Tuning

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Коментар за 1300-чата погоре... Видете и како ретровизорите се вклопени во целата слика за возилото. За оние што не знаат тие се наоѓаат на крилата и се хромирани
 

Ultimate'

Диктатор
Член од
23 октомври 2007
Мислења
118
Поени од реакции
9
zosto ne mi ja otvara stranata za tuning

zosto ne mi ja otvara stranata za tuning
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
хммм, па има југовци супер напраени, на пример како ова:




Сликите се земени од www.yugofanclub.com , форум само за љубители и сопственици на Yugo!:).
A иначе овде имате многу корисни совети за правилен и квалитетен тјунинг и стајлинг, а еве и еден нов македонски тјунинг форум: http://tuning.super-forum.net



Ова е добро Југо направено...но јас мислам дека следното иако истата боја...е едно 100 пати подобро. Нема евтина пластика.




 

Точкест

I'm Awesome
Член од
25 јануари 2007
Мислења
7.641
Поени од реакции
458
Abe ja mislam deka Yugo i tuning ne ide.
Абе ставањето на шкартни безвезни пластики не иде...ама тјунинг на машината е веќе нешто друго, убава боја и промена на ентериерот е веќе друга песна, бандажче едно мерачко.....топови а претерувањето со вадење на браник за да изгледа ко со спојлер е тотален шкарт шит....Разгледај го југото Бертоне што го стави, убајна
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Abe ja mislam deka Yugo i tuning ne ide.
Моторот што го гледаш во „моето“ Југо (сликите) ќе го јаде секое друго BMW што го знаеш (во фабрична состојба).

Сакаш видео?

[media]http://www.youtube.com/watch?v=zLMIdcm28mE[/media]
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Видете го и ова... 2.0 кубика ТУРБО!
[media]http://youtube.com/watch?v=UI8L7Ep48LI[/media]А имам план да правам вакво (само подобро да го решам ладењето на моторот...не сакам кулерите така да стрчат!)

[media]http://youtube.com/watch?v=OXkykncYdno[/media]И ова...

Yugoto на Dundee од Косово. Стануваат Југовците и таму популарни кај тјунерите. Golf II се веќе кич и таму!


 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
Abe ok e da go tuniras motorot ali ako ne ja pojacas sasijata ka vozis kabriolet. Tuniranje na Yugo bara mnogu pari.
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Не бара многу пари.

Прочитај во Хомологација на автомобили...имам направено план како се прави Југо...101...

„Застава“ Крагуевац ти ја дава спремна каросеријата да ставаш каков сакаш мотор во неа. Зборувам за нова шасија. 1250 евра зацврстена по FIA стандард. 1000 евра е стандардна.
 

nE0n1nja

Eat nerds get shredded
Член од
25 јануари 2007
Мислења
3.477
Поени од реакции
3.287
Леле Bertone браво, ѕверски југовци! Ја моето онака да го напраам, и ќе летам :)
 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
Не бара многу пари.

Прочитај во Хомологација на автомобили...имам направено план како се прави Југо...101...

„Застава“ Крагуевац ти ја дава спремна каросеријата да ставаш каков сакаш мотор во неа. Зборувам за нова шасија. 1250 евра зацврстена по FIA стандард. 1000 евра е стандардна.
OK fala na informacija. Ja mislev deka treba mnogu tintranje i kesh ali cim ti vikas deka ne e skapo odnosno samo 1250e ondak OK.
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Гледај...тоа ти е најскапа варијанта.

Мој совет е да ја прочиташ таа темата што е напишана.

Застава 101 Медитеран или Југо
Шасија:
- Зацрвстување на шасијата со пункт заварување по целиот автомобил. 1-2cm вар.
(груба цена: за зацврстување и фарбање 500 евра максимум, рол бар можи ама немора ако ставате само 1.5 или 1.6 мотор).

Суспензија:
-
Спортски гасни амортизери KONI или Bilnstein како и убави спирали од Eibach или друга слична марка. (Цена на еден амортизер 2000-2500 денари еден, значи 170 евра сите, eibach амортизери немора, може стандардни ама набиени по можност нови, за Застава евтини се деловите значи уште 1000 денари, отпрлика 200 евра во ова спаѓа и спуштањето на автомобилот).
- Ставање на потврди и посилни баланс-штангли (anti-roll bars) Eibach или Whiteline. (Не знам каде може да се најдат овие но ова е само за подобрување на однесувањето во кривина чисто заради брзина, за почеток тоа не е потребно).

- Ставање на упорница (онаа шипка што ги поврзува амортизерите во делот кај моторот, а истото и назад на задните амортизери - кај багажникот). (исто и ова, нема смисла да го ставате ако немате потврда баланс-штангла).

Мотор и трансмисија:
Реално:
Fiat 1.4, 1.6 или Lancia 1.5 или 1.6 мотор! Ист е пасува штраф на штраф со постојните држачи.
Цена 200 евра максимум!
Менувач: стандарден.

Бандаши и гуми:
-
имате настаро бандаши за 100 евра и гуми 100 - настаро ама добри со добра шара - вкупно 200 евра.

Интериер
- Стандарден со обртомер од Zastava 101 Special или Fiat 128.

Цена:

Вкупно: 1100-1200 евра + -. Ќе имате доста брз автомобил, не идеално стабилен но добар. Со додатоците што ги пишував ќе ве фати 500 евра + максимални со се работна рака. Реално 1500 и нема да има никој како вас.

Цените што ги кажувам за некои работи се повисоки, за некои пониски. Груба проценка!
 

Ultimate'

Диктатор
Член од
23 октомври 2007
Мислења
118
Поени од реакции
9
vo prilep ima mn dobar majstor za bojata na avtomobilot eve nekoi dela od nego
 

Kajgana Shop

На врв Bottom