Скопје добива двоспратни автобуси?

Двокатни или нископодни автобуси

  • Двокатни

    Гласови: 58 41,7%
  • Нископодни

    Гласови: 68 48,9%
  • Не требаат автобуси, што им фали на овие...

    Гласови: 13 9,4%

  • Вкупно гласачи
    139
Член од
21 јуни 2007
Мислења
183
Поени од реакции
2
Не дај боже да се возиш со 57 околу 4 и пол.Толку
 

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.197
Поени од реакции
34.431
Не дај боже да се возиш со 57 околу 4 и пол.Толку
Го читаш авторот на темава, или онака општо, да си кажеш нешто во врска со автобускиот превоз? :)
 
Член од
21 јуни 2007
Мислења
183
Поени од реакции
2
Го читаш авторот на темава, или онака општо, да си кажеш нешто во врска со автобускиот превоз? :)
Абе го прочитав јас и баш неам некое конкретно мислење за темава ама сеа пред два три дена се возев и тоа беше не знам крш и не можев да издржам а да не се пожалам.
 

Drama Queen

Sky Catcher
Член од
2 септември 2007
Мислења
1.739
Поени од реакции
64
Кога ова бе:pos2: Јас сум за двоспратни,да се искористи максимално у еден трошок се зошто после којзнае кога ќе се купат нови!:pipi:
 
Член од
28 јули 2008
Мислења
10.785
Поени од реакции
3.522
Дефинитивно грешен потег, би рекол капитален грешен потег, кој што не соодвествува со градов, нема најпрво инфраструктура за овие автобуси и тоа е една голема грешка.
Најдобра варијанта беа нископодни автобуси можеби на плин кои што нема да загадуваат.
 
Член од
23 јуни 2009
Мислења
4
Поени од реакции
0
Оф леле, ние немаме место по улициве за фичо да се возит а не за ДВОКАТНИ автобуси. Срамота
 

kostovska

Рокенролистика :))))))
Член од
22 јануари 2009
Мислења
368
Поени од реакции
11
Скопје коа ќе добие двократни автобуси мене ќе ми дигнат у центар споменик :vozbud: крш град а уште покрш транспорт !
 
Член од
3 декември 2007
Мислења
3.718
Поени од реакции
772
Категорично сум против оваа примарно сензационална, а вторично-непрактична инвестиција. Двокатните автобуси се убава амбалажа, а лоша содржина.
Аргументи:
1. Еден двокатен автобус собира 90 патници, за разлика од единечниот едноподен кој собира 120 и ,,хармониката"(двоен едноподен), која собира 200 патници.
2. Ќе се вложат 600 000 евра за да се подигнат гаражите и пералните на ЈСП, како и за да се обучат шоферите да го управуваат ова вселенско возило.
3. Линиите ќе бидат подолготрајни, затоа што double-deckerите имаат 2 врати низ кои циркулацијата на народот потешко ќе оди.
4.Двојните автобуси трошат гориво колку една нископодна ,,хармоника".
5.Ќе мора да се донесат измени во законот, бидејќи под мостовите, тие ќе поминуваат на растојание помало од 20 сантиметри, со што автоматски ќе го прекршат законот, кој вели дека возилото треба да помине минимум 20 сантиметри пониско од препреката. Нема да можат да поминуваат под ГТЦ и Влајко.
6. Ке треба да се молиме автобусите никогаш да не се расипат, бидејќи се уникатни и делови нема, а особено не по нормална цена.
7. За истиве пари можат да се купат единечни нископодни автобуси од најреномираните европски производители.
8. Не е познато дали сите автобуси ќе бидат сопственост на ЈСП, со што тоа ќе стане монополистички сопственик. Каде се тука приватните автобуси?
 
Член од
28 јули 2008
Мислења
10.785
Поени од реакции
3.522
Не се ниту економични ниту еколошки ниту исполнуваат стандардни на инфраструктура на градот ниту има култура и навика за двокатни автобуси ниту може да бидат безбедни едноставно речено капитална катастрофа!
 
Член од
5 февруари 2007
Мислења
10.694
Поени од реакции
13.332
Кога ова бе:pos2: Јас сум за двоспратни,да се искористи максимално у еден трошок се зошто после којзнае кога ќе се купат нови!:pipi:
Не секогаш цената оди со квалитетот.

категорично не за двоспратните. Факт е дека на Скопје му се потребни нови, но зошто би биле двоспратни? Поради инаетот на некој на кој му се може. Едноспратните се поекономични во гориво, башка не бараат половина ремонт да се направи низ градот или да се сменат целосно рутите по кои досега одеа старите автобуси. Башка како што рече Новинарка за тоа кога таа ругоба ќе застане на станица. Ќе треба векои и векови да се симне човек до приземјето за да излезе надвор а и фактот дека еден армоникаш автобус повеќе може да збере од двоспратниот.
 
Член од
16 август 2008
Мислења
3.293
Поени од реакции
637
Новите двоспратни автобуси ќе имаат двојно помал капацитет од старите канти на ЈСП. :icon_roll
Да не бидат после како јапонски метроа.
 
Член од
30 јануари 2005
Мислења
7.397
Поени од реакции
1.308

Не може да бидат као јапонско метро. Неаме ние џандари кои ќе буткаат вака, не се секирајте. :wink:
 
Член од
30 јули 2007
Мислења
1.391
Поени од реакции
86
http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=111325
:cuc: :cuc:
Се откажаа од кинеските играчки, порадосна вест нема денес од оваа.

Министерството за транспорт и врски, соопшти дека повторно ќе распише тендер за набавка на двокатните автобуси.

Така да незнам што толку се радуваш :)
 
Член од
16 август 2008
Мислења
3.293
Поени од реакции
637
Министерството за транспорт и врски, соопшти дека повторно ќе распише тендер за набавка на двокатните автобуси.

Така да незнам што толку се радуваш :)
Се радувам дека нема да има кинески играчки по улиците, со двојно помал капацитет од старите автобуси. :icon_roll
Сега нека распишат тендер каде што ќе изберат НОРМАЛНИ автобуси кои ќе ги заменат тракторите на ЈСП. :wink:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom