Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
18 август 2015
Мислења
184
Поени од реакции
95
Едно прашање/совет...

Сакам да земам некој бензинец половен од причина за помалку обврски кај мајстори.

Моментално возам Пежо 307 (2005 г.), за 4 години и 4 месеци сум поминал 58 000 км.

Дали ми се исплаќа да земам кола на бензин (помалку трошоци за одржување), имајќи предвид км што ги имам извозано со Пежото. Ако годишно имам повеќе од 50, 100 евра вкупен трошок на бензинец, сепак ми е поисплатливо, имајќи предвид губењето време кај мајстори.

Што мислите?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.022
Поени од реакции
42.745
Едно прашање/совет...

Сакам да земам некој бензинец половен од причина за помалку обврски кај мајстори.

Моментално возам Пежо 307 (2005 г.), за 4 години и 4 месеци сум поминал 58 000 км.

Дали ми се исплаќа да земам кола на бензин (помалку трошоци за одржување), имајќи предвид км што ги имам извозано со Пежото. Ако годишно имам повеќе од 50, 100 евра вкупен трошок на бензинец, сепак ми е поисплатливо, имајќи предвид губењето време кај мајстори.

Што мислите?
Мислам дека не се исплати. Поготово ако возиш многу градска. Бензин ќе те соголи гол. Освен ако не ја ставиш на плин.
 
Член од
14 јануари 2025
Мислења
6
Поени од реакции
0
некој да не има претстава фиксен замаец сет за опел корса 1,3 цдти 2003 год цена ?
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.368
Поени од реакции
1.234
Едно прашање/совет...

Сакам да земам некој бензинец половен од причина за помалку обврски кај мајстори.

Моментално возам Пежо 307 (2005 г.), за 4 години и 4 месеци сум поминал 58 000 км.

Дали ми се исплаќа да земам кола на бензин (помалку трошоци за одржување), имајќи предвид км што ги имам извозано со Пежото. Ако годишно имам повеќе од 50, 100 евра вкупен трошок на бензинец, сепак ми е поисплатливо, имајќи предвид губењето време кај мајстори.

Што мислите?
Јас имав Пежо 206+ 2011-та година, низ град трошеше 7-7.5л бензин со домаќинско возење, ефтино за одржување, ефтина рег, за градска вожња само такво.
 

Roronoa

Македонец
Член од
20 декември 2014
Мислења
88
Поени од реакции
116
некој да не има претстава фиксен замаец сет за опел корса 1,3 цдти 2003 год цена ?

а зошто не се јавиш на 3-4-5 места/броеви од интернет и да прашаш да ти кажат одма по телефон туку чекаш одговор на форум за ваква работа?
 
Член од
14 јануари 2025
Мислења
6
Поени од реакции
0
а зошто не се јавиш на 3-4-5 места/броеви од интернет и да прашаш да ти кажат одма по телефон туку чекаш одговор на форум за ваква работа?

Ако имаш инфо друже, кажи ..
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.128
Поени од реакции
11.669
Едно прашање/совет...

Сакам да земам некој бензинец половен од причина за помалку обврски кај мајстори.

Моментално возам Пежо 307 (2005 г.), за 4 години и 4 месеци сум поминал 58 000 км.

Дали ми се исплаќа да земам кола на бензин (помалку трошоци за одржување), имајќи предвид км што ги имам извозано со Пежото. Ако годишно имам повеќе од 50, 100 евра вкупен трошок на бензинец, сепак ми е поисплатливо, имајќи предвид губењето време кај мајстори.

Што мислите?
Во 4 години во таа кола си инвестирал... дали гуми, акумулатор, шо и да е попатно од вака „тривијални работи“... до посалам кварови, башка имаат убава вожња.
Е сега си ги има годините, ама размисли колку ќе ја дајш и колку ќе му земиш на некој од таа кола, па со тие пари шо ќе купиш и пак идиш на 0 т.е. ќе треба да инвестираш во новата пошто никој кола не продава цакум пакум скоцкана - ретко се наоѓа таква.

Сите го правиме истото, не изморува некоја кола од поправките и ја продаваме на крај оти не уморило тоа, не оти кој знае колку и фали.
Редовен сервис и гурај, не вервам дека имаш нешто ВАУ потрошња на нафта во овие 50к км или во делови за ако мениш на бензин дупло да ти е поевтино.

Стави се' на хартија па размисли.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.044
Поени од реакции
1.538
Едно прашање/совет...

Сакам да земам некој бензинец половен од причина за помалку обврски кај мајстори.

Моментално возам Пежо 307 (2005 г.), за 4 години и 4 месеци сум поминал 58 000 км.

Дали ми се исплаќа да земам кола на бензин (помалку трошоци за одржување), имајќи предвид км што ги имам извозано со Пежото. Ако годишно имам повеќе од 50, 100 евра вкупен трошок на бензинец, сепак ми е поисплатливо, имајќи предвид губењето време кај мајстори.

Што мислите?
Benzinec deka e poevtin od dizel to malce potesko. Da ne zborame deka benzinec na sred vozenje gasni i nepali pa problem so bombina,toj prokletio O2 senzor,lambda sonda kosta 10,000 a za nekoja ponova godina izgor e i taka natamu....
Автоматски споено мислење:

некој да не има претстава фиксен замаец сет за опел корса 1,3 цдти 2003 год цена ?
Komplet set so fiksen zamaec ti e 20,000 denari. Ali na toj motor tesko da izdrzi menjacot. Dodusa F17 menjac nosi ali i toj strada na lageri a so fiksen popara mozi da go napraj ili uste poloso da skrsi radilica.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.368
Поени од реакции
1.234
Benzinec deka e poevtin od dizel to malce potesko. Da ne zborame deka benzinec na sred vozenje gasni i nepali pa problem so bombina,toj prokletio O2 senzor,lambda sonda kosta 10,000 a za nekoja ponova godina izgor e i taka natamu....
Автоматски споено мислење:


Komplet set so fiksen zamaec ti e 20,000 denari. Ali na toj motor tesko da izdrzi menjacot. Dodusa F17 menjac nosi ali i toj strada na lageri a so fiksen popara mozi da go napraj ili uste poloso da skrsi radilica.
Од каде се информацииве дека бензин на сред вожња гасни?
Дизелот неможе да изгаси во вожња?
Смешки во боја.
Бензинот е дупло поефтин за одржување, нема бош пумпа или комонреил, нема турбина, грејачите се поскапи од свеќици, па воздух примало итн. Сум имал и бензин и дизел, дизелот е далеку покомплициран мотор од бензин.
Дизелот е поиздржлив во км од бензинецот.
 
Член од
27 февруари 2022
Мислења
2
Поени од реакции
1
Honda civic i cdti како со покажани овие мотори кај нас од 2007 до 2010 година
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.044
Поени од реакции
1.538
Од каде се информацииве дека бензин на сред вожња гасни?
Дизелот неможе да изгаси во вожња?
Смешки во боја.
Бензинот е дупло поефтин за одржување, нема бош пумпа или комонреил, нема турбина, грејачите се поскапи од свеќици, па воздух примало итн. Сум имал и бензин и дизел, дизелот е далеку покомплициран мотор од бензин.
Дизелот е поиздржлив во км од бензинецот.
I benzincite imat turbo i varijabilen zamaec. Tie so se twin port tesko deka ke pominat so evtini svejkici. NGK za honda civic se izgor.
Da ne zborame so check engine sveti non stop radi plino pa susi ventili pa ne prefrla plin i red drugi sranja. Site mislat deka poevtin e benzinecot za servis ama tesko taa rabota. Za skoda lambda sonda ja plativ 14,000,bombinata 12,000, Co2 visoki vrednosti radi O2 senzor koj kosta nad 5000 denari a ako se skrsi vo vadenje ke smenvas cel katalizator koj ke kosta nad 20,000 denari.
Edino e evtino masloto i filtrite a ostanatite delovi lance ili kais,egr,sondi i taka natamu ne se bas evtini.
Автоматски споено мислење:

Honda civic i cdti како со покажани овие мотори кај нас од 2007 до 2010 година
2.2 CITD kaj honda.
Mana dizni,variabilnata turbina,lance.
Skapuva zaden trap,tesko dostapni odredeni delovi.
Cdti e na opel.
 
Последно уредено:

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
530
Поени од реакции
252
Здраво ми треба малку помош. Татко ми планира да купи Peugeot 2008, модел произведен во 2020 година, со мотор 1.2 PureTech 131 hp. Автомобилот моментално се наоѓа во Германија, купено е од салон (го вози прв газда). Еден роднина го прегледа возилото пред некоj ден и рече дека возилото е коска, добро зачуван, каросериски, внатре, со многу опрема, тихо работел моторот, снажен и сл. Има поминато без малко 60.000 км.
Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло.

Со оглед на тоа дека цената на автомобилот, вклучувајќи ги сите трошоци(купување, префрлање, транспорт, царина) до регистрација, би била околу 14.000 евра, за возило старо 4ипол години и не е лоша зделка. Ако може да сподели некоj искуства во однос на овој мотор.

Благодарам однапред
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.227
Поени од реакции
7.921
Здраво ми треба малку помош. Татко ми планира да купи Peugeot 2008, модел произведен во 2020 година, со мотор 1.2 PureTech 131 hp. Автомобилот моментално се наоѓа во Германија, купено е од салон (го вози прв газда). Еден роднина го прегледа возилото пред некоj ден и рече дека возилото е коска, добро зачуван, каросериски, внатре, со многу опрема, тихо работел моторот, снажен и сл. Има поминато без малко 60.000 км.
Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло.

Со оглед на тоа дека цената на автомобилот, вклучувајќи ги сите трошоци(купување, префрлање, транспорт, царина) до регистрација, би била околу 14.000 евра, за возило старо 4ипол години и не е лоша зделка. Ако може да сподели некоj искуства во однос на овој мотор.

Благодарам однапред
Nemam pojma od voziloto ama znam deka kaj mene vo garazha NIKOGAS nema da bidi parkiran francuski motor pa makar i podarok
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.702
Поени од реакции
5.446
Здраво ми треба малку помош. Татко ми планира да купи Peugeot 2008, модел произведен во 2020 година, со мотор 1.2 PureTech 131 hp. Автомобилот моментално се наоѓа во Германија, купено е од салон (го вози прв газда). Еден роднина го прегледа возилото пред некоj ден и рече дека возилото е коска, добро зачуван, каросериски, внатре, со многу опрема, тихо работел моторот, снажен и сл. Има поминато без малко 60.000 км.
Сепак, при истражувањето на интернет, прочитав доста информации и рецензии дека овој бензински мотор е релативно проблематичен. Конкретно дека ребрестиот каиш му е потопен во масло, се троши побрзо од очекуваното и се препорачува негова замена на секои 50.000 километри. Дополнително, се споменува дека од каишот што се троши, ситни честички често jа затнуваат маслената пумпа, што претсавува голем проблем, башка што го пише дека има голема потрошувачка на масло.

Со оглед на тоа дека цената на автомобилот, вклучувајќи ги сите трошоци(купување, префрлање, транспорт, царина) до регистрација, би била околу 14.000 евра, за возило старо 4ипол години и не е лоша зделка. Ако може да сподели некоj искуства во однос на овој мотор.

Благодарам однапред
не е баш одговорот што го бараш ама ќе ти споделам мое искуство со вака „мал„ мотор (коментаров е само за големината на моторот и што да очекуваш, појма немам колку е добар тој мотор на пежо или колку е различен споредено со тоа јас што сум возел).

Хјундаи и30 1.0 120кс купено 11.2020 од салон јас му бев прв сопственик, го сменив во 12.2022 за Киа Сеед СВ 1.6 110кс (ок plug-in hybrid e има и електричен мотор од некои 40-50кс, ама затоа има и батерија која додава на тежина)

Хјундаиото со тој мотор на автопат и рамно беше ок за возење, ама чим почнат успони осетно губеше на сила и се мачеше. Не би ме изненадило да возиш плетвар или стража и да се осеќаш како камион со него. Они му наредиле голема коњажа ама реално тој мотор е многу мал. Е сега некој ќе рече споредувам 1.0 мотор со 1.2 мотор, ама 2008 е поголемо возило (веројатно и потешко) со самото тоа што е СУВ и полоша аеродинамика.

Каишот се трошел побрзо зашто бил потопен во масло, а сигурно не е дека сите компоненти околу моторот како и самиот мотор се трошат побрзо зашто истиот постојано работи под големо оптеретување?
Не е исто да одам 10км и да ги трчам истите така?

Али ова е само мое мислење не мора да значи дека е исправно.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.022
Поени од реакции
42.745
не е баш одговорот што го бараш ама ќе ти споделам мое искуство со вака „мал„ мотор (коментаров е само за големината на моторот и што да очекуваш, појма немам колку е добар тој мотор на пежо или колку е различен споредено со тоа јас што сум возел).

Хјундаи и30 1.0 120кс купено 11.2020 од салон јас му бев прв сопственик, го сменив во 12.2022 за Киа Сеед СВ 1.6 110кс (ок plug-in hybrid e има и електричен мотор од некои 40-50кс, ама затоа има и батерија која додава на тежина)

Хјундаиото со тој мотор на автопат и рамно беше ок за возење, ама чим почнат успони осетно губеше на сила и се мачеше. Не би ме изненадило да возиш плетвар или стража и да се осеќаш како камион со него. Они му наредиле голема коњажа ама реално тој мотор е многу мал. Е сега некој ќе рече споредувам 1.0 мотор со 1.2 мотор, ама 2008 е поголемо возило (веројатно и потешко) со самото тоа што е СУВ и полоша аеродинамика.

Каишот се трошел побрзо зашто бил потопен во масло, а сигурно не е дека сите компоненти околу моторот како и самиот мотор се трошат побрзо зашто истиот постојано работи под големо оптеретување?
Не е исто да одам 10км и да ги трчам истите така?

Али ова е само мое мислење не мора да значи дека е исправно.
Тој твојот бил обичен овој на Сикимчо е турбо мотор. Турбото дава многу повише снага. Односно њутн метри. Тој ако стварно има 60к е солидна зделка. Можеш до 150к да го тераш. Едино превентивно да го смени каишот и почесто уље менење од препорачаните 10к на 6-8к.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom