- Член од
- 5 ноември 2012
- Мислења
- 2.782
- Поени од реакции
- 6.208
Реков, мање/више...Дека сите имаат набавна цена не би рекол, кој колку повеќе набавува, толку поголем попуст добива. Кој има повеќе маркети, тој има поголем простор за маневар на цената.
Прост пример дадов, во пракса е многу комплицирано и многу фактори влијаат.
Во Веро, пример, мораш да носиш роба до секој маркет поединечно, значи ангажираш и возила и шофери. Во Стокомак цела роба за сите маркети ја носиш на 1 место, во централен магацин. Нормално дека ќе има попуст.
Веро те условува да платиш маркетинг, флаери , секундарна позиција, итн, итн... Стокомак не те условува...
Итн, итн..
Многу, многу фактори ...