Голф 6

  • Креатор на темата Креатор на темата krembil0tina
  • Време на започнување Време на започнување
:pos: ахехаехеаехаех =))
не, шала на страна, патец на средина, голман на гол и 150 коња минимуН под хауба, голфот има најтиња дизајн од негова класа. да, можда е најиздржлив, ама сосе изгледот и цената и опремата што ја даваат е ептен тиња.
ЖМИГАВЦИ ИДАТ ВО ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА ЕБАТЕ! на што личи тоа... од 7ца и кочница ќе ти рачунаат во дополнителна :S
 
:pos: ахехаехеаехаех =))
не, шала на страна, патец на средина, голман на гол и 150 коња минимуН под хауба, голфот има најтиња дизајн од негова класа. да, можда е најиздржлив, ама сосе изгледот и цената и опремата што ја даваат е ептен тиња.
ЖМИГАВЦИ ИДАТ ВО ДОПОЛНИТЕЛНА ОПРЕМА ЕБАТЕ! на што личи тоа... од 7ца и кочница ќе ти рачунаат во дополнителна :S

golf6amsly6.png


Tinja e izgledov? I te molam odi do Porsche da prasas sto operma ide so osnovnata verzija pa zbori, te molam ne cedi zeleni.Zmigavci dopolnitelna oprema, bog da cuva ej, zastani pod nekoj bilbord kade sto ja reklamiraat 5kata i vidi so sto oprema ide.
 
golf6amsly6.png


Tinja e izgledov? I te molam odi do Porsche da prasas sto operma ide so osnovnata verzija pa zbori, te molam ne cedi zeleni.Zmigavci dopolnitelna oprema, bog da cuva ej, zastani pod nekoj bilbord kade sto ja reklamiraat 5kata i vidi so sto oprema ide.

A da ke zaboravev, stavi kola od negovata klasa so najdobrata fabricka oprema a posle jas ke go stavam najakiot golf so najakata oprema za da napravime nekoja sporedba, bas sakam da vidam koi se u negova klasa.
 
6/8/08
Volkswagen has unveiled its sixth generation Golf; 34 years since the original went on sale. Its been given a new look, with the front taking styling cues from the new Scirocco. Volkswagen Group's head of design, Walter de Silva said, "It is more accentuated than its predecessor with precisely defined lines and edges and with finely proportioned flared surfaces and recesses". It also gets a largely updated, interior. The range will see a number of new petrol and diesel engines too including a new 2.0-litre TDI 110 PS common rail diesel unit producing 119 g/km of CO2 while returning 62.7 mpg. Other diesel engines come in 90bhp, 140bhp and 170bhp outputs with a choice of six-speed manual or DSG gearboxes. The petrol units offer TSI technology with outputs of 80, 102, 122 and 160bhp. Prices and specifications for the new Golf will be announced closer to the vehicle's launch. The new Golf goes on sale in January 2009.


Citaj
 
За тоа што се, се смета за дополнителна опрема па земете го ценовникот за Голф5 и ке видите, многу интересни работи има, па од првичните 15000 евра за 1.4 80кс сигурно брзо ке дојдите до 17000 евра, ужас.
 
мое милење е дека турбото е подобро незаменлив е 1.9 тди моторот со 90 кс на волксваген има многу мала потрошувачка споредено со јачината на моторот а и со големината на колата(во мојот случај пасат)
И ја го мислам истото, го имам истиот мотор на голф 4, тамански е и за град и надвор, потрошња ко скутер :smir:

А истот така има најава дека 1.4 тси верзијата ке ја има во изведба со 210 коња, исто и дизелашот 2.0 над 200! лудило бе!:vozbud:
 
И викаш дека тие мотори ке можат да поминат 300.000 без ремонт? Не зезај премногу се навиени, на 1400 кубици добиваш 210 кс??? Тој мотор нема голем животен век.
 
И викаш дека тие мотори ке можат да поминат 300.000 без ремонт? Не зезај премногу се навиени, на 1400 кубици добиваш 210 кс??? Тој мотор нема голем животен век.

Па никој не знае како ке биде додека не излезе во пракса, а јас ви кажувам тоа што имам читано!:toe:
 
Еве нешо повеќе:

Diesel engines – migration to common rail injection:
Making a significant contribution to the pioneering acoustic properties are the exceptionally quiet TDI common rail engines being used in the Golf for the first time. Two balancer shafts also put an end to undesirable vibrations. Plans call for a TDI power range extending from 66 kW / 90 PS to 125 kW / 170 PS. Right at the market launch, Volkswagen will be offering the Golf with two 2.0 liter TDI engines; they output 81 kW / 110 PS and 103 kW / 140 PS. Always there as production equipment: a diesel particulate filter (DPF).

The new TDIs are exceptionally fuel efficient. The 110 PS strong entry-level diesel is satisfied with 4.5 liters of fuel (119 g/km CO2) per 100 kilometers – that represents a 0.6 liter reduction! Even the 140 PS version only requires 4.9 liters of diesel (129 g/km CO2), which is 0.6 liters less.

Gasoline engines – more economical than ever before:
Four variants will define the range of gasoline engines in the launch phase: 59 kW / 80 PS, 75 kW / 102 PS, 90 kW / 122 PS and 118 kW / 160 PS. Starting at 90 kW / 122 PS, the TSI engines come with supercharger and/or turbocharger. The fact is that the gasoline engines too are pioneering when it comes to fuel economy. The optimized 80 PS entry-level engine consumes just 6.4 liters of Super per hundred kilometers (149 g/km CO2) – that is 0.5 liters less than the previous model. The other TSI engines are also taking the stage as prime examples of efficiency: at 122 PS the new Golf 1.4 TSI consumes just 6.2 liters of Super (144 g/km CO2); this yields a fuel consumption advantage of 0.1 liters. Even the new 160 PS top version of the 1.4 TSI attains an excellent value at 6.3 liters. Compared to the retired 150 PS FSI, the 160 PS TSI’s fuel consumption was even lowered by 1.6 liters.

DSG – replaces conventional automatic:
With the exception of the entry-level versions, all gasoline and diesel engines can be paired with Volkswagen’s dual clutch transmission (DSG). Depending on the engine torque, either a 6-s0eed or 7-speed DSG is used. On the Golf, the extremely efficient and agile DSG has thereby replaced the classic torque converter automatic. Just how efficient the alliance of TSI plus DSG can be is demonstrated by the average fuel consumption of the 1.4 TSI with 160 PS and 7-speed DSG: 6.0 liters (139 g/km CO2). This high-tech duo replaces the 2.0 FSI with 150 PS and 6-speed automatic. Average fuel consumption there: 8.3 liters. Savings: 2.3 liters per hundred kilometers or 28 percent – progress in its best form.

Сорс: http://www.autoblogs.in
 
Се појавија нови, подетални слики на интернет











Некако сега ми изгледа многу поубаво од првичните слики. Едно е сигурно тој бандаж ќе чини мнооогу
smiley4.gif
 
ццц, почнав да се заљубуам во 6кава:kesa: Ај може ке ја биде една во двор, секако 4ката отиде јабана со убави спомени!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom