Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата vmx
  • Време на започнување

Mad Maxx

SSG3000
Член од
4 мај 2005
Мислења
1.235
Поени од реакции
64
Кај мене боље да не мерам,го надминав лимитот околу 10-ти и дремам до 1-ви.
 
Член од
7 јануари 2008
Мислења
5.366
Поени од реакции
804
Кај мене боље да не мерам,го надминав лимитот околу 10-ти и дремам до 1-ви.
Еве колку имам јас:
Остварен ADSL сообраќај за корисничкото име *********@t-home.mk заклучно со 07/23/2008 15:07:57:Сообраќај (upload + download): 11647.73 MB

а брзината ми е :nesvest:
 

trickster

Remember the name …
Член од
19 август 2007
Мислења
452
Поени од реакции
14
Абе не линкови се живо да ви летне во ваздух мамицата ваша глупа секој божји ден те линкови те незнам сто друго им пага ебате нетот леле бе ......
Т шит од сеа за памет се што е Т .... подалеку вчера пола македонија нема мрежа на мобилен денес нет им пага абе крвта ваша .....
уффф морав да се истурам малце ме накурчија од техничка подршка ебате дегените ....
 

СпаЈдеР

DissentiveMoron202
Член од
1 март 2006
Мислења
3.201
Поени од реакции
52
Не се бунам многу јас. Задоволен сум од АДСЛ-от. Само уште да не им паѓаат толку често линковиве :( Ама ај, се надевам дека ќе средат брзо .... ништо друго не ми преостанува :nesum:
 
Член од
20 јануари 2008
Мислења
387
Поени од реакции
27
И јас сум задоволен и не паѓа. Не знам зошто. Изгледа во Скопје највеќе паѓа пошто многу луѓе и така... Иначе еве во Тетово арен е интернетот. Само денес иам мали проблеми со отворање на некој страни. Иначе слимнувањето иде со фулл брзина...

 
Член од
2 декември 2007
Мислења
453
Поени од реакции
14
И кај мене нема проблеми:uvo:
 

JoK

Член од
26 јули 2008
Мислења
4
Поени од реакции
0
Мојот случај... прашање и предлог

Здраво на сите... долниов пост пред една недела го пуштив на IT.COM.MK , ама Андријески и компанија ја закочија иницијативата, а гледам таму и нема некој храбар да дискутираме посериозно и да бараме решение за проблемите, кои не мачат повеќето од нас... гледам и овде се дискутира за проблемите со АДСЛ на Т-home, па реков да се обидам и овде да добијам одговор барем на едно прашање: Дали некој има идеја зошто се јавува гушење на лаптопот попладне и ноќе кога сум приклучен на АДСЛ, а насабајле се е во ред. Еве го целиот пост подолу...
====================================
Долго време размислував дали да отворам ваква тема... па еве прилика да ги кажам моите искуства...

Ги поминав сите и адсл на мт.нет, па кабелска, па WADSL на on.net, па од нова година пак се вратив на МТ.НЕТ - АДСЛ...

Почнав со 2 гига и бргу ги надминав, се префрлив на 10 гига... слаби перформанси (чести прекини и непостојана брзина)... па скокнав на 100 гига, мислејќи дека со тоа ќе ги решам сите технички проблеми, а воедно ќе си ги скратам и нервозите во семејството од расправиите... кој колку гига потрошил.

Но... види беља... наместо подобро (очекувајќи ВИП третман), јас влегов во уште поголема катастрофа... ем со попразен џеб... ем со поголеми и неиздржливи проблеми.

Накратко... многу чести прекини (никогаш незнам дали сум онлајн или офлајн, дали ме зеза некој програм или е до интернетот, дали серверот им паднал на хостингов од страната што сакам да ја отворам или...) и тоа трае и трае веќе цел месец се поинтензивно.

Интервенирав на 0800 12345 повеќе пати (над десетина)... се се сведуваше на тоа... „дадовме налог ќе проверат колегите за што се работи„.

Бидејќи ситуацијата не се менуваше повеќе од 20 дена, а никој не ми кажуваше во што е проблемот, добив совет од еден од нив, да поднесам приговор на 171 и да го објаснам случајов.

Поднесов приговор на 171... советот беше да почекам два дена ако ништо не се смени пак да се јавам.

Утредента ми се јавува Т. од МТ.НЕТ и ме прашува дали имам телефон приклучен пред сплитерот... одговарам дека немам и дека линијата на која сум врзан е дирекно од бандера (платена 1000 марки... на времето од телеком ме принудија на тоа, за да го избегнам ПЦМ уредот).

По кратка дискусија, заклучокот беше да ја појачам конекцијата пред сплитерот и пак да им се јавам, бидејќи мерењата покажале загуби... да се провери дали е до тоа.

Појачувам конекција... ми велат се е во ред сега ќе имате одличен интернет... и стварно првата вечер „лета„,... нема прекини, нема гушење... ни дење ни ноќе.

За жал, мојата радост траеше само еден ден... веднаш потоа иста песна... и уште полошо... чести прекини, непостојана или никаква брзина, неотварање на страни особено надвор од МК, се до гушење на компјутерот.

Ставам на хибернација ноќта... сабајлево отварам капакот, два три саати задоволува и компјутерот си работи, како ништо да не било ноќта... со исти отворени програми и исти сетинзи...

Вртам кај Т. неколку пати не ми се јавува (иако го гледа бројот на дисплеј)...или можеби си замина на одмор.

Логички (нестручен) заклучок: МТ.НЕТ нема доволно капацитети или не се соодветно распоредени на сите корисници... или некој намерно си поигрува со нас. По појачувањето на конекцијата, само еден ден намерно оставија да биде се во ред (значи, можат ако сакаат), а веднаш потоа пак по старо...

Најлошо е што не ни ја кажуваат вистината и си играат мајтап со нас и со нашето здравје и пари...

Може ли некој да ми каже дали имам решение за гушењето на лаптопот. Пред 4-5 години, кога почна АДСЛ на мт.нет, за ист проблем советуваа да доинсталираме некои драјвери... има ли сега решение...

Мислам дека е крајно време да се организираме во здружение на интернет корисници и организирано да си побараме остварување на нашите права, ако треба и преку суд.

поздрав на сите
 

Ljupco Meljata

AJFON ILI ANDROID you choose
Член од
11 ноември 2007
Мислења
1.726
Поени од реакции
475
Најпрво пред да се тужиш со нив,ќе ти препорачам да си го провериш компјутерот од вируси,денеска за Windows има толку малициозни вируси што дури и најдобрите антивирус програми не можат да ти помогнат.

Ќе си го симнеш програмот www.malwarebytes.org ќе направиш еден скан па потоа ќе го рестартираш твојот компјутер и ќе заклучиш дека проблемот не е до Мт.нет откако ќе ги избришеш сите тројани.

Не велам дека не си во право за она другото дека крадат и лажат но верувај и останатите не се подобри но далеку од тоа дека не ти даваат квалитетна услуга.

А околу иницијатива и така натака тоа заборави ,веќе имаше еден обид ама на крајот ништо од бизнисот.
:nesvest:
 

JoK

Член од
26 јули 2008
Мислења
4
Поени од реакции
0
Најпрво пред да се тужиш со нив,...
Не мислев за тужење за оваа работа. Можеби не бев доволно јасен. Мислев генерално да се избориме за поинакви договори, да имаме преставник во надзорните и управни органи, едноставно да бидеме активни чинители на се што се случува, а не неми посматрачи, со кои секој може да ги игра.

...ќе ти препорачам да си го провериш компјутерот од вируси,денеска за Windows има толку малициозни вируси што дури и најдобрите антивирус програми не можат да ти помогнат.

Ќе си го симнеш програмот www.malwarebytes.org ќе направиш еден скан па потоа ќе го рестартираш твојот компјутер и ќе заклучиш дека проблемот не е до Мт.нет откако ќе ги избришеш сите тројани.
Прво, редовно проверувам со неколку програми Spybot, Ad-Aware, SpyEraser, а активен ми е и НОД32. Но те послушав и тебе. Симнав, скенирав.. состојба Object infected: 0. ...исто така истиот проблем го имам и на десктоп PC-то кое го користам. Друго, јасно се гледа кога сијаличката на модемот се гаси и после одредено време пак се пали... тоа се прекини, кои не се предизвикани од никаков интерен проблем.

Не велам дека не си во право за она другото дека крадат и лажат но верувај и останатите не се подобри но далеку од тоа дека не ти даваат квалитетна услуга.
Овде си контрадикторен.

А околу иницијатива и така натака тоа заборави ,веќе имаше еден обид ама на крајот ништо од бизнисот.
Љупчо, затоа не не бива и сме последни во регионов по многу работи. Зарем ако нешто не успеало, треба да застанеме да се бориме. Ова е типичен македонски синдром од кој си страдаме во сите области, не само оваа. (ако е за утеха, ова не е нова работа, туку по неа многу наши дедовци и прадеднвци ги добиле и имињата Трпе... Трајче итн итн)

Поздрав и фала ти во секој случај, што се огласи.
 
Член од
7 јануари 2008
Мислења
5.366
Поени од реакции
804
Здраво на сите... долниов пост пред една недела го пуштив на IT.COM.MK , ама Андријески и компанија ја закочија иницијативата, а гледам таму и нема некој храбар да дискутираме посериозно и да бараме решение за проблемите, кои не мачат повеќето од нас... гледам и овде се дискутира за проблемите со АДСЛ на Т-home, па реков да се обидам и овде да добијам одговор барем на едно прашање: Дали некој има идеја зошто се јавува гушење на лаптопот попладне и ноќе кога сум приклучен на АДСЛ, а насабајле се е во ред. Еве го целиот пост подолу...
====================================
Долго време размислував дали да отворам ваква тема... па еве прилика да ги кажам моите искуства...

Ги поминав сите и адсл на мт.нет, па кабелска, па WADSL на on.net, па од нова година пак се вратив на МТ.НЕТ - АДСЛ...

Почнав со 2 гига и бргу ги надминав, се префрлив на 10 гига... слаби перформанси (чести прекини и непостојана брзина)... па скокнав на 100 гига, мислејќи дека со тоа ќе ги решам сите технички проблеми, а воедно ќе си ги скратам и нервозите во семејството од расправиите... кој колку гига потрошил.

Но... види беља... наместо подобро (очекувајќи ВИП третман), јас влегов во уште поголема катастрофа... ем со попразен џеб... ем со поголеми и неиздржливи проблеми.

Накратко... многу чести прекини (никогаш незнам дали сум онлајн или офлајн, дали ме зеза некој програм или е до интернетот, дали серверот им паднал на хостингов од страната што сакам да ја отворам или...) и тоа трае и трае веќе цел месец се поинтензивно.

Интервенирав на 0800 12345 повеќе пати (над десетина)... се се сведуваше на тоа... „дадовме налог ќе проверат колегите за што се работи„.

Бидејќи ситуацијата не се менуваше повеќе од 20 дена, а никој не ми кажуваше во што е проблемот, добив совет од еден од нив, да поднесам приговор на 171 и да го објаснам случајов.

Поднесов приговор на 171... советот беше да почекам два дена ако ништо не се смени пак да се јавам.

Утредента ми се јавува Т. од МТ.НЕТ и ме прашува дали имам телефон приклучен пред сплитерот... одговарам дека немам и дека линијата на која сум врзан е дирекно од бандера (платена 1000 марки... на времето од телеком ме принудија на тоа, за да го избегнам ПЦМ уредот).

По кратка дискусија, заклучокот беше да ја појачам конекцијата пред сплитерот и пак да им се јавам, бидејќи мерењата покажале загуби... да се провери дали е до тоа.

Појачувам конекција... ми велат се е во ред сега ќе имате одличен интернет... и стварно првата вечер „лета„,... нема прекини, нема гушење... ни дење ни ноќе.

За жал, мојата радост траеше само еден ден... веднаш потоа иста песна... и уште полошо... чести прекини, непостојана или никаква брзина, неотварање на страни особено надвор од МК, се до гушење на компјутерот.

Ставам на хибернација ноќта... сабајлево отварам капакот, два три саати задоволува и компјутерот си работи, како ништо да не било ноќта... со исти отворени програми и исти сетинзи...

Вртам кај Т. неколку пати не ми се јавува (иако го гледа бројот на дисплеј)...или можеби си замина на одмор.

Логички (нестручен) заклучок: МТ.НЕТ нема доволно капацитети или не се соодветно распоредени на сите корисници... или некој намерно си поигрува со нас. По појачувањето на конекцијата, само еден ден намерно оставија да биде се во ред (значи, можат ако сакаат), а веднаш потоа пак по старо...

Најлошо е што не ни ја кажуваат вистината и си играат мајтап со нас и со нашето здравје и пари...

Може ли некој да ми каже дали имам решение за гушењето на лаптопот. Пред 4-5 години, кога почна АДСЛ на мт.нет, за ист проблем советуваа да доинсталираме некои драјвери... има ли сега решение...

Мислам дека е крајно време да се организираме во здружение на интернет корисници и организирано да си побараме остварување на нашите права, ако треба и преку суд.

поздрав на сите
Навистина ова адслов не чини
и кај мене интернетот постојано паѓа, од MAX 2 се префрлив на MAX 10 , нормално очекувајки подобри резултати и ништо истите проблеми истите нервози. Се јавував во Т и истиот одговор
- ке пријавиме во техничка подршка ке видиме...
и ништо од нив, стварно незнам што е работава интернетот паѓа постојано, некогаш на саат време, некогаш на 5 минути
сменив сплитер, сменив кабли и пак ништо и ништо
незнам што повеќе да превземам :toe:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom