MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
- Член од
- 10 јануари 2008
- Мислења
- 20.396
- Поени од реакции
- 3.398
Да се надоврзам на муабетов. Поимот религија значи „релација со бога„. Тоа што постојат многу религии каде секоја од нив исповеда некој свој бог, тоа е друго прашање. Згодно е ској од форумџиите да се изјаснува од позиција на верата и богот кој го исповедаат, за да не се појави ова мешање на работите, каде инквизицијата се нарекува противник на науката, а истата таа инквизиција е историски приврзок на римокатоличката Црква, која ја создаде инквизицијата поради своето застранување во однос на изворното светоотечко христијанско учење, односно воведувањто новотарии во истото. ПРавославието НЕ ПОЗНАВА тортура врз човековата слободна волја за избор; ако некој поединец не го прифаќа православието, има две можности: да се покае и да се врати во Црквата или од неа да биде исклучен, но никако да биде инквизиторски убиен!
Се изповедам за православен и од таа позиција ги изложувам моите ставови кон одредени прашања на форумов.
Според тоа, православната вера/религија, НЕ СЕ МЕША во науката/науките, туку напротив; православитето ја прифаќа секоја ЗДРАВА наука, затоа што таквата наука ги потврдува вистините кои се запишани во Светото Писмо, само на свој начин и со други методи, средства и речник. Да напоменам дека до 19-от век, до времето кога науките се одвојуваат од философијата, исклучиво Писмото било извор на историски сознанија а некоја друг „научен„ извор.
Црквата НЕ Е од овој свет, но живее и делува во него. Според тоа, Црквата има и тоа какво право да коментира за она кое се случува во светот. На пример, Црквата коментира ако некоја наука затранила во сатанизам. Црквата го следи делувањето на злото во свеот и ги извесува и предупредува верните за таа опасност. Црквата кометира за еколошките катастрофи во светот, бидејќи се е создадено од Богот кој Црквата го исповеда за своја глава. Црквата коментира за т.н. глобализација, зашто тоа е патот кон царството од антихристот. Црквата ја коментира УНИФОРМНОСТА кон која свеот се движи, зашто таквиот свет не е создаден од Бога.
Се изповедам за православен и од таа позиција ги изложувам моите ставови кон одредени прашања на форумов.
Според тоа, православната вера/религија, НЕ СЕ МЕША во науката/науките, туку напротив; православитето ја прифаќа секоја ЗДРАВА наука, затоа што таквата наука ги потврдува вистините кои се запишани во Светото Писмо, само на свој начин и со други методи, средства и речник. Да напоменам дека до 19-от век, до времето кога науките се одвојуваат од философијата, исклучиво Писмото било извор на историски сознанија а некоја друг „научен„ извор.
Црквата НЕ Е од овој свет, но живее и делува во него. Според тоа, Црквата има и тоа какво право да коментира за она кое се случува во светот. На пример, Црквата коментира ако некоја наука затранила во сатанизам. Црквата го следи делувањето на злото во свеот и ги извесува и предупредува верните за таа опасност. Црквата кометира за еколошките катастрофи во светот, бидејќи се е создадено од Богот кој Црквата го исповеда за своја глава. Црквата коментира за т.н. глобализација, зашто тоа е патот кон царството од антихристот. Црквата ја коментира УНИФОРМНОСТА кон која свеот се движи, зашто таквиот свет не е создаден од Бога.