Tuning

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Објасни нешто повеќе што те интересира за тјунирање. Како прво која марка кола, како второ тјунирање на што? Мотор, надворешност, внатрешност има еден куп работи...
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Што се случува...јак муабет нема што :)

Ај почетник е...
 

Alek_rjk

Za prviot vpecatok nema vtora sansa
Член од
14 март 2006
Мислења
387
Поени од реакции
4
Имаш мајсторе Styling напревари сеа имаше за 11ти Октомври во Прилеп.

Idi na www.amknk.org.mk тука имаш распоред на нетпревари секакви.

Колку што знам ја за тјунинг делови у бугарија или грчака да си купуеш.!
 

Ultimate'

Диктатор
Член од
23 октомври 2007
Мислења
118
Поени од реакции
9
arno si prasuva coekot so se slucuva so tuningot vo mk kako so znam jas nema nac prvenstvo vo drag na primer treba da se razgleda ova i treba da se otvori zdruzenie na tuning fanovi
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
arno si prasuva coekot so se slucuva so tuningot vo mk kako so znam jas nema nac prvenstvo vo drag na primer treba da se razgleda ova i treba da se otvori zdruzenie na tuning fanovi
Прво претстави се...

Второ има drag racing секоја година во септември во Скопје

Трето tuning-фанови?! Јас сум tuning-fan ама немам tuning возило. Тоа треба да се соберите оние кои имате custom коли со екстра пластики и чип од 300-400 евра :) :smir:

Tuning компании има во Скопје. Секоја втора година имаат посебен штанд на Саемот за Автомобили во Скопје. Знам имаа една година тјунирано Мини Морис, изгледаше одвратно (барем за мене) иако другите викаа “боооу чуече...сети го минито“...

Пластика на класика не оди...ама ок друууууга тема е тоа :)
 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
luge so se zanimavaat so tuning u sk ima vo aerodrom i toa pozadi skopjanka. praat dobri koli ali ne se ko onie so nie si gi sakame spusteni, isarani, nac'ckani i sl. oni samo ti pojacuvaat motor, moze da ti staat spojler i da ti zalepat edno ogince. niso poise. dodusa ako si pobaras moze i ke ti staat ali za toa ke si se informiras kaj niv.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Tuning за мене е чепкање по машината, подвозје и останати системи на возилото со цел подобрување на перформансите на истото.
Styling би било она со пластиките, трајбали, огнови и сл...
Што се однесува до мене, почитувам добар tuning. По Styling-от не сум многу мераклија, освен добри бандаши и некоја ситница која би се вклопила во целокупниот изглед на возилото, а искрено, ми се гади кога ќе видам класично возило со еден куп пластки. Се знае. кола 30 години стара се средува во ретро фазон. Кај новите стајлингот мора да е во пластика. Нема хромирани детали да му се додаваат белким?
Мој мерак е нешто старо, кое меѓу народот е познато како споро, да има стегната машина, и на семафор да збрише некој 100 пати посилен и поскап конкурент.
Пример за добар tuning и styling:



Дечкото е од Белград, контактирам со него.
Машината е 2.0 од ФИАТ 132 DOHC тјунирана на околу 130 коња со спортски филтер за воздух, спортски издув комплетен од 124 спорт спајдер, менувач од 131 Абарт, се тоа ФИАТ компоненти. Оди како нездраво. Има сега ставено и покрути амортизери и малку е спуштена. Сликите се пред тоа.
Како што гледате, се е од времето и во дух на времето кога возилото е произведено. Оригиналните бадаши се проширени, и стојат оригиналните раткапни.
Лајсната на прагот не е од 1300, тој модел немаше воопшто лајсни, но пак е од епохата. Хромирани ретровизори, спортски, од времето...
Тоа е школски пример како се средува класика од 60-ти или 70-ти години!
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Да се согласувам. Пластиките се за...новите пластични автомобили, кои ќе бидат кич по 3-4 години, како на времето кога ставаа големи браници на 101 ...и не знам какви додатоци...коцкести фарови на Голф 1,2...сега сето тоа изгледа кич.

Стандардниот изглед, со тунинг на моторот и подвозје како што кажа Струмикс никогаш нема да е кич.
 

STARTER

Firestarter
Член од
31 август 2007
Мислења
935
Поени од реакции
246
Дефинитивно пластика е аут и кич, за надворешен тјунинг поштувам само некој дискретен спојлер, дифузер а линиите се обавезни
 

Точкест

I'm Awesome
Член од
25 јануари 2007
Мислења
7.641
Поени од реакции
458
Стајлинг ХА:pos: циганците у маало шо купуваат налепници од аУто пазар со разни скелети и пламени.....дефинитивно треба луѓето што „сакаат„ да тјунираат да седат понастрана од филмови како Fast&Furious1/2/3 затоа што негативно влијаат врз имагинацијата на луѓето. Мислам неонка на 101 и трајбл на југо без браници не е стајлинг тоа срајлинг:pos: дефинитивно колата што ја покажа Струмикс држи вода за ТЈУНИНГ. Зошто? Затоа што ако за Америка се познати Мустанзите/Доџовите за Балканов се познати заставите/фиатите и дечкото фино лепо си го уредил од внатрешност Фиатов т.е. го напраил ЅВЕР мислам дека може да дојде тука и сите наши „тјунери да ги вдишуваат прашините кои ќе останат пред нив....а може и со зелена боја да ја офарба задницата на колава, не за нешто друго.....другите тркачи да си одмараат очи:)

Кај нас има неколку коли 10 максимум кои секоја година се појавуваат во иста форма, ништо не чепнато само така пластифицирано направени мерачки за очи....и така 4 години по ред ја ставаат во гаража ја вадат за натпревари и ја враќаат назад:( лани на Белви кога имаше нешто како изложба мислам дека кај нашите коли имаше само штурци, али затоа кај српските беше незнам лудница:vozbud:јес да беа пластични ептен ама тоа е....

Знам дека има ентузијасти во оваа работа и им пожелувам се најдобро:smir:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Еве уште некоја слика од другар ми од Белград, плус уште нешто со 1300, ама Абарт, кое може да послужи како добра идеја за евентуална обработка:
Еве како Абарт го правел тоа:

Ова е остатокот од она што претходно го постирав, внимавајте, нема ништо модерно! Се е во стилот на времето кога машинава била во производство, а деталите на тјунингот и стајлингот се приметуваат:
Маската одблизу. Додатни фарови за магла сосема во склад со епохата:

Оригинална внатрешност:


И обртомерот е хромиран:)

Тука и црн пластичен би легнал, инструмент таблата на овие модели е црна, и онаа ај да ја кажеме лајсна, додека на постарите 1300 е хромирана.
Во целина, странично и во профил, и со ова ја завршувам оваа успешна tuning приказна.


Ги приметивте проширените бандаши?
Што се однесува до брзината и забрзувањето, дечкото вели дека од 0-100 е за помалку од 10 сек. (споредено со оригиналните 17, 8 е одлично), а за крајната не е сигурен, бидејки кога лентата отишла до 180, се залепила на крајот, а обртомерот бил нешто над 4000/мин.
 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
Abe vidi i ja ne postuvam mnogu plastika ama peugeot206 toa go dozvoluva. Spored mene najdobra kola za tuning i styling.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Виктор, зборуваме за пластика таму кајшто нетреба...на кола стара некои 30 години...а искрено...и на Југо не личи.
 

nE0n1nja

Eat nerds get shredded
Член од
25 јануари 2007
Мислења
3.477
Поени од реакции
3.287
хммм, па има југовци супер напраени, на пример како ова:




Сликите се земени од www.yugofanclub.com , форум само за љубители и сопственици на Yugo!:).
A иначе овде имате многу корисни совети за правилен и квалитетен тјунинг и стајлинг, а еве и еден нов македонски тјунинг форум: http://tuning.super-forum.net


 

Kajgana Shop

На врв Bottom