Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
11 април 2012
Мислења
4.702
Поени од реакции
5.446
Тој твојот бил обичен овој на Сикимчо е турбо мотор. Турбото дава многу повише снага. Односно њутн метри. Тој ако стварно има 60к е солидна зделка. Можеш до 150к да го тераш. Едино превентивно да го смени каишот и почесто уље менење од препорачаните 10к на 6-8к.
Definiraj obicen, zasto i hyundaito bese so turbo
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.022
Поени од реакции
42.745
Definiraj obicen, zasto i hyundaito bese so turbo
Мислев дека бил без турбо. Иначе за угорница се вози у втора или трета. Не можеш да возиш во висока брзина пошто значитрлно се губи снага. Штом мојава 1.4 без турбо со 90 коњи шиба на угорница, може секоја ако знаеш да ја возиш.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.702
Поени од реакции
5.446
Мислев дека бил без турбо. Иначе за угорница се вози у втора или трета. Не можеш да возиш во висока брзина пошто значитрлно се губи снага. Штом мојава 1.4 без турбо со 90 коњи шиба на угорница, може секоја ако знаеш да ја возиш.
Aaaa epa ke dojdam da me naucis da vozam vazi.
Drugar toj motor so faking turbo u 1va edvaj kacuvase nekoi ugornici vo grad I da sakam tuka ne mozam da vozam u 6ta brzina

I na kraj pisa aaaa mojot 1.4 motor, decko 40% pogolema zafatnina ima tvojot motor od ova jas sto pisav, imas pretstava sto znaci 40%?
Niz istiot grad na istite ugornici Kiava so 1.6 motor i pomalku kojnski sili e strasno poagilna nego hyundaito, i toa pazi znacitelno e poteska sto poradi faktot deka e karavan sto poradi baterijata vo nea (zboram so prazna baterija kade nemam pomos od elektromotorot)

Pletvar I straza (barem sakav da mu gi spomnam u prviot post moze sum gi zaboravil) nikad ne gi kacuvav ni so hyundaito ni pa so kiava, ne e od strav deka treba da dojdes da me naucis kako da gi kacam, prsto ne mi se vozat 3500km za toa zadovolstvo.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.022
Поени од реакции
42.745
Aaaa epa ke dojdam da me naucis da vozam vazi.
Drugar toj motor so faking turbo u 1va edvaj kacuvase nekoi ugornici vo grad I da sakam tuka ne mozam da vozam u 6ta brzina

I na kraj pisa aaaa mojot 1.4 motor, decko 40% pogolema zafatnina ima tvojot motor od ova jas sto pisav, imas pretstava sto znaci 40%?
Niz istiot grad na istite ugornici Kiava so 1.6 motor i pomalku kojnski sili e strasno poagilna nego hyundaito, i toa pazi znacitelno e poteska sto poradi faktot deka e karavan sto poradi baterijata vo nea (zboram so prazna baterija kade nemam pomos od elektromotorot)

Pletvar I straza (barem sakav da mu gi spomnam u prviot post moze sum gi zaboravil) nikad ne gi kacuvav ni so hyundaito ni pa so kiava, ne e od strav deka treba da dojdes da me naucis kako da gi kacam, prsto ne mi se vozat 3500km za toa zadovolstvo.
еве ти Пежо со 1.2 Puretech, спие на угорница. Едина замерка е звукот на овие мотори. Гласни се доста. Не е мирен како повисока кубикажа.

 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
530
Поени од реакции
252
еве ти Пежо со 1.2 Puretech, спие на угорница. Едина замерка е звукот на овие мотори. Гласни се доста. Не е мирен како повисока кубикажа.


Можеби е повисока но не е тешка 1167кг за споредба голф 6ка е 1320кг, така да во овоj дел не би се плашел од тежината иако е 1200 кубика со 3 клипа.


Pomogni mu ti, jas samo moe mislenje za francuskite motori si kazhav.

Inache samo shto dobiv odgovor os moj prijatel shto cel zhivot ( preku 25godini)raboti remonti i mi vika podaleku od toj motor


Прегледај го приврзокот 440445

Е тоа е по цел интернет се jадат гурабии за француските бензинци и ти вади памет незнаш што да направиш, од друга стана има негативни коментари и за други мотори па на коj како, затоа прашувам за искусто.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.225
Поени од реакции
7.921
Можеби е повисока но не е тешка 1167кг за споредба голф 6ка е 1320кг, така да во овоj дел не би се плашел од тежината иако е 1200 кубика со 3 клипа.





Е тоа е по цел интернет се jадат гурабии за француските бензинци и ти вади памет незнаш што да направиш, од друга стана има негативни коментари и за други мотори па на коj како, затоа прашувам за искусто.
Abe zemi si germanski motor .
Za makedonce podobro do Golf, Passat i sl. nema

Evtini delovi, gi ima sekade i izdrzhlivi motori.

Za 14000€ ima podobri koli od toa Peugeot a sigurno ima i prichina zushto toj so 60000km go prodavaat.
Vo najlosh slucaj odi so WIN brojot vo Peugeot Service i prashaj shto se e popravano i na kolku Km. Plati im nekolju piva i ce ti kazhat se!

Ili plati si Car Vertikal informacii.

A i toa ahto pishuva po Internet e od iskustva napishano taka da mozhish da im veruvash!

Na Google ima Iljadnici strani samo negativno za toj motor!
Shto sakash povejche?

 
Член од
28 ноември 2022
Мислења
439
Поени од реакции
812
Здраво ми треба малку помош. Татко ми планира да купи Peugeot 2008, модел произведен во 2020 година, со мотор 1.2 PureTech 131 hp. Автомобилот моментално се наоѓа во Германија, купено е од салон (го вози прв газда). Еден роднина го прегледа возилото пред некоj ден и рече дека возилото е коска, добро зачуван, каросериски, внатре, со многу опрема, тихо работел моторот, снажен и сл. Има поминато без малко 60.000 км.
Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло.

Со оглед на тоа дека цената на автомобилот, вклучувајќи ги сите трошоци(купување, префрлање, транспорт, царина) до регистрација, би била околу 14.000 евра, за возило старо 4ипол години и не е лоша зделка. Ако може да сподели некоj искуства во однос на овој мотор.

Благодарам однапред
Da ,,ne propustam,, da pomognam nekomu so znaenjeto i informaciite koi gi ,,imam skladirano vo glava,,.
Podaleku od toj motor!
Jas imam Pezo 308 t9 1.6hdi 120hp , prezadovolen. Ne mi e cel ,,da go favoriziram,, motorot ili kolata konkretno. Poentata e druga.
Kolata ja odrzuvam vo ovlasten servis Euroimpex.
Serviserite glava ,,ne znaat,, kade im e od problemi so toj puretech motor. Kako i od dizel 1.5hdi so ,,lanceto 7mm,, koe se resava so nova bregasta i lanec od 8mm sto e ,,masna cena,,.
No puretech ,,zaobikoli na sirok lak,,. Ne postoi covek koj rekol ,,dobra masina,,.
Zacleni se na fb grupata ,,Peugeot club Srbija,, i prasaj slobodno, ima mehanicari, patalci, ke dobies precizna ,,informacija,, okoku toj motor.
Sekoe dobro!
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.044
Поени од реакции
1.538
Здраво ми треба малку помош. Татко ми планира да купи Peugeot 2008, модел произведен во 2020 година, со мотор 1.2 PureTech 131 hp. Автомобилот моментално се наоѓа во Германија, купено е од салон (го вози прв газда). Еден роднина го прегледа возилото пред некоj ден и рече дека возилото е коска, добро зачуван, каросериски, внатре, со многу опрема, тихо работел моторот, снажен и сл. Има поминато без малко 60.000 км.
Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло.

Со оглед на тоа дека цената на автомобилот, вклучувајќи ги сите трошоци(купување, префрлање, транспорт, царина) до регистрација, би била околу 14.000 евра, за возило старо 4ипол години и не е лоша зделка. Ако може да сподели некоj искуства во однос на овој мотор.

Благодарам однапред
Begaj od to gjubre od kola. Ne se lazi so godinata deka e 2020,fabricno se popara tie koli. Zemisi astra J 1.7 131ks ke ja rusis od vozenje motoro koska a i karoseriski se odlicni. Ili golf 7ka ne se losi,imas delovi na sekade,odlicno balkansko vozilo.
Vidigi i Skoda Octavia so 2.0tdi motorite preubaj koli,gi imame 6 kako sluzbeni vozila sekoj den se na pat slovenia makedonija smrt nemat.
Imas varijanta mozda i najdobra
Mercedes C220 2010 godina kola za milina.
Begaj od to pezoto posebno so motor so kajs vo maslo.
Pezo se zema 2.0HDI od postarite i go teras dur si ziv a ovie novite .... Lele lele....
 
Член од
25 октомври 2024
Мислења
2
Поени од реакции
3
"Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло."

Ова убаво си го прочитал, и тоа е вистина, овие мотори се катастрофа и затоа се наоѓаат коли со мала километража. Имам Пежо со 1.4 Vti мотор кој е претходник на оваа катастрофа, троши по 1 литар масло на 1000 км., звук - катастрофа, јас би ти препорачал да не ја земаш (+ 1 глас против)


Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.303
Поени од реакции
15.458
Здраво ми треба малку помош. Татко ми планира да купи Peugeot 2008, модел произведен во 2020 година, со мотор 1.2 PureTech 131 hp. Автомобилот моментално се наоѓа во Германија, купено е од салон (го вози прв газда). Еден роднина го прегледа возилото пред некоj ден и рече дека возилото е коска, добро зачуван, каросериски, внатре, со многу опрема, тихо работел моторот, снажен и сл. Има поминато без малко 60.000 км.
Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло.

Со оглед на тоа дека цената на автомобилот, вклучувајќи ги сите трошоци(купување, префрлање, транспорт, царина) до регистрација, би била околу 14.000 евра, за возило старо 4ипол години и не е лоша зделка. Ако може да сподели некоj искуства во однос на овој мотор.

Благодарам однапред
Пред некоја недела на Инстаграм ми излезе видео ,,најлоши топ 5 мотори,, и овој беше на чело на листата. И на други рецензии го вадат како најлош моментално мотор во Европа

А околу француските мотори...ова не е класичен француски, го правеа за цела гама на Стелантис. Моторот на моето Цитроенче Ах, 1.1 од средината на 90-тите е толку квалитетен што се произведуваше мислам до пред 2...3 години. Све на тој мотор е екстра, еластичен до немај каде....100-ка ја вади со втора брзина, својствено само за многу појаки спортски коли.
Да не правам муабет за легендарниот 1.3 Рели и 1.6 ВТС кој мислам дека е во топ 3 најдобри малолитражни мотори
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.368
Поени од реакции
1.234
Здраво ми треба малку помош. Татко ми планира да купи Peugeot 2008, модел произведен во 2020 година, со мотор 1.2 PureTech 131 hp. Автомобилот моментално се наоѓа во Германија, купено е од салон (го вози прв газда). Еден роднина го прегледа возилото пред некоj ден и рече дека возилото е коска, добро зачуван, каросериски, внатре, со многу опрема, тихо работел моторот, снажен и сл. Има поминато без малко 60.000 км.
Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло.

Со оглед на тоа дека цената на автомобилот, вклучувајќи ги сите трошоци(купување, префрлање, транспорт, царина) до регистрација, би била околу 14.000 евра, за возило старо 4ипол години и не е лоша зделка. Ако може да сподели некоj искуства во однос на овој мотор.

Благодарам однапред
Со 3 клипа мотор е тој, тоа што си читал е точно, затоа се и ефтини, јас сакав да купам Пежо 208 исто, ама поради моторот се разочарав. Цел мотор се растура за да се смени каишот.
Не е лоша зделка баш ради тоа што е проблем, оди на ХДИ, ама 1.6 или 2.0 никако 1.5.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.022
Поени од реакции
42.745
исто така треба да се земе и обзир на цената на овие мотори, како што гледав на нет, ремонтирани коштаат околу 2,700 евра. А нов би бил сигурно преку 4-5 илјади. Така да најверојатно на долг рок ако планираш кола, моторов не е добар дил. Ако треба да го ремонтираш или смениш ќе платиш илјадници евра.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.225
Поени од реакции
7.921
Пред некоја недела на Инстаграм ми излезе видео ,,најлоши топ 5 мотори,, и овој беше на чело на листата. И на други рецензии го вадат како најлош моментално мотор во Европа

А околу француските мотори...ова не е класичен француски, го правеа за цела гама на Стелантис. Моторот на моето Цитроенче Ах, 1.1 од средината на 90-тите е толку квалитетен што се произведуваше мислам до пред 2...3 години. Све на тој мотор е екстра, еластичен до немај каде....100-ка ја вади со втора брзина, својствено само за многу појаки спортски коли.
Да не правам муабет за легендарниот 1.3 Рели и 1.6 ВТС кој мислам дека е во топ 3 најдобри малолитражни мотори
Mondeo 2.0 TDDI isto odi do 100ka vo vtora a vo 5ta do 130 :pos: :pos: :pos:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom