Колку што јас разбирам hatchback е обичен меган, ова е со малку поголем ѓепек (ама ОК не е 500кг потежок )Јас имам hatchback, скоро една година. Обврни внимание на Лед дневното светло, дали работат, во каква боја се. Со фалинка се тие, секое второ во Скопје го гледам или не работи или светат слабо или жолто. Еден фар оригинал 2000 евра, половни растурени за сега ги нема кај нас. Во Србија треба да идеш за половни делови.
Друг проблем сум немал за сега.
За тромав што знам, кај мене е со модови на вожња. На Еко е тромав да, ама на спорт воопшто не е.
На отворено ми троши 4.5литра, градска 5литра.
Давачки зависно од опремата на возилото.
Летоска градска ми се движи 4.5 до 4.7 литри, зимно време ми крена на 5 до 5.2 литри.Бреј, 5 литра градска. Па ова ништо не троши.
Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..problem ima gorivo pola rezervar a mi pokazuva 340 km deka mozam da vozam nekoj so slicen problem dal plovak ili instrument tabla pozПрегледај го приврзокот 440890
Прегледај го приврзокот 440890
Автоматски споено мислење:
problem ima gorivo pola rezervar a mi pokazuva 340 km deka mozam da vozam nekoj so slicen problem dal plovak ili instrument tabla pozПрегледај го приврзокот 440890
Прегледај го приврзокот 440890
I ti od ELM327 kupen 300 denari ochekuvash cuda?Поздрав до сите.
Ми треба помош, совет, решение, мајстор.
Имам Фиат Пунто Classic 188 2012, бензинец 1,2 литра.
Од пред исвесно време, месец два, почна да ми се пали црвената волан ламбичка волан на таблата и одеднаш воланот станува цврст, се губи електро сервото. Гасам мотрот и палам се станува нормално, црвената ламбичка ја нема се до следната епизода и пак гаси пали.
Колата ја однесов на мајстор и констатираа лабав каиш и некој проблем со алтернатор. Го поправија тоа и ми рекоа да возам до даљег. Еве сега проблемот пак се јави, светна волан ламбичката.
Земав модул ELM327 OBD ECU скенер, но тој не дијагностицира не фати ништо. Да бидам искрен се сомневам малку и во ELM327 OBD модулот пошто е некоја генерика купена од фејсбук.
Се чудам што може да е проблемот, се плашам да не е некој кородиран, лабав контакт, еден Господ дали ке го најде. :-(
Не ми се менува целиот систем за управување од волан до спона само заради овој квар, па колата не вреди толку.
Секој совет помош е добредојден
Благодарам
Автоматски споено мислење:
Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..
Напрај проба, пример ако си од Скопје стисни ја до Велес крени едно 100-120 вози едно пол саат и види што ќе се случи. Извози ја 30-40км на отвпрено и тогаш види.
Да не знаеш колку е моторчето за серво на Корса Д и тоа е цело електрично ако не се лажам (сосе промена нормално)Ti treba elektricar. Mozi da e problem konektorot so odi vo servo motorceto ili samoto motprce da e pri kraj. Kaj punto mk1 i mk2 facelift se menva celo motorce. Mislam deka i kaj tvojot model e full elektricno.
Na tie koli gi stedva avtoinzenering bitola kire rastani od prilika 4000 denari. A novo se skapi okolu 150-200 evra baska rabotna raka 3000ki sigurno.Да не знаеш колку е моторчето за серво на Корса Д и тоа е цело електрично ако не се лажам (сосе промена нормално)
На Пунто2 ова е чест проблем, па можеби е пренесено и на поновиот. Мој другар имаше ваков проблем , му го оправиле во Прилеп кај некој мајстор, што точно знаел што треба да се направи на сервотоПоздрав до сите.
Ми треба помош, совет, решение, мајстор.
Имам Фиат Пунто Classic 188 2012, бензинец 1,2 литра.
Од пред исвесно време, месец два, почна да ми се пали црвената волан ламбичка волан на таблата и одеднаш воланот станува цврст, се губи електро сервото. Гасам мотрот и палам се станува нормално, црвената ламбичка ја нема се до следната епизода и пак гаси пали.
Колата ја однесов на мајстор и констатираа лабав каиш и некој проблем со алтернатор. Го поправија тоа и ми рекоа да возам до даљег. Еве сега проблемот пак се јави, светна волан ламбичката.
Земав модул ELM327 OBD ECU скенер, но тој не дијагностицира не фати ништо. Да бидам искрен се сомневам малку и во ELM327 OBD модулот пошто е некоја генерика купена од фејсбук.
Се чудам што може да е проблемот, се плашам да не е некој кородиран, лабав контакт, еден Господ дали ке го најде. :-(
Не ми се менува целиот систем за управување од волан до спона само заради овој квар, па колата не вреди толку.
Секој совет помош е добредојден
Благодарам
Автоматски споено мислење:
Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..
Напрај проба, пример ако си од Скопје стисни ја до Велес крени едно 100-120 вози едно пол саат и види што ќе се случи. Извози ја 30-40км на отвпрено и тогаш види.
Фала за инфоNa tie koli gi stedva avtoinzenering bitola kire rastani od prilika 4000 denari. A novo se skapi okolu 150-200 evra baska rabotna raka 3000ki sigurno.