На СУ35 всушност корените му се усте од 2003 година и авионот е развиван на база на су27(60%од градбата потекнува е на однова од су-27) произведен е во кнААПО КОМСОМОЛСК и првпат претставен на саемот МАКС 2007 иако не станува збор за сосема нов авион ниту пак за модификација на постар тип....јас би рекол дека станува збор за интеграција и оптимизација ,имајки предвид дека
целата опрема е петта генерација западните експерти тврдат дека е 4 генерација а додека еурофајтерот пак повекемина го сметаат за петта генерација-смешно кутриот тајфун,налет малата носивост на оружје,па и скапотиоја-али то се вика фиросуванје на одредена технологија се со цел друг да кари(еве продажбата на апачи се крена после заливската војна...уништи многу оклопни возила-но на многумина не им е јасно ДЕКА ИРАчКАТА ПРОТИВВОЗДУШНА одбрана беше скоро уништена,а Авијацијата на Ирак ..како и помодерните верзии на мираж и сукхој беа во Иран-значи кој владее со воздушниот простор,тој владее со фронтот па така апачи си леткаше слободно и уништуваше тенкови).
Да нема забуни ознаката БМ е дека се работи за тотално нов авион оти веке во руската армија има авион СУ-35 кој е за извоз а има и различна авионика и голема прецизност во воздух-воздух борбите-потоцно СУ-35 е верзија на СУ-27М(т-10м),а исто така има планови и двата модела да бидат понудени за продажба а да се започне со масовно производство на терминатор-СУ-37..но едно е сигурно засега СУ-35 БМ останува топ руски модел се до појавата на ПАК-ФА(Перспетивњи авиациони комплекс-фронтовној авиации)или на наше напреден такктичко-ловечки авион-доминатор.конструкцијата на авионот е од комбинирано карбонско-и метално јадро кое има особина да ги апсорбира радарските бранови.
Забележливи се огромните вшмукувачи на воздух,всушност името на моторот е љуљка АЛ-41Ф1 кој поседува суперсонични и крстосувачки карактеристики-производител е НПОсатурн а потисокот е околу 30 тони моторот е проиизведен и за друга намена станува збор за МИГ-1.42МФИ,СУ-37 потоа СУ-47 беркут и секако ПАК-ФА .
Покрај погонот важна одлука е и радарскиот систем тука конкурираат фазотрон(сокол)-Н031 И ирбис-Е н035 првиот е тестиран и докажан но срамно е за модерен авион да има хоризонтално видно поле од 45 степени-а според плановите треба 70.едно решение е фазотрон-от да биде поврзан со сервоуред кој ке мозе да го движи радарот дури и 360 степени што секако не е добра опција како за невидливоста така и ке нема потреба од додатни сензори...па на крај краеви и незбориме за АВАКС.
Но најверојатно ке биде радарот тихомирив или фазотрон кој детектира воздухоплов на далечина од дури 170км,а морска цел на 300км. Но и ИРБИС-Е има своја позитивна страна-може симултано да следи 30 мети истовремено.ако станува збор за симултан напад на радарски наведувани ракети авионот може да испали 8 и притоа прави “д скенирање на теренот и картографиранје на целите и заканите приоритетни...ако се зголеми моќноста за 20Кw дометот на ирбис ке биде 400км а додека успешно со фазотрон имаа доста прилики да детектираат стелт авиони на одалеценост од 90 километри..па затоа русите наблљудуваа а повеке учеа-за време на НАТО кампанјите,па афган...Ирак..
Фирмата РАМЕНСКОЕ-пкб која ја произведува електрониката за ПАК-ФА ја произведува и за овој модел и најваќно,неофицијално,за разлика од останатите авиони еве Ф-22 за пример кој наводно има теорија да биде детектиран баш поради современата електроника-ова нема да биде случај со СУ35.
Вооружуванјето кај овој авион е слично и како кај СУ27см ке има комплетна гама на А2Г прецизните бомби а со самиот факт што е повекенаменски ловец покрај воздух воздух ракети р-73 краток дострел р-27 среден и р-73 за голем дострел,потоа тука е КЦ172Ц како и страв и трепет за секој морнар-противбродските ракети јакхонт,оникс и брамос.
Повеке од јасно е дека станува збор за авион кој е најсовремено опремен има добра можност за борба со цели на земја и небо а првиот сериски модел ке излезе од погон 2010-Дефинитивно руското ВВ ке го купи.
А тоа ќе биде огромен чекор напред и нова перспектива.