Докажете дека Господ (не) постои

Член од
3 јуни 2008
Мислења
441
Поени од реакции
20
Oва само е доказ дека можеби човекот е создаден од некоја вонземјанска цивилизација, со подобри перформански, од човекот.
Не докажува дека „креаторот“ е баш оној за кој што се зборува во библијата, во куранот и.т.н.....

Па..и во краен случај, можно е и ние да се наоѓаме во нешто слично на матрица која ја создала некоја цивилизација, таа цивилизација да се наоѓа во друга матрица ( т.е. матрица во матрица ), се до бесконечност....


Секој човек мора да има направено барем едно лошо дело...( се раѓа како грешник.. )..па, тоа што прави лоши дела, значи дека не му служи на господ..??

Секој човек се родил како добар, кој не прави лоши дела, но, околината го натерала да прави лоши дела...( освен ако не се родил како сериски убиец и.т.н. т.е. гените да го прават таков )...

Ок, ако не служам на себеси, тогаш, на никому не му служам...

Абе,види,Еден е Господ.Кој како сака нека го нарече(иако неможе се да е правилно).И нашата вера е сосем спротивна на исламот....Таму има многу работи,за кои би требала да ти кажувам цел месец.А,не се ни трудам да ја изучувам истата.
И,да,сметам дека не му служи на Бог,ако прави лоши дела,туку ја насладува својата суета и изопаченост.Што не значи дека и тој човек(а патем и сите грешиме),неможе да се освести и покае.Секој во некој период од животот,сфаќа што се лошо има направено.....
Незнам,како сакаш мисли.Секој има право на слобода,и тоа сосем го почитувам,па и твоето мислење(иако не се согласувам).И самата наша вера учи на слобода.Нашиот Бог никого досега не ограничил.Туку,што е уште поинтересно,ни дал потполна слободна волја.Така е и со твојата,и мојата,и на сите останати.Но,се плашам дека таа слобода,го прави човекот безгрижен,дури и му дава смелост да прави работи(ужасни),за кои ни животното не е способно.На пр.педофилија,хомосексуалство,проституција.Кога ќе размислам,од ова се гадам,знаејќи дека едно животно е попаметно од човекот(кој патем,сам се прави себеси онаков каков што е)....за жал...
 

iksimkd

ШшшШшшШ...
Член од
31 јули 2007
Мислења
5.000
Поени од реакции
2.184
НЕМОЖЕ ДА СЕ ДОКАЖЕ ДАЛИ ГОСПОД ПОСТОИ ИЛИ НЕ!!!
КРАТКО И ЈАСНО!
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
Абе,види,Еден е Господ.Кој како сака нека го нарече(иако неможе се да е правилно).И нашата вера е сосем спротивна на исламот....Таму има многу работи,за кои би требала да ти кажувам цел месец.А,не се ни трудам да ја изучувам истата.
И,да,сметам дека не му служи на Бог,ако прави лоши дела,туку ја насладува својата суета и изопаченост.Што не значи дека и тој човек(а патем и сите грешиме),неможе да се освести и покае.Секој во некој период од животот,сфаќа што се лошо има направено.....
Незнам,како сакаш мисли.Секој има право на слобода,и тоа сосем го почитувам,па и твоето мислење(иако не се согласувам).И самата наша вера учи на слобода.Нашиот Бог никого досега не ограничил.Туку,што е уште поинтересно,ни дал потполна слободна волја.Така е и со твојата,и мојата,и на сите останати.Но,се плашам дека таа слобода,го прави човекот безгрижен,дури и му дава смелост да прави работи(ужасни),за кои ни животното не е способно.На пр.педофилија,хомосексуалство,проституција.Кога ќе размислам,од ова се гадам,знаејќи дека едно животно е попаметно од човекот(кој патем,сам се прави себеси онаков каков што е)....за жал...
Еден е господ?!
Како знаеш? Како знаеш дека господ не е цела цивилизација, дека не се повеќе цивилизации?
И како знаеш дека некоја религија верува баш во вистинскиот?
Како знаеш дека некоја релифија верува во вистинскиот бог?
Тоа што тој можеби постои, незначи дека се она што ќе го каже религијата е вистина.

Верувањето, исто така како што може да спречи ужасни работи, може и да предизвика исти, и многу полоши работи.
Верувањето не е решение на тие проблеми.
 
Член од
3 јуни 2008
Мислења
441
Поени од реакции
20
Еден е господ?!
Како знаеш? Како знаеш дека господ не е цела цивилизација, дека не се повеќе цивилизации?
И како знаеш дека некоја религија верува баш во вистинскиот?
Како знаеш дека некоја релифија верува во вистинскиот бог?
Тоа што тој можеби постои, незначи дека се она што ќе го каже религијата е вистина.

Верувањето, исто така како што може да спречи ужасни работи, може и да предизвика исти, и многу полоши работи.
Верувањето не е решение на тие проблеми.
Да,Еден е.Неможе Господ да е цела цивилизација.Името би било во множина.Би говореле за цивилизација која не создала.
Самите дела на верата,и вистинитоста во неа,искажана преку многубројни чуда,се доказ за нејзината вистинитост.Понатаму,самиот изглед на верата,се што ја исполнува.Кај нашата,никој не те тера да правиш нешто.Пак ќе кажам: СЛОБОДНА ВОЉА.Кај другите не е така,и самиот знаеш зошто.Дали тоа што религијата го кажува е точно,ке процени твоето срце,не умот.Кога ќе поверуваш,ке разбереш повеќе работи.И јас пред да запознаам нешто,мислам дека е лага,или па не ми се свиѓа неговата теорија,но кога ке го запознаам,ќе сфатам дали е или не е.Сакам да знам кои лоши работи,според тебе,ги предизвикува верувањето?
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
НЕМОЖЕ ДА СЕ ДОКАЖЕ ДАЛИ ГОСПОД ПОСТОИ ИЛИ НЕ!!!
КРАТКО И ЈАСНО!
Постоењето на нештата се докажува, не нивното непостоење.
Затоа што непостоењето на нешто е многу тешко и речиси невозможно да се докаже.
И затоа, додека не се докаже нешто дека постои, тоа, не постои.


Да,Еден е.Неможе Господ да е цела цивилизација.Името би било во множина.Би говореле за цивилизација која не создала.
Самите дела на верата,и вистинитоста во неа,искажана преку многубројни чуда,се доказ за нејзината вистинитост.Понатаму,самиот изглед на верата,се што ја исполнува.Кај нашата,никој не те тера да правиш нешто.Пак ќе кажам: СЛОБОДНА ВОЉА.Кај другите не е така,и самиот знаеш зошто.Дали тоа што религијата го кажува е точно,ке процени твоето срце,не умот.Кога ќе поверуваш,ке разбереш повеќе работи.И јас пред да запознаам нешто,мислам дека е лага,или па не ми се свиѓа неговата теорија,но кога ке го запознаам,ќе сфатам дали е или не е.Сакам да знам кои лоши работи,според тебе,ги предизвикува верувањето?
Неможе?!? Сигурен си?
Па кој вели дека религијата сега говори за вистината?

Слободна воља е на дете кое неможе да одлучува за себе, да му се полни главата со невистини кои за него се вистини?
Одкако ќе се стори ова, како може детето да направи слободен избор? Тогаш неговиот мозок ќе биде „испран“, ќе мисли дека доколку оди по религијата, оди по вистинскиот пат, без да се запраша дали е вистина, или ако се запраша, тогаш ќе му се даде пристап само до оние вистини, или лаги, кои ќе го натераат да мисли дека е тој навистина оди по вистинскиот пат. Кога тој би ја знаел целата вистина, не би мислел така за тоа.

Срцето не размислува, не докажува работи, умот го прави тоа, освен кога не е „испран“.

Кои лоши работи ги предизвикува религијата?
1. непостои вистинска религија, и затоа неможе да се докаже која е вистинската.
2. Таа се плашела дека ако науката стане доволно развиена, ќе може да докаже дека она што религијата го кажува е лага, затоа ја измислила инквизицијата
3. Таа е алатка на некои луѓе да ги експлоатираат верниците во „во името на господ“
4. Да ги натераат луѓето да убиваат други луѓе, исто така во името на господ
5. Срцето не е способно да го направи вистинскиот избор, и мозокот исто така кога е „испран“, па затоа луѓето неможат да сфатат дека тоа што го прават е лошо, ако небеше така, немаше да постојат крстоносните војни, да се убиваат луѓе во името на господ, да се рушат кулите близначки, и немаше да се заканува трета светска војна, која ќе биде војна помеѓу религиите.
6. Умот е единствен кој што може да го направи вистинскиот избор, затоа, религијата им се надметнува на луѓето уште тогаш кога тој не е доволно развиен за да може да го направи тоа, кога сеуште неможе да сфати дека врз него е почнато „перење“....
 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Постоењето на нештата се докажува, не нивното непостоење.
Затоа што непостоењето на нешто е многу тешко и речиси невозможно да се докаже.
И затоа, додека не се докаже нешто дека постои, тоа, не постои.
Ќе зажалам за ова... ал:

Дали постои Љубов, Агора?
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
Ќе зажалам за ова... ал:

Дали постои Љубов, Агора?
Веројатно постои:


Љубов е појава во меѓусебните односи меѓу луѓето, кој не е целосно определуван и кој се опишува со здружување и меѓусебно помагање на две или повеќе лица. Најчесто се вели дека „љубовта не може да се определува“, но некои особини кај појавите кои луѓето ги назначуваат како љубов се еднакви или многу слични, па од нив би можело да се извлече некое појасно определување.
Околу љубовта има многу различни мислења (посебно бидејќи таа е лична, па секој човек си има свое сопствено определување). Од „здравото мнозинство“ љубовта се определува како крајно блиска врска меѓу машко (маж/момче) и женско (жена/девојка), но од тие кои не припаѓаат на ова мнозинство (како нпр. хомосексуалци) доаѓаат и други определувања. Една од нив е дека „љубовта е најголемата врска меѓу две или повеќе човечки суштества, без разлика на нивниот пол, вера, народност и раса“.
 
Член од
3 јуни 2008
Мислења
441
Поени од реакции
20
Постоењето на нештата се докажува, не нивното непостоење.
Затоа што непостоењето на нешто е многу тешко и речиси невозможно да се докаже.
И затоа, додека не се докаже нешто дека постои, тоа, не постои.



Неможе?!? Сигурен си?
Па кој вели дека религијата сега говори за вистината?

Слободна воља е на дете кое неможе да одлучува за себе, да му се полни главата со невистини кои за него се вистини?
Одкако ќе се стори ова, како може детето да направи слободен избор? Тогаш неговиот мозок ќе биде „испран“, ќе мисли дека доколку оди по религијата, оди по вистинскиот пат, без да се запраша дали е вистина, или ако се запраша, тогаш ќе му се даде пристап само до оние вистини, или лаги, кои ќе го натераат да мисли дека е тој навистина оди по вистинскиот пат. Кога тој би ја знаел целата вистина, не би мислел така за тоа.

Срцето не размислува, не докажува работи, умот го прави тоа, освен кога не е „испран“.

Кои лоши работи ги предизвикува религијата?
1. непостои вистинска религија, и затоа неможе да се докаже која е вистинската.
2. Таа се плашела дека ако науката стане доволно развиена, ќе може да докаже дека она што религијата го кажува е лага, затоа ја измислила инквизицијата
3. Таа е алатка на некои луѓе да ги експлоатираат верниците во „во името на господ“
4. Да ги натераат луѓето да убиваат други луѓе, исто така во името на господ
5. Срцето не е способно да го направи вистинскиот избор, и мозокот исто така кога е „испран“, па затоа луѓето неможат да сфатат дека тоа што го прават е лошо, ако небеше така, немаше да постојат крстоносните војни, да се убиваат луѓе во името на господ, да се рушат кулите близначки, и немаше да се заканува трета светска војна, која ќе биде војна помеѓу религиите.
6. Умот е единствен кој што може да го направи вистинскиот избор, затоа, религијата им се надметнува на луѓето уште тогаш кога тој не е доволно развиен за да може да го направи тоа, кога сеуште неможе да сфати дека врз него е почнато „перење“....
За инквизицијата и крстоносните војни,иди до темата Христос-темел на нашата вера,за да не се повторувам.И процитај од каде произлегуваат.Православието нема никаква врска со тоа(убивање на луѓе.Тебе можат да те крстат како мал,што не значи дека ќе веруваш(а претпоставувам си крстен).И,да,кога не би имал слободна воља,досега ќе лежеше во затвор или ќе те потпалеа или прогонуваа ,зашто си атеист,а не православен верник.Ама,ете,не си.Што значи,не зборувај дека е така,сам се побиваш.Католоците тоа го правеле,кај нас тоа никогаш не било.
 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Веројатно постои:


Љубов е појава во меѓусебните односи меѓу луѓето, кој не е целосно определуван и кој се опишува со здружување и меѓусебно помагање на две или повеќе лица. Најчесто се вели дека „љубовта не може да се определува“, но некои особини кај појавите кои луѓето ги назначуваат како љубов се еднакви или многу слични, па од нив би можело да се извлече некое појасно определување.
Околу љубовта има многу различни мислења (посебно бидејќи таа е лична, па секој човек си има свое сопствено определување). Од „здравото мнозинство“ љубовта се определува како крајно блиска врска меѓу машко (маж/момче) и женско (жена/девојка), но од тие кои не припаѓаат на ова мнозинство (како нпр. хомосексуалци) доаѓаат и други определувања. Една од нив е дека „љубовта е најголемата врска меѓу две или повеќе човечки суштества, без разлика на нивниот пол, вера, народност и раса“.
Ал доказ освен научни препоставки - нема, нели?
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
За инквизицијата и крстоносните војни,иди до темата Христос-темел на нашата вера,за да не се повторувам.И процитај од каде произлегуваат.Православието нема никаква врска со тоа(убивање на луѓе.Тебе можат да те крстат како мал,што не значи дека ќе веруваш(а претпоставувам си крстен).И,да,кога не би имал слободна воља,досега ќе лежеше во затвор или ќе те потпалеа или прогонуваа ,зашто си атеист,а не православен верник.Ама,ете,не си.Што значи,не зборувај дека е така,сам се побиваш.Католоците тоа го правеле,кај нас тоа никогаш не било.
Никаква врска?
И православието, и католицизмот, се религии.Ова не е врска..?
Да, да немав слободна воља, и некој директно да влијаеше на тоа да ми ја оневозможи слободната воља, тогаш ќе се случеше тоа.
Но, влијанието врз слободната воља, т.е. оневозможувањето на неа, може да се направи и индиректно.

И, ако една религија може да направи такви работи, инквизиција, крстоносни војни, зошто друга религија не би можела да го направи тоа?
Сеуште постои неприфатлив ризик да се случи тоа.
 
Член од
14 април 2008
Мислења
1.257
Поени од реакции
914
Повели, читај за доказите

Со оглед на тоа што за ова прашање сум посветил многу време можам самоуверено да кажам дека може со филозофија која глобално ги користи сознанијата од емпирискиот свет да се ДОКАЖЕ ПОСТОЕЊЕТО НА БОГА. За ова навистина кога би ги собрал сите пред се логичко-филозофски докази одговорот на ова прашање би бил сосема јасен и повеќето кои не верувале поради незнаење би рекле „како не сум го согледал тоа колку евидентно е Божјото присуство во се околу нас“ сигурен сум дека нема да има одговор ниту еден атеист. Но оние кои не веруваат не поради незнаење туку поради самоволниот избор да не го признаат постоењето на Господ Бог, не може да бидат уверени бидејќи едноставно тие не сакаат да веруваат независно од вистината.

Само малку попродлабочено размислување доведува до потврда и докажување на постоењето на Бог. Откако ќе се потврди тоа впрочем се осознава дека Бог ги поставил работите за Неговото постоење да биде целосно евидентно но како Бог ја отстранил самоевидентноста, т.е ставил некаков превез така што човекот за да го открие Бога тоа нема да биде самоевидентно туку ќе треба искрено да посака да го открие одговорот на ова прашање и тоа ќе се покаже како очигледно.

За откривање на Бог преку емпириските докази тешко да може да биде остварливо. Природата на емпириските докази е таква што тие поради сестраноста секогаш влечат потреба од сезнаење на надворешните врски со предметот/појавата за целосен одговор за самиот предмет/појава. А можноста да се знае за секој предмет секаде и во било која секунда досега ја има само Бог. Зависно од моменталната позиција дел од научните докази ќе одат во прилог на Неговото постоење, за понатамошното испитување да ги негира тие гледишта, за повторно некои други докази да го потврдуваат Неговото постоење. Пример одредени статистики кои го утврдуваат влијанието на верата врз животните последици на оние кои веруваат и не веруваат од една страна го потврдуваат постоењето на Бога. Така неверниците имаат многу поголеми животни проблеми од верниците, неспоредливо поголемо учество во криминал, поголем број на разводи, поголем број на физички несреќи, се изјаснуваат како понесреќни во животот од верниците и слично. Но зависи од друга перспектива верата изгледа како поштетна за оние кои веруваат. Така на пример оние кои не веруваат имаат во просек повисоко образование, а и побогатите луѓе претежно се неверници, посиромашните повеќе веруваат во Бога. Меѓутоа тоа е така бидејќи поради сестраноста постојано е потребно некоја друга ставка тука да се додаде за да се открие причината зошто. Исто така неверувањето може некое време да изгледа како позитивно, но со тек на време завршниот исход да излезе многу лош. Секој предмет и појава од овој свет е поврзана со целиот свет и во себе ги носи врските со се. Така што само целината може да даде одговор. Таква наука е филозофијата (теологијата). Одделните природни науки не ја согледуваат целината. Нивните испитувања ќе одат и во двата правци зависно од земените фактори на испитување.
Православната теолошка схоластика е ненадмината во одговорите на овие прашања. Штета што светот за да ја има слободата на своето самоволие ја отфли и примитивизира таа литература така што дури и луѓето кои се родени како православни христијани немаат појма за нејзините одговори за светот и Творецот дарувани од Светиот Дух, а пренесени од православните богослови.

Филозофско-теолошките докази за постоењето на Бога ги има безброј, бидејќи немам време ќе стартувам со неколку најкратко што можам.

Предвечноста, почетокот:
Оној поим кој го нарекуваме Бог ја има предиспозицијата на предвечност, т.е. постоел од секогаш. Значи не зборуваме дали Бог постои или не постои. Зборуваме за тоа дека филозофско-логички погледнато поимот Бог има атрибут на предвечност, т.е. нема почеток постоел од секогаш. Од друга страна природата нема предиспозиција на атрибутот предвечност. Ако кажеме дека природата постоела од секогаш, т.е. била предвечна тогаш тоа веќе не е природата тогаш таа носи атрибут на Бог, односно таа е Бог или некаде „во нејзе“ е Бог. Предвечната природа го докажува Бог. Бидејќи незамисливо е дека нешто започнало од ништо овој свет мора да имал предвечност. Не може туку така да стартува нешто без да има причина, без нешто друго да постои. Од празно не може без причина да настане нешто. Дури и ако се тврди дека од празното ништо настанало нешто тоа упатува на трансцендентноста на овој свет, односно пак ќе ја потврди божествената природа на постоечкиот свет. Каде и да тргнеш се потврдува постоењето на Господ. А трансцендентноста да не завлегувам е лесно докажлив Божји атрибут. Впрочем таа трансцендентност на светот врвните научни теории теоријата на релативитетот и квантната теорија и други слични ја потврдуваат. Така што чисто испитувајќи ги самите поими и без да се земаат докази излегува дека поимот Бог има способност да го објасни прапочетокот кој за нас е тешко сфатлив но единствено можен. Овој проблем како и други проблеми се решаваат ако човек ја сфати трансцедентноста. Преку нејзе се даваат одговорите на оние атеистички проблеми од типот „Дали Бог може да створи нешто кое ќе биде посилно од Него“. Ако може тогаш ќе створи нешто што го ограничува т.е. не би бил семоќен, не би бил Бог, ако не може, бидејќи не може, уште од старт тоа докажува дека не е Бог. Но сфаќајќи ја трансцедентноста на Бог се добива одговорот. Бог може да создаде нешто што е посилно од Него од кое Тој сепак ќе остане посилен. Впрочем за Бог не постојат поимите повеќе или поголемо или било што по... бидејќи за Бога физичките закони не важат, а тие се „одговорните“ за појавата „повеќе-помалку“ според законите на овој свет. За Него не постои време ниту простор. Со оглед на сепофатноста се постои сврзано во еден миг кој вечно трае. Ние пак сме внатре во тој миг и простор. Дури и не постои ни ништото, бидејќи се е Бог. Тој е сеопфатен и сеприсутен во позадина над, под во секој правец. Каде и да се побара може да се најде ако се побара со искрена желба.

Случајноста:
Атеистичкиот материјализам тврди дека нашето постоење е случајно. Можело да биде но можело и да не биде. Тоа значи дека сме имале среќа што сега постоиме. Случајноста случајно одела во правец на нашето постоење и ете сме ние вакви какви што сме во ваква случајно настаната ситуација. Но да го поставиме прашањето: што кога тој развој ќе биде прекинат од некоја опасна несреќна случајност која е доволно голема да избрише секаква трага за постоењето наше или било чие кое не успеало да се обожи. Бидејќи ние немаме никаква заштита освен ние самите, а ние не сме богови, односно не го контролираме бескрајниот свет, кога и да е тој бескраен свет случајно ќе не уништи. Ако тврдите дека нашето постоење е случајно и во тоа нема предумисла тогаш сигурно ќе се согласите дека случајноста не може вечно да ни оди во полза. Вистинско чудо е како во ситуацијата 50/50 за извлекување на бела или црна случајност ние како човештво постојано извлекуваме бела случајност. А ако ни оди во полза цело време, како и еве што ни оди во наша полза тогаш нешто или некој Семоќен не штити таа случајност да не не уништи.
Ако ние имаме потенцијал за бескраен развој тогаш ние сме богови уште од почетокот. А ако не сме богови или не станеме богови тогаш кога и да е непособноста за контрола на надворешниот свет ќе не уништи.
Ако не сме богови, ниту сакаме да бидеме, значи ниту имаме ниту ќе имаме целосна контрола, ниту нешто друго посилно од светот во кој живееме не брани освен ние самите, порано или подоцна тој развој ќе биде прекинат од некоја опасна несреќна случајност која е доволно голема да избрише секаква трага за постоењето наше или било чие кое не успеало да се обожи. Морам да скратам бидејќи во овој правец има уште доста да се пишува, мислам дека за оние се способни за логичко размислување јасно им е смислата на горната логика.

Бидејќи видов дека некои се потсмеаа за Адам и Ева, за Небесниот свет и слични други нешта, само да им кажам, дека се си има смисла ако биде правилно објаснето и навистина правите грешка што намерно ги примитивизирате јасните посочувања на Бога за пораките кои ги испраќа преку тие есенцијални откритија. Самиот Бог оставал елементи да укаже да не бидат овие слики сфатени премногу обично, туку да се побара подлабоката вистина што е пренесена преку нив.
 
Член од
3 јуни 2008
Мислења
441
Поени од реакции
20
Никаква врска?
И православието, и католицизмот, се религии.Ова не е врска..?
Да, да немав слободна воља, и некој директно да влијаеше на тоа да ми ја оневозможи слободната воља, тогаш ќе се случеше тоа.
Но, влијанието врз слободната воља, т.е. оневозможувањето на неа, може да се направи и индиректно.

И, ако една религија може да направи такви работи, инквизиција, крстоносни војни, зошто друга религија не би можела да го направи тоа?
Сеуште постои неприфатлив ризик да се случи тоа.
И католицизмот и православието и будизмот и исламот....се религии,но една од нив е предизвикувац на инквизицијата и крстоносните војни.Не ги месај католицизмот и православието,затоа сто одамна се одделени.Ти викам.прочитај го тоа од темата,и тогаш ќе сфатиш чив производ се тие работи.Никогаш во историјата на човештвото православието не правело таков терор врз населението,или па да ги прогонува оние кои не се нејзини истомисленици(и пак ќе кажам,досега тебе нешто ќе ти се случеше).Секоја религија се разликува и дава различни плодови.Не мешај работи што не се од ист кош.И друга религија,ако е правилна,нема да направи инквизиција и крстоносни војни,не би можела.За другите религии не ни можам да ти кажам,не сум се интересирала.А за православната вера,самата историја и сегашноста се доказ за слободата која ја дава.Тука никој не те тера да веруваш.
 

Ag0rA

NEBO666
Член од
29 февруари 2008
Мислења
1.667
Поени од реакции
60
Ал доказ освен научни препоставки - нема, нели?
Љубовта во различни случаеви е различна, не е потполно иста, исто и како тоа што не постојат двајца идентични луѓе, но, поради тоа можеме да кажеме дека нема доказ дека луѓето постојат...?
Доказ за постоењето на љубовта би можел да се земе и барем еден пример во кој што очигледно е дека таа постоела. Нема таков доказ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom