Соживотот во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Macedon1um
  • Време на започнување Време на започнување
Батали. Мајсторот меѓу редови кажа дека личеле на централно-европејци и тука секој муабет со него треба да заврши.
Албанци си личат како што си личат. Старо Балканци Илири и Латини. Тој наратив Кавказ, Дагестан може дома и пред коперација да се продава само. Демек ако личат на Кавказ ве прави супериорни и добри? Што е поентата со тој наратив?
 
Албанци си личат како што си личат. Старо Балканци Илири и Латини. Тој наратив Кавказ, Дагестан може дома и пред коперација да се продава само. Демек ако личат на Кавказ ве прави супериорни и добри? Што е поентата со тој наратив?
Добро Мазрауи смири живци.
 
Треба тука од време на време да се постира свадбата од Дагестан и да се пишуваат илјадниците сличности што ги имаат они со овдешните отомански џукели т.е башибозукот затоа што очигледно се забораваат некои работи.
 
Треба тука од време на време да се постира свадбата од Дагестан и да се пишуваат илјадниците сличности што ги имаат они со овдешните отомански џукели т.е башибозукот затоа што очигледно се забораваат некои работи.
Редовно си ги слушам, пази магарето во заседа.
 
Треба тука од време на време да се постира свадбата од Дагестан и да се пишуваат илјадниците сличности што ги имаат они со овдешните отомански џукели т.е башибозукот затоа што очигледно се забораваат некои работи.
80% од македонската култура и адети е ориентална (отоманска). Затоа турските серии и филмови имаат таква гледаност. Народот наоѓа висока идентификација со таа култура.

Самото христијанство и ислам дошле од Блискиот Исток, не од Карпатите.
 
Албанци си личат како што си личат. Старо Балканци Илири и Латини. Тој наратив Кавказ, Дагестан може дома и пред коперација да се продава само. Демек ако личат на Кавказ ве прави супериорни и добри? Што е поентата со тој наратив?
Ова е поентата:

Нема ниту една фамилија Албанци чие потекло не е доселеничко


Во сеопфатни длабоки двегодишни архивски и теренски истражувања низ населбите во Скопско Поле, кои д-р Јован Трифуноски ги реализирал од 1951 до 1953 година, меѓу сите испитани родови чиј мајчин јазик е албанскиот „не е најден ниту еден род чии фамилии не биле доселеници“, а притоа „најголем дел од албанското население знае кој предок и од каде се доселил“. Освен тоа, пишува д-р Трифуноски во својата студија за албанското население во Скопско Поле, објавена во 1954 година во Годишниот зборник на Филозофскиот факултет во Скопје, сите се сеќаваат на времето кога се доселени, за начинот и за причините.

„Прави Албанци и поалбанчени Цигани“


„Албанското население од Скопско Поле се дели на прави Албанци и на поалбанчени Цигани. Од првите има 183, а од другите 106 куќи. Според местата од каде што се доселени, населението со албански јазик во Скопско Поле припаѓа на две главни доселенички струи: северноалбанска и косовска. Првата струја дала 53 рода, со 172 дома етнички Албанци. Втората струја дала 61 род, со 92 дома, а населението од оваа струја се поалбанчени Цигани. Преостанатите помали струи, со незначителен број доселеници, се од други делови на Албанија, од Метохија со Дреница и од Горна Морава. Сето ова население сега живее во 21 населба во Скопско Поле, а мнозинство е само во Шишево, каде што има 38 куќи, во Долно Нерези – 63 куќи и во Идризово – 27 куќи. Половина од вкупното население се во Трубарево, каде што живеат во 25 куќи, а под половина од населението се во Синѓелиќ, Арачиново, каде што има само 20 куќи Албанци, во Огњанци со 27 куќи, во Катланово со 13 куќи итн.
Пред сто и триесет години први села во кои дошле Албанци во Скопско се Горно Оризари, Бардовци, Вучи Дол, Орман, Шишево, сарајско Оризаре, Бутел и други. Бидејќи не се снашле во новата средина, опкружени со многу блата и мочуришта, почнале да се повлекуваат во планинските населби. Потомци од Албанците што дошле во Вучи Дол и Орман, на пример, сега живеат во планинските села Пустеник и Гајре, а оние од Бардовци се преселиле во селата Горно и Долно Блаце, на гребенот на Скопска Црна Гора, и во селото Биљача кај Прешево. Албанците што првично дошле во Бутел, по извесно време се повлекле во Танушевце, а оние од Кисела Вода се качиле во селото Чифлик на Водно. Албанците од Оризаре кај Сарај сега се наоѓаат во селото Чајлане на планината Осој, а оние што сега живеат во селото Љуботен на Скопска Црна Гора знаат дека претходно кратко време живееле негде во полето. Од Албанците населени во средината на 19 век во Скопско Поле зачувани се само два рода, кои имаат 38 куќи, и сега живеат во селото Шишево, кое лежи на меѓата од Скопско Поле и гребенот на планината Водно.

Новиот голем бран албански доселеници

Во почетокот на 20 век почнал нов и најголем бран на доселување албанско население во Скопско Поле од околните претежно планински села, кои послужиле како миграциска етапа, но не можеле да овозможат потребни средства за живот на населението што почнало брзо да се множи и да бара нов простор за живеење. Во овој период, значи од почетокот на дваесеттиот век до денес, за околу 50 години (до 1953 год. н.з.), околу 120 албански рода што сега имаат 251 дом се населиле во триесеттина скопски населби, исполнувајќи поголем број од полските села. И сега, значи во времето кога го правевме ова истражување, албанското население со нагласена брзина се спушта во Скопско Поле од околните планински предели, но и од Косово Поле. Инаку, Албанците од околните области, во скопските полски села првично се спуштале само кога ја дотерувале стоката на зимување, но подоцна почнале да доаѓаат и поради сезонски земјоделски работи, особено како косачи во Блатија, или како момоци и наполичари на земјата на одделни поимотни неалбански фамилии, најпрво кај турските чифлик-сајбии, а подоцна и кај македонските домаќини. Оние што се спуштале како сточари од гребенот на Скопска Црна Гора, денес живеат во селата Бутел, Идризово, Ржаничино, Огњанце, Синѓелиќ, Арачиново итн. Другите, оние што доаѓале како земјоделски работници и момоци и кои главно се доселувале по Првата светска војна, претежно биле поалбанчени Цигани, а не етнички Албанци. Ваквите поалбанчени Цигани доаѓале од косовски, метохиски и горноморавски села, и се населиле во Трубарево, Катланово, Инџиково, Петровец и уште неколку други полски села. Во 1946 година на таквите албански фамилии аграрната реформа им доделила земја за обработување, пишува д-р Јован Трифуноски во својата студија за албанското население во Скопско Поле.




Ни Илири, ни Латини, ни средноевропејци виреат на Косова Републик. Таква генетика постои само источно од Цариград и никаде на друго место. Малцинството исламизирани Албанци што навистина се автохтони за овој регион се познаваат од авион. Генетика и антропологија се егзактни науки и кај нив нема бегање. Гените кога-тогаш и како-така излегуваат на површина. Како во случајот со овој далечен вујко на војводата Љубчо.

1756902046131.png
 
Ова е поентата:

Нема ниту една фамилија Албанци чие потекло не е доселеничко


Во сеопфатни длабоки двегодишни архивски и теренски истражувања низ населбите во Скопско Поле, кои д-р Јован Трифуноски ги реализирал од 1951 до 1953 година, меѓу сите испитани родови чиј мајчин јазик е албанскиот „не е најден ниту еден род чии фамилии не биле доселеници“, а притоа „најголем дел од албанското население знае кој предок и од каде се доселил“. Освен тоа, пишува д-р Трифуноски во својата студија за албанското население во Скопско Поле, објавена во 1954 година во Годишниот зборник на Филозофскиот факултет во Скопје, сите се сеќаваат на времето кога се доселени, за начинот и за причините.

„Прави Албанци и поалбанчени Цигани“


„Албанското население од Скопско Поле се дели на прави Албанци и на поалбанчени Цигани. Од првите има 183, а од другите 106 куќи. Според местата од каде што се доселени, населението со албански јазик во Скопско Поле припаѓа на две главни доселенички струи: северноалбанска и косовска. Првата струја дала 53 рода, со 172 дома етнички Албанци. Втората струја дала 61 род, со 92 дома, а населението од оваа струја се поалбанчени Цигани. Преостанатите помали струи, со незначителен број доселеници, се од други делови на Албанија, од Метохија со Дреница и од Горна Морава. Сето ова население сега живее во 21 населба во Скопско Поле, а мнозинство е само во Шишево, каде што има 38 куќи, во Долно Нерези – 63 куќи и во Идризово – 27 куќи. Половина од вкупното население се во Трубарево, каде што живеат во 25 куќи, а под половина од населението се во Синѓелиќ, Арачиново, каде што има само 20 куќи Албанци, во Огњанци со 27 куќи, во Катланово со 13 куќи итн.
Пред сто и триесет години први села во кои дошле Албанци во Скопско се Горно Оризари, Бардовци, Вучи Дол, Орман, Шишево, сарајско Оризаре, Бутел и други. Бидејќи не се снашле во новата средина, опкружени со многу блата и мочуришта, почнале да се повлекуваат во планинските населби. Потомци од Албанците што дошле во Вучи Дол и Орман, на пример, сега живеат во планинските села Пустеник и Гајре, а оние од Бардовци се преселиле во селата Горно и Долно Блаце, на гребенот на Скопска Црна Гора, и во селото Биљача кај Прешево. Албанците што првично дошле во Бутел, по извесно време се повлекле во Танушевце, а оние од Кисела Вода се качиле во селото Чифлик на Водно. Албанците од Оризаре кај Сарај сега се наоѓаат во селото Чајлане на планината Осој, а оние што сега живеат во селото Љуботен на Скопска Црна Гора знаат дека претходно кратко време живееле негде во полето. Од Албанците населени во средината на 19 век во Скопско Поле зачувани се само два рода, кои имаат 38 куќи, и сега живеат во селото Шишево, кое лежи на меѓата од Скопско Поле и гребенот на планината Водно.

Новиот голем бран албански доселеници

Во почетокот на 20 век почнал нов и најголем бран на доселување албанско население во Скопско Поле од околните претежно планински села, кои послужиле како миграциска етапа, но не можеле да овозможат потребни средства за живот на населението што почнало брзо да се множи и да бара нов простор за живеење. Во овој период, значи од почетокот на дваесеттиот век до денес, за околу 50 години (до 1953 год. н.з.), околу 120 албански рода што сега имаат 251 дом се населиле во триесеттина скопски населби, исполнувајќи поголем број од полските села. И сега, значи во времето кога го правевме ова истражување, албанското население со нагласена брзина се спушта во Скопско Поле од околните планински предели, но и од Косово Поле. Инаку, Албанците од околните области, во скопските полски села првично се спуштале само кога ја дотерувале стоката на зимување, но подоцна почнале да доаѓаат и поради сезонски земјоделски работи, особено како косачи во Блатија, или како момоци и наполичари на земјата на одделни поимотни неалбански фамилии, најпрво кај турските чифлик-сајбии, а подоцна и кај македонските домаќини. Оние што се спуштале како сточари од гребенот на Скопска Црна Гора, денес живеат во селата Бутел, Идризово, Ржаничино, Огњанце, Синѓелиќ, Арачиново итн. Другите, оние што доаѓале како земјоделски работници и момоци и кои главно се доселувале по Првата светска војна, претежно биле поалбанчени Цигани, а не етнички Албанци. Ваквите поалбанчени Цигани доаѓале од косовски, метохиски и горноморавски села, и се населиле во Трубарево, Катланово, Инџиково, Петровец и уште неколку други полски села. Во 1946 година на таквите албански фамилии аграрната реформа им доделила земја за обработување, пишува д-р Јован Трифуноски во својата студија за албанското население во Скопско Поле.




Ни Илири, ни Латини, ни средноевропејци виреат на Косова Републик. Таква генетика постои само источно од Цариград и никаде на друго место. Малцинството исламизирани Албанци што навистина се автохтони за овој регион се познаваат од авион. Генетика и антропологија се егзактни науки и кај нив нема бегање. Гените кога-тогаш и како-така излегуваат на површина. Како во случајот со овој далечен вујко на војводата Љубчо.

Прегледај го приврзокот 454659
Оваа слика е средба на албанци и бугари за растурање на Македонија, Љубчо во преден план.
 
Цел Балкан се прости балкански племиња со отоманска култура што мислат дека не се различни. И ние и Грци и Срби и Бугари. Све е исто срање.
 
80% од македонската култура и адети е ориентална (отоманска). Затоа турските серии и филмови имаат таква гледаност. Народот наоѓа висока идентификација со таа култура.

Самото христијанство и ислам дошле од Блискиот Исток, не од Карпатите.
Си седел некогаш со Македонска фамилија додека во етер е турска серија? За да ги слушаш коментарите на Македонците, и после донеси заклучок дали е до идентификсција или терање сеир.
Имаше и една Грчка серија на Сител, истиот муабет, злобни, крвни одмазди, затуцани, чергари, тоа се коментарите.
 
Дел од семејството му се турцизирани Албанци кои ги има во гостиварско. Исто како што има турцизирани Роми, Торбеши, Срби.

Дали си видела Турчин да изгледа вака како да е од централна Европа? Со светол тен, коса, очи, црти на лице?

...а дали си му ја видел целата најблиска фамилија како изгледа?

1. Дали има грчко потекло?

IMG_20250903_135438.jpg

,,Потеклото на презимето Таравари веројатно не е грчко, со можни врски со балканските региони, бидејќи не се совпаѓа со типичните грчки структури на презимиња и е забележано во области како што е Северна Македонија. Додека истражувањата за грчките презимиња често се фокусираат на шеми како што се патроними (на пр., -опулос) или имиња од специфични региони како Тракија или Мала Азија, Таравари не се вклопува во овие вообичаени грчки форми. Затоа, поединците со ова презиме во Грција веројатно имаат нехеленско потекло или врска со соседните култури каде што името е пораспространето."

2. Дали има турско потекло?

IMG_20250903_133759.jpg

,, Името Таравари не е познато турско презиме со лесно достапно потекло во постојните записи или вообичаените турски практики за именување; поверојатно е име од друго потекло, можеби варијација или правописна грешка, или многу ретко или уникатно име кое не се наоѓа во типичните турски бази на податоци за презимиња, кои се добро документирани. Законот за турски презимиња од 1934 година ги задолжил турските презимиња, а името Таравари не се појавува во списоците на вообичаени турски презимиња, кои често вклучуваат зборови поврзани со природата, животните или описните карактеристики.Таравари не е типично турско име.

3. Дали има индиско ромско потекло?

IMG_20250903_131707.jpg

,,Се верува дека презимето Таравари е варијација на индиското презиме Таравати, кое веројатно потекнува од санскритскиот збор Таравати, што значи „ѕвездено“ или „поврзано со ѕвездите“. Иако специфичната историска документација за самиот Таравари е оскудна, неговиот корен на санскрит сугерира потекло од богатите културни наративи на Јужна Азија, што веројатно го одразува интересот на древните Индијци за астрологијата и астрономијата."

IMG_20250903_131802.jpgIMG_20250903_131733.jpg

IMG_20250903_133702.jpg

... е сега кога веќе ги сознав горе доле неговите корени сега веќе не ме изненадува неговото однесување во политиката, два пати излезе од министер за здравство, од партија во партија, коалициски не знае каде тера за него со еден збор ќе речеме :

images (8).jpeg

...и никогаш да не се заборави што карактер како политичар што му одговара на корените да ,,лаже" !

Прашање:
hq720.jpg

Одговор :
taravari_medziti-960x477.jpg

...тоа не соживот, тоа е егоизам, лицемерство, нарцис, без ,,беса"!
 
Еден совет. Наместо да стискате смешки на делузиите на Голото Око, стегајте дислајк.

Јас го тестирав на @Imperatorot (све по список ми еба). По одреден број дадени дислајкови ги губите опциите за фонт, порамнување и вметнување слика и медиа во пост. Пишување беше дозволено. Најверојатно со прекумерно дислајкање се губи и таа опција. За аутобан не знам, ќе пробам и ќе ви кажам.

Император дај бројка од моите дислајкови. Да не го барам Ацид, преку кур сум му. Све ќе испробаме.
 
Еден совет. Наместо да стискате смешки на делузиите на Голото Око, стегајте дислајк.

Јас го тестирав на @Imperatorot (све по список ми еба). По одреден број дадени дислајкови ги губите опциите за фонт, порамнување и вметнување слика и медиа во пост. Пишување беше дозволено. Најверојатно со прекумерно дислајкање се губи и таа опција. За аутобан не знам, ќе пробам и ќе ви кажам.

Император дај бројка од моите дислајкови. Да не го барам Ацид, преку кур сум му. Све ќе испробаме.
Сега да се разбереме пцуењето беше за друго не заради дислајковите. Ама од тогаш се подобри, а се движеше да станеш досаден како овие што ги нејќеш. :D
Иначе само јас го користам дислајкот ко што треба. Кога некој, спама, трола, пишува тешки глупости му мавам дислајк, како во случајот со овој голоокоот (и ти кога пишуваше едно исто по 3 пати на ден). За лимит не знам имам по 30ина известувања во ден, отидени се одамна тие.
 
Ова е поентата:

Нема ниту една фамилија Албанци чие потекло не е доселеничко


Во сеопфатни длабоки двегодишни архивски и теренски истражувања низ населбите во Скопско Поле, кои д-р Јован Трифуноски ги реализирал од 1951 до 1953 година, меѓу сите испитани родови чиј мајчин јазик е албанскиот „не е најден ниту еден род чии фамилии не биле доселеници“, а притоа „најголем дел од албанското население знае кој предок и од каде се доселил“. Освен тоа, пишува д-р Трифуноски во својата студија за албанското население во Скопско Поле, објавена во 1954 година во Годишниот зборник на Филозофскиот факултет во Скопје, сите се сеќаваат на времето кога се доселени, за начинот и за причините.

„Прави Албанци и поалбанчени Цигани“


„Албанското население од Скопско Поле се дели на прави Албанци и на поалбанчени Цигани. Од првите има 183, а од другите 106 куќи. Според местата од каде што се доселени, населението со албански јазик во Скопско Поле припаѓа на две главни доселенички струи: северноалбанска и косовска. Првата струја дала 53 рода, со 172 дома етнички Албанци. Втората струја дала 61 род, со 92 дома, а населението од оваа струја се поалбанчени Цигани. Преостанатите помали струи, со незначителен број доселеници, се од други делови на Албанија, од Метохија со Дреница и од Горна Морава. Сето ова население сега живее во 21 населба во Скопско Поле, а мнозинство е само во Шишево, каде што има 38 куќи, во Долно Нерези – 63 куќи и во Идризово – 27 куќи. Половина од вкупното население се во Трубарево, каде што живеат во 25 куќи, а под половина од населението се во Синѓелиќ, Арачиново, каде што има само 20 куќи Албанци, во Огњанци со 27 куќи, во Катланово со 13 куќи итн.
Пред сто и триесет години први села во кои дошле Албанци во Скопско се Горно Оризари, Бардовци, Вучи Дол, Орман, Шишево, сарајско Оризаре, Бутел и други. Бидејќи не се снашле во новата средина, опкружени со многу блата и мочуришта, почнале да се повлекуваат во планинските населби. Потомци од Албанците што дошле во Вучи Дол и Орман, на пример, сега живеат во планинските села Пустеник и Гајре, а оние од Бардовци се преселиле во селата Горно и Долно Блаце, на гребенот на Скопска Црна Гора, и во селото Биљача кај Прешево. Албанците што првично дошле во Бутел, по извесно време се повлекле во Танушевце, а оние од Кисела Вода се качиле во селото Чифлик на Водно. Албанците од Оризаре кај Сарај сега се наоѓаат во селото Чајлане на планината Осој, а оние што сега живеат во селото Љуботен на Скопска Црна Гора знаат дека претходно кратко време живееле негде во полето. Од Албанците населени во средината на 19 век во Скопско Поле зачувани се само два рода, кои имаат 38 куќи, и сега живеат во селото Шишево, кое лежи на меѓата од Скопско Поле и гребенот на планината Водно.

Новиот голем бран албански доселеници

Во почетокот на 20 век почнал нов и најголем бран на доселување албанско население во Скопско Поле од околните претежно планински села, кои послужиле како миграциска етапа, но не можеле да овозможат потребни средства за живот на населението што почнало брзо да се множи и да бара нов простор за живеење. Во овој период, значи од почетокот на дваесеттиот век до денес, за околу 50 години (до 1953 год. н.з.), околу 120 албански рода што сега имаат 251 дом се населиле во триесеттина скопски населби, исполнувајќи поголем број од полските села. И сега, значи во времето кога го правевме ова истражување, албанското население со нагласена брзина се спушта во Скопско Поле од околните планински предели, но и од Косово Поле. Инаку, Албанците од околните области, во скопските полски села првично се спуштале само кога ја дотерувале стоката на зимување, но подоцна почнале да доаѓаат и поради сезонски земјоделски работи, особено како косачи во Блатија, или како момоци и наполичари на земјата на одделни поимотни неалбански фамилии, најпрво кај турските чифлик-сајбии, а подоцна и кај македонските домаќини. Оние што се спуштале како сточари од гребенот на Скопска Црна Гора, денес живеат во селата Бутел, Идризово, Ржаничино, Огњанце, Синѓелиќ, Арачиново итн. Другите, оние што доаѓале како земјоделски работници и момоци и кои главно се доселувале по Првата светска војна, претежно биле поалбанчени Цигани, а не етнички Албанци. Ваквите поалбанчени Цигани доаѓале од косовски, метохиски и горноморавски села, и се населиле во Трубарево, Катланово, Инџиково, Петровец и уште неколку други полски села. Во 1946 година на таквите албански фамилии аграрната реформа им доделила земја за обработување, пишува д-р Јован Трифуноски во својата студија за албанското население во Скопско Поле.




Ни Илири, ни Латини, ни средноевропејци виреат на Косова Републик. Таква генетика постои само источно од Цариград и никаде на друго место. Малцинството исламизирани Албанци што навистина се автохтони за овој регион се познаваат од авион. Генетика и ант

...а дали си му ја видел целата најблиска фамилија како изгледа?

1. Дали има грчко потекло?

Прегледај го приврзокот 454648

,,Потеклото на презимето Таравари веројатно не е грчко, со можни врски со балканските региони, бидејќи не се совпаѓа со типичните грчки структури на презимиња и е забележано во области како што е Северна Македонија. Додека истражувањата за грчките презимиња често се фокусираат на шеми како што се патроними (на пр., -опулос) или имиња од специфични региони како Тракија или Мала Азија, Таравари не се вклопува во овие вообичаени грчки форми. Затоа, поединците со ова презиме во Грција веројатно имаат нехеленско потекло или врска со соседните култури каде што името е пораспространето."

2. Дали има турско потекло?

Прегледај го приврзокот 454643

,, Името Таравари не е познато турско презиме со лесно достапно потекло во постојните записи или вообичаените турски практики за именување; поверојатно е име од друго потекло, можеби варијација или правописна грешка, или многу ретко или уникатно име кое не се наоѓа во типичните турски бази на податоци за презимиња, кои се добро документирани. Законот за турски презимиња од 1934 година ги задолжил турските презимиња, а името Таравари не се појавува во списоците на вообичаени турски презимиња, кои често вклучуваат зборови поврзани со природата, животните или описните карактеристики.Таравари не е типично турско име.

3. Дали има индиско ромско потекло?

Прегледај го приврзокот 454644

,,Се верува дека презимето Таравари е варијација на индиското презиме Таравати, кое веројатно потекнува од санскритскиот збор Таравати, што значи „ѕвездено“ или „поврзано со ѕвездите“. Иако специфичната историска документација за самиот Таравари е оскудна, неговиот корен на санскрит сугерира потекло од богатите културни наративи на Јужна Азија, што веројатно го одразува интересот на древните Индијци за астрологијата и астрономијата."

Прегледај го приврзокот 454652Прегледај го приврзокот 454653

Прегледај го приврзокот 454655

... е сега кога веќе ги сознав горе доле неговите корени сега веќе не ме изненадува неговото однесување во политиката, два пати излезе од министер за здравство, од партија во партија, коалициски не знае каде тера за него со еден збор ќе речеме :

Прегледај го приврзокот 454662

...и никогаш да не се заборави што карактер како политичар што му одговара на корените да ,,лаже" !

Прашање:
Прегледај го приврзокот 454663

Одговор :
Прегледај го приврзокот 454664

...тоа не соживот, тоа е егоизам, лицемерство, нарцис, без ,,беса"!
Морам да ти кажам секоја чест на тоа што си се потрудила со оваков детален пост кој тражи време, без разлика што повеќето е глупост :D

Самите извори што ги постираш ти кажуваат дека е највеќе присутно во Македонија, Косово и Грција (албански имигранти).

За карактер и политика е друга работа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom