Како го разбирате светото тројство?

  • Креатор на темата Креатор на темата neo_wmaster
  • Време на започнување Време на започнување
ateist problemi imas so mene ili so sam sebe.....resise:pop:

Решено е !
проблем нема ниту со мене ниту со тебе !
Повеќе никогаш за ништо нема да ти реплицирам така што и не ќе биде возможно да има проблем .

ali zatoa na kajgana ima nihilist i ateist sto go branat islamot za smetka na hristijanstvoto?!?
heh e bravo be popametno ne ni ocekuvav! ::

Е нее вистина ....несум изигравал дрвен адвокат никому па ниту на исламот ....само се повикав на некој цитати од библија кој докажуваат работи кој тебе не ти се допаднале .


Хмммм не викам дека беше литературно од моја страна амаааааааа охооо си знаеш ти со твојте цинизми да удриш и те како ......сеа кога задаваш ударци треба да очекуваш и контри . Нема везе ....еве едно извинување од моја страна .
 
До Омер:

Хммм, само не ми јасно зашто се „петљаш„ со теми од кои немаш азбучно познавање.

Муслиманите велат дека Авраам е и нивни пра-татко, така? И, што е сега тука спорно, нешто не ти одговара? Не ти одговара библиското/старозаветното сведоштво дека Бог навистина го посети(л) Авраам, но не непосредно „тет-а-тет„ туку посредно, преку тројцата патници.

Чорбаџи, позајми ми ги ножичките да му ги наштракам ( иссецкам )доказите на Мики! :vozbud:

Мики пријателе, како бе не можеш да сфатиш дека тука не станува збор за никакво Тројство туку за посета на тројца ангели - мелеки на Авраам / Ибрахим а.с.! -Ајде да не те оптеретувам со Кур,анската вистина за овој настан, ќе ми те дотолчам со Библискиот текст.:duel:

Каде тоа пишува дека тие мажи биле Светото тројство? Па нели Библијата тврди дека Отецот никој никогаш не го видел?(потсети се на Библискиот стих кој самиот го посочи), а дека само единородниот син Исус го објави?

Велиш дека тројцата мажи биле Светото тројство? Аха. Чек малце тренинг :sport1:, а потоа:

Мики, откако едниот од нив остана со Аврам, останатите двајца заминаа во градот Содом за да го изгорот, и еве што известува Библијата за тоа:

„Оние два АНГЕЛА стигнаа вечерта во Содом кога Лот седеше пред портата содомска. А кога ги виде Лот, стана да ги пресретне, и се поклони доземи.“
(1 Мојсеева 19:1)

„А кога зората зазори, навалија АНГЕЛИТЕ на Лота да побрза и му рекоа: "Стани, земи ја жената своја, и двете ќерки твои, кои се тука, за да не загинеш поради беззаконието на овој град!"
Но тој се двоумеше. Затоа АНГЕЛИТЕ го фатија за рака него, жената негова, и двете ќерки негови, оти Му беше жал на Господа, и ги изведоа, па ги оставија надвор од градот.“
(1 Мојсеева 19:15-16)


Според овие стихови никаде не можи да се заклучи дека тоа е Светото тројство, туку убаво пишува - АНГЕЛИ. :pishtoldz :buum:

Е така, додека ти смислиш некоја нова финта, јас :motor:
 
mnogu i den denes ne znaat sto uci pravoslavieto nego po sama logika vikaat Otecot e Bog, Isus e sinot Bozji posto ne moze sinot da bide sin na sam sebe nego sin na bog a svetiot duh go tumacat kao energija koja Bog ja pusta nad vernicite, bas sum razgovaral, formalno se pravoslavci ama ne znaat sto zapravo uci pravoslavieto, nego po elementarna logika zaklucuvaat deka bog e eden a sin e Isus posto neli Bog so svojata energija (svetiot duh) jaa zacnal Maria.
 
Има верување дека Мухамед бил слеп и неписмен??

па првите апостоли што ги собрал Исус
биле рибари ...кој од кој понеписмени

nepismen bil no ne bil slep.


Дела 4 - ред 13 ...Кога ја видоа смелоста ма Петар и Јован и кога забележаа дека се НЕПИСМЕНИ И НЕУКИ луѓе , се чудеа , а ги препознаа дека беа со Исус

ред 14 - но гледајќи го исцелениот човек како стои со нов , немаа што да им приговорат


Станува збор за апостолот Петар...а Јован незнам дали евангелист или оној чие е откровението .........нее битно никој неможе да им намали вредност
Веројатно и Петар го има диктирано свое послание ...освен ако накнадно не се описменувал што е малку веројатно.
 
Чорбаџи, позајми ми ги ножичките да му ги наштракам ( иссецкам )доказите на Мики! :vozbud:

Мики пријателе, како бе не можеш да сфатиш дека тука не станува збор за никакво Тројство туку за посета на тројца ангели - мелеки на Авраам / Ибрахим а.с.! -Ајде да не те оптеретувам со Кур,анската вистина за овој настан, ќе ми те дотолчам со Библискиот текст.:duel:

Каде тоа пишува дека тие мажи биле Светото тројство? Па нели Библијата тврди дека Отецот никој никогаш не го видел?(потсети се на Библискиот стих кој самиот го посочи), а дека само единородниот син Исус го објави?

Велиш дека тројцата мажи биле Светото тројство? Аха. Чек малце тренинг :sport1:, а потоа:

Мики, откако едниот од нив остана со Аврам, останатите двајца заминаа во градот Содом за да го изгорот, и еве што известува Библијата за тоа:

„Оние два АНГЕЛА стигнаа вечерта во Содом кога Лот седеше пред портата содомска. А кога ги виде Лот, стана да ги пресретне, и се поклони доземи.“
(1 Мојсеева 19:1)

„А кога зората зазори, навалија АНГЕЛИТЕ на Лота да побрза и му рекоа: "Стани, земи ја жената своја, и двете ќерки твои, кои се тука, за да не загинеш поради беззаконието на овој град!"
Но тој се двоумеше. Затоа АНГЕЛИТЕ го фатија за рака него, жената негова, и двете ќерки негови, оти Му беше жал на Господа, и ги изведоа, па ги оставија надвор од градот.“
(1 Мојсеева 19:15-16)


Според овие стихови никаде не можи да се заклучи дека тоа е Светото тројство, туку убаво пишува - АНГЕЛИ. :pishtoldz :buum:

Е така, додека ти смислиш некоја нова финта, јас :motor:

Еве го пак...

А твоево „набадање„ цитаци зо моментална потреба, е веќе видена протестанска логика на цитирање. Ниту си Свет Отец, ниту монах, ниту богослов, ниту си член на Црквата, а се впушташ во произволни „скоковити„ толкувања на Писмото.

Што се однесува до Чорбаџијата, сигурен сум дека и тој ќе то го каже истото: дека Бог е Троичен. Така, немаш многу фајде о неговото повикување на помош...

Да не заборавам, а чисто едукативно: поимот „ангел„ значи „гласник„, „весник„, „оној кој носи/пренесува (Божја) вест до некого„. Така, ангелите/патниците биле Божји гласници, преку кои Бог му се јави на Авраам. Значи, Бог не раговарал во Авраам непосредно, туку посредно, преку ангелите/гласниците.

Ќе ти текне...

па првите апостоли што ги собрал Исус
биле рибари ...кој од кој понеписмени




Дела 4 - ред 13 ...Кога ја видоа смелоста ма Петар и Јован и кога забележаа дека се НЕПИСМЕНИ И НЕУКИ луѓе , се чудеа , а ги препознаа дека беа со Исус

ред 14 - но гледајќи го исцелениот човек како стои со нов , немаа што да им приговорат


Станува збор за апостолот Петар...а Јован незнам дали евангелист или оној чие е откровението .........нее битно никој неможе да им намали вредност
Веројатно и Петар го има диктирано свое послание ...освен ако накнадно не се описменувал што е малку веројатно.

Тоа што Апосотлите Христови биле во распон од неук рибар до учен фарисеј, треба да ти послужи за извлекување заклучок: дека пред Христа, не е битно кој е кој и кој е што, оти Он не гледа „на лице„. туку во срцата од луѓето. Значи, спасението не е во општествениот статус кој го постигнал попединецот, туку во чистотата од неговата душа и дух.
 
Еве го пак...

И ево го пак...:kafe:

А твоево „набадање„ цитаци зо моментална потреба, е веќе видена протестанска логика на цитирање. Ниту си Свет Отец, ниту монах, ниту богослов, ниту си член на Црквата, а се впушташ во произволни „скоковити„ толкувања на Писмото.

Велиш моето набадање на цитати а? - А кои цитати јас набадам? -Нели се тоа Библиски цитати? -Нели е тоа поширока ретроспектива на посматрање на случајот со Аврам и тојцата ангели, од твоето сувопарно и произволно толкување. Зарем и за оваа едноставна работа да чекам некој Свет Отец или монах или богослов или:pop: да ми ги протолкува? -Зарем човек треба да е член на Црквата за да разбере основни работи? -Зарем Писмото е забранетото овошје за поразличните од вас?

Се додека вака гледате на работите, ќе си тапкате во место,затворени во својата лушпа и ќе чекате некој друг да ви објаснува работи кои самите по себе се повеќе од јасни.:nesum:

Мики, кажи ми зарем истите мажи спомнати во 18 глава каде што јадат кај Аврам, а потоа слегуваат да го изгорат Содом, не се истите Ангели кои што се спомнуваат во 19 глава?

И како тоа тврдиш дека стиховите ги толкувам вон контекст?

Кога заминуваат од кај Аврам едниот останува, а останатите двајца заминуваат за да го изгорат Содом. Истите тие двајца во 19 глава остануваат кај Лот и Библијата ги нарекува АНГЕЛИ.

Што има тука спорно или вон контекст?

Вон контекст би било тумачењето дека тројцата мажи го претставуваат Светото тројство! :toe:

Што се однесува до Чорбаџијата, сигурен сум дека и тој ќе то го каже истото: дека Бог е Троичен. Така, немаш многу фајде о неговото повикување на помош...

Чорбаџија го повикав само да ми ги позајми ножичките, ништо повеќе...

Да не заборавам, а чисто едукативно: поимот „ангел„ значи „гласник„, „весник„, „оној кој носи/пренесува (Божја) вест до некого„. Така, ангелите/патниците биле Божји гласници, преку кои Бог му се јави на Авраам. Значи, Бог не раговарал во Авраам непосредно, туку посредно, преку ангелите/гласниците.

Добро утро Мики.Конечно во нешто да се сложиме. Овој твој цитат те докусури целосно. Прочитај го внимателно и ќе видиш дека тоа не е ништо поразлично од она што јас цело време ти го кажувам.Значи станува збор за Божји гласници / ангели или мелеки, а никако за самиот Бог.

Ајде сега да ти го зададам конечниот нокаут, :angry3: Кажи ми дали во толкувањето на Светото Тројство од вашите ви Свети Отци, монаси, богослови или попови стои некаде дека покрај Отецот, Синот и Светиот Дух влегуваат во игра и Ангелите?

Ќе ти текне...

Мене одамна ми текна......сега тебе нека ти текне.:toe:



[/quote]
 
И ево го пак...:kafe:



Велиш моето набадање на цитати а? - А кои цитати јас набадам? -Нели се тоа Библиски цитати? -Нели е тоа поширока ретроспектива на посматрање на случајот со Аврам и тојцата ангели, од твоето сувопарно и произволно толкување. Зарем и за оваа едноставна работа да чекам некој Свет Отец или монах или богослов или:pop: да ми ги протолкува? -Зарем човек треба да е член на Црквата за да разбере основни работи? -Зарем Писмото е забранетото овошје за поразличните од вас?

Се додека вака гледате на работите, ќе си тапкате во место,затворени во својата лушпа и ќе чекате некој друг да ви објаснува работи кои самите по себе се повеќе од јасни.:nesum:

Мики, кажи ми зарем истите мажи спомнати во 18 глава каде што јадат кај Аврам, а потоа слегуваат да го изгорат Содом, не се истите Ангели кои што се спомнуваат во 19 глава?

И како тоа тврдиш дека стиховите ги толкувам вон контекст?

Кога заминуваат од кај Аврам едниот останува, а останатите двајца заминуваат за да го изгорат Содом. Истите тие двајца во 19 глава остануваат кај Лот и Библијата ги нарекува АНГЕЛИ.

Што има тука спорно или вон контекст?

Вон контекст би било тумачењето дека тројцата мажи го претставуваат Светото тројство! :toe:



Чорбаџија го повикав само да ми ги позајми ножичките, ништо повеќе...



Добро утро Мики.Конечно во нешто да се сложиме. Овој твој цитат те докусури целосно. Прочитај го внимателно и ќе видиш дека тоа не е ништо поразлично од она што јас цело време ти го кажувам.Значи станува збор за Божји гласници / ангели или мелеки, а никако за самиот Бог.

Ајде сега да ти го зададам конечниот нокаут, :angry3: Кажи ми дали во толкувањето на Светото Тројство од вашите ви Свети Отци, монаси, богослови или попови стои некаде дека покрај Отецот, Синот и Светиот Дух влегуваат во игра и Ангелите?



Мене одамна ми текна......сега тебе нека ти текне.:toe:
[/quote]

Ме докусури...ептен, мислам. Што да ти причам...

Туку....

Тие тројца мажи/ангели/патници (ват евар...) се токму ангелите, преку кои Бог му се јавува на Авраам-тоа е она кое цело време го тврдам и стојам зад тоа. Патем кажано, рускиот ренесансен сликар (и монах, воедно) Андреј Рубљов, ја има насликано иконата именувана како „Света Троица„ (имам дома репродукција од истата) и ај погоди што е насликано на неа? ТРОЈЦА АНГЕЛИ, изобразенија на Света Троица, Троичниот Бог: Отец, Син и Свет Дух! Значи, насликани се ангели, а не Отецот, Синот и Светиот Дух!
Дека ангелите „продолжиле„ со своит актинвности, после средбата со Авраам, тоа е неспорно. Поточно кажано, ангелите само ја исполнувале волјата Божја, за што и биле пратени пред Авраама.

Ај малку и за твојот „нокаут„.

Во светоотечкото толкување на догматот за Света Троица, НЕ ВЛЕГУВААТ никакви ангели! Светие Оци ги опишуваат и Отецот и Синот и Светиот Дух и како засебни личности (со нивните пооделни особини) но и како Еден Бог (со нивните заеднички особини/природа). Затоа, Света Троица се три личности, единствени но неслиени! А ангелите Божји си остануваат ангели, во нивната Небесна хиерархија од 3х3 ангелски редови и нивните архангели: од престоли до ангели. НЕМА мешање помеѓу Бог и Неговите творенија!

П.С: За да може некој да ги разбере работите во Цркава, треба да е член на Црквата. Надвор од Црквата, било кој може да кажа било што и да живее со убедување дека ги разбира црковните работи.
 
Ме докусури...ептен, мислам. Што да ти причам...

Туку....

Тие тројца мажи/ангели/патници (ват евар...) се токму ангелите, преку кои Бог му се јавува на Авраам-тоа е она кое цело време го тврдам и стојам зад тоа. Патем кажано, рускиот ренесансен сликар (и монах, воедно) Андреј Рубљов, ја има насликано иконата именувана како „Света Троица„ (имам дома репродукција од истата) и ај погоди што е насликано на неа? ТРОЈЦА АНГЕЛИ, изобразенија на Света Троица, Троичниот Бог: Отец, Син и Свет Дух! Значи, насликани се ангели, а не Отецот, Синот и Светиот Дух!
Дека ангелите „продолжиле„ со своит актинвности, после средбата со Авраам, тоа е неспорно. Поточно кажано, ангелите само ја исполнувале волјата Божја, за што и биле пратени пред Авраама.

Ај малку и за твојот „нокаут„.

Во светоотечкото толкување на догматот за Света Троица, НЕ ВЛЕГУВААТ никакви ангели! Светие Оци ги опишуваат и Отецот и Синот и Светиот Дух и како засебни личности (со нивните пооделни особини) но и како Еден Бог (со нивните заеднички особини/природа). Затоа, Света Троица се три личности, единствени но неслиени! А ангелите Божји си остануваат ангели, во нивната Небесна хиерархија од 3х3 ангелски редови и нивните архангели: од престоли до ангели. НЕМА мешање помеѓу Бог и Неговите творенија!

П.С: За да може некој да ги разбере работите во Цркава, треба да е член на Црквата. Надвор од Црквата, било кој може да кажа било што и да живее со убедување дека ги разбира црковните работи.[/quote]
znaev deka vie od crkvata ste zabludeni i Allah ve stavil vo zabluda oti On taka sakal da zavrsite i nema da se promenite ako toa ne e Negova volja.Ucite mnogubostvo, eve jas sum krsten, formalno pravoslavec, no sum go odbrakl Islamot barem vo osnovnite dogmi za Tevhidot i etikata, iako mozebi tolkuvanjeto mi e individualno.
 
Да...
Многу сакам да сум заблуден, особено со верата која ја исповедам и на Црквата на кој аи припаѓам. Се додека сум убеден во таа заблуда, ќе сметам дека сум ја одбрал вистинската страна. Се надевам и на тоа дека доживотно нема да ја променам таа заблуда и сакам Алах до крајот од мојот живот да ме држи во таа непроменливост.
 
[/quote MIKI1]

Ме докусури...ептен, мислам. Што да ти причам...

Туку....

Тие тројца мажи/ангели/патници (ват евар...) се токму ангелите, преку кои Бог му се јавува на Авраам-тоа е она кое цело време го тврдам и стојам зад тоа. Патем кажано, рускиот ренесансен сликар (и монах, воедно) Андреј Рубљов, ја има насликано иконата именувана како „Света Троица„ (имам дома репродукција од истата) и ај погоди што е насликано на неа? ТРОЈЦА АНГЕЛИ, изобразенија на Света Троица, Троичниот Бог: Отец, Син и Свет Дух! Значи, насликани се ангели, а не Отецот, Синот и Светиот Дух!
Дека ангелите „продолжиле„ со своит актинвности, после средбата со Авраам, тоа е неспорно. Поточно кажано, ангелите само ја исполнувале волјата Божја, за што и биле пратени пред Авраама.

Ај малку и за твојот „нокаут„.

Во светоотечкото толкување на догматот за Света Троица, НЕ ВЛЕГУВААТ никакви ангели! Светие Оци ги опишуваат и Отецот и Синот и Светиот Дух и како засебни личности (со нивните пооделни особини) но и како Еден Бог (со нивните заеднички особини/природа). Затоа, Света Троица се три личности, единствени но неслиени! А ангелите Божји си остануваат ангели, во нивната Небесна хиерархија од 3х3 ангелски редови и нивните архангели: од престоли до ангели. НЕМА мешање помеѓу Бог и Неговите творенија!

П.С: За да може некој да ги разбере работите во Цркава, треба да е член на Црквата. Надвор од Црквата, било кој може да кажа било што и да живее со убедување дека ги разбира црковните работи.
[/quote МИКИ1]


Сега ќе те тормозам само со твоите зборови.
Ај погледни ги убаво болтираните реченици и види ја твојата контрадикторност во само еден единствен пост.

МИКИ1, ти текнува... :jaj:
 
Што се однесува до Чорбаџијата, сигурен сум дека и тој ќе то го каже истото: дека Бог е Троичен. Така, немаш многу фајде о неговото повикување на помош...

.

Ехе со триличниот вие ја објаснивте работава па и да несака човек да поверува ќе мора епен сте убедливи (хахаха) арно ама овие од "граѓанското здружение" ќе ја открасат ептен работата. Па тие ви го потктаднале триличниот арно ама заборавиле да го здрпаат и "NAVODILO ZA UPORABO"-- упатството како се користи "триличниот".....хаххахааа
Па под светиот дух подразбират ...совест , голуб , петре клукајдрвчето...дн дрн.

А претходно веќе детално објаснив што е светиот дух...........еве уште една логика која неоспорно докажува дека Светиот Дух ..НЕЕ ЛИЧНОСТ..значи не е дел од никакво свето тројство

ДЕФИНИЦИЈА
Способноста / можноста умно разумните битија да ( тежнеат да ) вршат свесно планирани активности се нарекува ДУХ
образложение
Тоа не е само способност туку и можност која може но и немора да се искористи па така и Адам бил инспириран ( вдахновен ) со дух но го отфрлил . Како збор од ангелски речник лесно се решава ..." во духот на законот " а нели со секој закон свесно се тежнее да се постигне точно определена цел ....или " духот на времето " а секое време и секоја генерација во своето време си имаат свој цели ,идоли , идеали (духови) кон кој тежнеат да ги остварат . Значи како што може да видиме зборот дух воопшто не значи некакво флуоресцентно " Касперче " што свети во ноќта или мистично непозната грдосија од хорор филмови што нас може да не нападне кога сака каде сака ....туку способност и можност што ни е дадена( речиси )на сите луѓе Но тука има една последица за сите
ПРАВНО ЗАКОНСКА ПОСЛЕДИЦА
ДЕФИНИЦИЈА : СЕКОЈ ДУХ Е ПОДЛОЖЕН НА СУД
Примери безброј... архитект проектирал а проект му е подложен на ревизија ( суд )
....изграден објект се врши технички прием (суд ) .....критика , законски последици , ревизии , судови , рецензии , отценувања ..итн значи ја нема таа свесно планирана активност ( дух ) што нее подложна на своевиен суд

Под свесно планирана активност ќе подразбираме дека е користена мисловна
апаратура ..ум кој имајќи предвид повеќе параметри разработил една или повеќе варјантни решенија за еден ист проблем ( зададена задача ) и разумот кој врз основ на веќе задаени параметри водел сметка какви се ПОСЛЕДИЦИ на тернот а поготово во однос на други луге ќе предизвика таквото избрано дејстување -активност
Како дух се јавува личното корегирање менување на сопствени карактерни особини на личноста -- " оформете го ликот / личноста на Исус Христос во вас " - апостоли или за Исус " он се самосоздаде

ЗНАЧИ :
ДУХОТ - ИДЕАЛОТ САМ ПО СЕБЕ Е МРТВА ПРИРОДА

Духот може но и не мора да биде реализиран од било кое умно разумно битие
Духот е засебна категорија од душата и воопшто ниту подразбира ниту ја има душата како интегриран дел од себе
Душа...можност-способност на умно разумните битија да изгрдат сопствени вредносни чуствено емоционални критериуми..(што ќе ги радува, растажува, смее ..итн)

АПЛА ОЧИГЛЕДНО ДУХОТ НЕЕ ЛИЧНОСТ.....ниту може да биде ..неизводливо е
ДУХОВНОСТА И ДУШЕВНОСТА се составен дел на личноста а не се појавуваат како личности сами за себе
па не за џабе им требале 56 год меѓу двата васељенски собири наводно да дефинираат што е светиот дух ....и пак ја утнале работата..немале појма .

Павле...духовниот човек.........идеалист оној кој тежнее да релизира некој возвишен идеал -дух
Павле ...душевен човек............кој пред се раководи од свој чувства емоции но не тежнее да оствари повисоки свери на општествеена свест и притоа може да биде злонамерна или дибронамерна душа.
А духовниот човек - Личност секако подразбира позитивни душевни настројства .


ЗНАЧИ КОНЕЧНО Е ДОКАЖАНО ДЕКА ТРОИЧНОСТА Е НЕИДРЖАНА РАБОТА
ЧИСТА ИЗМИСЛИЦА И ЛАГА ПО НАРАЧКА НА РИМСКИТЕ ИМПЕРАТОРИ
 
[/quote MIKI1]

Ме докусури...ептен, мислам. Што да ти причам...

Туку....

Тие тројца мажи/ангели/патници (ват евар...) се токму ангелите, преку кои Бог му се јавува на Авраам-тоа е она кое цело време го тврдам и стојам зад тоа. Патем кажано, рускиот ренесансен сликар (и монах, воедно) Андреј Рубљов, ја има насликано иконата именувана како „Света Троица„ (имам дома репродукција од истата) и ај погоди што е насликано на неа? ТРОЈЦА АНГЕЛИ, изобразенија на Света Троица, Троичниот Бог: Отец, Син и Свет Дух! Значи, насликани се ангели, а не Отецот, Синот и Светиот Дух!
Дека ангелите „продолжиле„ со своит актинвности, после средбата со Авраам, тоа е неспорно. Поточно кажано, ангелите само ја исполнувале волјата Божја, за што и биле пратени пред Авраама.

Ај малку и за твојот „нокаут„.

Во светоотечкото толкување на догматот за Света Троица, НЕ ВЛЕГУВААТ никакви ангели! Светие Оци ги опишуваат и Отецот и Синот и Светиот Дух и како засебни личности (со нивните пооделни особини) но и како Еден Бог (со нивните заеднички особини/природа). Затоа, Света Троица се три личности, единствени но неслиени! А ангелите Божји си остануваат ангели, во нивната Небесна хиерархија од 3х3 ангелски редови и нивните архангели: од престоли до ангели. НЕМА мешање помеѓу Бог и Неговите творенија!

П.С: За да може некој да ги разбере работите во Цркава, треба да е член на Црквата. Надвор од Црквата, било кој може да кажа било што и да живее со убедување дека ги разбира црковните работи.
[/quote МИКИ1]


Сега ќе те тормозам само со твоите зборови.
Ај погледни ги убаво болтираните реченици и види ја твојата контрадикторност во само еден единствен пост.






МИКИ1, ти текнува... :jaj:

Е ако де, продолжи да ме тормозиш токму со моите зборови. Јас и понатаму стојам на веќе напишанто.

Еве, малку и да појаснам.

Откако Адам и Ева се истерани од Рајот, поради сторениот грев и со тоа се оддалечија од Божјата близина, ниедно човечко битие повеќе не е достојно да биде во непосредна Божја близина а да остане живо! Но, Бог не го заборава човекот (човечкиот род) туку и понатаму се грижи за него. Во Стариот Завет, Бог им се јавува на луѓето на одреден начин:
- преку пророците
- преку праведниците
- преку ангелите
- во одреден физички облик.
На Мојсеј, Бог му говореше преку капината која гореше а не согоруваше. На Авраам, Бог му се јави во облик од тројцата пратници/ангели. На египетската војска, која ги гонеше јудеите преку Црвеното Море, Бог и се јави во облик од огнен столб. И тн...Значи, Бог никаде не им се јавува на луѓето „во живо„, туку секогаш посредно.

Во Новиот Завет пак, Бог им се јави на луѓето преку Исуса Христа, Синот Божји и човечки, што преставува врв на богојавувањето пред луѓето. На крштевањето Исусово, Бог Отецот говореше од Небото, Синот Божји беше крстен во реката Јордан а Светиот Дух, во облик од гулаб, слета на рамото Исусово и со тоа Го посочи Помазаникот.

А најнепосреден начин, на кој Бог им се јавува на оне кои во Него веруваат, во Православната Црква се извршува преку Светата Тајна причест, при која верните најнепосредно Го примаат Бога во себе-понепосредно, здравје!

Затоа, од Христа па наваму, не ни се потреби пророци кои наместо Него би ни зборувале и би не опоменувале-тоа сега го чини Црквата Христова, која ги повикува луѓето на покајание, исто онака како што Христос сам ги повикуваше луѓето да Го следат (да „...врват по Него....„).
 
abe kakov e toj bog sto ne mozel gresnosta na Adam i Eva da ja spreci da ne se prenese na decata, genetski se prenelo, znaci bog e nemoken da gi spasi od kazna tie sto nemaat vina, posto ako zgresila eva i adam so ja slusal so se kabaet decata nivni, potomcite a????
 
abe kakov e toj bog sto ne mozel gresnosta na Adam i Eva da ja spreci da ne se prenese na decata, genetski se prenelo, znaci bog e nemoken da gi spasi od kazna tie sto nemaat vina, posto ako zgresila eva i adam so ja slusal so se kabaet decata nivni, potomcite a????
Паднатоста на Адам и Ева укажува на општата човекова падната природа и тоа укажува на човекот а не само на Адам и Ева конкретно. Господ ни дал да избираме, зарем човекот и после многу години и постооти пат не проба од дрвото на гревот се разбира да но на поинаков начин.
 
znaci bog e los, lugeto se losi svetot e los se e loso nisto ne cini- nizhilizam!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom