Авто новости


Си слушнал за кардан? Како ќе ја пренесеш силата од моторот на задните тркала? Како она Фичосакито? Цевка и запчаник?

Размисли малце!:tapp:
 
Си слушнал за кардан? Како ќе ја пренесеш силата од моторот на задните тркала? Како она Фичосакито? Цевка и запчаник?

Размисли малце!:tapp:
Ne te razbrav najdobro.
Секако дека таквото возило би имало диференцијал :)
Сериски, со мали модификации. :)
 
Си слушнал за кардан? Како ќе ја пренесеш силата од моторот на задните тркала? Како она Фичосакито? Цевка и запчаник?

Размисли малце!:tapp:

mora da mi pokazes togas kako izgleda slika od preden diferencijal....cim postoi zaden mora da postoi i preden....sakam da vidam slika od preden diferencijal
 
mora da mi pokazes togas kako izgleda slika od preden diferencijal....cim postoi zaden mora da postoi i preden....sakam da vidam slika od preden diferencijal


1) Овде ти треба заден дифренецијал

2) Преден диференцијал

Тојота
http://home.4x4wire.com/erik/diffs/

taco_ifs_diff.jpg


Ne te razbrav najdobro.
Секако дека таквото возило би имало диференцијал :)
Сериски, со мали модификации. :)


Е нема :) Тоа фиќосакито немаше. Значи запчаник швајцоваа назад. Синџирот преку него и така го возеа :)

cras0066fn.jpg


cras0080it.jpg
 
Пошто темата е за авто новости да пишам за една тазе новост која е многу исплатива и цел свет ке се моли оваа можност да влезе во сериско производство на сите мотори.Пред некој ден прочитав дека некоја тјунинг куќа направила мотрол кој развива 163 коњски сили а со притискање на копче силата се намалува на 61 коњска сила а со тоа и потрошувачката.Шо значи на автопат може да се излудуваш со 163 коњски сили а за градска вожња да си намалиш на 61 и помалку да ти троши.:vozbud::vozbud::vozbud:
 
Пошто темата е за авто новости да пишам за една тазе новост која е многу исплатива и цел свет ке се моли оваа можност да влезе во сериско производство на сите мотори.Пред некој ден прочитав дека некоја тјунинг куќа направила мотрол кој развива 163 коњски сили а со притискање на копче силата се намалува на 61 коњска сила а со тоа и потрошувачката.Шо значи на автопат може да се излудуваш со 163 коњски сили а за градска вожња да си намалиш на 61 и помалку да ти троши.:vozbud::vozbud::vozbud:
Малку ти доцни новоста....

Читни тука :)
 
hehehehe ne sum videl.sorry
 
momentalno na nasive pazari najubavo e da audi koj ke zeme nema da zgresi.pogotovo novite modeli i toa samo dizel
 
Ова би требало да биде наследникот на во Европа и не така успешниот FIAT Stilo. Се шпекулира со враќањето на називите Bravo/Brava, но во FIAT oчекуваат успех со овој модел. Излегоа од кризата која ги пратеше последниве неколку години, ова возило ќе биде на платформата која ја користи и новата Astra на Opel, а која остана како резултат на неуспешниот брак со GM.
Еве го „убавецот”:




abe ubavec Fiat
 
Е нема :) Тоа фиќосакито немаше. Значи запчаник швајцоваа назад. Синџирот преку него и така го возеа :)

И на колку време ги менуваа задните гуми? И колкава била стабилноста на тоа во кривина?
Точно е дека на моторно возило може да има повеќе погонски мостови но секој од нив мора да има диференцијал. Диференцијалот овозможува различни аголни брзини на левото и десното тркало, и влијае врз управливоста на возилото, и како второ абењето на гумите.
 
Во некој делови ме потсеќа на форд фиеста.
 
Да, позади Форд Фиеста напред Опел Корса постарата. Инаку за ова ќе им треба едно 10 години да го издадат моделот:smir:
 
Пази ќе се боцнеш – автомобили покриени со парчиња стакло!
glass-car-01.jpg

glass-car-03.jpg

Ова на сликите е Maserati Quattroporte, но покриен со парчиња стакло. Изработката е на уметникот Лука Панкраци. Признаваме дека изгледа интересно, но факт е и дека е многу опасна!
А шо викате за ова??


Најсилното Е-купе досега
e_cupe.jpg

Тјунерксата компанија Brabus ги претстави пакет измените на новото E-Coupe, a тоа со најсилниот, 6.1-литарски V8 мотор со сила од 462 КЅ, јури до „стотка“ за 4.7 секунди.
Откако AMG го кажа своето во веска со Е-класата купе, односно дека не ја преработува истата, инженерите на Brabus одлучиле на купувачите да им ја понудат својата визија на најсилната изведба.

Новиот мотор се темели на 5.5-литарски бензинец познат од моделот Е500, а експертите на Brabus го зголемиле волуменот за 0.6 литри, па си поиграле со радилицата, главата на моторот и вентилите. Резултатот е 6.1-литарски V8 мотор со сила од 462 КЅ и 615 Nm, забрзува до сто за 4.7 секунди и јури полни 315 km/h (AMG има електронска блокада на 250 km/h).
Пакетите за надградба достапни се и за други мотори од понудата на Mercedes, со нагласок на BlueEFFICIENCY линијата. Е250 CDI на 235 КЅ, додека Е350 CDI, за кој е наменет D6 тјунинг китот, после надградбата развива 272 КЅ и дури 590 Nm. Освен погонските единици ревија поминале и федерите на амортизерите и комплетниот систем на амортизација, а кочниците се опремени со алуминиумски клешти напред и четвороклипни назад.
 
Со еден литар гориво поминати 3771 километар

6365koli2.jpg
На EuroSpeedway Lausitz тркачката патека во Германија од 7 до 9.5.2009 година е одржан традиционалниот Shell Eco маратон каде целта е да се произведе и претстави автомобил кој со еден литар гориво ќе помине најмногу километри.

Бидејќи учесниците на натпреварувањето со еден литар можат да поминат и повеќе од 1000 километри, вкупната должина на поминатиот пат се пресметува по математички пат на основа на потрошувачка и енергетската вредност на користеното гориво на однапред дефинирана патека. Листата на најдобри ја предводи швајцарскиот тим кој во 2005 година со еден литар гориво поминал пресметана оддалеченост од пазете внимателно, 3838 километар.
Победниците на Shell Eco маратонот за 2009 година со еден литар поминале 3371 километри

Учесниците на групата „Prototyp“ се натпреварувале на должина од 25 km, а групата „UrbanConcept“, на 22 километарска патека на која требале да имаат просечна брзина од најмалку 30 односно 25 km/h. Победниците на овогодинешниот матарот доаѓаат од техничкото училиште Saint-Joseph La Joliverie сместено во градот Нант, Франција. Со еден литар гориво тие поминале пат од 3771 километар.​
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom