Совети околу мотоцикли

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Ај хелппп плизз ... не ми повлекува карбураторот бензин ... го извадив цревото пробав со прст не шмука ич ... како да го средам тоа ? иначе се работи за кинеска 50-ка :helou:

поздрав и фала однапред :salut:
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Ај хелппп плизз ... не ми повлекува карбураторот бензин ... го извадив цревото пробав со прст не шмука ич ... како да го средам тоа ? иначе се работи за кинеска 50-ка :helou:

поздрав и фала однапред :salut:
na samiot karburator imas edno metalno hromirano kapace odma nad crevoto za vozduh... poleka i mnoogu vnimatelno otstrafi go ama ne go pustaj(stiskaj go i otstrafuvaj).Koga ke go otstrafis poleka ke popustas... pod nego ima guma(membrana) so zakacena igla na feder koja sto regulira kolku benzin ke ti pusti.Vidi da ne ti e dupnata membranata,ako ti e , tesko deka nekade ke najdes zatoa sto na drugar mu se skina pa od sto imase niz gradov morase da si ja zalepi.
Ako ne ja saka taa varijanta ke vidis odma do filterot za benzin ima eden del so pojma nemam kako se vika.. benzinot proagja niz nego , go isfrla visokot vozduh , go zema visokot benzin od karburator i go vrakja
Izvadi go ZAPAZI GO REDOSLEDOT na crevava sto vleguvaat i izleguvaat na nego i trk na kompresor na nekoja benzinska da go izduvas da ne najdes nekoe parce metal kako na primer sto jas najdov kaj mene
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
na samiot karburator imas edno metalno hromirano kapace odma nad crevoto za vozduh... poleka i mnoogu vnimatelno otstrafi go ama ne go pustaj(stiskaj go i otstrafuvaj).Koga ke go otstrafis poleka ke popustas... pod nego ima guma(membrana) so zakacena igla na feder koja sto regulira kolku benzin ke ti pusti.Vidi da ne ti e dupnata membranata,ako ti e , tesko deka nekade ke najdes zatoa sto na drugar mu se skina pa od sto imase niz gradov morase da si ja zalepi.
Ako ne ja saka taa varijanta ke vidis odma do filterot za benzin ima eden del so pojma nemam kako se vika.. benzinot proagja niz nego , go isfrla visokot vozduh , go zema visokot benzin od karburator i go vrakja
Izvadi go ZAPAZI GO REDOSLEDOT na crevava sto vleguvaat i izleguvaat na nego i trk na kompresor na nekoja benzinska da go izduvas da ne najdes nekoe parce metal kako na primer sto jas najdov kaj mene
Ај јас ќе го пробам ова денеска па ќе пишам што како испаднало ... ова збориме за 4 тактно моторче така ?
 
Член од
1 август 2008
Мислења
81
Поени од реакции
1
Ako ne ja saka taa varijanta ke vidis odma do filterot za benzin ima eden del so pojma nemam kako se vika.. benzinot proagja niz nego , go isfrla visokot vozduh , go zema visokot benzin od karburator i go vrakja
Izvadi go ZAPAZI GO REDOSLEDOT na crevava sto vleguvaat i izleguvaat na nego i trk na kompresor na nekoja benzinska da go izduvas da ne najdes nekoe parce metal kako na primer sto jas najdov kaj mene
Pumpa se vika toa.Inaku od nea izleguvaat dve creva.ednoto za benzin drugoto za vozduh.toa e napraveno za koga ne raboti motorot da ne tece benzin do karburatorot.a koga raboti motorot koga vlece benzin i vozduh od karburatorot(mesavina) neli za da raboti vlece i vozduh od crevoto za vozduh na taa pumpa.vo taa pumpa ima poveke membrani.koga vleces od crevoto za vozduh vozduh,ja tegnes taa membrana i go otpusta togas benzinot i togas tece benzin.za da proveris dali raboti shmukni od crevoto za vozduh(toa pomaloto i ne mirisa na benzin toa) i ke vidis dali od drugoto crevo ke tece benzin.iako ne mi se veruva toa da ti e rasipano sepak proveri taka kako shto ti kazav.ako potece benzin ti koa ke shmuknes od crevoto za vozduh znaci ispravna e, a ako go zgresis crevoto i shmuknes od crevoto za benzin nisto nema da se sluci.ni od dvete creva nema da tece benzin toes nema da se napies benzin zatoa ne se plasi probaj...
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Се ова со протокот на бензин е ок ... проблемот бил во тоа што не фрла искра до свеќица ... пробавме на кабелот што иде до свеќица не доага струја ... дури и со прст на него воопшто не доаѓа ...
дајте совет што како (бомбина, електроника што има таму) ???
и дајте совет за добар мајстор во скопје по можност во близина на аеродром
се работи за кинеско лингбен 50-ка за тие што не ме прочитале погоре

Фала однапред, торте !!! :smir:
 
Член од
1 август 2008
Мислења
81
Поени од реакции
1
Се ова со протокот на бензин е ок ... проблемот бил во тоа што не фрла искра до свеќица ... пробавме на кабелот што иде до свеќица не доага струја ... дури и со прст на него воопшто не доаѓа ...
дајте совет што како (бомбина, електроника што има таму) ???
и дајте совет за добар мајстор во скопје по можност во близина на аеродром
се работи за кинеско лингбен 50-ка за тие што не ме прочитале погоре

Фала однапред, торте !!! :smir:
brate...ima dosta raboti shto moze da ne rabotat.Pocnuvajki od kalemite na palenjeto pa osiguraci,aparat4e ima edno shto ja razdeluva strujata,senzor,bombina,kabel stopen negde,i uste milion raboti zatoa odnesi si go negde na majstor samo ja ne sum od skopje od veles sum i neznam tamu majstori koi se dobri da ti kazam ali ne e bitno bi tebalo da ti go napravi sekoj....
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Torte би ти рекол да не чачкаш во електрониката. Пробај со нов кабел (во случај да не е прекинат). Инаку... носи го на мајстор, не се зафркавај можеш да заебеш нешто што е ок.
 
Член од
6 август 2007
Мислења
387
Поени од реакции
3
Се ова со протокот на бензин е ок ... проблемот бил во тоа што не фрла искра до свеќица ... пробавме на кабелот што иде до свеќица не доага струја ... дури и со прст на него воопшто не доаѓа ...
дајте совет што како (бомбина, електроника што има таму) ???
и дајте совет за добар мајстор во скопје по можност во близина на аеродром
се работи за кинеско лингбен 50-ка за тие што не ме прочитале погоре

Фала однапред, торте !!! :smir:
Тортески, прво пробај без свекица дали доаѓа струја, ако доаѓа нова свекица, ако нема пак тогаш идеш на назад, следува бомбината (иако на овие мотори тешко да се расипе) значи можно е таа да биде расипана, треба да се провери, ако не е и таа тогаш ЦДИ-то, т.е. електронски дел кој ја регулира струјата (слично нешто на комјутерот од колата, ецу) а ако не е и тој тогаш е до намотките и магнетите! Али ако не се разбираш од оваа работа, право кај Јовета! :toe:
 
D

DeviL_32`

Гостин
Планирам у блиска иднина да земам Generik XOR 50 дали се согласувате со мојот избор или би ми препорачале нешто друго (кинеско не)
 
Член од
3 мај 2008
Мислења
601
Поени од реакции
7
Планирам у блиска иднина да земам Generik XOR 50 дали се согласувате со мојот избор или би ми препорачале нешто друго (кинеско не)
pa kako prvo generic ti je kinesko i za 1400 evra ne ti se isplaka za tia pari imas keeway focus ( ista masina ) 1200evra a ako sakas nesto pokvalitetko mozes da zemes Kymco Vitaliti 2T 1600-1650evra ili Kymco Super 9 1850evra
 

Esobar

Македонија над СЕ !
Член од
12 февруари 2008
Мислења
4.895
Поени од реакции
453
2 сервис на колку км треба да го носам имам keeway flash во нкишката не ми пишува кога го носев првиот пат за гранчникот на 500 км заборавив да прашам:kesa:
 
Член од
3 мај 2008
Мислења
601
Поени од реакции
7
2 сервис на колку км треба да го носам имам keeway flash во нкишката не ми пишува кога го носев првиот пат за гранчникот на 500 км заборавив да прашам:kesa:
pa zavisi kaj moeto Kymco 1. 1000km 2. 4000km 3. 8000km
 

Kajgana Shop

На врв Bottom