Абсолутно. Ми-17 да се взриви во ваздух - треба или да е голем проблем со горивото, ама не знам послеваков полет не треба да е бил п'лен догоре резервоарот? Другото е - ама малко фантастично - нешто ватре от амуницијата на војската да е бил причината за взрива. Истрага, добра и независна, другото е спекула со паметта на момчетата.Да ова за стингерот е точно..ама не ли ти се чини малце симптоматично што хеликоптерот не е паднат во поголеми делови што е нормално при несреки од технички карактер..наместо тоа истиот е рспрснат на мали делови кои се порстираат на огромна територија...што докажува дека експлодирал во лет....а причините за таков вид на експлозија се бројат на прсти...
IMC ili VMC letal? ako letal VMC, tesko da kje letal po koridor a cim zboruvame za helikopter pa, tesko da kje letal IMC, osobeno vo takvi vremenski uslovi.Обично авионите летаат преку тој коридор, бидејки има антени кој треба да те пингуваат дека си на правиот правец да и пријдеш на пистата, за хеликоптерот незнам точно, но сигурно и тој има коридори на летање.
А што? Не смеам да предпоставам дека тоа е можно? Што, зарем треба да пазиме не се навредат терористите случајно, оти неправдно сме ги обвиниле?
(не зборам за авионите на МАТ, туку за хеликоптерот)
точно е, ама само кога ја имат височината за радиолокационен контакт. за различните радари доолната граница е различна - от 50 до 150, 200 че и 400м. Не знам какви су македонските. Обаче кога вертолета слезе под 100м - почти сички го губјат на екран. Некој пат пилотите кои не сакат да го држат коридора или сакат по-брзо да се приберат, или да спестјат мало гориво, слизат под видливоста на радарот, и после излизат веке близо до летиштето на глисадата. Обаче во лошо време ово е равносилно на смрт. Не верувам, дека нормалан пилот ке го направи тоа потез.Обично авионите летаат преку тој коридор, бидејки има антени кој треба да те пингуваат дека си на правиот правец да и пријдеш на пистата, за хеликоптерот незнам точно, но сигурно и тој има коридори на летање.
Како и да е, летал по некој коридор, на слепо нема да оди.IMC ili VMC letal? ako letal VMC, tesko da kje letal po koridor a cim zboruvame za helikopter pa, tesko da kje letal IMC, osobeno vo takvi vremenski uslovi.
Odi odi...i te kako odi. Zatoa prashav, dali IMC ili VMC.Како и да е, летал по некој коридор, на слепо нема да оди.
Значи, вака на невидено, кога сеуште не е објавена причината, не смееме да се посомневаме во заговор, туку само во техничка неисправност, временски лоши услови и грешка на пилотот?Mi e gajle koj i kako kje se navredi, poentata e deka ne treba da se bara pricina za zagovor za edna nesrekja.
za tebe nevideno za nekoj ne. Trakite deneska se slushaa.Значи, вака на невидено, кога сеуште не е објавена причината, не смееме да се посомневаме во заговор, туку само во техничка неисправност, временски лоши услови и грешка на пилотот?
za tebe nevideno za nekoj ne. Trakite deneska se slushaa.