.........а малку повеќе детали за тоа горивната ќелија, само фантазираш? сакаш да направиш? знаеш како да ја направиш??ИМАШ ТЕХНОЛОШКИ МОЖНОСТИ ДА ЈА НАПРАВИШ????Сепак за среќа не сум толку бизарен и не е од мачки туку од масло за јадење (веќе користено).
А за тоа што да се купи, кажувам било каков ефтин бензинец. А фиќото е најефтин бензинец заедно со пегле. Само што газдите се праат паметни сега. До пред 2-3 години се купуваше зачувано фиќо за 100 евра, сега 200-300 евра.
Иначе со fuel cell ќе правам, и намалување на потрошувачка за 50%, а со плин ако е и до 90%.
Т.е да троши 1л плин на 100км! Значи 28ден=100км. Плин бидејки полесно е да се контролира протокот на гориво. Кај карбуратор тоа треба со дизните и е многу пипаво тоа. Таму принципот ќе биде само како адитив и ќе има 100% согорување а со тоа и помала потрошувачка.
Не е топла вода, меѓутоа не е ни така едноставно, електролиза и оп водородот во карбуратор......Она што јас ви го предлагам не е топла вода.
Се знае хидролиза, во обична PVC тегла (може и стаклена за експеримент). Внатре се ставаат плочки од прохром (исклучиво прохром по можност т.н црн прохром), се прават во одредена димензија на која треба да се внимава ама па нема некое одредено правило да речеме 10cmх10cm. Се ставаат на одредена близина 2-3mm со гумена изолација меѓу нив. +-+-
Е сеа има некои викаат +n-n+ демек со неутрални плочи ама тоа не знам како функционира. Ставате во 1л (насолувате за толку малку вода) сода бикарбона и го врзувате тоа на акумулатор. Воала. Со цревце директно в карбуратор (како плинот нешто) и шибате и намалувате на потрошувачка.
Финтата е да се извади што повеќе HHO гас со најмалку струја.
Чекај бе друже, една со друга реченица немаат врска, ти си добил водород????????? хахахахаКај карбураторските системи така лесно е. Кај инџекшнот е покомплицирано заради сензорот за проток на воздух. Треба да се продупчи пластиката па Т приклучоци.
Иначе имам еднаш пробано на 128 со плин. И функционираше. само што сакавме да ја направиме да работи со минимален плин и во возење. Го намалувавме плинот на 10%. Колата работеше, но само до 2000 обртаи во возење.
Ни требаше повеќе водород, ама другарот ја продаде 128-цата и ништо не бидна.
Иначе трошеше само 10% од нормалната потрошувачка. Значи 1л/100км
Е од тогаш имам видено многу подобри ќелии, а мене не ми е целта да троши 1л на 100 туку барем пола од нормалната потрошувачка.