Tuning за мене е чепкање по машината, подвозје и останати системи на возилото со цел подобрување на перформансите на истото.
Styling би било она со пластиките, трајбали, огнови и сл...
Што се однесува до мене, почитувам добар tuning. По Styling-от не сум многу мераклија, освен добри бандаши и некоја ситница која би се вклопила во целокупниот изглед на возилото, а искрено, ми се гади кога ќе видам класично возило со еден куп пластки. Се знае. кола 30 години стара се средува во ретро фазон. Кај новите стајлингот мора да е во пластика. Нема хромирани детали да му се додаваат белким?
Мој мерак е нешто старо, кое меѓу народот е познато како споро, да има стегната машина, и на семафор да збрише некој 100 пати посилен и поскап конкурент.
Пример за добар tuning и styling:
Дечкото е од Белград, контактирам со него.
Машината е 2.0 од ФИАТ 132 DOHC тјунирана на околу 130 коња со спортски филтер за воздух, спортски издув комплетен од 124 спорт спајдер, менувач од 131 Абарт, се тоа ФИАТ компоненти. Оди како нездраво. Има сега ставено и покрути амортизери и малку е спуштена. Сликите се пред тоа.
Како што гледате, се е од времето и во дух на времето кога возилото е произведено. Оригиналните бадаши се проширени, и стојат оригиналните раткапни.
Лајсната на прагот не е од 1300, тој модел немаше воопшто лајсни, но пак е од епохата. Хромирани ретровизори, спортски, од времето...
Тоа е школски пример како се средува класика од 60-ти или 70-ти години!