Гледај...тоа ти е најскапа варијанта.
Мој совет е да ја прочиташ таа темата што е напишана.
Застава 101 Медитеран или Југо
Шасија:
- Зацрвстување на шасијата со пункт заварување по целиот автомобил. 1-2cm вар.
(груба цена: за зацврстување и фарбање 500 евра максимум, рол бар можи ама немора ако ставате само 1.5 или 1.6 мотор).
Суспензија:
- Спортски гасни амортизери KONI или Bilnstein како и убави спирали од Eibach или друга слична марка. (Цена на еден амортизер 2000-2500 денари еден, значи 170 евра сите, eibach амортизери немора, може стандардни ама набиени по можност нови, за Застава евтини се деловите значи уште 1000 денари, отпрлика 200 евра во ова спаѓа и спуштањето на автомобилот).
- Ставање на потврди и посилни баланс-штангли (anti-roll bars) Eibach или Whiteline. (Не знам каде може да се најдат овие но ова е само за подобрување на однесувањето во кривина чисто заради брзина, за почеток тоа не е потребно).
- Ставање на упорница (онаа шипка што ги поврзува амортизерите во делот кај моторот, а истото и назад на задните амортизери - кај багажникот). (исто и ова, нема смисла да го ставате ако немате потврда баланс-штангла).
Мотор и трансмисија:
Реално:
Fiat 1.4, 1.6 или Lancia 1.5 или 1.6 мотор! Ист е пасува штраф на штраф со постојните држачи.
Цена 200 евра максимум!
Менувач: стандарден.
Бандаши и гуми:
- имате настаро бандаши за 100 евра и гуми 100 - настаро ама добри со добра шара - вкупно 200 евра.
Интериер
- Стандарден со обртомер од Zastava 101 Special или Fiat 128.
Цена:
Вкупно: 1100-1200 евра + -. Ќе имате доста брз автомобил, не идеално стабилен но добар. Со додатоците што ги пишував ќе ве фати 500 евра + максимални со се работна рака. Реално 1500 и нема да има никој како вас.
Цените што ги кажувам за некои работи се повисоки, за некои пониски. Груба проценка!