точно е не си грешка 6-ка е.Мислам дека ги има 3 различни билборди.На еден пишува "во него воделе љубов 12 милјони парови" на друг "во него спиеле 12 милјони деца" и еден "со само поминати 932352356232354 км".Ова третово им е најзакон.VW нај машина.ПРОВЕРЕНО и ДОКАЖАНО!!!
:salut:
 
Точно е не си грешка 6-ка е.Мислам дека ги има 3 различни билборди.На еден пишува "во него воделе љубов 12 милјони парови" на друг "во него спиеле 12 милјони деца" и еден "со само поминати 932352356232354 км".Ова третово им е најзакон.VW нај машина.ПРОВЕРЕНО и ДОКАЖАНО!!!
:salut:

:pos2: да,у К-3 е во него спиеле 12 милиони деца, па татко ми, пред едан година, 5ка 1.4, го зема 15.800еур....а 6кава за 15.290еур!!! иако е економска криза,мислам дека се исплати!!!
 
Еве ја рекламата од билбордот.

1967600103.jpg


1442672068.jpg


407957794.jpg


http://www.vw.com.mk/
 
убав е, ТОП! нек сибе векот... шеста генерација, не за џабе.
 
Од неодамна имам еден дома и сега со сигурност можам да потврдам дека вожњата е подобра од било кој од класата ако ги исклучиме Ауди и БМВ. Перфекција во секој поглед, вожња и изолација на ниво на премиум класа, стабилност и сигурност на врвно ниво. Шеската е само уште еден терк кој другите под неа ( како ценетото ни Браво, Ц4, Меган, Аурис, Астра ) ќе се трудат да го стигнат. Ве молам контрирајте ми кога ќе се повозите во колата и ќе видите зошто Голф е Голф. Ќе бидам објективен и ќе кажам дека моторот 1.4 е добар за Поло но за потешка каросерија оптимален би бил турбо моторот со 122кс.
:pipi:
 
Од неодамна имам еден дома и сега со сигурност можам да потврдам дека вожњата е подобра од било кој од класата ако ги исклучиме Ауди и БМВ. Перфекција во секој поглед, вожња и изолација на ниво на премиум класа, стабилност и сигурност на врвно ниво. Шеската е само уште еден терк кој другите под неа ( како ценетото ни Браво, Ц4, Меган, Аурис, Астра ) ќе се трудат да го стигнат. Ве молам контрирајте ми кога ќе се повозите во колата и ќе видите зошто Голф е Голф. Ќе бидам објективен и ќе кажам дека моторот 1.4 е добар за Поло но за потешка каросерија оптимален би бил турбо моторот со 122кс.
:pipi:

1.4 обичниот не е доволен мислам.А оној 1.4 тси е таман за голфот.Јас го имам пробано 1.4 тси ама на леон и е доста добар мотор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom