Ме загрозува ама е 1% од овие 65000.
Значи не знаеш што значи трепкачко зелено светло, не е за тоа цајканот крив.
Има такви што не знаат жолто за што е, авто школите на кој се му дале возачка ехее..
Ме загрозува ама е 1% од овие 65000.
Значи не знаеш што значи трепкачко зелено светло, не е за тоа цајканот крив.
Има такви што не знаат жолто за што е, авто школите на кој се му дале возачка ехее..
од сите фалинки во сигнализацијата ти за трепкавото. Иако во сејф сити нигде нема да ти кажат дали си минал на трепкаво или на жолто. Дали и како е регулирано, е пак софтверски решено. Еве ти еден пример како е нејасно правилото
жолто светло – забрана на минување, освен за возилата кои во моментот кога ќе се појави жолто светло се наоѓаат на таква оддалеченост од светлосниот знак што не можат на безбеден начин да се запрат, а да не го поминат тој знак, а за другите учесници – забрана на минување, освен за оние пешаци кои веќе почнале да го преминуваат коловозот.
Ако кај Соборна започнам да минувам на жолто оти не сум можел безбедно да запрам, до крај на раскрсницата ме фаќа зелено за пешаци, мое црвено. Така имам видено 2 пати како удираат пешаци. Има и пошироки раскрсници И шу прајме сега со такви нејаснотии? И тоа небезбедно запирање е знак прашање при возење од 40-45 км/ч.
од сите фалинки во сигнализацијата ти за трепкавото. Иако во сејф сити нигде нема да ти кажат дали си минал на трепкаво или на жолто. Дали и како е регулирано, е пак софтверски решено. Еве ти еден пример како е нејасно правилото
Ако кај Соборна започнам да минувам на жолто оти не сум можел безбедно да запрам, до крај на раскрсницата ме фаќа зелено за пешаци, мое црвено. Така имам видено 2 пати како удираат пешаци. Има и пошироки раскрсници И шу прајме сега со такви нејаснотии? И тоа небезбедно запирање е знак прашање при возење од 40-45 км/ч.
Поарно да ги оставеа бројчаниците. Вака шофери наместо да намалат, тие се залетуваат. Прават контраефект.
Во некои држави има и жолто пешачко светло. Ама во прирачникот не пишува за што служи.
Али факт е дека на некои семафори во Скопје зеленото светло трае пет секунди, а црвеното две минути. И како да не се створи гужва? Пример од југо дрво накај рамстор. Тоа мора некако да се изрегулира.
Се надевам дека ова со safe city ќе профункционира и дека ќе се стави некаков ред во сообраќајот. Не секој шофер заслужува да вози кола, посебно па ако не знае да ги почитува сообраќајните знаци и не знае да ги користи кочниците на автомобилот.
СЕЈФ СИТИ БРЗО ЌЕ ,,РИКНЕ,,! Ќе трае до првата сообраќајка во која НАШЕ ДЕТЕ смртно ќе изгази НЕНАШЕ! Ќе дознаеме дека баш тогаш системот имал ,,пречки во работењето кои брзо ќе бидат отклонети,,!...
Kazna za 51 km/h vo 50? E pa, ova go nema nikade — ama nikade — osven kaj nas.
Gledame deka Safe City vo Skopje zapocna ,,da kaznuva,, i za 51 km/h vo zona kade limitot e 50.
I toa se pretstavuva kako ,,sovremena evropska regulacija,,. Ajde malku realnost: NITU EDEN avtomobilski brzinometar vo svetot ne e tocen do 1 km/h. Promeni vo pritisok na gumi, temperatura, tip na gumi, starost na senzori…
Sekoj avtomobilski merac ima otstapka. I toa go znaat site drzavi - osven izgleda nasite.
Sekoja normalna drzava ima tolerancija pri merenje brzina.
Eve konkretni primeri:
Germanija tolerancija:
3 km/h do 100 km/h,
3% nad 100 km/h.
Vo grad (limit 50): Kazna duri od 54 km/h pa nagore.
Avstrija Tolerancija vo grad:
5 km/h Realna kazna najcesto 56 km/h+
Svajcarija Tolerancija:
5 km/h vo grad.
Francija Tolerancija:
5 km/h za fiksni radari pod 100 km/h Kazna nad 56 km/h.
Italija Tolerancija:
5 km/h ili 5% Kazna nad 55 km/h.
Velika Britanija Policiskite upatstva preporacuvaat:
10% + 2 mph (~5 km/h tolerancija)
Vo 50 km/h zona → kazna najcesto nad 57 km/h.
Sto pravi Skopje (i Makedonija)?
Limit: 50
Kazna: 51
Tolerancija: 0 km/h
Ignoriranje na tehnicka greska kaj kamerite: da
Ignoriranje na tehnicka greska kaj brzinometarite: da
Sekoj sto barem malku se razbira vo soobrakajna tehnika znae deka ova e nepravedno, tehnicki netocno i daleku pod site evropski standardi.
ZOSTO OVA E POGRESNO?
- Brzinometarite ne se tocni
Za +1 km/h ne mozes da obvinis nikogo. Proizvoditelite NE garantiraat preciznost do 1 km/h.
- Kamerite imaat sopstvena greska. Site uredi za merenje brzina imaat dozvolena tehnicka tolerancija. Kaj nas ne e primeneta.
- Nitu edna seriozna drzava ne kaznuva za +1 km/h Toa e sprotivno na evropskata praksa i zdraviot razum.
- Ova ne e bezbednost — ova e lov na greska, kaznuvanje za 51 ne ja pravi ulicata pobezbedna, tuku samo ja polni kasata.
- Ostetuvacki e i za vozacite sto ne ja precekorile realno brzinata. Avtomobil moze da vozi 52, da prikaze 48, kamerata da registrira 52 = kazna.
A realno NE e napraven prekrsok.
Zaklucok
Ne e problemot vo toa sto treba da se pocituvaat pravilata. Problemot e sto pravilata mora da bidat pravedni, tehnicki tocni i usoglaseni so svetskata praksa.
A kaznuvanje za 52 km/h vo 50 km/h zona e nesto sto: go nema vo Germanija go nema vo Avstrija go nema vo Svajcarija go nema vo Francija go nema vo Italija go nema vo Britanija go nema vo nitu edna normalna drzava … no go ima kaj nas. Ova mora da se smeni. Ova ne e bezbednost - ova e nepravda.
Какви надреалистични фаци ми искочија по социјални мрежи кои наместо да се срамат што возеле по 80-90км/ч во зони за 50км/ч се зезаат со хехе постови и слики од опомените.
СЕЈФ СИТИ БРЗО ЌЕ ,,РИКНЕ,,! Ќе трае до првата сообраќајка во која НАШЕ ДЕТЕ смртно ќе изгази НЕНАШЕ! Ќе дознаеме дека баш тогаш системот имал ,,пречки во работењето кои брзо ќе бидат отклонети,,!...
Па кога се возат со велосипеди низ Ск секако дека се најгласни по плукањето.
Шала на страна сум ги почитувал како млада партија со едуцирани момци ама се повеќе влечат накај комуњарана посрана и вака ако продолжат со ругање за се што колку толку ќе ја оправи свеста и совеста на овој прост народ да Бог да се распаднат како сдс и дуи. Па треба некои работи веќе да мрднат од 0 бе пичка му матер. Една приштина и тирана не прелетаа како брз воз, а се лупаме во гради дека сме некој и нешто, а уствари сме тешки и обични завидливи и партизирани творови што освен политика и гледање своја корист уствари не знаеме за ништо друго.
Џабе кењате кога сугурно ќе има праг на толеранција и на 51км/ч нема да бидете казнети и мислам дека ќе направат над 10% над дозволеното да биде казниво што и те како е за поздрав и време е веќе посебно овие нашиве брачава да почнат да почитуваат нешто во државава. Па над 1000 не регистрирани возила и 3000 поминувања на црвено. Вчера на пешачки другар и јас застануваме да поминат двајца(од лева страна), а до нас на најлева лента дебил/ка ќе ги згазеше како гомна да немаше некоја нова кола со секаква опрема. Ама телефоните и курчењето не смее да пати.
Море за телефони, нерегистрирани автомобили и поминувања на црвено не само казни туку после 3 казни треба и суспендирање на возачките дозволи само така може да се воведе некаков сообраќаен ред и култура.
од сите фалинки во сигнализацијата ти за трепкавото. Иако во сејф сити нигде нема да ти кажат дали си минал на трепкаво или на жолто. Дали и како е регулирано, е пак софтверски решено. Еве ти еден пример како е нејасно правилото
Ако кај Соборна започнам да минувам на жолто оти не сум можел безбедно да запрам, до крај на раскрсницата ме фаќа зелено за пешаци, мое црвено. Така имам видено 2 пати како удираат пешаци. Има и пошироки раскрсници И шу прајме сега со такви нејаснотии? И тоа небезбедно запирање е знак прашање при возење од 40-45 км/ч.
Поарно да ги оставеа бројчаниците. Вака шофери наместо да намалат, тие се залетуваат. Прават контраефект.
Во некои држави има и жолто пешачко светло. Ама во прирачникот не пишува за што служи.
Автоматски споено мислење:
И ако досега не ги уловиле тие со истечена регистрација, прашање што работеле сообраќајците. Под а, седеле у кафиќи, под б, седеле у кафиќи...
Тоа е проблемот на немање ексклузивен пешачки бран на такви големи раскрсници, а на помалите раскрсници и вкрстување на споредна со главна улица, пешачките треба да се померат едно 5-10м повнатре во улицата за да го видиш пешакот кога вртиш, иначе ти е во мртов агол цело време и од еднаш пред хауба.
Вчера на пешачки другар и јас застануваме да поминат двајца(од лева страна), а до нас на најлева лента дебил/ка ќе ги згазеше како гомна да немаше некоја нова кола со секаква опрема. Ама телефоните и курчењето не смее да пати.
Ова толку многу пати е зборено да е излишно веќе. И сам си приметил сигурно дека кога си во 3та лента, и кога ќе имаш кола на 1 или 2 часот од тебе (дијагонално) имаш апсолутна 0 прегледност на што е тоа пред нејзе.
Мене ми се случило да кочам многу пати на булевар ради некој така што кочи рандом мислејќи дека некој проаѓа или претрчува, за на крај да излезе дека ништо не се случува, а јас со моето кочење загрозив неколку возила позади мене кои истото не го очекуваат тој момент.
Тие што ги смислиле пешачките на булевар со 3 ленти се за во затвор, кримогено решение е тоа, Јура Шебаљ има убаво видео кај што тестираше, и дури снимаше го удрија во сред Загреб.
И сега некој ќе каже па Партизанска е тоа што ќе се прави ау бау.. ќе се редизајнира, убаво сакаа БРТ да спроведдат, не мора по средина најлево пример можат 2 големи ленти за точаци, до нив двосмерна БРТ сообраќајница, па може алеја со трева и тогаш 4 малку стеснени ленти, слично на Илинденска за возила.
Ќе се успори Партизанска, ама добиваш проток на јавен превоз + алтернатива во инфраструктура со точаци. И вака за цел град, еден класичен ревамп. Е после ти прави сејф сити и поставувај правила. Креирај ги условите прво па тогаш правила ама како и се кај нас одиме наопаку.
Секако го поздравувам моментот надежно дека брачата ќе се стават у ред
I jas, i mnogu drugi, vozime so vklucen limiter na 50 km/h tokmu za da ne se slucuvaat vakvi situacii.
Ama eve ti konkreten primer koj ti ja rusi tezata: Kolega so kola vredna nad 100.000 € (so fabricki kalibriran speed limiter) dobi kazna za 51 km/h. Sto znaci: – ako limiter-ot drzi na 50, – a kamerata cita 51, dali problemot e vo avtomobilot od 100.000+ €… ili vo makedonskiot sistem sto cita bez tolerancija i nadvor od evropska praktika?
I tokmu za toa zboruvam – ne e poentata dali nekoj ,,gazel,, ili ne, tuku deka tehnicki e nevozmozno da se bara preciznost do 1 km/h.
Ni kamera, ni brzinometar, ni limiter ne se laboratoriski uredi. Dopolnitelno, kamerite vo Makedonija NE primenuvaat evropski tehnicki tolerancii (5 km/h ili 3%), a toa detalno e objasneto i vo ovaa analiza:
link: libertas.mk/analiza-sistemot-safe-city…
Tamu jasno stoi deka Safe City e tehnicki napreden, ama problemot e bas vo parametrite za kaznuvanje – postaveni se premnogu nisko i ne se usoglaseni so evropski standardi.
Znaci ne stanuva zbor za ,,cigla pod pedala,, , nitu za nepoznavanje. Stanuva zbor za: – nepostoecka tehnicka tolerancija, – nerealisticni pragovi za kaznuvanje, – i kazni koi bi bile nevozmozni vo Germanija, Avstrija, Svajcarija, Francija, Britanija…
Ako kola so limiter od 100.000 € dobiva kazna za 51, togas mislam deka e prilicno jasno kade e greskata — vo sistemot, ne vo nozete na vozacite.
Тоа е проблемот на немање ексклузивен пешачки бран на такви големи раскрсници, а на помалите раскрсници и вкрстување на споредна со главна улица, пешачките треба да се померат едно 5-10м повнатре во улицата за да го видиш пешакот кога вртиш, иначе ти е во мртов агол цело време и од еднаш пред хауба.
Автоматски споено мислење:
Ова толку многу пати е зборено да е излишно веќе. И сам си приметил сигурно дека кога си во 3та лента, и кога ќе имаш кола на 1 или 2 часот од тебе (дијагонално) имаш апсолутна 0 прегледност на што е тоа пред нејзе.
Мене ми се случило да кочам многу пати на булевар ради некој така што кочи рандом мислејќи дека некој проаѓа или претрчува, за на крај да излезе дека ништо не се случува, а јас со моето кочење загрозив неколку возила позади мене кои истото не го очекуваат тој момент.
Тие што ги смислиле пешачките на булевар со 3 ленти се за во затвор, кримогено решение е тоа, Јура Шебаљ има убаво видео кај што тестираше, и дури снимаше го удрија во сред Загреб.
И сега некој ќе каже па Партизанска е тоа што ќе се прави ау бау.. ќе се редизајнира, убаво сакаа БРТ да спроведдат, не мора по средина најлево пример можат 2 големи ленти за точаци, до нив двосмерна БРТ сообраќајница, па може алеја со трева и тогаш 4 малку стеснени ленти, слично на Илинденска за возила.
Ќе се успори Партизанска, ама добиваш проток на јавен превоз + алтернатива во инфраструктура со точаци. И вака за цел град, еден класичен ревамп. Е после ти прави сејф сити и поставувај правила. Креирај ги условите прво па тогаш правила ама како и се кај нас одиме наопаку.
Секако го поздравувам моментот надежно дека брачата ќе се стават у ред
Ние бевме во средна лента како што кажав погоре, а од двајцата пешаци кои поминуваа беа од лево исто горе наведено, а џет сетот од лево во брзата лента залетан како на трка.
Ти ја сваќам поентата се дешаваат тие работи и јбг некогаш ќе застанеш и за џабе но ништо не е повредно од човечкиот живот, нели?
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.