Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
11 април 2012
Мислења
4.732
Поени од реакции
5.483
Јас имам hatchback, скоро една година. Обврни внимание на Лед дневното светло, дали работат, во каква боја се. Со фалинка се тие, секое второ во Скопје го гледам или не работи или светат слабо или жолто. Еден фар оригинал 2000 евра, половни растурени за сега ги нема кај нас. Во Србија треба да идеш за половни делови.
Друг проблем сум немал за сега.

За тромав што знам, кај мене е со модови на вожња. На Еко е тромав да, ама на спорт воопшто не е.
На отворено ми троши 4.5литра, градска 5литра.

Давачки зависно од опремата на возилото.
Колку што јас разбирам hatchback е обичен меган, ова е со малку поголем ѓепек (ама ОК не е 500кг потежок :))

ќе го погледнам ова за светлата, мада и гаранција од 1 година иде со него само треба да видам што покрива истата (барем за тој што ми е во близина да одам да го погледнам) ги има доста огласени

вака од ова што гледам има опрема не е сиромашен ама сигурно не е со највисоко ниво али изгледа најубаво да се јават по шпедицииве низ мкд да си прашаат :)
Фала на одговорот
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.362
Поени од реакции
5.489
Бреј, 5 литра градска. Па ова ништо не троши.
Летоска градска ми се движи 4.5 до 4.7 литри, зимно време ми крена на 5 до 5.2 литри.

Искрено има разлика од од тоа што е градска вожња. Јас се движам претежно Маџари, Ченто, Автокоманда, Аеродром, Кисела Вода, помалце семафори, и се движам претежно надвор од шпицот па нема толку тргни застани.
Некој што се движи повеќе центар во шпиц има да потроши повеќе.
 
Член од
30 ноември 2014
Мислења
175
Поени од реакции
244
Имаш проблем со дпф/егр, без разлика што се работи за поновс кола?
 

CecaXYZ

rookie
Член од
26 ноември 2022
Мислења
198
Поени од реакции
87
Поздрав до сите.
Ми треба помош, совет, решение, мајстор.
Имам Фиат Пунто Classic 188 2012, бензинец 1,2 литра.

Од пред исвесно време, месец два, почна да ми се пали црвената волан ламбичка волан на таблата и одеднаш воланот станува цврст, се губи електро сервото. Гасам мотрот и палам се станува нормално, црвената ламбичка ја нема се до следната епизода и пак гаси пали.
Колата ја однесов на мајстор и констатираа лабав каиш и некој проблем со алтернатор. Го поправија тоа и ми рекоа да возам до даљег. Еве сега проблемот пак се јави, светна волан ламбичката.
Земав модул ELM327 OBD ECU скенер, но тој не дијагностицира не фати ништо. Да бидам искрен се сомневам малку и во ELM327 OBD модулот пошто е некоја генерика купена од фејсбук.

Се чудам што може да е проблемот, се плашам да не е некој кородиран, лабав контакт, еден Господ дали ке го најде. :-(
Не ми се менува целиот систем за управување од волан до спона само заради овој квар, па колата не вреди толку.
Секој совет помош е добредојден
Благодарам
Автоматски споено мислење:

problem ima gorivo pola rezervar a mi pokazuva 340 km deka mozam da vozam nekoj so slicen problem dal plovak ili instrument tabla pozПрегледај го приврзокот 440890
Прегледај го приврзокот 440890
Автоматски споено мислење:

problem ima gorivo pola rezervar a mi pokazuva 340 km deka mozam da vozam nekoj so slicen problem dal plovak ili instrument tabla pozПрегледај го приврзокот 440890
Прегледај го приврзокот 440890
Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..
Напрај проба, пример ако си од Скопје стисни ја до Велес крени едно 100-120 вози едно пол саат и види што ќе се случи. Извози ја 30-40км на отвпрено и тогаш види.
 
Последно уредено:
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.384
Поени од реакции
8.102
Поздрав до сите.
Ми треба помош, совет, решение, мајстор.
Имам Фиат Пунто Classic 188 2012, бензинец 1,2 литра.

Од пред исвесно време, месец два, почна да ми се пали црвената волан ламбичка волан на таблата и одеднаш воланот станува цврст, се губи електро сервото. Гасам мотрот и палам се станува нормално, црвената ламбичка ја нема се до следната епизода и пак гаси пали.
Колата ја однесов на мајстор и констатираа лабав каиш и некој проблем со алтернатор. Го поправија тоа и ми рекоа да возам до даљег. Еве сега проблемот пак се јави, светна волан ламбичката.
Земав модул ELM327 OBD ECU скенер, но тој не дијагностицира не фати ништо. Да бидам искрен се сомневам малку и во ELM327 OBD модулот пошто е некоја генерика купена од фејсбук.

Се чудам што може да е проблемот, се плашам да не е некој кородиран, лабав контакт, еден Господ дали ке го најде. :-(
Не ми се менува целиот систем за управување од волан до спона само заради овој квар, па колата не вреди толку.
Секој совет помош е добредојден
Благодарам
Автоматски споено мислење:


Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..
Напрај проба, пример ако си од Скопје стисни ја до Велес крени едно 100-120 вози едно пол саат и види што ќе се случи. Извози ја 30-40км на отвпрено и тогаш види.
I ti od ELM327 kupen 300 denari ochekuvash cuda?
Baraj si asolen Service shto ima Examiner. Za kalibriranje.

I tvojov defekt kako shto citam po germanskive forumi e mnogu chest kaj tvojata kola.

Eve ti reshenie so sliku ama na germanski . Preveduvaj so Google

 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.051
Поени од реакции
1.543
Ti treba elektricar. Mozi da e problem konektorot so odi vo servo motorceto ili samoto motprce da e pri kraj. Kaj punto mk1 i mk2 facelift se menva celo motorce. Mislam deka i kaj tvojot model e full elektricno.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.732
Поени од реакции
5.483
Ti treba elektricar. Mozi da e problem konektorot so odi vo servo motorceto ili samoto motprce da e pri kraj. Kaj punto mk1 i mk2 facelift se menva celo motorce. Mislam deka i kaj tvojot model e full elektricno.
Да не знаеш колку е моторчето за серво на Корса Д и тоа е цело електрично ако не се лажам (сосе промена нормално)
 
Член од
30 ноември 2014
Мислења
175
Поени од реакции
244
Спремај моторчето за серво. 120евра, плус 2000денари работна рака.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.051
Поени од реакции
1.543
Да не знаеш колку е моторчето за серво на Корса Д и тоа е цело електрично ако не се лажам (сосе промена нормално)
Na tie koli gi stedva avtoinzenering bitola kire rastani od prilika 4000 denari. A novo se skapi okolu 150-200 evra baska rabotna raka 3000ki sigurno.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.312
Поени од реакции
15.474
Поздрав до сите.
Ми треба помош, совет, решение, мајстор.
Имам Фиат Пунто Classic 188 2012, бензинец 1,2 литра.

Од пред исвесно време, месец два, почна да ми се пали црвената волан ламбичка волан на таблата и одеднаш воланот станува цврст, се губи електро сервото. Гасам мотрот и палам се станува нормално, црвената ламбичка ја нема се до следната епизода и пак гаси пали.
Колата ја однесов на мајстор и констатираа лабав каиш и некој проблем со алтернатор. Го поправија тоа и ми рекоа да возам до даљег. Еве сега проблемот пак се јави, светна волан ламбичката.
Земав модул ELM327 OBD ECU скенер, но тој не дијагностицира не фати ништо. Да бидам искрен се сомневам малку и во ELM327 OBD модулот пошто е некоја генерика купена од фејсбук.

Се чудам што може да е проблемот, се плашам да не е некој кородиран, лабав контакт, еден Господ дали ке го најде. :-(
Не ми се менува целиот систем за управување од волан до спона само заради овој квар, па колата не вреди толку.
Секој совет помош е добредојден
Благодарам
Автоматски споено мислење:


Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..
Напрај проба, пример ако си од Скопје стисни ја до Велес крени едно 100-120 вози едно пол саат и види што ќе се случи. Извози ја 30-40км на отвпрено и тогаш види.
На Пунто2 ова е чест проблем, па можеби е пренесено и на поновиот. Мој другар имаше ваков проблем , му го оправиле во Прилеп кај некој мајстор, што точно знаел што треба да се направи на сервото
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
387
Поени од реакции
526
Какви искуства имате со гасење на ЕГР? Дали треба само механичка блокада на ЕГР и софтверско гасење или треба и промена на мапите во ЕКУ-то во врска со промена/штелување на параметри? Има доста понуди за електронското гасење (од 50-200Е) но не знам кој што притоа прави, веројатно е потребно и штелување на мапите, ама кој и како тоа го работи појма немам.
Се работи за БМВ Ф30 ама ваљда е слично како и за другите. Инаку засега не би го гасел/вадел ДПФ со оглед да немам проблеми сеуште со него.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom