Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Ako kola so limiter od 100.000 € dobiva kazna za 51, togas mislam deka e prilicno jasno kade e greskata — vo sistemot, ne vo nozete na vozacite.
Никој не добил казна, ни за 51, ни за 101. Системот е вчера пуштен во пробна употреба и овој "проблем" со толеранцијата е само што посочен, веројатно уште денеска ќе чуеме објаснување од надлежните. Толеранција несомнено ќе мора да има согласно техничките карактеристики на уредите и маргините на грешка. Она што не го знаеме е дали таа грешка е веќе вкалкулирана и бројките кои стигнуваат се корегирани за истата, или во наредниов период ќе биде тоа дополнително дефинирано.
 
Прееска ќе ме испратеше на вечните ловишта едно копиленце-доставувач.

Дивљаше на лентата за велосипеди.
Среќа некако закочи на 10 цм од мене, за два чизбургера и една цезар салата ќе ве напуштев :icon_lol:
со мотор бил?
 
Cigla ne mi treba — imam speed limiter.

I jas, i mnogu drugi, vozime so vklucen limiter na 50 km/h tokmu za da ne se slucuvaat vakvi situacii.

Ama eve ti konkreten primer koj ti ja rusi tezata: Kolega so kola vredna nad 100.000 € (so fabricki kalibriran speed limiter) dobi kazna za 51 km/h. Sto znaci: – ako limiter-ot drzi na 50, – a kamerata cita 51, dali problemot e vo avtomobilot od 100.000+ €… ili vo makedonskiot sistem sto cita bez tolerancija i nadvor od evropska praktika?

I tokmu za toa zboruvam – ne e poentata dali nekoj ,,gazel,, ili ne, tuku deka tehnicki e nevozmozno da se bara preciznost do 1 km/h.

Ni kamera, ni brzinometar, ni limiter ne se laboratoriski uredi. Dopolnitelno, kamerite vo Makedonija NE primenuvaat evropski tehnicki tolerancii (5 km/h ili 3%), a toa detalno e objasneto i vo ovaa analiza:
link: libertas.mk/analiza-sistemot-safe-city

Tamu jasno stoi deka Safe City e tehnicki napreden, ama problemot e bas vo parametrite za kaznuvanje – postaveni se premnogu nisko i ne se usoglaseni so evropski standardi.

Znaci ne stanuva zbor za ,,cigla pod pedala,, , nitu za nepoznavanje. Stanuva zbor za: – nepostoecka tehnicka tolerancija, – nerealisticni pragovi za kaznuvanje, – i kazni koi bi bile nevozmozni vo Germanija, Avstrija, Svajcarija, Francija, Britanija…

Ako kola so limiter od 100.000 € dobiva kazna za 51, togas mislam deka e prilicno jasno kade e greskata — vo sistemot, ne vo nozete na vozacite.
Tie 100000€ nishto ne kazhuvaat.
Nema fabricki kalibriran Tacho
Ako vozel na limiter 50 nema teorija da bidi kaznet.
Nareden pat stavi ja kolata na limiter i sporedija so GPS od mobilen
 
Ние бевме во средна лента како што кажав погоре, а од двајцата пешаци кои поминуваа беа од лево исто горе наведено, а џет сетот од лево во брзата лента залетан како на трка.

Ти ја сваќам поентата се дешаваат тие работи и јбг некогаш ќе застанеш и за џабе но ништо не е повредно од човечкиот живот, нели?
Точно, но јас зборам дека самиот дизајн на улиците е останат од пост-земјотресно Скопје, кога филозофијата на уредување на градовите била друга.

Сега времето е друго, возилата се појаки а дизајнот на улицата едноставно е таков што креира слобода за забрзување. Стеснување на улицата ќе допринесе до поголема безбедност, затоа ја наведов Илинденска како пример. Низ годиниве многу помалку настрадани пешаци има таму него на Партизанска. Бидејќи тротоарот е одалечен доволно, улицата е попрегледна и нема простор за развивање на високи брзини.

Во 60ти и 70ти, се возеле Фиќовци, Југовци, евентуално некој 101 или па ако си поситуран Тристаќ. Сите заедно од 0 до 100, имаат само желба. Сега обична Ц3 може да направи беља, патем и копиљот што собра девојче кај Силбо беше со Пежо 208 мислам.

Следно треба култура и од пешаците, неколку пати ми имаат пројдено на црвен семафор, еднаш дури и среден прст ми покажа неранимајкото, немав време да застанам за да се доразбереме со копиљот.

Велосипедисти исто така, возат во погрешни правци на велосипедски патеки, а за тротинети да не ни почнувам.

Заклучокот е дека Македонија како општество е трула. Необразована, некултурна и само малку подобра од Бангладеш. Единствено нешто што може да се превземе моментално е редизајн на улици и камериве.
 
Tie 100000€ nishto ne kazhuvaat.
Nema fabricki kalibriran Tacho
Ako vozel na limiter 50 nema teorija da bidi kaznet.
Nareden pat stavi ja kolata na limiter i sporedija so GPS od mobilen
Pred se, jas prv go poddrzuvam ovoj sistem na merenje i kaznuvanje //iako site znaeme deka ke bide selektiven//, ama samo ako e postaven kako sto treba.

Ne zboruvam napamet - sekojdnevno sum so kolegata, dolgogodisen moj prijatel, covek sto nema nikakva pricina da me laze.
I bas toj dobi kazna //opomena// za 51 km/h so vklucen limiter na 50. Ima i drugi kako nego, pa utrovo i jas megju niv //so vklucen limiter na 50 km/h// registriran so 52 km/h, da ne navleguvam na siroko.

Sega malku fakti:
- Limiter i brzinometar sekogas pokazuvaat poveke od realnoto, po zakon //UN/ECE R39//.
- GPS tipicno pokazuva 3–5 km/h pomalku od spidometarot, znaci ako na limiter e 50, realnata brzina e 45-48 km/h.
- Ni spidometar, ni limiter, ni kamera ne se laboratoriski uredi - zatoa vo Evropa ima tehnicka tolerancija od 5 km/h ili 3% //se povtoruvam so istoto ,,kako papagal,,//.

Kaj nas? Safe City NE primenuva nikakva tolerancija. Kaznuva //opomenuva// od bukvalno 51 km/h - nesto sto vo niedna zapadnoevropska zemja ne bi pominalo.
Znaci tuka ne stanuva zbor za toa dali nekoj gazel, nitu dali kolata cini 10.000 ili 100.000 €. Stanuva zbor za toa deka ako limiter na 50 rezultira so kazna za 51 - problemot definitivno e vo sistemot sto ne priznava nikakva tehnicka greska, a ne vo vozacot.
Tolku ednostavno.

Ako sakame tocnost, mora da ima i evropska tolerancija - inaku duri i najpreciznite avtomobili ispaga deka ,,gresat,,.

Nemam namera da ja prodolzuvam debatata - navistina e iluzorno da objasnuvas na covek koj ne zivee ovde, i zboruva od Avstrija ili Germanija kako da sme vo ista realnost.

Ona sto treba da se napravi e ednostavno - da se implementira evropska tehnicka tolerancija za merenje na brzina. Togas nema da ima ovie apsurdni situacii.

Famoznite brojki sto gi prikazuvaat za ,,registrirani prekrsoci,, po mediumite ocigledno namenski se bombasticni - so cel da napravat efekt na strav, a ne da ja prikazat realnata sostojba.

I idejata deka - kako sto veli premierot - ke kaznuvaat i za ,,50.5 km/h,, e ednostavno nerealno i nadvor od sekakov zdrav razum i svetska praktika.

I da, sogragjani, limiterot //dokolku vasiot avtomobil go poseduva// postavete go na 45 km/h kako ne bi dobile opomena, 50 km/h ,,izgleda deka e mnogu,,!
Crn humor.
 
Да, и најважното - Соодветен јавен сообраќаен превоз. За патување до работа не треба да палиш кола или џип. Ама кога постоечкиот јавен превоз не овозможува ниту доволно капацитет, ниту исправни превозни средства, на луѓето не им останува ништо друго него да користат свој превоз и да прават гужва по улици. Друго, тој што смислил дека сите најважни законодавни и медицински установи треба да бидат и останат сместени во строг центар на градот е на тешки дроги. Само клинички да го мрднат надвор од урбано градско подрачје сообраќајот ќе се намали за 30%.
 
Битно ова ќе функционира само на релација Ѓорче-Карпош-Центар-Аеродром

Мора каурот од свој џеб да плаќа 50 000 племенци кои зимаат плата а не идат на работа

Чаир, Сарај, Тетово, Липково никако
 
Pred se, jas prv go poddrzuvam ovoj sistem na merenje i kaznuvanje //iako site znaeme deka ke bide selektiven//, ama samo ako e postaven kako sto treba.

Ne zboruvam napamet - sekojdnevno sum so kolegata, dolgogodisen moj prijatel, covek sto nema nikakva pricina da me laze.
I bas toj dobi kazna //opomena// za 51 km/h so vklucen limiter na 50. Ima i drugi kako nego, pa utrovo i jas megju niv //so vklucen limiter na 50 km/h// registriran so 52 km/h, da ne navleguvam na siroko.

Sega malku fakti:
- Limiter i brzinometar sekogas pokazuvaat poveke od realnoto, po zakon //UN/ECE R39//.
- GPS tipicno pokazuva 3–5 km/h pomalku od spidometarot, znaci ako na limiter e 50, realnata brzina e 45-48 km/h.
- Ni spidometar, ni limiter, ni kamera ne se laboratoriski uredi - zatoa vo Evropa ima tehnicka tolerancija od 5 km/h ili 3% //se povtoruvam so istoto ,,kako papagal,,//.

Kaj nas? Safe City NE primenuva nikakva tolerancija. Kaznuva //opomenuva// od bukvalno 51 km/h - nesto sto vo niedna zapadnoevropska zemja ne bi pominalo.
Znaci tuka ne stanuva zbor za toa dali nekoj gazel, nitu dali kolata cini 10.000 ili 100.000 €. Stanuva zbor za toa deka ako limiter na 50 rezultira so kazna za 51 - problemot definitivno e vo sistemot sto ne priznava nikakva tehnicka greska, a ne vo vozacot.
Tolku ednostavno.

Ako sakame tocnost, mora da ima i evropska tolerancija - inaku duri i najpreciznite avtomobili ispaga deka ,,gresat,,.

Nemam namera da ja prodolzuvam debatata - navistina e iluzorno da objasnuvas na covek koj ne zivee ovde, i zboruva od Avstrija ili Germanija kako da sme vo ista realnost.

Ona sto treba da se napravi e ednostavno - da se implementira evropska tehnicka tolerancija za merenje na brzina. Togas nema da ima ovie apsurdni situacii.

Famoznite brojki sto gi prikazuvaat za ,,registrirani prekrsoci,, po mediumite ocigledno namenski se bombasticni - so cel da napravat efekt na strav, a ne da ja prikazat realnata sostojba.

I idejata deka - kako sto veli premierot - ke kaznuvaat i za ,,50.5 km/h,, e ednostavno nerealno i nadvor od sekakov zdrav razum i svetska praktika.

I da, sogragjani, limiterot //dokolku vasiot avtomobil go poseduva// postavete go na 45 km/h kako ne bi dobile opomena, 50 km/h ,,izgleda deka e mnogu,,!
Crn humor.
Мицко се курчи дека поминаа локални па сеа ќе изиграва шериф.

Ќе го видам на парламентални, ако ги убаци и бугарите до тогаш има да го воскресне сдшм како никој пред него.
 
Pred se, jas prv go poddrzuvam ovoj sistem na merenje i kaznuvanje //iako site znaeme deka ke bide selektiven//, ama samo ako e postaven kako sto treba.

Ne zboruvam napamet - sekojdnevno sum so kolegata, dolgogodisen moj prijatel, covek sto nema nikakva pricina da me laze.
I bas toj dobi kazna //opomena// za 51 km/h so vklucen limiter na 50. Ima i drugi kako nego, pa utrovo i jas megju niv //so vklucen limiter na 50 km/h// registriran so 52 km/h, da ne navleguvam na siroko.

Sega malku fakti:
- Limiter i brzinometar sekogas pokazuvaat poveke od realnoto, po zakon //UN/ECE R39//.
- GPS tipicno pokazuva 3–5 km/h pomalku od spidometarot, znaci ako na limiter e 50, realnata brzina e 45-48 km/h.
- Ni spidometar, ni limiter, ni kamera ne se laboratoriski uredi - zatoa vo Evropa ima tehnicka tolerancija od 5 km/h ili 3% //se povtoruvam so istoto ,,kako papagal,,//.

Kaj nas? Safe City NE primenuva nikakva tolerancija. Kaznuva //opomenuva// od bukvalno 51 km/h - nesto sto vo niedna zapadnoevropska zemja ne bi pominalo.
Znaci tuka ne stanuva zbor za toa dali nekoj gazel, nitu dali kolata cini 10.000 ili 100.000 €. Stanuva zbor za toa deka ako limiter na 50 rezultira so kazna za 51 - problemot definitivno e vo sistemot sto ne priznava nikakva tehnicka greska, a ne vo vozacot.
Tolku ednostavno.

Ako sakame tocnost, mora da ima i evropska tolerancija - inaku duri i najpreciznite avtomobili ispaga deka ,,gresat,,.

Nemam namera da ja prodolzuvam debatata - navistina e iluzorno da objasnuvas na covek koj ne zivee ovde, i zboruva od Avstrija ili Germanija kako da sme vo ista realnost.

Ona sto treba da se napravi e ednostavno - da se implementira evropska tehnicka tolerancija za merenje na brzina. Togas nema da ima ovie apsurdni situacii.

Famoznite brojki sto gi prikazuvaat za ,,registrirani prekrsoci,, po mediumite ocigledno namenski se bombasticni - so cel da napravat efekt na strav, a ne da ja prikazat realnata sostojba.

I idejata deka - kako sto veli premierot - ke kaznuvaat i za ,,50.5 km/h,, e ednostavno nerealno i nadvor od sekakov zdrav razum i svetska praktika.

I da, sogragjani, limiterot //dokolku vasiot avtomobil go poseduva// postavete go na 45 km/h kako ne bi dobile opomena, 50 km/h ,,izgleda deka e mnogu,,!
Crn humor.
Прво западноевропска култура при возење, потоа западноевропски закони и толеранција :)
 
Мицко се курчи дека поминаа локални па сеа ќе изиграва шериф.

Ќе го видам на парламентални, ако ги убаци и бугарите до тогаш има да го воскресне сдшм како никој пред него.

вие левица станавте експерти за сообраќај најново :kafence:
 
  • Не ми се допаѓа
Reactions: Mud
Прво нека се казнува, нека се научи на ред народот, побитно е да се спаси некој живот, па после бистрите архитектонски редизајни во главите.
Најпросто решение е ова, најпрвин.

Сведоци сме на колективен културен шок во моментов.
 
Да де, пошто кога почнуваш куќа да градиш од кровот почнуваш, не од темелите. :tapp:
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Mud
Ако немаш знаење како да ја изградиш, сеедно од кај да почнеш, ќе се сруши.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom